Xixo2017-04-15 17:18:36 // 138755
Miért ne kéne? Nem hiszem, hogy több mint egy méterrel hosszabb lenne a 46os. :)
Kazes☻2017-04-15 11:03:24 // 138754
Na, látod a '46-ból ehhez nem kell kiszedni semmit... És én meg elhoztam vele 1m3 fát, bibiiiiii... :-D
Kazes☻2017-04-15 11:01:10 // 138753
A '46 is fiatalos és vagány + családos... ;-)
Xixo2017-04-15 10:46:24 // 138752
Amúgy a 45 is elhoz mindent. Kiszedett anyós üléssel és leszedett hátsó ülőlappal simán befért a 230-as hintaágy, a nappali bútor. Meg alapból is elég nagy a csomagtartó, sok minden befér egy vásárlásnál is. Még a mélyládával együtt is. :)
Xixo2017-04-15 10:44:06 // 138751
Vagány, fiatalos, 3ajtós, hátul úgysem ül senki... :) ... mondjuk nálam tényleg szinte soha nem ülnek hátul, ezért nem is volt soha 4-5 ajtósom.
Kau2017-04-15 09:01:45 // 138749
És így kezdődnek a nagypapás kontra női autó viták... :)))
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-14 22:43:15 // 138748
Akár... :-) Naná. Vagy mindkettő :-)
Kazes☻2017-04-14 22:17:39 // 138747
És egy jó kis Td?! ;-)
Kazes☻2017-04-14 21:45:05 // 138746
Hehe...:-D Kérdezd meg Kaut, mennyire?! ;-)
Meg nagyon praktikus és variálható! :-)
Meg nagyon praktikus és variálható! :-)
Coyote2017-04-14 21:24:34 // 138745
Egyszer te is leszel nagypapi ;-)
Xixo2017-04-14 21:22:06 // 138744
Csak 145, a 46 nagypapás :P
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-14 20:54:05 // 138743
+1 a 146 jtd-re. :-)
Laciferi2017-04-14 20:23:42 // 138742
Szia! Igen. vegyél Osram Cool Blue-t :) Az nagyon jó nekem is az van benne :)
Kazes☻2017-04-14 19:50:43 // 138740
Vagy egy jó Ts-t, az meg állat! ;-)
Coyote2017-04-14 19:37:59 // 138739
Egy jó kis JTD-t vegyél ;-) az még jobb
Kazes☻2017-04-14 19:09:25 // 138738
'46-ot vegyél, az jobb! ;-)
Xixo2017-04-14 18:54:05 // 138737
Én is gondolkoztam a 147esre váltáson, mert közel vannak az árak egymáshoz, de mire olyan állapotba hoznám, mint a 45öt már egy vagyon lenne. Pedig ez se makulátlan, pl egy telifényt elviselne, de műszakilag nagyjából rendbe van legalább...
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-14 14:33:03 // 138736
Régebbi autó, nyilván olcsóbb. A 145/46 youngtimer korban van. Az is igaz, hogy nem könnyű jó állapotút találni. Ha sikerül mégis, akkor viszont olcsóbb fenntartani mint egy 147-est.
Béci Ɨ|ѯ2017-04-14 12:27:37 // 138735
Leginkább sajnos azért, mert a nagy többségük bontószökevény.
zoltanson2017-04-14 10:45:53 // 138734
Szevasztok!
147-esem van amúgy, de lehet, hogy meg kell válnom tőle. Látom, hogy használtautón (és autscout-on) egész kevés 145 van fent, és azok is egész jó áron.
Engem végső soron az érdekelne, hogy mi ennek az oka? Ritkább és így drágábbak az alkatrészek? Vagy az, hogy csak 2000-ig gyártották és minimálisan gyengébb a felszereltsége, mint egy 147/156-nak?
Előre is köszi :D
147-esem van amúgy, de lehet, hogy meg kell válnom tőle. Látom, hogy használtautón (és autscout-on) egész kevés 145 van fent, és azok is egész jó áron.
Engem végső soron az érdekelne, hogy mi ennek az oka? Ritkább és így drágábbak az alkatrészek? Vagy az, hogy csak 2000-ig gyártották és minimálisan gyengébb a felszereltsége, mint egy 147/156-nak?
