Már látható hol szeret megülni a kosz, és mely elemekre kell valami védelmet kitalálni, ahol könnyen karcolódik.
A hátulja eléggé felszedi a koszt, itt ez sima tisztotgatós, semmi extra, de így pár hónap és 1-2 megázás után is látható, hogy a csomagtartó nyitó környékén majd ügyesen kell takarítgatni, mert nem viszi ki a nagynomású mosó onnan a koszt, 200bar-t meg oda nyomni nem akarok.
IP69K minősítéssel biztos nem rendelkezik se a kamera se a zár (szakmai ártalom :)
A másik ilyen hely a küszöb alja, oldalról látható és nem viszi le a mosó, dörgölni meg nem akarom, majd valami kíméletes takarító megoldás kell.
Gyári fény, elég jó erős a bevonat az autón még nem látok karcolást, a lökös alján kívül ami a járdasziget magasság megszokásának következménye...
De látható hogy valamilyen wax vagy bevonat fog kelleni mert visszanézve a kezdeti képeket, azért úgy mutat igazán a géppéjármű:)
Érzékeny pontok:
- a B oszlop ablakok közti műanyag valószínüleg polycarbonat rész, nagyon könnyen karcolódik, ide majd kellene valami... ajtó nyitogatás, kabát, kesztyű, minden meglátszik
- ajtó belső küszöbök, a gyerekek valahogy ráéreztek és nem akarnak arra a részre ráállni, kifele is csak lecsúszdáznak, így nincs extrém mód nyúzva mégis úgy érzem kellene oda valami fólia, EDDIG MEGÚSZTA:)
- csomagtartó nyílásnál lévő lökhárító fennsíkság, na ez nem ússza meg, a boltban a táska, a kosz.. minden ott kulminál, ide valami védő kell
- a gumiszőnyegek nagyon jó szolgáltatot tesznek amióta látom mi mennyiségű sár, kutyulék gyűlik össze rajtuk, ez mind a padlókárpitba szóródna, ivódna bele, aztán meg csoldákozik az ember ha kutyaszagú az autó:) HASZNOS!
- a csomagtér is kapott egy gumi tálcát, mert második kiporszívózás után észrevettem hogy bolyhosodásra hajlamos a kárpitja így most ez megelőzve:)
Az eleinte furcsa formájú kilincs és egyéb geometriákat megszoktam, hogy mit hol fogok hogy tolom, teljesen otthonos, már csak néha-néha akadok meg a B oszlopban is ha pl. pénztárca vagy telefon van a kabát zsebemben, miért van rajtam kabát??? Még kalap is kéne:D:D:D Jó tél van na... :)
Lájk:)
A 2023 év első munkahetét napi 15+15 km megtételével városi autó üzemmódban gurultuk.
Jelentem erre is alkalmas, bár továbbra sem gondolnám hogy ez a kedvence, szinte érzem ahogy rakódik le a kox a motorban amit utána ki kell égetni egy jó autópályázással :)))
Előtte még kicsit mentünk a családdal ide-oda, már nagyon várom hogy induljunk távolabbra is:D Egy egy ízes kanyarodás, előzés :D
Minden esetre nagyon élvezetes:
- van minden autónak egy karaktere, amit a többi a soförből kivált, egyelőre Giuliával egészen pozitívak a tapasztalataim, a legtöbb ember nem tudja hova tenni, és így nem is nagyon reagál max megnézi.. de nincs berögződött sztereotípia :)
- egy két gyökér mindig elkezd kormányt rángatni meg nagygázzal kompenzálni, ezt meg már megszoktam régebbről is, de ezek meg egész kevesen vannak a reggeli munkába járók közt
- pl: anno egy huzamosabb ideog kölcsönben kapott BMW-vel tapasztaltam azt hogy azért eresztettek be mindenhova, mert biztos egy állat vagyok és ezt már a fényszóróból megállapították.. és az autó is sarkallt is erre a viselkedésre.. már amikor épp ment.. :D
- Hondával igazából semmibe veszik a tisztes polgárt, de alapvetően gyenge autónak tartják, és inkább eltaposni kívánnák... ez ellen lehet küzdeni, üveghangon :D
- VW-vel hogy az átlag kőműves kopel, koda bárki egy része együttérző, másik része meg csak simán tirpák.. hagyjuk is..
