Blog >> küszöb
Ma meglátogattam a gépet. Halad a dolog, lassan ugyan, de nem lehet elkapkodni. Az első képen a már majdnem teljesen behegesztett rész, a második képen a jobb első belső küszöb a szétszedéskor engedett el ennyire. A küszöbök nincsenek olyan rossz állapotban. Kb. jövőhétre készül el, addig még egy látogatás lesz, mielőtt viszik a fényező műhelybe.



Kb. egy éve vettük észre a szervizben, hogy az autó alja, a küszöbök, a kerékjáratok eléggé rossz állapotban van. Ma jött el az idő, hogy átadtam az autót lakatolásra, és hogy visszaállítsák az alvázat eredeti állapotába. A motorháztetőn is van egy (nem egy) nagyobb rész, ami miatt muszáj újrafújni az egészet, karcok, kavicsfelverődések. A tavalyi AC matrica takarta eddig a nagyobb rozsdafolttá fajult kavicsfelverődést :). Az emelési pontok az külön kategória (6. kép). Szereztem egy komplet fenéklemezt, ha annyira durva lenne a helyzet. A képek beszélnek tovább.










Jobb küszöb a télen megsérült, első-hátsó lökhárító meg már eléggé viseletes volt, így mind kapott fényezést.
Sikerült szereznem két gyári küszöböt ,most felkerültek .Az egész műanyag javítással és festés,lakkozással kezdődött. A felszerelés elég egyszerű alól megvan minden tiplinek a helye(gyárilag dugózva), műanyag tipli beszerzési helye (Patentshop.hu),A felső él az már macerásabb gyárilag kétoldalas ragasztóval van felrakva. Én Techflex 3060-al raktam fel rugalmas, időtálló anyag. A felső él elég könnyen vetemedik ,ezt száradásig Mac Gyver módszerrel (ragasztószalag)lehet orvosolni. Az autó optikáján elég sokat javít a küszöb.




A jobb oldali küszöb illesztésnél elkezdett rendesen rozsdásodni, úgy hogy egy kis lakatos és fényező munka volt rajta.
2011.07.23-án 5 napi munka után kész lett az autó.
Javításra szorultak a küszöb spoilerek, mert letört belőlük egy-egy darab hátulról, és már kezdtek leválni. Kipótolták a hiányzó darabokat és lefényezték az egészet.
Az első lökös kettérepedt alul hála egy padkának, így azt is meghegesztették és kapott egy teli fényt.
A tetősínek elég csúnyán elkezdtek kopni, így lefényezték mind a kettőt.
A csomagtartó jobb teleszkópja teljesen kijött a helyéről, így azt vissza kellett hegeszteni.
A bal hátsó ajtón lévő meghúzást sajnos polírral nem tudták kiszedni, ugyan halványodott, de nem tűnt el teljesen, így az ajtót telibe kell fényezni.





Ma véget ér a küszöböm kálváriája is. Még a hátsó lökhárító készülése közben (volt időm bőven:) találtam a főnix tuningnál egy olyan pár küszöböt, ami nagyon hasonlított az Autodelta 147-es küszöbeire, fél áron volt, így le is csaptam rájuk. Több próba, és formára alakítás után múlt héten került a fényezőhöz, egy hétre rá meg az autóra. Nem vagyok tökéletesen boldog, mert nem hibátlan, de nagyon tetszik. Ősszel jön a BlackLine felni, és gyakorlatilag kész az álom külső, már nagyon várom.




Elsőként újabb köszönetet szeretnék mondani (írni) GT-nek, akinek köszönhetően kis matricázással lett szebb az autó. :) Egy flakon féktisztító és a mai mosás kellett a képekhez, bocs GT, hogy eddig húztam. :D A rosszul feltett tricolor matricák cseréi, és a tanksapka dísz is sokat dob az autón, köszönöm! :)
A történet sok nappal később, e hét csütörtökön folytatódott, amikor is küszöbpróbára indultam, és égővásárlás lett a vége. Történt ugyanis, hogy induláskor kiégett a hátsó helyzetjelzőm, az utolsó előtt fékezés után pedig az izzó féklámpaként funkcionáló izzószála is megadta magát. Ez még a kisebbik gond volt, mivel egy Shell kútra tartottam, 375 Ft-ért vettem két új izzót. Csakhogy a kiégett izzó annyira túltöltötte magát, hogy megolvasztotta a búra foglalatát is, így csak az izzó eltörésével lehetett azt kiszedni, majd a megolvad részt visszaformálva sikerült az izzót is kicserélni. Aznap derült ki, hogy nem elég pontosan illeszkedik a kifejezettem erre az autóra legyártott speciális küszöb, ezért ma reggel az utam Váchartyánba vezetett, ahol Csabival formára szabtuk, és jövő héttől a fényezőnél lesz. Reményeim szerint péntek este felkerülhet, de majd csak akkor hiszem, ha már látom. :) Addig is alant egy kép a várható végeredményről. :)






Rohadásmentes csomagtérajtó szép emblémákkal, valamint két Zenderküszöbspojler :))
Érdekesség, hogy a küszöbök erről az autóról kerültek le jópár éve, most Lesterek vannak fent. Valószínűleg ők sem gondolták volna, hogy egyszer visszatalálnak...
Lassie hazatér :))





Már jó ideje lógott az első lökhárító jobb oldala. Nem is emlékszem, pontosan mikor és mitől mozdult el. Talán egyszer rosszul tették vissza, miután a hűtőt szerelték, vagy ilyesmi...
Meg lógott a jobb oldalon a küszöb takaró műanyag is, azt jellemzően a gumisok kínozzák a hülye emelőjükkel és a hányavetiségükkel.
Na, mivel 1 hónap múlva vizsga, gondoltam ne lógjanak már ezek, elvittem egy karosszériáshoz. Egyszerűen és drágán megoldották mindkét problémát.
2
894