Fórum >> Egyebek >> Pályaautózás

Ollah2011-08-11 13:02:07 // 960
mekkora befecsik vannak hozzá?
végül maradt régi maf-os (mint az enyém) vagy az újabb típusú, hotwire lmm-je van?
Ollah2011-08-11 13:00:35 // 959
nem "csak" 1660?
q4 gtv megoldható, de éppen a 164-ből kellen alárakni a cuccot.
de amilyen szinten mi nyomjuk, bőven elég az fwd is; rengeteg idő van így is az autóban.
Punisher2011-08-11 12:42:17 // 958
Mi köze lenne? Eleve fogaskerék vezérléses.
Pont ezt mondtam, hogy a DTMnek köze nincs az utcai gépekhez. Bár elvileg a csupasz blokk, ha jól emlékszem az talán szériagyártásból kell hogy származzon, de gondolom az hogy mit alakítottak rajta az már szabad döntés volt.
Punisher2011-08-11 12:38:32 // 957
Amikor még a V6 volt a 145-ben, a Hungaroringen a japó 4x4-ekkel simán tudtam menni. Féktávon szar volt a 145 az Imprezákhoz képest, de egyéb részeken simán vertem. Csak az agyon tuningolt, slickes gépek tudtak megelőzni. :-)

És mielött a súlykülönbségre gondolsz, a 145 a nagy mocival 1320 kg-ot nyomott.
Hozzáteszem, borzasztó orrnehéz volt.
LacUS2011-08-11 12:36:38 // 956
Egy éve láttam padon egy DTM V6 motort... még a blokknak sincs köze az utcaihoz :-)
LacUS2011-08-11 12:34:48 // 955
1800kg... nem egy egy nagy okosság :-) Inkább a GTV-t háccsókerekesítsd :D or méjbi AWD :-)
Punisher2011-08-11 12:19:27 // 954
500.000 pénz.
11,5 a sürítési viszonya, kovácsolt dugattyús. Kb 1000 km van benne.
Jelenleg nincs mibe beletenni.
BL2011-08-11 12:03:18 // 953
Miért akarnád kivenni a Q4 motorját ? Elég jó tuningalapnak mondható, könnyebb mint a 3.2 V6, a nyomatéka alapból ugyanannyi mint a DTM blokknak és a 400+ lóerő is elérhető egy kis kompresszor / nagy turbó párossal (a'la Delta S4) :P
Ollah2011-08-11 08:14:06 // 952
Csere 2.4 TB-re? :P
Blade2011-08-10 17:07:57 // 951
3.4?
Mennyi?:) És mit tud?:)
Punisher2011-08-10 17:00:02 // 950
Ha kell, van egy eladó 3.4 24V mocim a projekthez.
Punisher2011-08-10 16:40:02 // 949
Teljesítményt lehet csinálni, meg fékeket, lengéscsillapítókat. Lehet, hogy úgy gyorsul majd a bazi erős motorral (amíg bírja a hajtás), de kanyarban semmit nem tud majd a DTM hez képest. Hangja se lesz hasonló se. Legfeljebb úgy fog kinézni, mint egy DTM messziről.
A DTM-nek köze nincs a gyári autóhoz, csak hasonlít az utcaihoz. Teljesen egyedi építés, csővázas, minden műanyag, és minden alkatrész egyedi készítés. Ilyet az Autodelta sem csinálna, amit Ollah ajánlgat, mert az csak egy angol tuningcég. Semmik köze a régi Autodeltához.
Ollah2011-08-10 16:34:45 // 948
LOL!
Ollah2011-08-10 16:34:30 // 947
Tök gyári 164Q4 megvesz, kibelez -> naffék, naffutómű, nammotor, oszt gó. :)

