Cserélve lett a hátsó fékbetét (Delphi) és tárcsa (Ferodo) mivel a kézifék beragadt --> megégette a betétet. Hangos sivítással jelezte a problémát. A kézifék bowden elrohadt --> új került bele.
Mielőtt eltolnánk szigorított műszakira a gépet, még ezeket a dolgokat orvosolni kellett. Volt vele egy kis sz*pás, de megoldottam. Lassan összeáll a gép. Folyt. köv.


Csöri lecserélte a fékeket. A gyáriban ~68.000Km volt és még egy kicsit ment volna vele, mert nem jelezett vissza. Ha jól emléxem a betétek és a hátsó tárcsa: Ferrodo az első tárcsa pedig: valami németes nevű lett, Csöri papa ajánlásával.
Thx Csöri
Online tag
0
Vendég0
523
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV