dfg (Tanárúr)2008-04-25 20:55:28 // 68408
ha Te viszed, és nincs baj a kocsival, akkor 17650Ft (Nagykátai Műszaki Állomás). ha odaadod valamilyen szerelőnek, akkor +10. +az okosságok
beeep1462008-04-25 20:53:36 // 68407
Szeva!!
Na, Te cseréltél mostanában? Milyet vettél? És persze mennyi volt? :-))
Na, Te cseréltél mostanában? Milyet vettél? És persze mennyi volt? :-))
Ferko2008-04-25 20:30:00 // 68406
Lengéscsillapító ügyben én ajánlom Neked Ofit itt az Amore-n. :-) Kedvezméányt is ad az Amoresoknak!:-D
beeep1462008-04-25 20:28:24 // 68405
Üdv Topic!
Kettő kérdés:
1. mennyibe fáj manapság 1.6 benzines Alfámhoz a műszaki vizsga "eljárási díja"? Tehát maga a vizsgáztatási díj...
2. van olyan cartárs akitől kaphatnék valami JÓ! :-) ajánlatot 2 hátsó lengéscsillapítóra? Pl. aki Bárdi, UNIX...stb helyen dolgozik..
Köszi!! :-)))
Kettő kérdés:
1. mennyibe fáj manapság 1.6 benzines Alfámhoz a műszaki vizsga "eljárási díja"? Tehát maga a vizsgáztatási díj...
2. van olyan cartárs akitől kaphatnék valami JÓ! :-) ajánlatot 2 hátsó lengéscsillapítóra? Pl. aki Bárdi, UNIX...stb helyen dolgozik..
Köszi!! :-)))
Jata2008-04-25 19:31:57 // 68404
Az "átlag" szerelök már érdeklödéskor mondják: hogy alfa? Ááááá! Nehéz szerelni, sz@r olasz!
Szal alfát nem lehet bárkihez odavinni! Persze lehet a szerelöd érti a dolgá(o)t! :)
Szal alfát nem lehet bárkihez odavinni! Persze lehet a szerelöd érti a dolgá(o)t! :)
Szunyi2008-04-25 16:32:45 // 68403
Ez nem Unicum!!! :-)
Szunyi2008-04-25 16:32:19 // 68402
Na-na! Láttam szétkapva! Hát van benne cucc rendesen! Meg látva a szerelőm fejét!? Én nem álltam volna neki!!!
Satti2008-04-25 16:03:28 // 68401
Látod, mindig a pozitív oldalát kell nézni! :-))
Jata2008-04-25 15:24:23 // 68400
Nem szereltem még boxert de sztem nem lehet nagy meló.
Szunyi2008-04-25 15:19:28 // 68399
De még milyen jó, hogy meghallottam! :-D Fájhatott volna ez többe is!!!
Satti2008-04-25 14:32:54 // 68397
Fel a fejjel, lesz ez még így se...:-))
Szunyi2008-04-25 14:28:40 // 68396
Hát a kopogó hang a vízpumpa volt! Teljesen lógott és szét volt menve! Erre plusszba a vezérműszíj is teljesen gatya. Boxerbe ugye kettő van, na hát akkor ezt is cserélhetjük! :-(
ystuc2008-04-25 14:02:01 // 68395
Hát, nekem végül is tökmindegy. :-)
dfg (Tanárúr)2008-04-25 14:00:12 // 68394
nekik és mi szálítjuk a berendezéseket :) hidd el, ez elírás.
dfg (Tanárúr)2008-04-25 13:53:21 // 68392
a 68373-as hszben leírtam a különbséget a kettő közt.
ystuc2008-04-25 13:13:42 // 68391
Vagyis a kettő ugyanaz! :-)
Tehát az elektrosztatikus porfestés, közismert nevén szinterezés vagy porszórás egy olyan technológia melynek során a tárgyak felületét egyenletes, vékony , műanyag bevonattal látják el.
