Blog >> alufelni
-Vonóhorog (csak festék költség + hozzá vizsgáztatás) ~7.500,-
-Ülés garnitúra csere (a réginek sincsen baja)
-Plüss szőnyeg ~10.000,-
-2 garnitúra alfás szelep sapka ~3.500,-
-Lancia felni (ajándékba kaptam)
-Tomikámnak elektromos alfa :) 2.000,- az autó, az új aksi 5.000,- (4x hosszabb ideig tartó teljesítmény) + festék 2.500,-
-Téli garnitúra Pirelli 12.000,- alkudva mivel gyári gumija, 99-es évjárat, de hibátlan, repedés mentes mély mintával ( télen fent volt, egyszer sem csúsztam meg, de a felülete már keményebb egy újhoz képest)
-Alfás rendszám tábla keret 1.000,-
-2013-ban cserélt bal és jobb oldali lengőkarok 20.000,-
-Akkumulátor töltő 7.000,-
-Bika kábel 1.500,-
-Vontató kötél 2.000,-
Télen kinéztünk a piacra, és mit találtam?! :) gyári alfa 145-146 alufelnit. Irány ára 25.000,- ( jól indult :) ) végül nagy alkudozások végén 19.000 lett egy gyári fényezésű 15 colos alufelni, 1 szezonos gumikkal. Nem ütnek, nem padkanyonosak. Jó vétel volt :) Bár 19.000ért nem vágta hozzám, és szerencsénkre volt nálunk annyi, pedig csak csavarogni meg lángosozni mentünk :) A piac közepéről nem volt kellemes kisétálni de megoldottuk :)
Ez '16' os Alessio alufelni , et35. A fényezése elkezdett lepatogni, tehát fújjunk akkor :) Felcsiszolás, aluminium alapozó, szín és lakk. Kb 15.000,- körüli az anyagár, nem tudom pontossan, Faternak is fújtam egy szett felnit ez mellé. A szoropisztoly időnként beszivatott az alapozónál, de hál isten később már nem volt vele gond.
A felni ára 35.000,-
A gumik rá szint úgy 35.000,- (Toyo gumik)
Végre sikerült szereznem egy gyári alu garnitúrát. Csak 17-es de egész jól áll a gépnek. A télen átgondolom hogy marad e, vagy lesz helyette 18. Az eddig használt Enzo R garnitúra lesz a téli, festése és átgumizása folyamatban.
Végre elkészült a felni felújítása és festése, valamint megjött a festékem a féknyergekre is. Délután gyorsan el is vittem a gumishoz. Másfél óra múlva minden kész is volt. Szerintem elég jól sikerült minden.
Sikerült eladnom a komplett 17-es nyári garnitúrámat. Pár óra múlva már be is szereztem egy 18x8.5-s Brock B6 szettet. Igaz, hogy nem gyári és fel kell újítani, de ennek megfelelő volt az ára is. :D
Némi matekolás és szívszaggatás után úgy döntöttem, hogy márpedig télire is alufelnim lesz, mert ezen a szép formán barbarizmus az acélfelni pőrén, dísztárcsával meg alig volt különbség a két megoldás ára között. Végül egy szépen felújított klasszikus tojástartó dizájnos felnit vettem 50ezer viktoriánus valutáért. A nagy csoda az volt, hogy a Toyota acélfelnijeit bevették a munkadíjért cserébe, amikért én magam egy fillért nem adtam volna, de ők a szagemmerek, ők tudják. Gumiból a Toyotáról levetett Pirelli Snowcontrol2 lett felrakva, mert méretben "stimmel" a 195/60R15 ehhez az autóhoz is, eladni nem lehetett volna értelmes pénzért és egy szezont még vígan elfut 5mm mintával. Majd jövő télre kap új, méretes gumit.
(február 12-ig sikerült kb 2000km-t menni vele, úgyhogy jóformán nőtt rajta a profilmélység :P )
Egész jó idő várható márciusban, napközben 10 fok felett van bőven így hétvégén letakarítottam a nyári (gyári:)) alufelniket/gumikat (Michelin Pilot Sport 215/45 R17 illetve Dunlop SP Sport01) és fel is szereltem nem bírtam tovább várni vele! Illetve kapott új ablaktörlőket is Bosch Aerotwin 551S-t mert a "régi" hagyományos nagy tempónál nem törölt szépen(elugrált), ez sokkal csendesebb is.
A gyári 16-os felni helyett sikerült beszerezni ehhez az autóhoz szerintem legjobban illő felnit a Zender Siena-t. Amit még megfigyeltem, hogy inkább 18-as méretben elterjedt, az enyém viszont 17-es. Nagyon szép állapotban voltak a felnik, kettőt kellett görgőzni ugyan de felszerelve nagyon szépen futnak. Alig használt Nankang UltraSport NS-2 gumikat tudtam hozzá jó áron szerezni, állítólag esőben gyenge gumi csak, de ugye ilyen időjárási körülmények között nem tervezem használni a kocsit. :)