Szóval minden autónak van egy ilyen karma jellegű kisugárzása, ami kihat a sofőrjére és a környezetére is, ez egyrészt áll az autó képességeiből, és a tulaj jelleméből adódik :)
Giuliánál azt tapasztalaom hogy igazából két módozat van:
- lötyögök a forgalommal, ebben az esetben olyan látványosság mint egy Ferrari, csak nincs meg a 3000-es alapjáraton bőgő vényolc és az a masszív 'moneygun' érzés, hogy eez a csávó alapjáraton is annyi pénzt tüzel el, mint más egy komplett családi nyaralásra egy évben:D:D:D Na ez egyáltalán nem zavar. Néha jó lenne röfögtetni kicsit, de valljuk be ezt senki nem szereti, Giulia meg egyenesen tiltja:)))
- ha Giulia képességeit kihasználva (legalább részben) közlekedek, akkor igazából mindenki csak egy elvillanó Alfát lát, legyen az AMG merci vagy V8-as BMW, hallok néha ilyen V8-as autókat hörögve indulni, mert ugye megmutatják, de aztán meg sehol nincsenek... ez abból eredhet, hogy már nem vagyok a hülyegyerek aki megvárná míg lámpától lámpáig egyenesben baromkodnánk... miért tenném:D egy-egy körforgalom vagy technikás rész meg egyértelműen a Giuliának kedvez:))) Ez a feeling tetszik, hörög, röfög, lemarad.. olyan Giulia mint egy pisztráng a szembesodorban :D
Na de jönnek a medvék halászni... azokkal vigyázni kell...:D
Egy csoport van aki kifejezetten ellenségesen viselkedik az autó láttán:
- a fehér furgon.. ezt a kategóriát az utóbbi autóimmal el is felejtettem már, de mostanra megfejtődni látszódik a történet, hisz ezek azok az emberek akik alapvetően szeretik a vezetést, de egy olyan autót vezetnek amit igazából utálnak.. és valószínüleg, lévén mivell szórakoztatnák magukat.. tudják melyik autó milyen, ők kifejezetten irígy viselkedést mutatnak, velük vigyázni kell, persze köztük is van normális..
Az autó beltere, csodás, kívülről a szokásosan gyönyörű..:D parkolóban visszanézek, napközben csak úgy lemegyek megnézni a mélygarázsba, a kulcsot mindenhova viszem magammal, ne kérdezd miért, mert jó hogy ott van:D
Alfaság: igazából az első 4-5 ezer km alatt valós hibajelenség nem volt, két potenciális hiba lehetőséggel és egy valós szoftveres hibával találkoztam ami simán lehet a telefon miatt is...
