A lassan 19 éves, 225 ezer km-t futott autó "meglepően jó" formában van. Az idei műszaki vizsga gyakorlatilag gond nélkül lezajlott.
Persze a sötétített ablakok miatt most is picit rá kellett segíteni...
A fékektől tartottam, hogy megint valami nagyobb baja van, mert általában elég erősen kell rálépni, hogy fogjon. De fog rendesen, ez a lényeg. A kéziféken picit igazítottak.
Zöldkártya is meglett, ami most már csak piros plecsni.
Hurrá, hurrá. Utazás előtt vettem észre hogy nincs. 4 napig mozdulni sem mertem, nehogy elvegyék a forgalmit.
De már nincs gond. Sikeresen levizsgázott.
2009.12.10-én műszaki vizsgán esett át az autó. Kapott 2 év műszakit plusz 2 év zöldkártyát is.
Cseréltettem egyúttal:
olajat,
üzemenyagszűrőt,
olajszűrőt,
levegőszűrőt,
egy izzító gyertyát, mert megadta magát,
két első fényszóró izzót - az egyik kiment és állítani is kelett mindkettőn.
Km: 91873
Eladási szándékkal különösen nem esett jól ez a mostani hét... Egy jó ideje elviselhetetlenül nyiszogott a hátulja MEGINT, a tavaly elvégzett qrvanagyszereltetések ellenére. A tavalyi munka dandárja ( G-szemek lent-fent ) 1 évet sem bírtak... Előzmények itt a blogban, már magam sem tudom, hányszor, hol és mennyiért volt beavatkozva már... Most megint cserélve lettek Lenkey-nél. Nincs nyifogás!!!
Vizsgáztunk is, kapott új zöldkártyát, olajat ( Selenia WRD ), szűrőket.
Elfáradtam... :(
A LEGJOBB AJÁNLATÉRT ELADÓ!!!!
Megvan 2 évre a nyugalom, meg 1 évre a penészespapír.
Vizsgáztató felírta a jegyzőkönyvbe, hogy bal első keréknél olajfolyás látható.Ja, a tegnap éjjeli hidraulika leeresztés nyomai ... :P :D
Megesett a műszaki ill. a zödkártya is... meg kaptam egy qrva kavicsot a szélvédőre és fut a repedés, most már biztos cserélni kell...
A kocsi ma kapta meg 2 évre a műszaki érvényességet és újabb 1 évre a zöldkártyát, valamint új forgalmit is ki kellett váltani, mert betelt a régi.
Mindezt nehézségek nélkül tette, pedig a Mozaik u. szigorú munkatársai mindent beleadtak, de nem találtak rajta fogást:). Egy héttel ezelőtt a fékrendszer kritikus részeit azért ki kellett cseréltetni: összes tárcsa+betét+fékcsövek+olaj. Elhasználódtak, ez nem ért hidegzuhanyként:).
Néztek károsanyag kibocsájtást, lengéscsillapítókat (amik még a gyáriak), futóművet, világítóberendezéseket, és különös gonddal a kisméretű matricarendszámba is próbáltak belekötni:).