Tehát az elektrosztatikus porfestés, közismert nevén szinterezés vagy porszórás egy olyan technológia melynek során a tárgyak felületét egyenletes, vékony , műanyag bevonattal látják el.
dfg (Tanárúr)2008-04-25 13:07:59 // 68390
és persze az is porfestve van, nem szinterezve :)
ystuc2008-04-25 13:07:01 // 68389
Ha már ez a téma. Ugyebár az enyém szinterezve van, és szerintem gyönyörű. :-) De egy dologra nagyon figyeljetek, mikor csináltatjátok. A szelepfedélnek csak a külső része legyen szinterezve, belül ne! Nekem sikeresen leszinterezték az egészet, és a szelepfedél tömítés ezért nem passzolt rendesen. Lekellett csiszolgatni belőle, hogy jó legyen. Na, csak ennyit akartam. :-)
dfg (Tanárúr)2008-04-25 12:46:40 // 68388
naná :)
de mondjuk én magamnak csináltam meg a festést (hőálló pirossal) na ennél szebb lett volna, ha porfestem. Mondjuk én nem vagyok egy nagy festőtalentom, csak pont nem volt csak szürke, és fehér por a porfestőben. :)
de mondjuk én magamnak csináltam meg a festést (hőálló pirossal) na ennél szebb lett volna, ha porfestem. Mondjuk én nem vagyok egy nagy festőtalentom, csak pont nem volt csak szürke, és fehér por a porfestőben. :)
András bácsi2008-04-25 10:07:08 // 68387
Oké, de ha saját magad csinálod meg? Annál azért több. ;)
dfg (Tanárúr)2008-04-25 09:46:51 // 68386
az enyém is festékkel van megcsinálva, egyszerűen homogénabb felületet lehet vele csinálni, mert mindenhol egyforma vastagságú lesz. pénzben meg nem több, mintha egy fényezővel csináltatod meg.
András bácsi2008-04-25 07:33:32 // 68385
Én eddig az összeset sima hőálló festékkel fújtam: szerintem felesleges oda a műanyagos bevonat. Nincs ott semmi fizikai sérülésveszély.
dfg (Tanárúr)2008-04-24 23:07:06 // 68384
jó8
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:50:45 // 68383
msn-t benyomod?
szasza(SW)2008-04-24 22:50:03 // 68382
kb 10.-e után bármikor jöhet és megy neked!
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:48:07 // 68381
autófényezővel konzultálj.
amiről beszéltünk, az menni fog ebben a hónapban?
amiről beszéltünk, az menni fog ebben a hónapban?
szasza(SW)2008-04-24 22:45:47 // 68380
ok!Na én ilyet akarok:)
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:45:36 // 68379
de menne porral is, csak nekem nincs lehetőségem utólag javítgatni, mindent amit nem akarok lefesteni, előlre le kell ragasztani hőállő szalagal.
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:44:19 // 68378
ezt fényező csinálta hagyományos festékkel...
szasza(SW)2008-04-24 22:43:34 // 68377
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:40:40 // 68376
melyik?
a szinter mindig fényes.
a porfestés lehet fényes, matt, microstruktúr, és struktúr. az uitóbbi már teljesen rücskös. a fém villamos elosztók vannak ilyennel festve.
a szinter mindig fényes.
a porfestés lehet fényes, matt, microstruktúr, és struktúr. az uitóbbi már teljesen rücskös. a fém villamos elosztók vannak ilyennel festve.
GT Ɨ|ѯ2008-04-24 22:35:53 // 68375
THX!!
Jóéjt:-)
Jóéjt:-)
szasza(SW)2008-04-24 22:34:43 // 68374
És ez matt felület lesz vagy fényes?
MIFI2008-04-24 22:28:41 // 68373
fogjuk rá:)))
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:26:03 // 68372
necsi, te minek veszel? nem is iszol.. :)
nagymifinek veszed mi?
nagymifinek veszed mi?