- Alulméretezett segédberendezés, és kiegészítő alkatrészek (biztos van erre egy német szó, ami persze félmondat, hogy pl:
vásárlóra gyakorlolt, összbenyomás megerőssítése minőséget sugalló alkatrészekkel
für den Kunden entworfen, verstärkt den Gesamteindruck mit Teilen, die Qualität suggerieren
gondolom az olaszok meg így fogalmazzák meg ugyan ezt:
felesleges vacakok, amit úgy sem fog soha használni senki
merda inutile che comunque nessuno userà mai
A mocitetőn állítottam kicsit... mert egyszer nem akart rendesen nyílini, ne kérdezd miért nyitogatom :D... van pár dolog amire vigyázni kell. pl: a csomagtartót ha púposra tömöm, elnyomja a csomagtér kárpitot ami aztán kattog a csomifedő konzoljával beleakad.. aztán ezek a hátsó ülés lehajtó bigyók eléggé vigyázni kell rá hogy ne törjem le táskák nyomkorászása közben, szintén ugyan-ez a motorháztető nyitó, annyira kis alulméretezett bigyó... hát ez ilyen:) Nem erre költöttek, valakit zavar?:))) Ha az ilyenekért 5m drágább lenne, akkor jobb így, majd ha egyszer megnyekken megoldom addig meg jó, Alfa.. lelke van, ennyi:)))
- másik ami hibának tekinthető de ez nem alfás tulajdonság hanem kortünet.. más márka tulaja is panaszkodott, neki is eldobálja a telefon tükrözést ha pl. elmegy egy magasfesz kábel alatt... nekem ilyen tendencia nem kimutatható, elég stabil a rendszer, de a szokásos M3 szakaszon egy helyen lefagyott a központi egység és egészen addig nem volt hajlandó újra indulni amíg ki nem húztam a telefont és újra nem csatlakoztattam, mondjuk ez 130-nál nem veszélytelen mutatvány.. resetelgetni, kábelt dugogatni:D legalább tudjuk miért kellenek az önvezető funkciók :D:D:D ezek a számítógépek ilyenek, amíg az egyik számítógépet szereled a másik vezet :D
- harmadik a különböző megmagyarázhatatlan esetek: itt nem nyit ott nem zár események, ennek egy részére már rájöttem, és logikus magyarázatot találtam, de néha meg nem...
Van szándékos biztonsági "hibajelenség" ha van egy kulcs az autóban, és be van zárva a kp. zár.. nem hajlandó lezárni a csomagtartót, ez olyan amerikai:) végül is nem tudod bezárni a kulcsot.. ezt értem... meg azt ha nincs a zsebemben a kulcs csak hanem 3 méterra a garázsban felakasztva akkor nem megy a "keyles entry", ok értem.. de hogy néha nem hajlandó zárt állapotból a csomitartót nyitni gombra, vagy épp nem hajlandó zárni vele a KP zárt ezt még nem tudtam megfejetni.. de ez az egész egy elég bonyolult számítógép halom.. Hálózati kapcsolataok és timeout értékek és energiatakarék üzemmódok... ami persze 1,5 sec alatt legyen üzemkész.. Szerintem megbocsátható, elvégre kinek nem fagyott még le a telefonja...? na abban mondjuk van 3-4 számítógép ami együtt dolgozik.. az autóban meg 50-200 kb.... akkor érthető néha miért hullik le egy a hálózatról? és ehhez képest nagyon jól tervezett és stabil:)))
Üzemmódok: a tempomat is használható városban.. és ha a fogyasztás lenyomása a cél, az 'A' mód is bejátszik, azzal szerintem 10L alatt lehetne tartani dugóban is.. de azt meg ki bírja:D Ha rendesen meglett futtatva hétvégén akkor egyszer-egyszer belefér..
'N' módban kicsit puhább a váltás de már nem korlátoz:
'D' módban indul a buli:) De ha sokáig nincs inger, szinte N módra butítja magát, ez a (megint D módban felejtettél de puhapöcs:D:D:D)
Start-stop rendszert álltalában az első lassításkot kapcsolom ki, nagyon gyorsan, üzemszerűen még nem használtam, max véletlenül :D
Teljesen hangulat függő, légnyomás, hőmérséklet, útak állapota, egy élő és virgonc jármű:)))) nagyon szeretm:) Éljen soká+++!!!
4487km
3000környékén terveztem egy olajcserét, nem kötelező, de ha már Alfa:)
Szóval igyekeztem is foglalni de valahogy a Pappas-os munkafelvevővel mindig elkerültük egymást. Vagy ő volt szabadságon, vagy ebédelt, vagy én nem láttam ki amunkábol…
Eredeti terveim szerint karácsony előtt, vagy január első hetében terveztem a szervízt.
