Az autó eladva egy hét hirdetés után.
Jó tulajhoz, egy olimpikonhoz került, remélem Ő is legalább annyi örömöt lel benne, mint én.
Remélem lesz még Alfa Romeom, de most egy családi vas jön.
Bal felső lengőkarcsere LargeGyurinál.
Felkerültek a nyári gumik.
Km: 99 500
Ismét kb 3000 km téligumin....
Large Gyuriék elvégezték az éves szervizt.
Cserélni kellett a bal-első-alsó lengőkart, a stabilizátorrudakat és az évi szokásos (olaj, olaj-, levegő- és pollenszűrő), és egy két apróbb javítást is elvégeztek. Köszönöm!
Most hangtalan a futómű és selymes a motor járása. :-)
Sajnos nem tudtam a szélvédőt a cascómra kicseréltetni, így ez még hátravan.
Km: ~96000
Felkerült a nyárigumi. Km: 87500
(4 téli hónap: 3000Km)
Január végén megtörtént a műszaki vizsga.
Csöri vitte el Veszprémbe, mert itt pesten egy noname szerviz 150-200K-s javíttatást javasolt vizsga előtt. Kicsit beijedtem és Csörire bíztam,aki az átnézés után kicserélte a kézifékköteleket és a hátsó ablaktörlőt, majd elgurult levizsgáztatni. Vizsgadíj:~16000HUF
Érvényesség. 2012. január vége
Felkerültek a téli gumik. Szelepcserével.
Km: ~84500Km
Hétvégén friss olajat és egy kis gondoskodást kapott a motor Csörinél
Km: ~84000Km
Meg egy új ABS jeladót... (25K)
A lejárófélben levő zöldkártyámat Csörinél egy évre újra cseréltem. Közben egy-két apró és egy számomra komolyabb javítást is elvégzett.
Az előző generátoros történet után ABS, ASR hibát jelzett szinte minden indulás után az autó, aminek az oka a jobb oldali, első ABS jeladó hibája volt. Vagy a hozzá nem értő szervizben szakadt el a vezeték, vagy már korábban, de azóta nem működött jól. A Csörgőcsalád ezt is megjavította.
Köszönöm. :-)