Mutasd

>> Szerviz2010-06-18

Olajcsere + átvizsgálás. Az autó hibátlan :)

 
>> Egyéb2010-01-13

Nos, valamivel több mint egy évig tartott az előző lapát... Talán tavaszig még kihúzta volna, de a biztonság mindenek előtt! Odafelé ugyan még szépen törölt, visszafelé húzásnál azonban elmaszatolta amit odafelé letörölt. Így lett csereérett, és a sokak által dicsért Bosch Aerotwin került a helyére. Reményeim szerint ez jobban teljesít majd!

>> Szerviz2009-08-29

Eljött az idő! Hiába a kátyúkerülgetés, hiába az óvatos vezetés, a magyar utak néha csendben, néha hangosan, legtöbbször alattomosan teszik "dolgukat" : eszik a futóművet... Igazából komolyabb kárt nem okoztak eddig, de az átlagosnál hidegebb és melegebb időben is előjöttek a "hangok". A gyógyítás most is a már bevált helyen Német Mihály dunakeszi klinikáján történt, alkatrészek by Elaforg. Cserélve lett:

Selenia Alfa 20K 6liter
Tutela Top4 0,5 l.
TUTELA CAR ZC 75 SYNT
Paraflu 11 3liter
olajszürő
levegőszürő
pollenszürő sima
kipufogó hővédő
katlizátor rögzitő
felső lengőkar bal
felső lengőkar jobb
stabil gömbfej 2db
stabilizátor rúd
kézifékkötél bal
kézifékkötél jobb
termosztát



Valamint be lett állítva a futómű is.

A futóművestől hazafelé sajnos komoly rángatásra lettem figyelmes, és a piros lámpánál állva meg is lett a hiba oka: a klímakompresszor kapcsolgatott folyamatosan ki-be. Azonnal vissza a "klinikára", ahol meghallgatás után megállapítottuk, hogy a kompresszor kattogása független a szervíztől. Külön köszönet a mesternek, hogy elkisért egy közeli klímáshoz, ahol rögtön kiderült a turpisság: a pár héttel ezelőtti klímatöltés mégsem volt olyan tökéletes mint hittem. Ugyan leeresztették a gázt és újratöltötték, (a gép szerint 0,6kg-al többet töltött vissza), most kiderült túltöltötték a klímát, ezért a nagy melegben állandóan be/kikapcsolt.
A GT kollega által ajánlott rétsági Kocsis autóház klímását én a továbbiakban nem ajánlom...

Szerencsére a megfelelő mennyiségű gáz leeresztése után azonnal megjavult minden.

Az autó most ismét tökéletes. Pont mint újkorában!

 
>> Szerviz2009-07-31

Az eddig eltelt közel 8 év alatt még nem volt ellenőrizve a klíma. Hűteni hűtött, annyira zavaró szaga sem volt kikapcsoláskor, ám lelkiismeretem megnyugtatására elvittem egy ellenőrzésre. Az eredmény: 0,66 kg utántöltés + fertőtlenítés.
Most már nyugodt vagyok :)

>> Esemény2009-07-29

Új nyári gumik kerültek fel. Sajnos az előzőek már nem bírták volna ki a szezont ezért a régi Dunlop Sport SP1-ek helyére új gumik kerültek 4db Vredestein Ultrac Cento személyében. Ez a 3. szett az autón. Az első (gyári szerelésű) Firestone Firehawk, valamint a második Dunlop Sport SP1 is 40-40 ezer km-t bírt...
Mivel az utóbbi időben elég nagy volt a gördülési zaj és egyenetlennek is tűnt a futás, ezért a felnikre is gyanakodtam, hogy tojás alakúak. A gumicserével viszont kisimultak az utak, eltűnt a zaj és a tojásérzet... HURRÁ!!!!!!

>> Szerviz2008-09-22

Affene. Elszakadt a jobboldali ablaktörlőlapáton a gumi. Még eredeti volt. 7 évig bírta :) Valami francia gyártmányúra cseréltem, természetesen párban. Hirtelen csak ilyent tudtam rátenni. Azt mondták ez nem fogja addig bírni...

 
>> Szerviz2008-06-23

1 év, újabb 10000 km.
Olajcserén túl semmi komoly.
Lassan már 7. éve, hogy megvan "Ő". Az eddigi felmerült problémák, a szokásos szervízeken túl:
- 3 db kiégett helyzetjelző :)))

...méghogy szar olasz :)

Jövőre azért ki kell majd cserélnem pár dolgot.

 
>> Szerviz2007-05-15

Vezérműszíj:9000ft
Ékszíj:6500ft
Feszitőgörgő:16700ft
Vezetőgörgő:7600
Pollenszűrő:1500ft
Olajszűrő:2000ft
Levegőszűrő:2900ft
Olaj:12000ft
Vízpumpa:11000ft
Munkadíj:25000ft

Alkatrészek by Elaforg, szervíz: Német Mihály