De már Január 10.-nél tartottunk mikor elsírtam bánatom Halesznak:D
Hát ő meg milyen… rögtön a régi-új cartars segítsgére mobilizálta az Amore-s háttérhatalmat:D idézem “holnapra lesz időpont”
Ezen annyira meglepődtem, hogy nem is tudtam hirtelen hova kapjak.
Na de sikerült lebeszélni!
Így az év utolsó munkanapjába még ezt is bele kellett integrálnom:D nem baj pörögjünk:D
Innen is 1000köszönet minden alfás védőszentjének Halesznak!;)
Őszintén szólva nem bántam meg, hogy elvittem mert így pipa az olajcsere és tényleg 3000-nél.
Most úgy is kint fog állni pár napot, rokonlátogatások miatt, had legyen benne friss olaj;)
Megérkeztem hamar felvették az adataimat, az árak egyáltalán nem elszálltak, teljesen normális márkaszervizes díjszabás, de ami a legfontosabb: a tipus specifikus szaktudás és háttérismeretek.
Nézhettem a szervíz folyamatát az üvegfalon keresztül, így szemtanúja lehettem hogy tényleg átnézik az autót, nem csak legyint hogy új jóaz.. szépen végigment kerekenként futómű mimden. Ülés persze letakarva stb.
De a lényeg hogy némi személyes kontaktus is kialakulhatott az autót szerelő munkatárssal, amit meg tudtam köszönni némi kiegészítéssel és tudtunk pár szót is váltani.
Ezek az információk nekem nagyon értékesek, hisz évekre elölre mehatározzák az autóval való terveimet.
1: kicsit meglepett hogy az autóban voltak eltárolva hibakódok, hibajelzés nem volt de letárolta a “szokásos alfás hülyesegeket” (őszinte szervizes !! Pirospont!)
Azt mondta ezek olyan esetekben fordulnak elő mikor az egyik alegység nem találja a kapcsolatot a másikal. Pl gyors gyújtás ráadás és elvétel, a DNA kapcsoló nem csatlakozott föl, vagy az ABS mikor kikapcsol előbb aludt el a computer stb. Ezek tényleg nem hibák, csak olasz;)
2: elmondta hogy az olajszintet figyeljem és az olajszint mérő akkor mutat helyes értéket ha 90 fokos az olaj, magyarul 4 egység (normál használat mellett csak 3-ig megy fel) meg kell kicsit hajtani:) okés:)))) parancs az parancs:)
Tehát az olajszint ami amúgy nekem max-on volt mind az összes 3000km alatt:D
Volt egy valószínüleg szoftveres módosítás mert régebben 5,5L-t kellett tölteni a motorba, most csak 5,2L-t szabad, és ezt mutatja maximum értéknek. Magyarul mikor a régi utasítás és Computer beállítás szerint maxon volt akkor meghajtva néha kiírta hogy túlsok olaj, és ezt viszont már le is tárolta hibaként.
Viszont az MultiAir egységnek fontos hogy a motorolaj max-on legyen mert ha nem megfelelő az olajszint akkor előfordulhat hogy az MA. egység nem kap megfelelő menyiségű olajat, leürül részlegesen és akkor rángat stb. Nem részletezte továbbb de információ eltárolva, figyelem erre is;)
Egyébként nekem ezek az infok adják a karbantartás alapját, hisz ezek nem mesterkélt alapon vagy haszonserzésből hanem a valós tapasztalatokból származnak.
Aranyat ér!
Alfa örül, gazda örül;)
Professzionális ügyintézés, Alfás összetartás!
Jó beültetem míg a többit öltöztetjük.
Erre egyszer csak hallom szól a zene és nagy erőkkel tekerget:D
Mikorra benézek mit látok?
Egy pillanatra megállt bennem az ütő hogy mit resetelt le:D
De szerencsére a gyári beállításokka használtam eleve:D
Na végre nekem is fent a téli papucs:)
Nagyon összejöttek a dolgok aztán mégsem:D
Szombaton felni, hétfőn szelep, kupak minden sorbaállítva…
Végül este mentem a 24h gumishoz, emlékeim szerint ott mindig tisztességes munkát végeznek! Már inkább megyek oda mint máshova.
Jó vártam 2 órát, de utána jött a feketeleves, amit vettem felnit, nem megy bele a kerékcsavar:D
Néztem nagyokat, hirtelen nem volt jobb ötlet mégis átgumiztuk a nyárit..
Aztán elindult a felderítés mi lehet az ok… hamar meg is lett… a soha nem látott felniből os az olasz nyilván hogy csinál kétfélét:D M12-es csavarhoz valót Tonale és Guilietta, és M14-es csavarhoz valót, Giulia.
Na ezért nem ment fől illetva kerék a hejére megy csak a csavar nem..
Na minden esetre most van pár hónapom kitalálni mi legyen:D
Vagy feltágíttatom a lukakat, vagy el kell adni a vágyott felnit…
Még nem döntöttem, illetve a sorsra bízom, meghirdettem ha valaki elviszi vigye ha nem akkor megcsináltatom;)
Még azt kell pontosan kiszerkesztenem, hogy hol is lesz ez a gumi a mostani kerekemhez képest?
Meg hogyan fog kinézni, kell-e nyomtávszélesítő..? ET33 vs ET37 apróság de a 7,5”vs 7” sélességgel együtt már cm a különbség a külső síknál.
Eddigi ismereteim szerint minimális a különbség, a kerék középpontnál de van.
De ugye most már semmit nem bízok a véletlenre..
Alfa gyártmány addig ok, de hogy is lesz akor ez?;)
Sikerütl, megtaláltam a lehetetlent és még jó áron is!!!
Veszprémben voltam hétvégén fleniért, és pont az a szett amit szerettem volna, és még új is!
Tényleg bejárja az ember az országot, és az utolsó 5 percen csúszik meg a dolog:D:D
Eleve megér egy misét, hogy kőbányán miért minden sáv kanyarodósávban végződik, ha egyenesen akarsz menni akkor kell sávot váltanod :D:D:D +5 perc késés... ki tervezte ezeket az utakat, gyakornok kertészmérnökök vagy kik???
Megbeszélt időpontra mentem a gumishoz... nyilván...
De előtte a fiatalkatrészek.hu nagyon rendes volt, már 7-re átadta nekem a hétvégén rendelt szelepeket. Így volt esélyem eljutni a gumshoz.. zseniális!
Innen jöttek a gondok, felni az autóban, szelepek mellettem....
Dugó.. köd, Kőbánya...
A Marso gumipontra megérkezve begördülök a benzinkútra ahogy a GPS jelezte, majd kérdezem a kutast akkor most itt hol?
Mondja kell menni egy kört a dugóban, mert visszább van a bejárat.. Vagy a járdán:D
Mondom akkor járda:D:D:D LOL... Hát egy láthatatlan kapun kell bemenni.. 3+3 sávos Könyvás Kálmán Krt.-ról.. aki nem ismeri biztos mindeki a kúton köt ki :D
Volt már gyakorlata, és még ki sem röhögött :D:D:D
Bemegyek a gumishoz, még előtte a dugóban felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem gond-e ha 10 percet kések? - mondták - belefér menjek!
Erre a gumis, hogy nekik 5 autó megy félóránként.. nagyon sokan vannak.. mondom ez egy gumi szervíz nem? ezért lehetnek sokan :))) de amúgy hogyan csinálják meg annyi idő alatt rendesen??? Közben mellettem egy tatter reklamál hogy össze vissza voltak a nyomások a kerekében és hiányzott a szelepsapka:D:D
Ú mondom kérem gyorsan a gumikat és menekülőre fogtam :D:D:D
Akkor van még egy esélyem csavart szerezni.
