Július elsején nem indult az autó. Az aksi megadta magát.
Gyors baráti segítségnek köszönhetően vettem egy új aksit az Unixban és ott ajánlottak egy szerelőt a közelben aki be is rakja. A szerelőnek mondtam mi a gond és szerencsére kimérte a vasat és rájött, hogy nem aksi, hanem generátor problémám van. Ajánlotta, hogy holnapra kiveszi, megnézi, megjavítja. Következő este hívott, hogy egész nap próbálta, de nem tudta kivenni, kiveheti-e a motort, váltót, hogy hozzáférjen. Határozott NEM volt a válasz. Másnap reggel elvittem az autót a Watz szervizbe, mert ez volt legközelebb, ahol láttak már olaszautót.
Mivel ez már péntek volt, csak 7főre lett kész az autó. A generátor feszültségszabályzóját kellett cserélni, a szénkeféket és még valami kütyüt.
Generátorjavítás: 36k+áfa
Mókadíj: 10K+áfa
A szerviz és a dolgozók hozzáállása nagyon jó volt, ajánlom.
Megjegyzés: Köszönöm Large Gyuriék telefonos segítségét, sajnos Halásztelekre nem mertem aksiról kimenni.
Sajnos csak Esztergom után került fel a szépfelni és a nyárigumi. De fent van :-)
Km: ~75.000
Olaj és szűrő, pollen és légszűrő valamint egy bal oldali stabpálca csere. Kapott még egy új szőnyegkészletet az autó a régi kopott helyett. Km állás: ~70.000Km
Thx Large Gyuri.
Kapott a vas egy Dinamit hátsó dobot, mert a gyári rozsdás volt. Ez már illik az autó karakteréhez. A hangban nem történt jelentős változás, egy kicsit morog, de 2 gyerek mellett nem is kell több.
Csöri lecserélte a fékeket. A gyáriban ~68.000Km volt és még egy kicsit ment volna vele, mert nem jelezett vissza. Ha jól emléxem a betétek és a hátsó tárcsa: Ferrodo az első tárcsa pedig: valami németes nevű lett, Csöri papa ajánlásával.
Thx Csöri
2007.12. Large autó, Halásztelek
Bal első, alsó lengőkar -, stabilizátor rúd -, kutyacsont? -, szilentek-, kézifékkötél -, motorvédő -, olajcsere, önindító tisztítás
2007.03. Csörgő szerviz Várpalota
Vezérlésszett, szűrők, folyadékok cseréje.