Mutasd

>> Szerviz2012-03-13

cseréltem a légtömegmérőm. nincs torpanás, nem ingadozik az alapjárat, nem dadog indulásnál :))

 
>> Szerviz2012-01-26

Hónap elején megtörtént az olajcsere, váltóolaj csere. Nagyon kellett neki.Az hagyján h a pollenszűrőt már akkor kicseréltem mikor megvettem és vagy 40-50ezer km van benne, de a levegőszűrőbe is annyi volt. Pedig ezek pár ezres tételek, az olajleeresztő csavart légkulccsal kellett leszednem óvatosan, de csavart és alátétet si cseréltem , vettem azt is. Mindenből gyárit vettem. Az olaj meg tiszta korom volt kb, elvileg nemrég cserélték ki benne... Gyertya is végre a gyári van benne, nagyon kedveli a gép. Már 1000km-t mentem vele és halkabb lett, és az olaj még mindig olyan színű mint amikor betöltöttem. Mióta nálam van vagy Shell V-Powert vagy V-Poewer Racinggel tettem meg. Az adalék nagyon jó a benzinbe, és tisztább az égés. A féktárcsákat is lecseréltem illetve a betéteket is. Brembot kapott furt/mart verzióból.400-500km után kezd bekopni de hatalmasat fékez! Ajánlom mindenkinek!

 
>> Tuning és extra2012-01-10

Megvettem a 4 új felnimet, csavarokkal, fém szelepekkel és uj középkupakokkal, nagyon kedvezményes áron.

 
>> Tuning és extra2011-11-26

Elkezdtem belső világításoknál az izzókat kicserélni. Elöl már fehér led világít, már csak hátulra kell. Viszont kikellene cserélnem középen az információs kijelzőm, hidegen látni mindent de melegen semmit csak halványan. Az üzemanyag szint jelző orámnál a led is néma. Meg vettem bele egy fehér dobókockát, csak a hangulat kedvéért :D

 
>> Szerviz2011-11-25

November 24én adták át a kocsi kulcsait, nagyon jól ment minden, muinkahelyem felé jöttem pestről és ha kicsit is jobban rajtahagytam a gázpedálon a lábam, hamar felszökött a mutató 100felé, észnél kell lenni, nehogy trafiba fuss. Semmi baj nem volt vele. Másnap volt 2 óra szabad időm, behoztam a műhelybe az autót, felemeltem, szép az alváza nem rohadt sehol, de azért a benzinszűrőt kicserélése volt az első.1 fokkal szebb volt az alapjárat, picit jobban is huzott. 2 lépésben a pollenszűrőt cseréltem ki. ahhoz nem nagyon nyúltak- tiszta kosz volt( olaj gőz ahogy lecsapódott, falevél.. szóval elég csúnya. kedvezménybe vettem egy aktívszeneset hozzá, belenyomtam fél tubus klímatísztítót és betettem a szűrőt. Ég és föld a különbség. Meg észrevettem h nem megy a hőfok mutató 60 felé, így azt is vettem és hétvégén ki is cseréltem otthon. Ki hitte volna h Behr termosztát volt benne, más kell bele. kicseréltem és jó lett utána, kevésbé volt füst szaga és kezdett elmúlni a fehér színnek. Két hét múltán az észrevétel az h szépen pamacsol, semmi füst, beindításnál semmi gőz...csak rá 2 percre :)Tavasszal esedékes az olajcsere és a gyertyacsere is.( volt egy érzésem h nem jo gyertya van benne, hiába megy mint a barom, de többet fogyaszt mint kellene és kicsit jobban benzin szaga van mint kellene lennie. Gyanúm beigazolódott mikor kivettem, szerintem használtat tettek bele, kb 1000ft darabja és egypólusú. Ami meg bele kell az kétpólusú NGK és 7500/db. Most laza 3-4 literrel többet eszik mint kellene. Mostmár kezdek megnyugodni h nincs semmi baja az autónak, csak apróbb dolgok vannak vele.