Szombatra van új időpontom, de ezen erősen gondokozom... :P
Nem tuodm vissza merjek-e menni.. az a baj hogy kifizettem a gumival együtt.. de lehet átszervezem, visszaigénylem... mert azt a káoszt..
tényleg a fél világot körbejárom minden pakkra megvan és a gumis azt mondja hogy neki fél óra alatt 5 autó van beírva, mindegy hány emelőre.... ott max 3 állás volt...
De a csúcs hogy utána csak a gumimat fél órát keresték, amit ott akartak feltenni 15 perc alatt :D:D:D
Nagyon gyorsan elhoztam, mielőtt kárt tesznek valamiben... megáll az ész...
1: miért nincs kiírva hogy itt a gumis...??? Qva jól látszik hogy Marso gumi pont.. csak épp a bejárat nem látható:D:D:D persze hogy mindenki elkésik.. mert a környéken köröz...:D
2: ha ilyen feszített munkatempó van, akkor kötelező lenne bekalkullálni 1-2 plusz időpontot különben állandóan csúsznak is... mindenki ideges és hibázik..
3: minőség... hogy lesz ebből..?? na így nem..
Hol is kezdjem..
Reggel beindítom a garázsban, élvezet hallgatni a dorombolását, ahogy nagyon csöndesen tudatja hogy nem 1.3vvt-tdi bármi... hanem az a bizonyos talján DNA birtokosa ébredezik:)
Szépen kihajtogatom a garázsból, tükör ki, tükör be, centi jobbról-balról, tükör ki, kapu nyit.. a régi autót kabátban vezettem rájöttem ezt nem kabátban kell vezetni, csomitartóba kabát be:)))
Kapu zár, pianoban elkezdek gurulni, szépen jönnek a hangok, halk öblögetés alacsony fordulaton mennyire szeretem ezt a hangot, ki is kapcsolom a rádiót.
Aztán az első emelkedős szakasz előtt D-be rakom, ne 1500 RPM-el menjem már fel hideg motorral:) Érzi a paripa vissza is kapcsol:)
Utána beállok a hetesen a dugóba és visszarakom A-ba, start/stop kilőve, követő tempomat benyomva 12-vel gurulok.. jé itt egy KV igyuk ezt meg..
Ja igen a fogyasztás is 12 na hát ezt még fel kell dolgozni, de ugyen nem erre vettem csak az a fánya takonykór, hát így ugyehogy nem lehet biciklizni:)))
Most hogy az első sokkon túl vagyok, hogy mennyibe kerül, hogy mozog, milyen új, egy karcolás ne essen rajta jaj milesz.. néha már autóként használom:)
Nem a városban egyszerűen nincs neki hely, baromi élvezetes még tötyögni is vele de vajon ő szereti ezt? Vagy egykedvűen megcsinálja ha kérem, de nem erre született.
