Aranykezű Krisz mester megpolírozta a piroskát:)
Megszabadultam az Alessio felniktől:)))
Találkozók sora következett:)
Téligumi, vasfelni, síalagút, dolce vita:)
Egy félkegyelmű megpróbálta becsukni a tükröm... no comment... sokat segített..
2007 március
A láncos 8V legendásan megbízható motor, na nekem ebben kellett vezérlés módosítót cserélni:)))
Semmi extra jele nem volt, csak annyi hogy 1300 RPM körül néha rángatott induláskor, és néha 110 körül betorpant 5. ben. De semmi más..
Amikor oda jutottunk hogy nézzük már meg a vezérlést meglepő felismerést tettek az aranykezű Franke testvérek.
A vezérműtengely végéről elpukkant egy zéger gyűrű ami a helyén tartotta a vezérélés módosítót. De nem esett szét a motor, csak mozgott oldalra 0.5 cm-et.
Amikor a helyére húzta a vezérmű lánc fordulaton minden rendben volt, de amikor nem akkor elfokolta a szívóoldalt minimálisan...
Ebből volt a rángatás.
Azért nem volt játék és muzsika mert élesre koptatta a vezérműláncot, és a módosítót is... szóval csere.
De egyrészt, jó szerelővel aki időben megtalálta nem történt katasztrófa, másrészt a kár is csekély:)))
Újra boldog és fut a paripa, eddig is az volt csak kicsit bolond:D
Most már csak boldog:)
2006 Márc
Valamelyik csepeli jégpályára szerveztek találkozót a cartársak, nagyon buli volt:)
2007 Február
Hát lejött a vége, furcsán mozgott, egy balatoni vakáció során. Így a helyi gazda boltban vettem hilti szalagot és rögzítettem a dobot majd kapott a katalizátortól hátrafele újat:)
Nem 1:18-ast:D:D:D
2006-os visszaemlékezés
Olajcsere és inspekció, láthatóan az olaj az alvázvédelmet is megoldja:D
Némi főtengely szimering, nemi olajhűtő szivárgás és DONE:))))
Retro kazettás hifi és retro telefon:)))
2006-os visszaemlékezés:)
Igen ez sem most volt:)
Azért jó egy jó nagy esküvőt rendezni mert tudod hogy többé már nem akarod:D
UPDATE: Erre született 3 lányom:)
Amikor a fagyi visszanyal:D
2006-os visszaemlékezés.
A büszke tulaj, lemossa, felpolírozza, aztán a jég elől takargatja kincsét:D
2006 Május
Furcsa dolgokat csinált a 155, nem vártam sokáig minden idegszálam figyelt már:)
Egyszer leoltotta a fényszórókat meg néha nem nyitotta a csomi ajtót...
Aztán rájöttem hogy a kidöglött csomi-nyitó kábel probléma lehet, mert az ajtó mozgatására meggyógyult hol meg újra rossz volt, és mikor megláttam a kábelköteg állapotát az összes tapasztalat elektronikai búvó jelenség hirtelen érthetővé vált, egyszerűen elhasználódott.
Vettem is megfelelő keresztmetszetű kábeleket, zsugorcsövet és nekiestem.
Az eddigi javítgatásokkal szemben én annyit léptem előre hogy az egész kábelköteget kiszereltem és a teljes átmenő részt betoldottam, majd visszafűztem.
Démon kiírtva, autó megy:) 2006 május 29.