Légkondi rendszer nyomáspróba után feltöltve. Szervízcsap kupakot (a szaki szerint ott illanhatott el a gáz, mivel a rendszer tartotta a nyomást) meg lenyúltam egy Fiat Tempráról, elvileg passzol.
Gyengélkedett a klíma, konkrétan nem hűtött, ezért gyorsban elvittem az állandó mesteremhez. A gáz egy része elillant, így az feltöltésre került. Nem történt semmi varázslat, nyomáspróba, UV-s festés, ellenben már rendesen hűt, és grátisz volt... Ha rövid időn belül ismét gond lenne a hűtési teljesítménnyel, akkor komolyabban is megnézetem.
Működő klímával már szükségszerűvé vált a pollenszűrő cseréje, és a klíma fertőtlenítése is. A pollenszűrőt legutóbb tavaly májusban cseréltem ki, az egy év alatt igencsak elkoszolódott és dzsuvás lett. Most is Tecneco FM aktívszénszűrőset tettem bele. A fertőtlenítést Loctite SF 7080 Hygiene Spray-vel végzetem el.
Már csak langyos levegőt fújt a klíma és ez fekete autónál, bőr ülésekkel, felér egy kínzással. Kezdetnek kicseréltem a pollenszűrőt, februárban volt utoljára, de azóta már beletettem több mint 7e km-t, és ha már rendbe rakom a klímát, nem spóroljuk le. Meglepően tiszta volt, gondolom ez betudható annak, hogy idén szinte nem is használtam. Ezután jött a töltés és tisztítás. 30gr volt a rendszerben, 500 helyett, csoda hogy nem hűtött...
Ózonos tisztítást kértem, az a tuti, de előtte befújták sprayvel is, úgyhogy alaposan ki lett fertőtlenítve.
Költségek:
Alco pollenszűrő: 2200.-
Klímatöltés: 8500.-
Ózonos tisztítás: 4500.-
Össz.: 15200.-
A munkát Sajószentpéteren csinálták.