Olyan mint mikor a lepedőgyűrés istennőjét beállítod a tűzhely mellé, hát hülyén néz ki na :D nem mondom szép, de tényleg, nincs jobb ötleted?:D
Na így néznek rám a forgalom résztvevői is, megnézik elölről hátulról, némelyik nagygázzal tovább áll. Köszönöm én jól vagyok:)
Nyomkodom az érintőkijelzőt, közben a tempomat lágyan nullára fékez, majd elindul (Karotta is megmonda márpedig ilyen nincs benne) :) Nem baj ő is örül a villany "tárkonyos-mákos" porsche-nek én is a kis "dínó" Giuliának, ha ennyi lenne a világ összes baja mindenki "jófej" lenne:)
Na aztán hogyhogy nem megürül az előttem lévő sáv, és épp mellettem sincs senki aki majd azt hiszi épp versenyezni. akarok.. :D
Mód: Dinamic Váltó: Manual, lágy 1-es padló 2-es kiforgat és utána csak pakolgatom, csoda:)
Csak odaég ma is a kaja, mert a tűzhely egyedül maradt:D:D:D
Egyépként mivel a másik autót eladtuk nagyon gyorsan így egyetlen és családi autónk lett a kis Piros jövevény:)
Fel kellett dolgozni lelkileg, hogy most akkor vigyek üvegeket a hulladék udvarba, meg keresztapám kéri az ütvefúrót vigyem el neki, meg bolt mellett helyet keresni... hát ezt is lehet úri módon, ez kellett nekem így is van:)))
Aztán megérkezek egy ismerőshöz, beállok szokott módon a kertbe, rohan a feleésge hogy zárja a kaput mert ne lássák:D
Sandán néz rám hogy ez mi?:D Szerinte ilyen autók a vigalmi negyedben kerülnek elő szombat esténként, ez ilyen csajozós autó nem?:D:D:D
Mondom DE:) Mivel van négy csajom otthon, ha kiszámoljuk minden ülésre jut egy, ezért ez nekem kötelező felszerelés:)
Felesége elismerően bólint, "jól kivágtad magad" :) Én csak mosolygok.
A vigalmi negyed nincs célban, a hétvége stimmel, erre vettem:)
Aha.. hát igen.. most cserélt motor a ford transit-ban 4 millió volt... mondom igen ja ilyenek ezek.. gyorsan megnyugtatom hogy a transit pénzt keres, visszahozza, sok pénz de ja...
Az az érzésem hogy Giulia asszonyság, süldő csikó, családi zsebferrari, nyálat csorgatók és erőszakos bámészkodók álma:)
MINDENKIBŐKL KIHOZZA A VALÓS ÉNJÉT!!
Aki gyanakvó abból azt, aki érzelmes abból azt, aki irígy abból azt, aki együt tud örülni a másikkal abból azt, bár csak ilyen emberek-lennének-mindenkik:)))
A többieknek meg ott van a 200ló a turbo meg az összes elektronika, amivel szépen gyorsan arréb tudok állni ha szükséges:)))
Szerelem!!! az ötödik:)
ui:
A legkisebbik lányomnál valami történik, ha megjelenek először üdvözöl, aztán vegyem fel, aztán 5 percen belül Attó attó, brümm brümm.. legutóbb ki kellett vinni a garázsba hogy belemászhasson, kivittem kulcs nélkül de az összes kilincset fogdosta, hát kivittük a kulcsot is, persze addigra minden is ki volt nyitva:D:D:D
A legkisebb Alfisti a családban:)))
Egyszer már megmostam de akkor csak poros volt, most rendesen össze volt csapva, az esős időnek hála…
Egy kis Velence, egy kis Siófok, élhető az autó, bevásárlás, minden élmény vele.
Ha a gyerekek simán megvárják a pizzát a hátsó ülésen ott sem lehet olyan rossz;)
Gyakorlatilag a mosás utáni törölgetés során ismerkedtem az autó formáival.
Valami elképesztő milyen ívek vannak mindenhol, illetve végig törölgetve és a sáskahad után kiporszívózva értem miért fog kelleni ebbe is a téli gumi szőnyeg:D
És aztán a jóleső érzés hogy most megy be a garázsba és ott fog várni:)
Tényleg egy megvalósult álom ez az autó!
De nem csak azért mert az enyém hanem amit képvisel, ahogy tudja, és hogy itt van, létezik, pont ilyen őrülteknek csinálták.
És hogy eddig ez hiányzott az életemből.
Szeretek rajongani a autómért, és ehez pedig Alfa kell legyen az autóm.
És ráadásul egy ilyen? Tényleg mintha nekem találták volna ki így ahogy van annyira harmonikus annyira élő!
