Fórum >> Típusok >> Junior

Giuntini2024-04-12 07:56:59 // 135
Ott a pont! Nekem oldalnézetből egyre jobban tetszik. Az elejével azért nem vagyok kibékülve, mert nagyon a Citroen C3-ra emlékeztet ha levesszük a Scudettót.
carver2024-04-12 00:21:35 // 134
A stílusjegyek kérdése már sokkal nehezebb dió szerintem. Az Alfa nem olyan márka mint a Golf, a Mini, vagy a Fiat 500. Nézzétek meg hogy még az új Porschékra is azt mondják hogy unalmas mert csak egészen apró módosításokat végeznek egy amúgy ikonikus design-on.

Az Alfának inkább egy egy stílusjegye van, a scudetto, a coda tronca, a telefonfelni stb. És még ezek is folyamatosan változnak hát még az autók formája. Ki szeretné itt hogy a SUVok között legyen egy nagy, egy közepes, meg egy kis Tonale?

Én biztos nem. Én díjazom az útkeresést, a megújulásra való törekvést mégha a Milano nem is vonul be a legszebb Alfák közé, de sikeres lesz az eladásokban és biztosítja hogy legyen EGY KÉT olyan típus a jövőben is aminek EGY KÉT komponensét majd elérzékenyülve emlegeti az utókor akkor Imparato még egy feladatot kipipálhat…
carver2024-04-11 23:30:30 // 132
Hát én csak végzettségem szerint vagyok mérnök lélekben nem. Ezért ódzkodok attól hogy a galéria pár soros képaláírásaiból megmondjam hogy szarul fog menni. Ezzel megvárom hogy Csikós vagy Pista beleüljön, majd utána alakítom ki a véleményemet.

Hányan vették hot hatchnek a Giuliettát? Törpe minoritás. 10-ből 9-et csajok vezetnek ami szembejön velem Budapesten és legalább annyira jól néznek ki mint az autó :)

Nem én, a zöldfülű Alfás fogja megmondani hogy mi az AR identitás lényege de erősen kétlem, hogy az hogy mérnöki csúcsteljesítményt gyárt a cég egy kissebségnek aki ezt értékelni tudja és akik közül még kevesebben veszik is meg az autóit. A B szegmensben biztosan nem.

A Milanot ne hasonlítsuk össze a Giuliával meg a 159-cel, egy bevárlókosárba nem kell Busso motor szerintem. De ha a gazdája visszanéz rá akkor mosolyodjon el, ha más ránéz akkor forduljon utána, ha.beleülsz akkor érezd azt hogy otthon vagy és hogy ez nem olyan fíling mint a többi amiben ültél, legyen közte egy verzió amivel elsőnek érsz oda a következő lámpához, és ha apa néha egyedül marad és kedve szottyan odalépni egy kicsit akkor mondhassa azt hogy AHHOZ KÉPEST hogy ez egy bevásárlókocsi rohadt jól megy.
Kócosw2024-04-11 21:52:22 // 131
az oké igen
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 21:05:48 // 130
Rég voltam ilyen elkeseredett és szomorú hsz. miatt :-((((((((