Előre is köszi :D
V.Tomi.145-146 🍀2017-04-14 00:11:50 // 138733
Amikor takarítod a kárpit hátoldaláról a ragasztót, vigyáz hogy ne nyújtsd meg a kárpitot. Egy picit lehet meg fog nyúlni, de mikor ragasztod vissza a kárpitot, a szélét úgy is be kell tűrni. Én sima csavarhúzóval tettem
Coyote2017-04-13 22:06:53 // 138732
Azért egy kárpit miatt nem fogok autót cserélni :-)
Inter156 (il mascalzone)2017-04-13 21:49:07 // 138731
Hosszú hónapokig aggasztott minket is ez a téma a 145-nél,kárpitcserétől kezdve,több minden átfutott az agyamban,aztán nálunk konkrétan egy 147 csere oldotta meg végül is a problémát,amivel persze más gondok jöttek :-)
Coyote2017-04-13 21:22:46 // 138730
Na igen, ez tipikus betegség. Multkor én is észre vettem, hogy kezd leválni, de van egy jó kárpitos cimbim. Az majd jól megoldja a gondom.
Egyébként meg leveszed az ajtót, leszeded a kárpitot finoman, ovatosan, Aztán az alatta lévő sárga hab szerü ragasztót le kell dörzsölni.
Egyébként meg leveszed az ajtót, leszeded a kárpitot finoman, ovatosan, Aztán az alatta lévő sárga hab szerü ragasztót le kell dörzsölni.
Xixo2017-04-13 21:18:51 // 138729
Én ragasztópisztollyal raktam vissza.
djhans2017-04-13 21:14:48 // 138728
Sziasztok. A 146-osom ajtókárpitjáról válik le a szövet, alatt ilyen ragacsos izé van. Hogyan lehet szépen helyreállítani?
V.Tomi.145-146 🍀2017-04-11 23:44:57 // 138727
Szia. Én nekem is kopogott gödrös úton vagy mikor felemeltem az autót. A hiba oka az volt hogy ahol lengőkar csapja kapcsolódik a féltengelynél az agyhoz, ott hiába volt meghúzva a keresztbemenő csavar, mégis tudott benne mozogni az a csap. Műszakin vissza dobták evvel a hibával hogy rossz a lengőkar, de kiszerelés után Kiderült hogy maga a csapnak nincs baja, csak nem tudta a csavar össze szorítani. Én belevágtam egy flexel egy csíkot az agynál a tartóba hogy össze tudja szorítani. Ez a hiba is elképzelhető, de nekem csak a baloldali csinálta.
Kazes☻2017-04-11 20:55:56 // 138726
Menj rázópadra... szvsz. :)
marci912017-04-11 20:39:46 // 138725
Sziasztok!
Szeretett 146-os gépemben új lengőkarok vannak. Amikor elindulok vele, szépen kellemesen veszi az úthibákat, kényelmes az autó rugózása. Aztán ahogy kocsikázik az ember, egyre jobban érzem az ütéseket, ha sikerül megfogni 1-1 úthibát és mintha felkeményedett volna az autó futóműve. Ez szerintetek teleszkóp hiba lehet? Szerelők szerint rendben van, de én nem zárnám ki, hogy 16 év után el legyen fáradva. Köszönöm!
Szeretett 146-os gépemben új lengőkarok vannak. Amikor elindulok vele, szépen kellemesen veszi az úthibákat, kényelmes az autó rugózása. Aztán ahogy kocsikázik az ember, egyre jobban érzem az ütéseket, ha sikerül megfogni 1-1 úthibát és mintha felkeményedett volna az autó futóműve. Ez szerintetek teleszkóp hiba lehet? Szerelők szerint rendben van, de én nem zárnám ki, hogy 16 év után el legyen fáradva. Köszönöm!
mano2017-04-11 20:21:53 // 138724
Köszönöm szépen az ötlet :)
Béci Ɨ|ѯ2017-04-08 18:31:36 // 138723
Lambda szondát érdemes lenne még.
mano2017-04-08 10:14:12 // 138722
Sziasztok!
Nagyon régen írtam már, de most a segítségeteket kérném. 146 1.6 gyertyák, termosztát, légtömegmérő csere után továbbra is hidegindításnál fullad, első pár km-en nagyobb gázadásra fullad, rángat, és eléggé füstöl. Van ötletetek, hogy mi mindent lenne érdemes megnézni még?
