Mutasd

>> Szerviz2012-11-10

El se hiszem h vége! +. szepelfedéltömítésem végre nem nyomta szét (1. gyári volt,2. ajusha -> ilyet senki! csak gyárit ->3. is gyári (árban is a legjobb), és h mi volt a hiba oka? kartergáz visszavezető csö! 2 helyen van visszaveztve a szívórészbe: a pillangószelep elé és utána. Ami utána van cső azt megette az olaj és ha benyomtad a csövet akkor szinte ugy is maradt ha kikerekíted akkor meg ugy. És mikor beértem a melóhelyemre ismét csöpögött, felnyitom a motorháztetőt és látom h alapjáratom már összeszívta a csövet, így nem szellőzött a motor->megnövekszik a nyomás a szelepfedélben, nő az üzemanyag és olajfogyasztásod..!kicseréltem a csövet és minden hibátlan, nem fullad, érzem h ujra viszajött minden erő :) és nem eszik egy grand olajat se mint kb 2 hónapja. Addig meg elcsöpögött 1,5 liter olaj, mire rájöttem h mitől van ez. Költség:3szelepfedéltömítés, 2liter olaj

 
>> Szerviz2012-10-25

10 éves kézifék köteleket kicseréltem, baloldali már akadt meg leakart szakadni a gumitartó elöregedett. így hát kicseréltem kicseréltem a két hátsót :D

 
>> Szerviz2012-10-22

Voltam a Fiat Szabónál egy Examineres diagnosztikán. Nincs nagy baj, sőt miután eljöttem tőlük sokkkal jobb lett minden, de a pillangószelep csere! Pesti bontóból hoztam egyet még fél éve amire megesküdtek h jts-é, de most jobban szemrevételezve 147 1.6ts-é, ezért nem nyit ki annyira a pillangószelep. ugyhogy kell néznem egy másik bontottat.

 
>> Autóápolás2012-09-15

Összes apróbb sérülés, karc és kulcsnyom eltűntetve! Pár elemet lefényeztettem. Diósdon a régi laktanyánál, rövid határidővel korekt árakkal dolgoznak.

 
>> Szerviz2012-08-03

Csőrinél jártam pénteken amikor kicserélte nekem a vezérlésemet, igaz a kiegyenlítő szíjat és feszítőjét nem mert nem vittem de minden mást igen. Ami még hibádzik az a vez módosító és a vez.tengelyem, egyik fogprofilja el van kopva ami néminemű teljesítmény csökkenéshe vezet. De nagyon ideje volt és hangja volt. Pár km és kampeca..

>> Szerviz2012-08-01

Mann olaj,levegő, aktívszenes pollen és üzemanyagszűrőt kapott, természetesen gyári selénia 10w60-nal. Kapott egy motormosást, h kijöjjön az összes kox és szenny ami benne volt a motorban. mellesleg jót tesz a vez.módosítónak. Igaz hogy nagyon drága a Mann szűrő, de jobb mint a gyári, sűrűbb a szűrőrésze, legmegbízhatóbb még szélsőséges körülmények között is! És a pollenszűrőbe is van anyag, jóval nehezebb mint bármelyik más. :)

>> Tuning és extra2012-07-20

Ismét belátogattam a bontóba, hátha van vmi ujdonság és kaptam egy bőr multikormányt és egy sebváltógombot. Gyári állapot mind a 2ő. Hazafele vettem egy GATES hosszbordás szíjat, délután mindent kicseréltem.

>> Esemény2012-07-15

Érdemes minden csatalkozót a motortérben széthuzni (lambdaszondák, egr, komputer ,lmm...) ami elérhető, és kontakt tisztító és kenő spray-vel befujni. Homasitába lehet kapni CHIP tisztító és kenő nevezetű sprayt 1200Ft-ért. Nagyon megéri, mert ha motort mosol nem lesz beázás ill. kontakthiba miatt hibakódod, mert mivel ken így egy olajfilmréteget képezve kiszorítja a vizet, helyreállítja az ellenállást, nem esz korrodálció és gyorsan reagál minden apróbb mozdulatra az autó. Meghálálja!

>> Szerviz2012-07-10

Behalt az utángyártott légtömegmérőm, így gariba cserélték egy ugyanolyanra. Időközben egy kedves barátommal tettünk egy kört laptoppal, és kiderült h az első két lambda szondám meg se mukkan, és az e-gázpedálnál érintkezés hiba van. Ma orvosoltam, mind a két gyári ám bontott lambdaszondát kicseréltem, és a kijelzőt is , de már az ujét raktam bele ami nem melegszik és látszódni fog minden időszakban.

Eddig 8,8-9 liter volt az átlagfogyasztásom, meglátjuk h mit produkál a működő lambdaszondákkal. 700km kb és 90.000-es olajcsere.

>> Szerviz2012-04-24

Egy hátsó diagnosztizáló lambdaszondát kellett cserélnem, megadta magát.