:DDDD
Piritu - 1.000.0002024-04-11 20:56:13 // 129
ezek szerint nem lesz ülés szellőztetés? Másért miért kellenének a lyukak? :-DD
RomeoOne2024-04-11 20:38:21 // 128
Ha azt nem is, de az ülést... Koma, ez azért ott van!
Kócosw2024-04-11 20:19:44 // 127
szaladj csereld be rá a bogárződet 😁
RomeoOne2024-04-11 20:04:25 // 126
Mekkora a tengelytávja? Erről nem találtam adatot.
RomeoOne2024-04-11 18:50:23 // 125
Na és mikor jön a magyar árlista? :D
Giuntini2024-04-11 18:19:31 // 123
Bizonyos szempontból igazad van, én sem lelkesedem érte, mert nem IGAZI Alfa! De....!
A Giulia igazi Alfa, és mekkora anyagi hasznot hozott? Pedig az elején lehetett volna keresni vele, csak pont azokat a verziókat nem hozták ki, ami növelte volna az eladásokat....
Én meg vagyok róla győződve hogy a nők venni fogják mint a cukrot, mert a Face kommentekből is ezt olvasom ki. Biiztos vagyok benne, hogy még hibridként sem fog igazán fogyni, ez a modell elektromos VÁROSI autónak lett tervezve. Biztos vagyok abban is, hogy szegmensét eladásokban vezető autó lesz Olaszországban.
Ne gondoljunk bele többet mint amit ez az autó ad. 5 személynek kényelmes városi autó lesz, Alfa Romeo emblémával.
A BMW I3 igazi BMW volt? Nem. Mégis vitték mint a cukrot, pedig sokkal rondább mint a Milano. Sajnos a mai fiatalok nagy hányadát nem érdekli a sportosság, ez van.
Ha ezen keresnek pénzt és kihoznak valami szép kupét vagy Spidert ám legyen. A BMW is ezeken a semmitmondó modelleken gazdagodott meg, nem a hagyományos szedánokon.
Ha ezt a pénzt nem forgatják bele olyan modellekbe ami megdobogtatja a szívünket, akkor tényleg vegyék át a kínaiak és csináljanak olyan modelleket amire várunk.
Kazes☻2024-04-11 18:13:13 // 122
Szuper... És ellovagolsz a naplementébe... 😉😅
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-11 17:59:56 // 121
Lehet hogy máshol van a hozzáadott érték ingerküszöbünk, ennyi. És az ízlésünk is más. Nekem a Milano sehogy, semmerről nem tetszik. Már már van az a szög ahonnan vagánynak látnám, de basszus ronda nagyon. XD A műszaki tartalom amit eddig tudunk hol kéne hogy lenyűgözzön? A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben. Pontosan azt a műszaki igényességet hiányolom amitől nekem Alfa az Alfa. A Giuliettánál is volt egy műszaki csapat aki élt halt a projektért, és létrehozott valamit az Alfa Romeo hagyományait gyúrva, nézegetve, forgatva a kezeik közöt, ami tök más mint a konszerntársak. És ezért írom le ezt sokadjára, mert ez fontos egy valóban igényes termék létrejöttéhez. Ez meg itt egy átcímkézett platform termék. Nem látom mögötte az olasz mérnökök sürgés forgását, a régi Alfákkal teleplakátolt tervező stúdiót, a mérnököt akinek a fülében van, hogy hogy kéne szólnia egy négyhengeresnek.. Semmit egy ezerkettő hátépét látok és a kornak megfelelni akarást és a gazdasági kilábalás reményét. Nyilvánvaló, ezt kell most csinálni. Ezzel semmi baj, csak nekem nem kell ez a termék. Más ettől rajonghat érte bátran, nem gondolnám hogy meg kell bárkit szólni miatta. Biztosan jó közlekedési eszköz, modern funkciókkal, a kor elvárásainak megfelelően. Én meg megyek és sopánkodok a régi szép időkön... vagyis nem, csapatok egyet a ződdel XD
RomeoOne2024-04-11 17:03:45 // 120
Mmmm, nem jön be. Nincsenek helyén az arányai. Ha ilyen orrot akarok, veszek egy Tonale-t. Én fényezett scudettoval venném, mint a kiszivárgott képen :D
Kazes☻2024-04-11 17:02:40 // 119
Ez tiszta sor... de Viktornál csak szebbek lesznek...! ;)
XD
pmolnar2024-04-11 16:31:16 // 117
jogos, de ez most ezzel a Milanoval se jött össze
pmolnar2024-04-11 16:26:33 // 116
Kazes, az a baj hogy 5-10 év és nem lesznek Natalie-k...
Piritu - 1.000.0002024-04-11 16:10:21 // 115
No már vannak ötletek hogy hogyan lehetne autót csinálni belőle:
Selmak2024-04-11 15:04:41 // 114
De, a Mito-ét.
Giuntini2024-04-11 14:42:30 // 113
Azértnekem volt céges Swift, a világ sz@ra volt, az autógyártás szégyene egy halálautó. Nem tudom, hogy ilyet hogy lehet kijelenteni, a Suzukinál rosszindulatúbb futóművet keresve sem találni.
Mitől orrtolós egy MiTo, egy 1,4-es 78 lovas motortól. A 135 lovas Multiair már nehezebben kontrollálható, de egy könnyű elejű autó mitől orrtolós?
Attis2024-04-11 14:30:40 // 112
Nekem GM motoros van. 244ezer van benne ebből 170ezret én raktam vele és örülök neki valamint elégedett is vagyok vele. :)
Giuntini2024-04-11 14:27:42 // 111
Azérz euuel a véleménnyel szerintem egyedül vagy....
Selmak2024-04-11 14:18:49 // 110
Igazat adok neked, hiszen ott van a MiTo, annak idején milyen fanyalgást váltott ki, formája és Fiatossága miatt. Ma egy kultikus darab lett, a jó állapotú használtak jó áron kelnek el. Mikor közelítek felé, bármilyen rossz hangulatom van, elmosolyodom.
A Punto-hoz meg annyi köze van, hogy a kopó eszközök olcsók hozzá. Egy Puntóval ha úgy veszed a kanyart mint a MiTo-val, rég elrepülsz. Kormányzása direktebb sokkal, futóműve nem összehasonlítható a Puntoéval pedig nagyrést a felépítése megegyezik vele.