Vagy volt a múltkor egy 3.0 24V GTV 300K-ért; a legjobb vétel lett volna ilyen célra. Kibelezés + motorokosítás Koryy tanácsaival, naffék+naffutómű+slick, és pá.
1100 kiló és ~300+ ló kijön belőle, elvégre példát láttunk rá. Szerintem meg tudná kergetni az überjapó 4*4-eket fwd létére is. ;)
Ami meg még így is gyorsabb, az hadd menjen. :)
Blade2011-08-10 16:29:14 // 946
Hát most erre nincs 20-30 millióm:)) Lehet CHF hitelre kellene, most úgyis magas az árfolyam, ha meg visszamegy akkor csökken a törlesztő:DD
Blade2011-08-10 16:27:07 // 945
Arra gondoltam, ami egy pályaautó hasonló teljesítménnyel mint az eredeti, kívülről pedig olyan mint a DTM. Tehát az elérhető eszközökkel (155 alap, 3.2V6 ~400+ lóerővel, valami pályafutómű pl. Bilstein stb, komolyabb fékrendszer stb) és a megvásárolható eszközökkel épített 155DTM. Nyilván ha van is eladó eredeti 155 V6 Ti, az megfizethetetlen...
Ollah2011-08-10 16:24:38 // 944
Kell rendelni az Autodeltától vagy AH-tól vagy Squadra-tól egyet. Ennyi. Szerintem bármit megépítenek Neked, csak fizetni bírd. :)
Punisher2011-08-10 16:19:35 // 943
Replika... tehát ami messziről olyan, mintha? Azt biztosan. Ezek csak optikai elemek.

Vagy mire gondolsz replika alatt?
Punisher2011-08-10 16:17:10 // 942
Kizártnak tartom, ezt az ajtókeretes merevítést. De mindegy ezen nem veszünk össze.
Blade2011-08-10 16:12:18 // 941
Te már benne vagy az ilyen átalakításokban, szerinted egy gyári 155-ből meg lehetne csinálni egy DTM replikát?:)
BeeGee2011-08-10 16:12:00 // 940
A kéderre meg a tető és az oszlopok. Egyenes úton is érzed, mennyit mozog a kasztni meg az ajtó, ha a tető találkozásához teszed a kezed. Valamennyit biztos, hogy tart a keret.
Punisher2011-08-10 16:10:14 // 939
Ez jó kis gép lenne. Még egy 164 Q4 hajtás kellene rá, mert a V6ra annak a váltóját tudod felrakni. :-)
Punisher2011-08-10 16:03:07 // 938
De azért ne hülyítsetek már, hogy a merevségnél számít, hogy kerete van e az ajtónak! Amikor becsukod, az ajtókeret nem ékelődik passzentosan a kasztniba, csak a kédereknek nyomódik. Olyan mindegy.

Az viszont biztos, hogy egy 2 ajtós merevebb, mint egy 4ajtós.
Blade2011-08-10 16:01:08 // 937
Arra gondoltam, ugye kellene egy 155 alapnak. Vagy a 2.5 V6, vagy a Q4.
Lehet a Q4 jobb lenne. A motort kicserélni egy 3.2 V6 BTB-ra, féket, futóművet is átalakitani, és a karosszériát is. Lehet lenne belőle valami?:))
Punisher2011-08-10 15:57:36 // 936
És más még érintve se került át az utcairól. :-)
Blade2011-08-10 15:56:53 // 935
Pont a Martiniset kellett belinkelned?:)) Az a kedvencem és ha sikerülne összehozni, akkor ilyen Martinis lenne:) Mesa megfestené ;-)))
A GT-nél igazad van, de ha be van csövezve akkor az merevít is rajta. Van egy eladó, de ebben WTCC motor van:)
BeeGee2011-08-10 15:08:40 // 934
Ne má, a szélvédőjük üveg? :)
mesa2011-08-10 15:01:29 // 933
Egy ilyet sikerült összeraknom -amikor még nem remegett a kezem. Aztán a vitrinben egyszer a fiam elé tolt egy másikat kicsit lendületesen és atomjaira pattant szét. Nem volt kedvem a ragasztott felületeket újra csiszolni és összeépíteni megint :(

A DTM-es autókon nagyjából az első szélvédő, meg a kilincsek kerülnek az utcai autókról érintetlenül a verseny autókra! :)
BeeGee2011-08-10 14:46:37 // 932
Itt van nagyban
Nem csináltak olyan sok mindent, csak lejjebb tették a motort, mögé más felfüggesztés meg merevítés. Pofon eccerű :)
És baromi jól néz ki..
BeeGee2011-08-10 14:43:37 // 931
GTnél én aggódnék a kasztni merevsége miatt is. A ferde hátsó ajtó és a keret nélküli ajtók mind vesznek el belőle.

