Nos... előrebocsátom, hogy csak a korrekt dokumentáció miatt írom le ide egy részét annak, amit az imént telefonon mondtak nekem a szervizből, ahol a GTV gyógyul.
Megbontották a motort, leszedték a hengerfejeket. A következőket látták:
- a hidrotőkék fényesre kopottak oldalt, némelyik teteje taralyosra verve
- a hengerfejtömítés darabokban mállott szét
- a motor valamelyik másik tömítés (bocs, nem értek hozzá) állapota miatt falsot szívott.
Volt még pár sokkoló komment, de már csak csendben bólogattam a telefonnal a fülemen, nem is figyeltem pontosan.
Minden kiszerelt és beszerelésre váró / beszerelt alkatrészt eltettek, lefényképeztek.
Amiért fájnak nekem a fenti megállapítások az, hogy elvileg 24 gyári, új hidrotőke került be a motorba max. 5-6 ezer km-nyi futással ezelőtt, illetve természetesen minden szükséges tömítés is cserélve lett tudomásom szerint... No comment.
Dobok fel egy képet, mert egy blogbejegyzés úgy mindig trendibb ;) Amíg még Magyarországon voltam, beugrottam némi pénzmaggal és akkor épp így állt a kocsi, mint a képen látható.
146ti 156 159 16 2.0 200k 75america ablaksötétítés adás-vétel akksi alfacity alufelni asus audio audison autóvásárlás álom átalakítás átírás banner barracuda beépítés bianco bicskakulcs blogbejegyzés bluetooth bőr borbet bosch brera castrol computer consumption cseppek csere csillogás direktszűrő dls dz eladás eladó életmentés élmény erdő esküvő et fabetét fakormány feeling fejegység fékpor felni felnirablás fémlerakat fényességesség férfiasság ferrari fogyasztás fólia funride fűnyíró futóműállítás glamour gps gt gtv gumi gumicsere gumis gyári hangszóró hangulat hengerfej hiba hibaolvasas hidrotőke hifi horvátország hűtőradiátor igo ikea individualizmus jobbkéz jtd jtdm jvc k&n kábelezés kárpit kd-sh99r kerékcsavar kígyó kihangosító klímakompresszor km koccanás kormánybőrözés körömlakk kul08 kulcs
>> SzervizAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2013-11-11