Ma bekerült az erősítő és a mélyláda az autóba, és végre bekötöttem a jelátalakítót, úgyhogy most mély. Nagyon mély. Ennyi viszont kell az autóba. Persze csak szolidan. Nem szeretem, ha elmegyek valamerre az úton, és utánam néznek, hogy milyen egy idióta ez.
Az erősítő és a láda is régi szerzemény. Kellemes hangja van, pedig már több mint hat éve boldogítjuk egymást.
Nem is értem, hogy a mélyláda miért nem alapfelszereltsége az autóknak...
És eljött a nap, mikor végre a basszus testet ad a meztelen hangoknak - beépítésre került a mélyláda is.
Ez egy másfél napos művelet volt, mert a szerkezet a gyári mélyláda helyére lett installálva, és ehhez műgyanta formát készítettek. Mivel nem túl nagy ott a hely, ezért egy lapos mélynyomót ajánlottak (Clarion PFW1051), 13 literrel beéri. Sajnos pont olyan kárpit nem volt nekik, mint a csomagtér kárpitozása, anyagban és egy-két árnyalattal elüt tőle. De ezt más úgysem látja.. :)
Az autó az igért határidőre kész lett.
Összefoglalva a hangzással nagyon elégedett vagyok, a gyári Böse rendszert simán lekőrözi. A Paradox is jól teljesített. A szakemberei szimpatikusak, nem gányolnak, a főnök pedig maximalista. És nem ijednek meg az olasz elektronikától :)
Két kicsi karcot ejtettek összesen, de külső szemlélő nem hiszem, hogy észre veszi. Én is csak azért teszem szóvá, mert a belső tér állapotára annyira allergiás vagyok, hogy minden nyomot nyilvántartok.. :)
Tegnap (0529) végre sikerült eljutnom a Paradox csapatához, ahol egy kisebb hangtechnikai változás következett be az autóban. Bekerült a csomagtérbe egy mac Maximus 12z jelzésű zárt láda, és egy 4 csatornás Limited Edition Z4100-as mac White erősítő. Az előkábelezés ésszerűsítésen esett át, így elég lett a tápkábel hossza is. Sőt. Az erősítő felszereléséhez egy egyedi, méretre szabott és a csomagtartóban lévő kárpit színével azonosan borított falap szolgál. Szép munkát végeztek a srácok. Látszik, hogy értenek hozzá. Időben ez kb. 3,5-4 órát vett igénybe. Kábelezéssel, szereléssel, kárpitozással, EQ állítgatással, stb. De az eredmény magáért beszél. Az első szettet is kinéztem már, de egyelőre az nem került beépítésre. Igaz, hogy gyári van most benne, de meglepően szépen szól együtt a ládával.
Kicsi a világ - szokták volt mondani.. És milyen igaz. 10-re mentünk a Paradox-ba és egy fél órán belül megérkeztek BeeGee-ék.. És ez még mind semmi, mert a 147-es alfa is ott volt, amit már AlfaCity-ben is megcsodálhatott a közönség, úgyhogy egyszerre négy alfa volt jelen a műhelynél. Gondolom, ez nem mindennapos eset náluk sem.
[Költségeim: A láda és az erősítő akciósan történő vásárlása, szerelési anyagok (kábelszett nélkül), egy Connection aksisaru szett és a munkadíj. ]
Beújítottunk egy bogároldós szélvédőmosót is (0510) a nyárra, remélem nemsokára már beönthetem az autómba.. Jól fog jönni az még a nyáron.
A norauto-ban pedig lebeszéltek a bandpass ládáról sedan autóba, úgyhogy az előző blogbejegyzés nagyon gyorsan meg is hiúsult. Kereshetek egy normális zárt ládát. És már inkább 4 csatornás erősítőben gondolkodok - Piritu cartárs ajánlására. Úgyhogy teljes a tanácstalanság egyelőre melyik ládát és melyik erölködőt válasszam. Pedig már-már biztos voltam a dologban. Azt hiszem körülnézek Alpine-éknál. Ha minden kötél szakad, akkor pedig marad a jóöreg Blaupunkt GTB 1200-as zárt láda vagy egy mac..