Ilyenkor szoktam megkérdezni, hogy milyen tudatmódosítót szedsz mert én is kérek belőle. A MiTo-t az alap Mk4 Swift körbeautózza szerpentinen, annyira fos a futóműve, felraktak rá nagy kereket széles peres gumival (a Ferrarin volt ekkora a 80-as években), felkeményítették a rugózást és csillapítást oszt annyi. Persze hogy nem kanyarodik és olyan orrtolós hogy rossz rágondolni.
Selmak2024-04-11 14:13:19 // 109
Stradale egy kis szériás kézműves termék, a világ felső 10 ezrének szánva. Ha hasonló kézműves termékek jönnek is még az átlag nyugati alfásnak sem lesz rá pénze.
Giuntini2024-04-11 13:59:21 // 108
Annyit azért hozzátennék, hogy nekem optimizmusra ad okot a 33 Stradale, hogy így megcsinálhatják. Szerintem jönni fognak igazi sportos Alfák.
A Milanót kár kritizálni, szerintem 90%-át elektromos verzióban adják el. Egyszerűen ez erre született.
Giuntini2024-04-11 13:49:57 // 107
Igazat adok neked, hiszen ott van a MiTo, annak idején milyen fanyalgást váltott ki, formája és Fiatossága miatt. Ma egy kultikus darab lett, a jó állapotú használtak jó áron kelnek el. Mikor közelítek felé, bármilyen rossz hangulatom van, elmosolyodom.
A Punto-hoz meg annyi köze van, hogy a kopó eszközök olcsók hozzá. Egy Puntóval ha úgy veszed a kanyart mint a MiTo-val, rég elrepülsz. Kormányzása direktebb sokkal, futóműve nem összehasonlítható a Puntoéval pedig nagyrést a felépítése megegyezik vele.
Én abban látom a rosszat, hogy Tavaresék csak a pénzt számolják. Egyszerűen nem tehetik meg az Alfával, hogy átemblémázort Peugeotokat gyártanak. Bejelentették, hogy Giuliában mégis lesz benzinmotor. Biztos vagyok benne, hogy megtartják a kétliteres benzinest hibridesítve. Ha nem, akkor keresztet vethetnek az Alfára, lezüllesztik az Alfát a Volvo és a Jaguar szintjére, amint azt a Ford tette. Aztán beajánlanak egy nagy összeget a kínaiak a Maseratiért és az Alfáért és szárnyalni fog, ahogy ma a Volvo és a Tata tulajdonú Jaguar. Seat szintre biztos nem magy le az Alfa, ennél ez a Brand sokkal értékesebb.
RomeoOne2024-04-11 13:08:26 // 106
Továbbra sem látom indokoltnak a túlzott pesszimizmust. Te is mindig elmondod, hogy a Giulietta nem is Bravo, mert...
Akkor miért jelentjük ki ennyire határozottan, hogy a Milano Pug, mielőtt még igazán ismernénk a műszaki részleteket? Az Alfánál nem szokták rendes futómű aláfaragása nélkül kiadni a modelleket, még ha nagyobb részben osztozik is a padlólemezen mással, mint elsőre ildomosnak tűnne. Ugye ott a Torsen is, amit már említettek. Meg ott van még az ezernyi kis gag, amitől Alfa lehet.

