Ma reggel leeresztett jobb hátsóval várt a vas. Felpattintottam a mankókereket, aztán délelőtt kilógtam a munkahelyemről egy gumis műhelybe. Egy fémpöcköt szedtek ki a gumiból, amit valószínűleg még tegnap szedtem össze a hazaúton. Javítható volt, szóval a gumi marad.
Tegnap este feltetettem a nyárigumikat. Ha Murphy figyel, még a héten -15 lesz. :)
Mostanában sajnos elég keveset fut a vas, de a tavasz tiszteletére azért szántam rá egy kis időt. Az elmúlt két napban jártam Tottinál egy gumicserére (hogy ez a Sportrac 3 milyen marha hangos...), és kiszórtam a téli vackokat a csomagtartóból. Vagy 10 kilóval könnyebb lett az Alfa segge. :)
Belelapátoltam a fényszórókba a hónapok óta fiókban porosodó Osram Nightbreakereket. Nem égtek ki a régi izzók, csak zavart, hogy kissé felemásak. A bal sárgás, a jobb kékes fényű volt.
Nyári ablakmosót is vettem, de a tartályban még téli van. Addig nem öntöm bele, amíg a régi ki nem fogy.
Óraállás: 179 585
Március 18-án nem csak a 2012-es Forma 1-es idény kezdődött el, de a téli kerekeket felváltották a 17"-os GTA görgők. Hihetetlen, mennyire más karaktert kap mind külsőleg, mind vezetésileg tőle az autó!
Vége a téli komfortos rugózásnak, elérkezett a kátyúfigyelés-miatti-csiga tempó időszaka. :D
Visszarakattam a nyári papucsokat az Autóra, és ezzel a lendülettel a gumiszőnyegeket is visszacseréltem a szövetekre.
A Michelin téligumik 3 és fél hónapig voltak fent, bő 3000 kilométert tettem meg velük. Pár nap múlva bővebben is írok róluk, ha már újra hozzászoktam a nyári Vredesteinekhez.
Ma megérkezett a négy Sportrac 3, és egy jó órával később már azokon gurult az autó. Végülis még csak július vége van. :)
A szervizben viszon kiderült, hogy időszerű lenne kicserélni a felső lengőkarokat és az első lengéscsillapítókat. Újabb két tétel a "minél előbb elintézni" listán.