Blog >> alufelni
Ma (0303) elvittük a karikákat a Szentmihályi útra - nyári 17-es alukerekek -, hogy újra görgőztessenek, javíttassanak és fényeződjenek. 1,5 hét és elkészül a mű. Remélem, addigra lesz már tartósan olyan idő, hogy egyúttal fel is kerülhessenek egyből a bódé alá. Ameddig ott voltunk - 10-15p -, láttam, hogy már szét is kapták a fiúk a kerekeket és átvitték egy másik műhelybe. Nem szaroznak, na:) Csak a fényezésre kell várni többet majd.. A felségjelzéseket visszaadták. Én meg még itthon jól felírtam a felnik sorszámát, nehogy vmi gagyi replikát adjanak vissza a gyári sorszámozott GTA felni helyett:P :) Felteszem mi maradt belőle, egyelőre.
Dunailitin szereltettem össze a kerekeket, "félig rejtett" szelepekkel. Az Alfára már én magam szereltem fel.
Felszerelés után kiderült, hogy a gumis az egyik felnire kicsit rosszul ragasztotta fel a súlyokat, kicsit kilógtak a felni síkjából és beleértek kb. a lengőkarba. Kicsit megreszeltük és nem volt vele gond, de azért inkább, elvittem itt Győrben a Marosihoz és kicentírozta újra azt a kereket. Plusz adott olyan szelepsapkát, ami pont annyit hosszabbít a szelepen, hogy fel tudom fújni
Ma lecsaptam 4db BWA gyári alufelnire. Télire pont jó lesz, nem kell nagyobb.:)
Rájuk fér egy festés, de egyébként rendben vannak.
Készülünk a télre! Sikerült eladnom az acélfelniket (20 ezerért a 4db-ot) Atish cartársnak és ugyanennyiért "kukáztam" a helyi bontós srácnál 4 gyári 15-ös alufelnit!!! Autófényező haverom csinálja baráti alapon így a csiszolás rám maradt most azon agyalok, hogy kétszínű legyen a tojástartók feketék a többi gyári ezüst!
Végre felkerültek az új felnik a kocsira, melyeket Figitől szereztem. Sajnos a nyári acélfelnijeimet a gumisok már kukásnak ítélték. Így kénytelen voltam váltani, annak ellenére, hogy budapestre nem igazán érdemes alufelnit venni. Öröm az ürömben, hogy nagyon pofás lett szerintem.
Műalkotást vételeztem, nagyon tetszett mindig is ez a Zender. Martin-i most meg akart szabadulni Tőlük, én pedig- hála a 21.századnak 2000km távolságból is simán utalhattam Neki zsét- megvettem.
Nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy a 145ön jól áll-e majd, meglátjuk.
Kap egy alapos polírt- öröm lesz simogatni ezeket a gyönyörű görgőket:))
Nem tudom télre, nyárra, tavaszra vagy őszre vettem-e, eladjam-e a szépséges sokküllős 16"-os nyárifelniket a kiváló Pirelli P Zero gumikkal, vagy a télieket... Télre nem hiszem, hogy kárhoztatnám a felniket - sómarás, sár, latyak, csúszás, korcsolya, sapka&sál stb...
HA VALAKIT ÉRDEKEL A 16COLLOS GARNITÚRÁM, KÉREM JELEZZE, aztán meglátjuk mit hoz a holnap.
Ha nem jó a 145re, amx Rumi barátom 33asát díszíti... vagy valami, vagy bármi:)
Ja: 7 x 15", ET 30, 4 x 100
Ma végre megkapta a várva várt 16-os alufelniket a drááága, 205/55 Michelin Pilot Primacy (peremvédős) gumikkal. Köszönet érte VZalan CARtársnak! És köszönet a szakszerű közreműködésért is. Normális képek majd a mosás után. :-))
Andreas Zapatinas, amikor megtervezte az autót két dolgot csinált rosszul. Az egyik a felnik megrajzolása volt, a másik, hogy nem keret nélküli ajtókat tervezett a 145-höz. Előbbin lehet segíteni, utóbbin nem.
Márpedig a 145-ös szerény véleményem szerint 17-es, sokküllős felnivel néz ki a legjobban. Ez kétféle felnire szűkíti le a poteciális jelölteket, az egyik az OZ Superleggera, a másik az Alessio Monza. Legyen a Monza!
És lett. 17-es méretben, 205/40 ZR17-es gumikkal, a gyári 20 millis ültetés és a fehér oldalindex csak javítanak a helyzeten.
Egyszerűen tökéletes lett. Ritka, nagyon jó állapotú, egyedi. Nincsen párja. Nem lehet belekötni. És imádom.
Képek az autóm galériájában.