De amiért főleg nem értem az össznépi fanyalgást az az, hogy tudtuk, hogy ez fog jönni. Hogy ez egy ilyen modell lesz. Nincs semmi meglepetés, hogy teljesen másra számítottunk... Én személy szerint pozitívan csalódtam, mert rosszabbra számítottam. Már sok éve az a probléma, hogy nincs a megvásárolható(bb), kisebb szegmensben autónk. Most lett. Ráadásul a körülményekhez képest sztem egész sokat kihoztak belőle. Azért fanyalogni, mert nem a 0-ról épített csodaplatformot raktak egy B-SUV alá, aminek a célja, hogy városi kisautó szegmensben is tudjunk mutatni valamit... Elég indokolatlannak érzem.

Változtatni meg adaptálódni folyamatosan kell. Ahogy Darwin mondta: "Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”
Hol van már akár a 70-es, 80-as évek Alfája is attól, ami még a 30-as, 40-es években volt a brand? Meg aki a 60-as évek végén az 1750 GTV-t élte, az vajon Alfának tekinti a Fiat korszak utániakat? Aligha. Pedig a típusok, amiket itt magasztalunk meg vezetünk, már mind ebből a korszakból van.

Ráadásul ez nem is az első, de nem is a második, ráadásul nem is a legpofátlanabbul átcímkézett autója az Alfának.

Majd az STLA Large-ra, ami a Giorgio-ból vett át dolgokat jönnek olyan Alfák, amikben jobban lehet bízni.
RomeoOne2024-04-11 12:47:54 // 104
GM prémium platform-ról volt szó, ami a padlólemez, nem a motorról...
tdemeter2024-04-11 12:46:59 // 103
Biztosan nem. melyik peugetoban van torsen diffi, melyik futóművet hangolta Alfa mérnök? Ha láttad esetleg a bemutatót ott elmondták, hogy meg akarták venni az Alfát, de nem adják el mert ez a legfontosabb csillaguk. A seatos összehasonlítás is sántít, mert a seat nagyon kommersz, alig más mint egy bármilyen vw, itt azért nem erről van szó.
A 33 stradale szerintem jó momentum volt arra, hogy igenis vannak saját projektek, de kellenek a tömegeknek szánt autók is. Abból van a pénz. Imparato azt is elmondta, hogy úgy tervezték, hogy ha jönnek a számok akkor sorban jön minden, így is lett.
Szerintem ezt a gondolatmenetet már a giuliettánál is elmondtátok, az is sok évig egyedüli modell volt, a mitot sem lehet alfának hívni mivel fiat alapokra épül.
Nemtom mitől más ez
Liquid2024-04-11 12:32:25 // 102
"Nem vágom mi a baj, a 159/breraban is GM motorok voltak, az se volt jó senkinek, mégis hányan vannak akik most is imádják ezeket az autókat."
Igen imádják de azért mert volt benne más motor is :) Igen kevés GM motoros 159 rohangál...

Nagyon nem mindegy hogy egy Tonale-ra raknak Dodge logot vagy egy Peugeot-ra raknak Alfa logot...

Én is úgy látom ahogy Gyuri: "És innentől láthatunk majd egyre több lényegében francia STLA platformokon nyugvó műszakilag közepes Alfákat."

