Alfisti.netről rendeltem 1 alu haspajzsot a gyári műanya helyére ami páncélja több helyen csatát vesztett már az idők alatt:-)
Patent felfogatási pontok, korrekt cucc.
A szárny is megjött a fényezőtől az alját bekarbonoztam előtte / köszi Mörus Carbon Arte / csak diszkréten és ment a helyére.
DZ-nél jártunk ma, pár apróságot cserélt a Mester.
Diffi külső szimering / eresztett /, olajgomba / elfáradt / és vez.tengelyfedél tömítés / gyöngyözött /.
A Mester hozta a szokásos színvonalat igazi profi, köszönet a munkáért, korrekt ár , abszolút ajánlott:-)
Ja és a paradicsomjai már az olaszokat is lekörözi lassan:-)
Másfél hónapja kértem és mára kaptam időpontot úgyhogy időben keltem ma reggel...:-)
Diósjenő Horváth Attila szervíz, 2 órán át tartott / 07-09.-ig / erre mondható, hogy precíz munka.
Mint minden GT-n ezen is a küszöb az emelőpontnál meg volt rottyantva / gumisok valahol, valamikor, köszi / a jobb hátsó résznél.
Kivágva, pótolva, fényezve.
A küszöbben belül található szivacsra mely zárt nylonban volt arra nincs magyarázat egyszerűen X-akta.
A ragacsos műanyagok száműzve az ajtókról, kapott a belső 1 kicsit tartósabb bevonatot, most már elfogadható a beltér, semmi ragacs semmi PP műanyag:-)
Szénszálas / karbonszövet / bevonat, nem VTN nem fólia.
Mörus Carbon Arte kivitelezés.
DZ-nél tett látogatást az autó, km jeladó csere, összkerékhajtás vezetékkorbács csere, gyári állapot ON.
Hazatért, beparkoltam a helyére:-)
Volt 1 kis hajszálrepedés a jh lámpán, kicseréltem 1 másikra, most már nincs:-)
Laposkéz technika, hosszított krovaszár minimális emlegetése Luigiéknak és már kész is.
MOMO Cuffia Cambio Pit Stop C7 Nera kézifék szoknya is a helyére került ma du-n.
Csere pipa, az agyban nem volt menet már csak nyomokban, köszi G-Burt a segítséget a kiszállást és a cserét, most már minden ok.
Q2 felniszett beszerezve átgumizás után megy a helyére.
Végre minden a helyén, átgumizva, gyári csavarok vissza még 1 futóműállítás és kész.
/ 05-09 /
Felkerültek, 3mm-es nyomtávszélesítőkkel és m.kúpos csavarszettel, olyan jól sikerült, hogy a bal e. kerék 5 csavarjából 4-et megszakítottam valahogy pedig óvatosan szereltem őket, ezáltal lehet beszerezni kerékagyat csapággyal szép kis munka lesz kibányászni a 4 csavart...:-(
Kormány is kész, pár belső műanyag is kapott karbonbevonatot.