Mutasd

>> Szerviz2008-06-26

Egyre jobban kezdte elhagyni az erejét, alacsony fordulaton nehezen indult, könnyebben torpant az autó. Több Alfa-s barát tanácsára akik kipróbálták a járgányt mindenki a légtömegmérő cseréjére gyanakodott, ki is cseréltem, elmentem bontóba és egy alig használt, 15-20ezret futott balesetes Alfa 156-osból került kezembe ugyanazon típ. LMM... lett meglepetés! :)) Olyan, mint újkorában, húz (folyamatosan) és taszít ahogy annak mennie kell :)

A cseréje pofonegyszerű, csak legyen nálad kisméretű lyukas Torx-kulcs. Csati le, csere, csati-vissza, két csavar vissza, meghúz, pöcc-röff, padlógáz (előtte azért nézz körül) és lapulsz az űlésbe :) - ne feledkezz meg a keresztutcákról és a váltásról sem !!! ;)