Köszi,
Mano
Nagyon régen írtam már, de most a segítségeteket kérném. 146 1.6 gyertyák, termosztát, légtömegmérő csere után továbbra is hidegindításnál fullad, első pár km-en nagyobb gázadásra fullad, rángat, és eléggé füstöl. Van ötletetek, hogy mi mindent lenne érdemes megnézni még?
Köszi,
Mano
Totti 1462017-04-06 21:31:49 // 138721
Hát akkor én most a kevesek közzé tartozom.
Legutobb mikor a mézesen kint voltam, kriminális volt ez a vizhiány.
(Egyik évröl a másikra).
Viszont tervbe vesszük a Diana-t! :p
46 nekem is jol vizsgázott a földúton! :p
Legutobb mikor a mézesen kint voltam, kriminális volt ez a vizhiány.
(Egyik évröl a másikra).
Viszont tervbe vesszük a Diana-t! :p
46 nekem is jol vizsgázott a földúton! :p
V.Tomi.145-146 🍀2017-04-04 23:30:53 // 138720
Hát remélem nekem is majd helyre jön. Még jó hogy ritkán csinálja
Kazes☻2017-04-04 13:51:16 // 138719
Nekem régen a Puntomban volt... jó volt. Most is tervezem. :)
Kau2017-04-04 13:37:55 // 138718
Használ valaki ilyen 50-90-130%-al növelt fényerejű izzót? Érnek ezek valamit?
Xixo2017-04-04 00:16:58 // 138717
Nekem is ez volt, ráadásul télen. Igaz ez jtd így melegedéses gond nem is volt (talán egyszer-kétszer csak nagy hajsza után), csak a fűtésem nem ment. Aztán hosszas csereberélgetések után végül ez is kikerült és azóta ismét jó. :)
V.Tomi.145-146 🍀2017-04-03 22:40:35 // 138716
Szia. Hát azt nem tudom milyen, de lehet hogy ez az oka. Majd mindenképpen cserélek vízpumpát, aztán remélem jó lesz. Köszönöm a válaszod ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-03 15:46:02 // 138715
Nem, ez a Diana tó. A külső Létai út felől valamivel kultúráltabb földúton is megközelíthető, de mi a Panoráma út felől érkeztünk. Érdekes, hogy nem sokan ismerik, pedig ez van legközelebb a városhoz. Tavaly ez is teljesen kiszáradt, úgyhogy öröm volt látni, hogy mekkora élet van benne megint. Vízisiklót is itt a legkönnyebb találni, elég sok van. A hatalmas fákat viszont a télen kivágták körben.. :-(
Totti 1462017-04-03 15:29:38 // 138714
Csak talán nem a "mézes"?
Kazes☻2017-04-03 15:18:02 // 138713
Nekem az aksi előtti reléknél volt a gond. Az önindító meg lehet szénkefés, vagy a kábele bibis, esetleg a gyújtáskapcsoló... így messziről most ennyi... :)
bigtomi2017-04-03 14:31:16 // 138712
Sziasztok! Talán valak tud tippet adni az alábbi hiba lehetséges okáról:
Két napos pihenő után reggel beindítottam a kocsit (145 1.4 TS) majd sikeresen le is fulladt (szerencsétlen indulás miatt). Ezt követően az önindító meg se moccant. Majd kis várakozás és indítási kísérlet után beindult a motor. Minden rendben volt, majd egy megállást követő indításkor az injektor hibalámpája égve maradt, és csak az önindító ment, a motor nem indult. A hangokból ítélve az üzemanyagszivattyú nem működött. Kis matatás a biztosítékok és relék között, majd már az önindító sem lendült mozgásba. Kaptunk egy kis segítséget és elvontattak egy közeli autószerelőig, ahol megnézte az üzemanyagszivattyút - kiderült hogy nem kap áramot. Ő is átnézte a biztosítékokat, reléket, majd kis várakozás után újból életre kelt a szivattyú, viszont az önindító azóta sem moccan...
Ki tud ilyen jellegű probléma megoldásában segíteni Miskolc környékén?