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:25:10 // 68371
tehát. mindkettő eljárás műanyagalapú festékkel történik, ami por alakban kapható. sokkal előbb létezett a szinterezés, emiatt tévesen mindkettőt annak hívják az emberek.
a szinterezés lényege, hogy egy kemencében felmelegített (200-600 fokra) anyagot belemerítik a lebegtetett festékporba, ami így rátapad a festendő felületre, aztán egy másik kemencében ráolvasztják a port teljesen. Ennek nagy előnye, hogy egyszerű az eljárás, nem kell zsírtalanítani az ayagot, mert az első kemencében minden szennyeződés leég róla, és gyors. hátránya, hogy a rétegvastagság nem szabályozható, és idővel nagy felületben lepattog. ilyen eljárással csinálják pl a hűtőszekrény kosarait.
a porfestésnél először lemossák az anyagot, vegyszerekkel kezelik, megszárítják 70-80 fokon, aztán nagy feszültséggel feltöltik a port, majd rászórják piszollyal a festendő felületre, és utánna 160-180 fokon beégetik. hátránya a bonyolult technológia, előnye pl a mikron vastagságú, szabályozható rétegvastagság, tartós, és bármilyen struktúrájú felület elérhető. ilyenek az összes háztartási gépek külső felületei, vagy a fém öltözőszekrények, Ystuc szelepfedele, stb.
a szinterezés lényege, hogy egy kemencében felmelegített (200-600 fokra) anyagot belemerítik a lebegtetett festékporba, ami így rátapad a festendő felületre, aztán egy másik kemencében ráolvasztják a port teljesen. Ennek nagy előnye, hogy egyszerű az eljárás, nem kell zsírtalanítani az ayagot, mert az első kemencében minden szennyeződés leég róla, és gyors. hátránya, hogy a rétegvastagság nem szabályozható, és idővel nagy felületben lepattog. ilyen eljárással csinálják pl a hűtőszekrény kosarait.
a porfestésnél először lemossák az anyagot, vegyszerekkel kezelik, megszárítják 70-80 fokon, aztán nagy feszültséggel feltöltik a port, majd rászórják piszollyal a festendő felületre, és utánna 160-180 fokon beégetik. hátránya a bonyolult technológia, előnye pl a mikron vastagságú, szabályozható rétegvastagság, tartós, és bármilyen struktúrájú felület elérhető. ilyenek az összes háztartási gépek külső felületei, vagy a fém öltözőszekrények, Ystuc szelepfedele, stb.
MIFI2008-04-24 22:15:29 // 68369
Szerintem bent lenne az 1 jó éjszaka alatt is:)))) Tudom az árát én is szoktam venni de kizárólagosan nem saját felhasználási célra:D
GT Ɨ|ѯ2008-04-24 22:12:21 // 68368
vazeeeeeeeeeeee:-))
erre nem ( is ) gondoltam:-)
erre nem ( is ) gondoltam:-)
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:12:01 // 68367
nem olyan sok pálesz az! elég fenn van most az ára, úgyhogy 10-11 liter jönne ki belőle. azért ha a multkori banda nekiülne, 2-3 nap alatt bemenne.... nem is.. inkább max 2 nap :)
szasza(SW)2008-04-24 22:11:23 // 68366
Még ez se tudod?Leveszed a motorháztetőt berakod a pajtába fél év múlva jó poros akkor lefested.Kész a porfestés:))))
dfg (Tanárúr)2008-04-24 22:10:25 // 68365
naná!
szerinted minek kell a 6 hordó? naná, hogy cefrének!
szerinted minek kell a 6 hordó? naná, hogy cefrének!
szasza(SW)2008-04-24 22:07:52 // 68364
Látod az jó befektetés lett volna később:))
GT Ɨ|ѯ2008-04-24 22:07:47 // 68363
nem mostanában lesz ,csak a nyáron valamikor,ezért ráér:-)
de a porfestékeset lerészletezhetnéd:-)
de a porfestékeset lerészletezhetnéd:-)
iAntenna2008-04-24 22:07:30 // 68362
hidraulikát megnézték azzal nincs gond. Meg nem csak az volt a bibi hogy nem jött fel a pedál, hanem sokszor le se ment... akadt. Csak ha elengedtem, megint benyomtam, akkor volt hajlandó működni. A váltónál nem vagyok benne biztos hogy mit mondott a srác, de majd megkérdem újból.
MIFI2008-04-24 22:06:23 // 68361
Annyi páleszt még én sem tudok meginni:DDDD
szasza(SW)2008-04-24 22:04:29 // 68360
Akkor megnyugodtam:)Váltó ezekszerint nem volt páleszért:(
Ferko2008-04-24 22:01:15 // 68359
Remélem akkor együtt fogunk ini a 145/146 talin!:DDDD