Blog >> 166
Dehogy akartam én ilyet... A legkisebb bajom is nagyobb jelenleg. Persze, Alfásként mindig vágyik az ember egy véhatra, de az ilyen bűnös és beteg ideák manifesztációját valahogy sokkal szívesebben NÉZI az ember outsiderként erre alkalmasabb, "szimpatikus bolondok" által kivitelezve. Szóval megvevődött, most ezt a szerepet adta számomra a lehetőségek széles tárháza. Nem sok időm volt töprengeni rajta, 10 percet adott rá a sors, a jó ismerős - és az ex-tulaj. Szemmel verés, próbakör, telefonálás Andy-nak ( pusztán a megerősítés miatt, hogy tényleg elmebeteg vagyok - ebben sosem cáfol meg ) után; illetve a pénzügyminiszter Asszony rábólintását követően töltöttük is az okmányokat.
A legkisebb megbánás nélkül itt és most ki merem jelenteni, hogy évjáratában a legszebbek között van perpill. itt, Mos Eisley-ban . Zé mesterrel megnézettem ( idézem szavait: végre egy őszinte autó, őszinte óraállással ), jövő héten meetingelnek a verdával. Egy-két apróbb tennivaló orvoslása után ELADÓ lesz!
Első lengéscsillapítók rugókkal cserélve...(thanks GrandeBandi)!!!!!!
rem most már az elejéhez nem kell nyúlni egy jódarabig.
következik...hátsó fékek és vezérlés upgrade....lassan látom a fényt az alagút végén...
Elől a két felső lengőkarokban cserélni kellett a szilenteket!!!gyári minőség került a régiek helyére...
végre felrakattam a nyári gurulókat....persze nem ment minden könnyedén....3 felnit görgőzni kellett!meg vettem egy Pzero Rosso-ot előre!
de most már minden ok...vagyis hamarosan futóműfelújítás következik.....
Nem fűtött a bella ezért kapott egy új Behr termosztátot!!!most már olyan meleg van benne mint a demjéni melegvízben....
Egyik reggel épp indultam volna a bellával de hiába nyomkodtam a kulcsot nem reagált!
A csomagtér viszont igen, így csak rájöttem hogy nem az elemmel volt a gond hanem a mikrokapcsolóval!Gyorsan meg is csináltattam...addig a pótkulccsal jártam!de a pótkulcsnál is elfordult hogy nem mindig reagált rá(10-ből 1-szer nem)...ugyhogy azt is megnézetem hamarosan!A másik kulcs azóta tökéletes!
hátsó fékbetétcsere, plusz féknyereg felújítás....és maradt tartalékban 2 betét
megejtettem az olajcserét az összes szűrővel együtt!Castrol Edge 5W40-es!
km: 171000
Készen van, pontosan egy munkanap...
Persze annak, aki készült rá, és már csinált pár ilyet, megvan a megfelelő lexikális tudása és tapasztalata, érti, hogy mi miért és hogyan, és technológiailag is felkészült. Ki más, mint Dudás Zoli barátom.
Hogy mi lett hátul kicserélve?
MINDEN, még a hátsó híd is lekerült és egy előre felújított (thx Becza!!) került fel helyére.
Mert sokat nem ér az egész feszes futómű, ha az egész híd mozog a kaszni alatt.
Mindenféle szemek lettek cserélve, meg ilyen bumeráng, vagy mi a répám (a régit eldobtam, de visszajött...), meg gátlók (az össze is csúszott szétszedés után...) meg stabszilent, meg még sorolhatnám.
Kutya sem gondolná, hogy az ülések és a kalaptartó is feltétlenül el kell hogy hagyja a gépjárművet egy ilyen projektnél.
Na meg van csinálva a popója, jó kemény lett, és magasabb is.
Hát igen a nyaralás az ott van a kocsi alatt, és remélem, hogy évekig nem is lesz gond vele.
Természetesen most jobban hallatszik az eleje...
Lehet gyűjteni arra is, talán az nem lesz ekkora ügy.
A nap jól telt, közben néztük a nagydíjat is, és nem maradt el a közös kajázás, kávézás, na meg a jó hangulat.
Ezúton is köszönöm Beczának a segítséget a hátsó híd miatt, Dekkának az ülés szerelés miatt, Zsoltikának és Gyugyonak a hangulatért, na meg persze köszi Bazsám, h égőt cserélhettem a Bazsiszpájderben.
Természetesen legnagyobb hála Zé. nek.
(mit köszöngetek itt ennyit, ez nem egy Oscar díj átadás:-) )
Már egy ideje ugy viselkedett az autó mint egy szívódízel...végül sikerült megtalálni a hibát,a légtömegmérő....35 papír volt ház nélkül!azóta állandóan 180-al akar menni:)!!!
a váltóolajat is lecseréltettem így 100e km-ig az is le van tudva.