Jogos, a 155öt kifelejtettem :)
A DTM-nek nem sok köze van az utcaihoz. Fotón is látszik, hogy alváz is más, így a dupla lengőkar sem oszt szoroz. Gyárilag egy lengőkaros.

Ha már épített az alváz, akkor a futómű is mindegy. Csak legyen az ember a talpán, aki meg tudja csinálni :)
BeeGee2011-08-10 14:27:05 // 930
Nem tudom, de jól néz ki :)
Bár a kopoltyúk, meg a bicolor nem kéne rá, de az embléma igen. Most hogy mondod, nem is olyan szép :D
Public Enemy2011-08-10 13:40:20 // 929
8J széles felni kell hozzá, gumis van a közelben, ott fel tudnánk próbálni!!
Többit privátban, ha érdekel, hívj ma este vagy holnap!! :-)
Ollah2011-08-10 12:53:44 // 928
20mm pogácsáink vannak elől és hátul is. :)
Tudom, hogy ingyen vannak, azért is csapnék le rájuk, ha van értelme (ti. gyári futómű mellett is számít valamit).
Ollah2011-08-10 12:51:06 // 927
Értem. Kíváncsi leszek én is a GTAkra is, Zsoltra is, A Közellenségre :) is; meg mindenkire, aki kijön. Érdekes lesz látni, gyári és nem-gyári konfigok mit mennek.
Remélem, jön mindenki, aki feliratkozott, meg még többen is. :)

A futómű-gumi összefüggés dolog elgondolkodtató; én is filóztam már rajta, hogy hiába a semi-slick; ha szar a futómű, akkor lehet, nem ér semmit a jó gumi.
Ha minden igaz, holnap rugócsere vissza gyárira, és megnézzük úgy is, mit hasítunk a géppel.
De hosszútávon egyértelmű, hogy kell bele egy normális futómű.

Ja, és megvan a sportkormány is; kb. 6 centivel kijjebb van, mint a gyári. Jó lett a fogása. Kíváncsi vagyok, ez számít -e valamit. Ülés (is) nagyon kéne, akkor lenne az igazi.
Blade2011-08-10 11:59:42 // 926
Ez mit tud?:)
Blade2011-08-10 11:58:40 // 925
Igen értem mire gondolsz és igazad is van, kellene kompromisszumot kötni a GT-nél:) Talán az orrnehézsége a legnagyobb gond, utána meg az elsőkerékhajtás.
Viszont a kettős lengőkaros futómű sokkal jobb mint a régi GT, 75 és a GTV-től is. Látványos különbség van köztük.
Régi vágyam lenne egy 155DTM megépitése. Persze nem az eredeti technikai szintre,mert az szinte lehetetlen lenne, hanem ami elérhető, egy gyári 155 alapból. Viszont a gyári 155 futómű megint sokkal kevesebbet tud, mint a pl. a GT futóműve. A DTM-nél a karosszéria talán nem is okozna gondot, de onnantól kezdve minden nagyon eltér a gyáritól,a futómű is. Ennek is kettős lengőkarosa volt:
BeeGee2011-08-10 11:16:18 // 924
Blade, itt a cél :)

