Ma mentem egy laza 950 km-t. 0-190km/h között leteszteltem a gumit /természetesen német autópályán ;) / A tapasztalatok kedvezőek .Amíg be nem melegszik kicsit addig zajosabb ,utána halkul .Nem üt ,nem ráz . Az úthibákat természetesen jobban lehet érezni ,mint a ballonos télivel.Viszont ez kanyarban nem nyúlik el oldalra mint az .Eszméletlen kanyarsebességet lehet elérni zokszó nélkül.Kíváncsi vagyok vizes úton milyen lehet. A hosszbordák eléggé megvezetik .Az autó teljesítményét is vissza fogta ,érezni kicsit .Muszáj leszek megcsippeltetni :) A fogyasztás nőtt ,ilyen átlagsebességnél eddig 6.7 litert mutatott a kijelző ,most 7.1 lett. Szerintem nem vészes.
A szépségnek ára van :) A pihenőknél több ember is nézegette milyen szép kerekek ,a pályán is néztek át fele szomszéd kocsikből ,úgyhogy tetszetős :)
Jobb ha az ember időben észreveszi, hogy leengedett a kereke és nem jár a felnin, ellenkező esetben akkor nagyon szép gumiörleménye van és lehet kidobni a vadiúj gumit...
Elkopott slick gumikat lecseréltem bordázottra, és így megint lehet közlekedni az autóval, a kormányrázás és a búgás is elmúlt. Hurrá!
A típus és méret ugyanaz mint volt, P Zero Rosso, mobil gumicserével kértem a gumimarket.hu webáruházból és így szállítási díj sem volt.
A csere ugyan lassan ment (majd 1 óra, a szerelő szerint mert nagyon peres), de ha az ember munkahelyre kéri, akkor közben lehet dolgozni :)
Két nyílt nap versenypályán, 2 nyári szezon plusz egy tél. Ennyit bírt az előző garnitúra. Egy cseppet sem csalódtam bennük, így maradtam ugyanennél. Tegnap megjött, ma felkerült a 4 új Pirelli P-Zero Rosso abroncs, igen baráti áron a Strausz Gumi által. Ajánlom őket mindenkinek, érdeklődés esetén mondjátok, hogy az Alfa Amore tagjai vagyok, megéri :)
A hétvégi kirándulásról hazahozott egyik emléket egy kátyú szerezte, a felnin és a gumin hagyott sérülés formájában. Azóta minden másnap elenged másfél bart. Szóval tényleg nem halogathatom tovább a gumicserét, egyébként is sokat láttak már, rájuk fér. De megvárhatták volna még ezt a hetet..
Megirigyeltem a szomszédot és én is feltetettem a nyári gurulókat.
Centirozás, csavarozás, szokásos szitkozódás a hurculászás közben.
A gumicserén még gondolkozom, mivel a tavalyi nyúzás ellenére a kopásjelzők még vígan látszanak.
Megvolt a kerékcsere tortúrája. Nagyon béna lett az autó, inkább le se fotózom.
A gumi Pirelli Sottozero, ha már olasz. Várom a fél méteres havat!
És aki kitalálta, hogy könnyűfémkerék, az hordja fel őket a másodikra zsírral a tökén, acsargó pitbullok között..
Nem bírtam tovább, felrakattam a nyári felniket. Az egyik ok az volt, hogy felkerült az AlfaCity-s matrica, és az sokkal jobban mutat a 18-as kerekekkel, mint a 16-osokkal :) A másik meg, hogy végre volt egy szabad délutánom, és el akartam kerülni a szokásos sorbanállást a gumisnál. :)
Ismét megállapítottam, hogy ezek a felnik állnak a legjobban a GT-nek (bocs minden más GT tulajtól :).
Az új nyári gumijaim: Pirelli P Zero Rosso. Most már ez is olasz az autón :)
A téli gumikkal ezen a télen mindössze 6.077 kilométert tettem meg. Az előző télen 10.044 kilométert futottak, bár akkor március végéig fent voltak :)