Tagok >> kiko >> 156 2.0 JTS sport pack >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS sport pack
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Grigio Chiaro - szürke metál
Eljött a pillanat mikor meg kellett váljak az alfámtól. Hálás volt, nem hagyott cserben, sok emlékem fűződik hozzá és nem kevés munka órám van benne. Helyette egy 1.9 jtdm kombi lett. egy úl élet kezdődik.
Muszáj volt idén is hozzá nyúlnom a géphez és most a lámákkal kezdtem. Uj Depo lámpa mind 2 oldalra, fekete foncsoros projektor és 55w-5000K Xenon. Brutál jo lett. egy extra matricával megspékelve....
Nem történik semmi mostanság. Egy év hibamentesen. Télen 100as benzinnel 9.1et eszik a jószág. Stabilizátor rúd csere érett ugy érzem, de majd a nyári kerék cserénél lesz kicserélve. 128.000km-nél tartok.
úgy gondoltam csinosabb lesz ha átformálom az elejét, sikeresen összejött. 70 munkaóra lett 4ünknek :)
Tulestünk egy olyajcserén. Liqui molly olajat tettem bele 10w60at és a 2.4 jtd olajszűrőjét.. gond nélkül felfér és mennyivel többet szűr a méretéből kiindulva. Műszaki okok miatt cseréltem egy kinyomo csapágyat - kuplungom jo még. Meg egy ac-t cseréltem teljesítmény ingadozás közbe. Készültek képek amikből megosztok most egyet kettőt.
Tiszta a motorom. minden 10e olajcserénél alapos motormosás - az olajhoz 7,5dl gázolajat öntök és hagyom 10 percet járatni. majd olaj le és patyolat a motor. kipufogó szelepek is szépek, a szivo oldalé is. kevés kartergáz van jelen így kevés a kosz a pillangószelepen is.. ezt is takarítom 10e-ként. csak 100-as benzinnel járok, platina gyertya oké, első indulás előtt 30mp melegítés.. Happy minden
a klímánál a durrogás már a fenevad megvételénél megvolt, azóta lett 1x meat & doria márkára cserélve de nem lett jo, 1x ugyan olyan boschszámú-ra cserélve - újra - kb 1 éve volt cserélve és ennyit bír, megszaladt a fogyasztásom 8->10,5-11-re, rángatott és klíma nélkül is bedurrogott. Bontóból egy jts-jtd-be való légtömegmérőt tettem bele, elmult minden hiba, klíma mellett sem csinál semmi durrogást!
rossz lmm: 0 280 002 309 - Ts-be való
jo lmm: 0 280 218 113 - JTS-JTD-be való
Jó áron kaptam komplett gólyalábakat, bilstein gátlóval, eibach rugóval, gumiággyal, pár 10000km-es autóból. (sport pack) Maximálisan megvagyok elégedve.
Mai nap szóltak h akció van az unixba NGK gyertya és izzító gyertya téren, átmentem és megkérdeztem mennyi a jts-be platina gyertya és elég jo árat mondott így vettem olyat amien a 2.5-3.2 V6-okba kell. NGK PFR6B zavarszűrő ellenállással. Mikor mentem haza elég meggyőző volt mit is tud ez a gyertya. stabilabb erősebb, jobb reakció. ezzel a 3 jelzővel illetem.
Ami benne volt gyári 2pólusú nem volt vele gond, csak ha már ennyibe van akkor kicserélem, jobban bírja a hőt, ersebb szikrát ad mikor beindítom, meg kevesebb lesz a fogyasztása a gépnek vmennyivel. Amint van fogyazstásról adat írom.
Összeszítettem h mikor mi volt cserélve olajok terén. a helyzet a következő:
Motorolaj - Xado 10w60 4.6l - 100.895km-nél volt ->110.000km-nél kell
Fékolaj - Ate Super Blue DOT4 0.5l - 81.000km-nél volt ->110.000km-nél kell
Szervo olaj - Tutela GI/A 1.2l - 100.000km-nél volt ->140.000km-nél kell
Váltó olaj - Tutela ZC75 2l - 81.000km-nél volt ->140.000km-nél kell
Ma volt klímatöltés, mert nem volt olyan hatásos - 11 év alatt 300g maradt a rendszerbe, most már teljes mennyiség van benne 650g. :D jéghideg klíma.
Az olajokra elméletben ezek a szabályok lézetnek(vagy ekkor tennél jot az autónak):
motorolaj 10,000km vagy 1 év
váltó olaj 60,000km vagy 6 év
szervo olaj 40,000km vagy 4 év
félolaj 2 év -> növelt foráspontu fékolaj esetén 3év
klímatöltés 10 év
vezérlés 60,000km vagy 6 év
Ma végre megcsináltam az olajcserém. Leengedtem a motoröblítős olajam ami olyan volt mintha dieselből engedtem volna le. hagytam rendesen kcsepegni, az olajszűrőnél is. Visszafele már MANN TS olajszűrőt tekertem fel, joval nagyobb szűrőfelület miatt. Beéetöltöttem a Xado 10w60-at. A nagyobb olajszűrő miatt 4.4liter helyett 4.6 ment bele. Pár km után már eljutott mindenhova az olaj, nagyon szép hangja lett a motornak, megvagyok elégedve egyenlőre. Tiszta minden benne 10km után is.
levegőszűrő, pollenszűrő és üzemanyagszűrő a következő olajcserénél lesz kicserélve.
jelenleg:100.895km-nél cseréltem--------> következő csere:110.000km-nél