Két napos pihenő után reggel beindítottam a kocsit (145 1.4 TS) majd sikeresen le is fulladt (szerencsétlen indulás miatt). Ezt követően az önindító meg se moccant. Majd kis várakozás és indítási kísérlet után beindult a motor. Minden rendben volt, majd egy megállást követő indításkor az injektor hibalámpája égve maradt, és csak az önindító ment, a motor nem indult. A hangokból ítélve az üzemanyagszivattyú nem működött. Kis matatás a biztosítékok és relék között, majd már az önindító sem lendült mozgásba. Kaptunk egy kis segítséget és elvontattak egy közeli autószerelőig, ahol megnézte az üzemanyagszivattyút - kiderült hogy nem kap áramot. Ő is átnézte a biztosítékokat, reléket, majd kis várakozás után újból életre kelt a szivattyú, viszont az önindító azóta sem moccan...
Ki tud ilyen jellegű probléma megoldásában segíteni Miskolc környékén?
Kazes☻2017-04-03 14:29:16 // 138711
Jaaa... :D
És a legnagyobb ellenfél, a csatornafedél... :S Néha megviccel, amikor a Ts-ben ülök... a Td-vel sokat jártam ugye, és van, hogy az utolsó pillanatban rántom el a kormányt ilyesféle ügyben... :)
És a legnagyobb ellenfél, a csatornafedél... :S Néha megviccel, amikor a Ts-ben ülök... a Td-vel sokat jártam ugye, és van, hogy az utolsó pillanatban rántom el a kormányt ilyesféle ügyben... :)
Coyote2017-04-03 14:05:51 // 138710
Majd kicsit meg emeltetem a felfüggesztést, aztán had menjen :-D
Kazes☻2017-04-03 13:43:06 // 138709
Innentől kezdve ennek fényében figyeld a kátyúkat, buszmegállóban a felgyűrődött aszfaltot, stb...;-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-03 12:51:15 // 138708
Igen. A futómű eleve vagy 3 centivel alacsonyabb, és a jtd hátsó motortartója még plusz lentebb van. És ott a haslemez is, az is lentebb van mint a TD motor olajteknő alja. Mondjuk szerpentinen is kiadja a különbséget, a jtd futóműve az nagyon ott van a szeren. Csobánka felé a Ti-vel sem tudok lényegesen gyorsabb lenni a kanyarokban, mint a kis 146-tal. :-)
Coyote2017-04-03 11:51:55 // 138707
Ennyivel alacsonyabb Bella?
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-03 10:47:32 // 138706
Ja persze :-) Ahova nem vezet aszfalt út, az a hely nem is létezik. Itt van a közelben a Vekeri tó, ahova aszfalton ki lehet gurulni. Dugig volt az összes parkolója, és a környező bekötő erdei utak végén is parkoltak. Sok jó kis városi suvval :-) Mondtam a csajonak, hogy ha benne vannak egy kis földúton porolásban, akkor tudok egy jó helyet, ahol tuti nincs sok nép, ellenben van hattyú és vadkacsa.
Azon a földúton a 159 esélytelen lett volna. Valamelyik gödör aljából szedtem volna össze az elejét az biztos.:-) De a 146 jtd se ment volna el rajta.
A TD viszont meglepő földútjáró képességekkel rendelkezik, erről az oldaláról még nem ismertem. :-)
A gödrös, hullámos vacak úton gurulva ugyanis nem üt és nem ráz, hanem kényelmesen hintázik. Egész mély gödrökön keltünk át úgy, hogy semmije nem ért le sehol. Nyilván nem úgy haladtunk mint az egyszer szembejövő Niva, viszont gond nélkül be tudtunk menni. Újabb csillagos 5-ös a huszonéves technikának :-)
Azon a földúton a 159 esélytelen lett volna. Valamelyik gödör aljából szedtem volna össze az elejét az biztos.:-) De a 146 jtd se ment volna el rajta.
A TD viszont meglepő földútjáró képességekkel rendelkezik, erről az oldaláról még nem ismertem. :-)
A gödrös, hullámos vacak úton gurulva ugyanis nem üt és nem ráz, hanem kényelmesen hintázik. Egész mély gödrökön keltünk át úgy, hogy semmije nem ért le sehol. Nyilván nem úgy haladtunk mint az egyszer szembejövő Niva, viszont gond nélkül be tudtunk menni. Újabb csillagos 5-ös a huszonéves technikának :-)