1700km
Rendesen stresszben vagyok ha más autók közé kell parkolnom:D
És valljuk be ez Budapest vonzáskörzetében nem ritka:D
És akkor ezek a fekvőrendőrök meg járdák…
3x ért már oda, asszem mostantól figyelek…
Ezt fogom mantrázni nem érkezünk lendületből fefkvőrendőrre, nem hajtunk fel járdára, a stílus költelez, aki bokorugrót akar az vegyen olyat.
Nem lehet hogy le fog érni hanem LE FOG ÉRNI, megálsz lelassítasz, és fölgurulsz:D
Ez a kerék előtti kis koptató, amúgy nagyon hálás dolog mert az ér le először és mire az elkopik pont megtanulod hogy meddig ér, akarom mondani még van pár centi a fényezett felületig. De az tényleg elég egy kicsit bebólintott fékezés egy rámpára felhajtás.
Stressz mert megnézik!
Stressz mert a teslás is bámulja!
Stressz mert hova parkoljak!
Stressz mert menni akar!
Stressz mert jaj mi lesz ha úgy megyek ahogy ő szeretne.
Ez jó stressz az ilyen életben tart, ez hiányzott!!
Őőő most 9,7 a városi fogyi ez már Alfásabb közlekedés:)))
Sávot váltok és gyorsítok az Árpád-hídon erre látom rombol utánam a model y :D
Megtisztelő hogy azt gondolja vele versenyzek :D :D :D
Pedig nem... de ő is ilyen autóra vágyott csak nem merte megvenni :P
Azért mégis jó valamire hogy nem 2,5 tonna a vas, nagyon könnyed mint egy telivér csikó:)))
Egyépként meg a villanyautós felni működik, megnézik dugóban, méregetik hogy akkor ez most mi??? Van hogy a mellettem lévő hagy két autónyi távot maga előtt hogy megnézhesse jól:)
És élőben tényleg jobb mint fotón ám!!
Én meg bent vigyorgok:)))
1330km
Bevallom eddigy nyúl módon ezt nem tettem.
De tekintve a tapasztaltakat a mesés fogyasztást, és azt a nagyfokú harmoniát amit a gép sugall, úgy éreztem az autó kész van arra, hogy megmutassa mit tud.
Az M0-ra felhajtva M2-ben szándékosan nem váltottam el, óvatosan gyorsítottam negyedgázon, épp csak hogy elforogjon odáig, egészen a tiltásig.
Majd mikor elvette a tüzet, elengedtem a gázt és húztam egy hármast, egy segberugást és durrogást hallva egyből beugrott amit eddig a videókon láttam, ÚRISTEN ez ezt is tudja???
Megint magamban kuncogtam és visszaraktam automatába:)
Gurultam a 0-áson és próbálgattam, hogy gyorsít 4000-ről.
Lefordulás előtt vissza visszaváltások, lassítás:)
Aztán megint egy kis gyorsítas.
Hirtelen beugrott hogy jön egy aluljáró:D ablak leereszt sebesség bekészít.. atyaég mennyire kulturált ez az auto, de mégis az az ősi erő ami előtör belőle.
Utána a szokásos körforgalom bejárat előtt még nyomtam egy kövérebbet akkor mindegy merre állt az autó orra ő egyenesbe rakta magát és elrugaszkodott!
Aztán fék szépen végig fűztem az íven, semmi vagánykodás. Kifele egy kis gáz.
Atyaég!
Ezt az elementális őserőt ami ebben a paripában lakozik.
Meg akarom tanulni megülni!
Gy ahogy neki, nekünk jó!
Lehet kell majd mégis az a 300ló majd meg a kétszéles kerék egyszer.
Most így is bőven sok, de eljön az idő:)
Most csak azt akarom tudni mikor hogyan váltsak, mikor nyikkan a kerék a féknél, hogy viselkedik az íveken:)
Zseniálisan csinálja hogy ok te vagy a főnök, de ha belehibázol azért segítek:)
És továbbra is bejáratósnak tekintem nincs ökörködés, csak a manual szerint.
1152km