Mutasd

>> Szerviz2010-04-18

12 ezer km volt az utolsó olajcsere óta. Akkor még 10-60 ment bele, merthogy ha már az a gyári, akkor legyen benne az. De nem nagyin szerette, mert zabálta, mindegy is.
Most sima 20k-t kapott, hátha ez jobb lesz neki, vagy nem, ez van.
A pollenszűrő is csereérett lett, az is egy éves, a légszűrővel egyetemben.
Azt ennyi.

>> Szerviz2010-01-29

Hurrá, hurrá. Utazás előtt vettem észre hogy nincs. 4 napig mozdulni sem mertem, nehogy elvegyék a forgalmit.
De már nincs gond. Sikeresen levizsgázott.

>> Egyéb2010-01-25

Nézem reggel a forgalmit, merő véletlenségből.
2010.01.17. Hát ez elmúlt. Pénteken meg indulás van Franciába...

>> Szerviz2010-01-21

Kopogás, nyiszogás, anyázás...
Cserélés, megköszönés.
Szegényedés, ismét anyázás.

>> Szerviz2010-01-17

Voltak leállások, nem nagyok, kicsik. Egy két csatlakozót kellett cserélni a biztositéktáblán, valamint a motortérben. Valamint le lettek kezelve az oxidálódott csatlakozók is. Igy már remélem nem érhet meglepetés.

>> Szerviz2010-01-17

Egy egész évet kibírt. El sem hiszem, hogy milyen tartós alkatrészek készülnek manapság.

>> Szerviz2009-08-04

Nem, nem volt lánykérés sem esküvő...
Ette az olajat, nagyon, remélem ezek után nem fogja, mert akkor ...

>> Szerviz2009-07-04

Nem volt szükségszerű, de mint kiderült nem a gyári olajat tettük bele legutóbb, ez került orvoslásra 10w60 Racing.

>> Szerviz2009-06-21

Nincs születésnap, sem karácsony, viszont 110.000 km az van, gyári gyertyával, mint kiderült, bár az inkább szénrúd volt. Cserélve lettek.

>> Tuning és extra2009-03-19

Természetesen nem kerülhettük el a sötétítést ezen a gépjárművön sem. A márka az előzőkhöz képest nem változott Llumar, viszont a típus igen, azaz ATR 20 CH, mely világosabb az előzőnél, hővisszaverő képessége azonban a 2szerese. Az elkövető személye ismét Jacob Tamás , akinek ezúton is köszönöm ismét a remek munkát.