Végre a régit volt időm leszedni és a Prot felrakni.


Sikerült leszakítanom a motorvédő pajzsot. :(
Bekell rendelnem egy ilyet: haspajzs
Olajcsere a szokásos alkatrészekkel.
Km: 182285
Support 3K
Index relé is cserélve.



Gyári volt még benne, a kinyomócsapágynak már hangja volt, lamellákba bele volt már marva kicsit.
Valeo került bele.
Javítva volt még, illetve hibafeltárás:
-Légzsák kontakthiba
-Elakadásjelző. Nem jó az index relé amit múltkor raktak bele. Másikat kell bele szerezni.
Km: 181737
Az index nem működött, elakadásjelző szintén. Riasztó aktiválása/deaktiválás esetén villogott.
Cserélve az index relé.
Fűtés terelő lapát állító motor cserélve. 2K
Szelepfedél tömítés cserélve.
Kuplung pedál feszítő rugó cserélve. 1K
Support+szelepfedél tömítés: 16K
Km: 177326
Fűtés hol van, hol nincs.
A képen a bűnős. Neve: fűtés terelő lapát állító motor.
Átgurultam Várpalotára a Csörgő Autószervizbe.
Maximálisan elégedett voltam.
Amint megvan a cseredarab berakják.
Plusz: Szelepfedél tömítés is cserés.


Az "UV" elvégezte a dolgát.
De Vftsárpi is :D



1
614
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV