Egy kis szerelés ismét. Valami kopogott elől és már csak ezek nem voltak kicserélve.
Kopogás megszűnt és sokkal egyenesebb az aszfalt a kerekek alatt.
Album...
Update: A sárvédő ív feljebb ment a gumitól vagy fél centivel.
*Olajcsere előtt kapott motor öblítő adalékot amivel 10 percig járt alapjáraton ahogy az elő volt írva
*Eresztett az olajteknő, így hát lett új tömítés és ki lett takarítva az olaj szivattyú szűrője is
*Liqui moly 10w40 Diesel motor olaj
*Mann Filter olaj szűrő és levegő szűrő
*Új olaj nyomás mérő a digitális mérő órához
*4 db új H1 izzó, tompított és reflektor. Evvel nem olyan sárgás a világítás
*Az erős helyzetjelző ki került belőle és vissza ment két új sima, na ez viszont sárga mint ahogy gyárilag
*Cserére szorult a jobb belső kormány összekötő is
Óra állás : 346000 km
A futóműtől néha jönnek fura ropogó zajok, mikor lassan megyek, kormányzásnál, fékezésnél és gyorsításnál hallható. Az axial csuklókra tippeltem, de sajnos nem hozott eredményt a cseréjük. A kiszerelt alkatrészek teljesen jónak bizonyultak, pedig minimum 130ezer km van bennük.
Kicseréltem a kormány összekötő axialt és gömbfejet, illetve a hozzátartozó porvédő gumiharangot. (axial TRW, gömbfej TRW, porvédő Lemförder, menetrögzítő Würth)
A ciki az egészben az volt, hogy típusra a beszerelt axial csuklót nem tudtam beazonosítani, ami mindegy is lett volna ha két darab alátéttel és egy rezgés csillapítással gazdagabb lett volna. A TRW-hez adták az alátéteket (a mellékletben leírtak szerint minden alkatrészt fel kell használni a csomagból.) úgy kellett kitotóznom, hogy hova is, és milyen sorrendbe is kell odarakni. Végül is remélem nem hibáztam, mivel a fém alátétnek akkora volt a belső átmérője, hogy az rácsúszott volna a kormányrúdra, így a műanyag alátét ment a kormányrúd irányába, és a fém az axial csukló felé.
Ui.:
2018.10.06. Megtaláltam ropogó zörgő alkatrészt, a bal alsó lengőkar első bilincsének a belső anyájába megszakadt a menet, és eltudott mozdulni a bölcsőtől. Ez a mozgás a csavart is megnyúzta némileg. Orvoslásképpen a csavarról lefeszegettem a két darab alátétet, és egy önzáró anyát kapott a túloldalról a stabil rögzítés érdekében.
Zörgés megszűnt :)