Lehet hogy ez pénzügyileg jó, keressenek vele pénz oké, de ha nincs mellette "igazi" Alfa, ami fel tud mutatni valami műszaki extrát / igényességet, az már baj. Ez csak sima átlogózás. Attól félek elindult a Seat útján :(
De ne legyen igazam!
Selmak2024-04-11 12:30:11 // 101
Ha ez volt a GM prémium motorja akkor mi volt a kommersz? Korabeli japánok oda vissza keresztbeverték. Opelt is FIAT diesel motorjai tartották a víz felett.
zümi1662024-04-11 12:24:20 // 100
Az lenne az ideális, ha mindkét platformot megtartanák, a limlomot a kütyüs fiataloknak, akik azt se tudják melyik az eleje meg a hátulja, a Giorgio-t meg nekünk, Alfistik-nek :-))
tdemeter2024-04-11 12:17:47 // 99
Nem vágom mi a baj, a 159/breraban is GM motorok voltak, az se volt jó senkinek, mégis hányan vannak akik most is imádják ezeket az autókat.
Mi lenne a jó most? Ha Luigi saját kezűleg rakná össze őket az utolsó csavarig valamilyen lepusztult gyárban egy adag pasta megevése után? Mitől Alfa neked az Alfa?
Nekem a mögöttes értéktől és azoktól akiknek köze van hozzá. A hozzá adott értéktől.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-11 11:54:50 // 98
Az osztott alapok részben igazak csak. A GE Premium Platform egy igényes, drága platform volt, semmi nem kapta meg a 159/Brera/Spider -en kívül. Kicsit túltolták és rosszkor. Aztán jött a Fiat Compact a Giulietta alá, újabb Euro milliárdok egy könnyű, sportos, jól kitalált platformra. Amit pár Jeep és Chrysler alá betoltak, de alig épült rá autó. Gondolom ezt vitték tovább a Tonale és társai alá később valamilyen formában. Aztán jött a Giorgio, ami szintén nem egy tucat platform. Szóval próbálni próbálták, de sosem sikerült, mert a műszaki igényesség felülírta a gazdasági szempontokat. A Stellantis beköszönt és elzavarta a mérnököket az asztaltól vissza tervezni. Most a gazdasági szempontok előtérbe kerültek, hisz ez a normális. És innentől láthatunk majd egyre több lényegében francia STLA platformokon nyugvó műszakilag közepes Alfákat.
Paradoxon, de az Alfa a szememben innováció, műszaki igényszint, ami nem eladható. Sírom vissza, inkább gyártsanak még pár olyat majd húzzák le a rolót, mint hogy szabvány átlag langyos limlomokra rátegyék a scudettot és így maradjon fent. Innetől számomra sima lehúzás ugyanaz a "mosógép" prémiumabb logóval, nem pedig hozzáadott érték.
Kócosw2024-04-11 11:54:46 // 97
csatlakozom...
Demecsab2024-04-11 11:44:21 // 95
Szerintem szép, friss, vagány. Kell a megújulás és az elektromos, mert szükséges a új-első Alfa Romeo szüz vásárlók hada. :)
Nem kell mindig ellenállni az újdonsággal szemben...
zümi1662024-04-11 11:30:40 // 94
Anno mikor zöld utat kapott a Tonale a családi költségvetésben, csak úgy eljátszottam a gondolattal, hogy megvárom amíg bemutatják a Milano-t, hátha érdemes várni még fél évet, hogy esetleg alternatívaként szóba jöhet. Hát nem, amúgy sem voltak vérmes reményeim a designt illetően, de ez minden várakozásomat alulmúlja. Főleg az eleje, a scudetto meg a lámpák, gyerekkorom kezdetleges legóira emlékeztet. Előbbivel még talán lehet majd valamit kezdeni, a tuning meg egyéb optika cégek biztos előállnak valami szép méhsejt rács formával, az azért javítani fog rajta, de ezek a lámpák... nem is értem hogy lehetett ennyire elcseszni, miért nem lehetett volna a Tonale vonalat kis változtatásokkal tovább vinni.
Mindezek ellenére nagyon szurkolok neki, hogy szép eladásokat produkáljon, az Alfa most pont abban a helyzetben van, hogy kell a modell bővítés, kellenek a széles rétegeknek eladható autók, az Alfistik nem fogják eltartani a gyárat, s ha majd lesz jó nyereség, ki lehet köszörülni ezt a csorbát, s vissza lehet térni a helyes útra.
Piritu - 1.000.0002024-04-11 11:27:30 // 93
A Jeep a maga 410 km-es országúti hatótávjával elgondolkodtatott. Azzal már nem kéne túl nagy kompromisszumot kötni, de az ára…
Sose hozná be a többletköltséget.
Itthoni boltbajárós autónak (anyataxi) meg nagyon drága még használtan is. Inkább elkoptatok 5-10 db Panda/Mini és társát…
Piritu - 1.000.0002024-04-11 11:20:15 // 92
Igen is meg nem is.
SUV lehet bármilyen 95% hogy nem lesz. Ha Alfából nem lesz “nem SUV” alternatíva akkor nem marad más mint a váltás.
Spider témában is előbb-utóbb elszakad a cérna, mert egy 22+ éves autóval már nem mehetek be bárhová és egy 3-4e km-es útra indulni egyre nagyobb lutri. Van aki most váltott :-(
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 11:04:47 // 91
"Kissé" eltávolodtunk a belém állás okától, és nem tudom, hol olvastad, hogy azt írtam, hogy nem sokkal jobb egy új motor a régieknél. Ennek az ellenkezőjét írtam le, de hát biztos azért, mert nem értek hozzá :) Ellentétben veled, aki leírtad ugyanazt, mert értesz hozzá. Világos.
Biztosan szobrot akarok (amivel ugyancsak nem értem mi lenne a gond, de legyen). Azaz bocs, már nem akarok, mert van.
Elég jókat motorozok vele ahhoz képest, hogy - alappal feltehetően - bronzból van, hiszen ugye szobor.
pettinke2024-04-11 10:59:05 // 90
Az Alfa nagy gyorsasággal elkezdte elveszíteni azt az identitást, ami miatt szerették, szerettük
1986-ban került a Fiat kezébe az Alfa Romeo, milyen identitásról beszélünk azóta, ha már egyszer ennyire véralfások vagyunk? osztott platformokon alapulnak az autók, már a Fiat akvizíció előtt megtervezett 164 is ilyen.

Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
nem látom az Alfás identitást elveszni ebben az autóban pusztán azért, mert a bajuszkapcsoló pözsó... mutass már nekem ebben a szegmensben egy másik Torsen diffis autót :)
aham, és mi van, ha a mostani rajongótábor nem bírja a márkát fenntartani? ahogy most sem rohant el minden, itt a fórumon kifakadó azonnal elrohanni venni egy Giuliát?
akkor nyitni kell kifelé, és megszólítani más célcsoportokat is. ezt látjuk most.
Kazes☻2024-04-11 10:46:49 // 89
Örülünk... Vincent. 😉
Selmak2024-04-11 10:14:18 // 88
Ducati soha sem szobrot gyártott, hanem motorkerékpárt amit élvezetesen lehet vezetni. Ezeknek a kritériumoknak máig megfelelnek. Olyat hogy Ducati futóműve, féke, vázgeomtriája ne lenne jó vagy lehetne élvezni vele a motorozást még nem hallottam. Aki meg szobrot akar venni nézzen más márka után.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-11 09:55:07 // 87
Az elektromos nagyon kétélű penge, gondolkoztam rajta, hogy legyen, ne legyen. Cégesen pláne megérheti megvenni főleg a cégautó adó miatt. Ugyanakkor horror értékvesztése van, és örökre vagy akkár hosszú távon megtartósnak még csak gondolni sem szabad rá. Szóval az összkép kicsit árnyalódik. Várkonyi Gábor tett fel egy posztot a minap, vett egy Leaf-et. Kiderült mennyiért. Na ilyenkor szomorodok el, mert jóideje figyelgetem az elektromos autók akcióit. De ugye ehhez is bennfentesnek, vagy minimum pestinek kell lenni, hogy ilyen áron, ilyen autóhoz jusson az ember. Kb. azonnal mentem volna érte annyiért, az sem érdekelt volna ha csak itt áll az udvaron. És aztán visszanézek az újautó kínálatra, és kínomban röhögök. És pontosan tudom, hogy soha a büdös életben nem fogok 10-12 milliót adni ezekért az átmeneti megoldásokért. Van az az ár ahol megéri valóban beülni egy új elektromosba, és napi szinten azzal gurulgatni. Egy jó megoldásnak tartom erre. De nem 12 millió vagy több az az ár. Hosszú távra pedig értelmetlen. Rokonok jöttek a hétvégén..vonattal, mert a céges Teslával inkább nem indulnak el ilyen messzire. 230km-re XDDDD
Liquid2024-04-11 09:41:50 // 86
sajnos én is így látom, főleg az utolsó mondatot
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.