(via GT)
Public Enemy2011-08-10 10:35:17 // 923
Yokohama slickek, dupla "M"-es, azaz közepes keverék. Ennyiért "ingyen" van. Nekem az ültetett futómű miatt nem fér be. :-( Meg kell nézni, nehogy magas legyen, nem ártana egy 10 mm-es nyomtávszélesítőt venni hozzá!!
BeeGee2011-08-10 10:34:34 // 922
Pályaautónak nem hiszem, hogy ez lenne a legjobb alap :)
Én Alfetta GT, 75 esetleg 4x4 33ban gondolkoznék. Vagy S2-S3 Spiderben, félbevágott szélvédővel, plexis bukósisakkal. Abban lenne élmény, azt hiszem :)
Blade2011-08-10 10:14:45 // 921
Nem nagyon akartam belenyúlni az autóba, a semi-slick gumi max, erre gondoltam:) Bár lehet ebben az esetben felesleges a semi-slick, mert a gyári futóművel - ami szerintem puha hozzá - nem lehet a maximumot kihozni belőle. Hogy ez igy van-e arra majd idővel szerintem választ kapok, addig is marad a guminyomás próbálgatás:)
De ha Csöri is beteszi a bilsteint, akkor én is elgondolkodom esetleg:) Azt mondta, hogy kalizsolinak elég komfortos maradt az autó:)
Meglátjuk majd mit tud Zsoltinak az autó a Hringen meg az Eringen is, meg az iskiderül majd, hogy az enyém a gyári állapotban mit tud majd az utcai gumikon a semi-slick után. Ezekből elég sok következtetést le lehet majd vonni:)
Ennek még egy kicsit lejjebb menne az ára, akkor lehet érdemes lenne megvenni, kipakolni belőle minden felesleges súlyt, légkondit, üléseket, műszerfalat stb, rátenni egy roots-fúvót, vagy a 3.7-est, kiegyensúlyozni a súlyelosztást, szerintem jó pályaautó lehetne belőle:))
Ollah2011-08-10 08:14:25 // 920
Olvastam; hogyan tovább? Próbálsz játszani a guminyomással vagy futómű-csere?
Vagy rákötsz egy bazi nagy kompresszort, lesz 1000 lojjerő, oszt le van szarva, tud -e kanyarodni; egyenesben behozod a lemaradást. :PPP
Ollah2011-08-10 08:11:42 // 919
Erről beszéljünk. (Gondolom, nekünk is max. 210 fér fel.)
Márka és típus? Évjárat? Mit kell még kérdezni? :P

Ja, pénzünk nincs, de ha ezek jó gumik, akkor valamit kitalálunk.
Public Enemy2011-08-10 00:17:51 // 918
Szia!
Túl széles, sajnos... Maximum a 210 széles fér be, talán nyomtávszélesítővel... :-(
Amúgy nekem is van egy garnitúra eladó slickem 210/650x17-es méretben. Teljesen újak, 10e./db., ha érdekel valakit!? :-)
LacUS2011-08-09 15:52:00 // 917
Hali mindenkinek!

Egy barátom megszabadulna 3 garnitúra 240/610 17" Yoko Advan slicktől (WTCC) , kopás szinte nincs és 10e/db ár.
Blade2011-08-08 09:38:46 // 916
Olvass blogot:)
WG info itt:)
Nem akartam belinkelni, mert nagy kép.
Jelentkezni egyénileg is kell, de én is meg tudom oldani ha kell.
Egyénileg ide kell irni levelet: info@tunexcom.org
Ollah2011-08-08 08:39:11 // 915
Ajróring?
Múltkor mennyi volt?
Miért nem vagy elégedett?

WG infót köszi; én nem.
Blade2011-08-07 20:10:56 // 914
Srácok, nagy hír van!
Az augusztus 23-i nyílt napon lesz vezetéstechnikai tréning Wéber Gáborral a Hungaroringen!
Akit érdekel az mihamarabb döntse el, mert csak pár fő fér be a tréningbe!

Jelentkezés:
- Blade
Public Enemy2011-08-06 19:07:44 // 913
Én sem...
Már sajnálom, hogy nem mentem :-(((
Blade2011-08-06 16:08:14 // 912
1.27.26 , de nem vagyok elégedett a mai nappal...
Public Enemy2011-08-06 13:20:44 // 911
Mint állat... :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak