DennisBeru2020-04-10 10:56:49 // 143805
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-10 10:44:03 // 143804
Szia! Igen, a váltóméret jó, az átmérővel nem lesz gond. Amit nézz meg, az a felni szélessége és az ET száma. Magyarul, hogy a kerék külső pereme mennyivel került kintebb? Nyilván hátul ér bele, nézz rá a lengőkarcsapágyakra is, képes fél - egy centit lógni amikor már nagyon a végét járja. Mondjuk ez látszik is, ilyenkor láthatóan terpeszt a hátsó kerék. Szerintem ET gond lesz.
DennisBeru2020-04-10 10:00:14 // 143803
Sziasztok! Érdeklődnék, tavalyi nyári kerekeket szeretném felrakni. Segítsetek légyszíves. (146.SE nem tudom gyáriak e a rugók.) Eredetileg ha nem lett mokolva mekkora kerekek férnek el alatta? Mert az enyém 16'-os és 205/45 gumi van rajta. De ha nagyobb kátyú vagy 4 személy megy vele, vagy esetleg telepakolom oda ér a kaszni széléhez. Másik rugó kellene vagy ez már túl nagy neki? Méretváltó szerint jó,és van aki 17-es kerekeket használ még sincs ilyen problémája...
Laciferi2020-04-09 18:24:05 // 143802
Köszönöm szípen :)
Kazes☻2020-04-09 15:36:38 // 143801
Te leszel a taxi nyóc?! :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-09 14:06:55 // 143800
A QPIV-vel? XD Több esélyét látom. De mindenképp, sőt szívesen bármelyik jelenlegi vagy jövőbeni autómmal :-)
Laciferi2020-04-09 12:19:00 // 143799
Ha esetleg kesz lesz majd egy teszt korre beulnek melled :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-09 11:22:38 // 143798
Értem én, és ezt egy valaki képes megépíteni :-)
Az hogy mennyiért egy dolog, de erre az útra már nem lépek újra. Volt már autóm, amiben más motor volt mint kellett volna. Jó móka volt, örök élmény az építéstől az utolsó pillanatig amíg nálam volt, de áhh. Majd ha legálisan meg lehet építeni, akkor. De lehet akkor se. Annyi pénzből beülök egy Quattroporte IV-be. :-) Nincs olyan karakteres hangja, mint az 5 henger 20v motornak, de azért nem füldugóban ücsörögnék benne, gondolhatod :-)
Az hogy mennyiért egy dolog, de erre az útra már nem lépek újra. Volt már autóm, amiben más motor volt mint kellett volna. Jó móka volt, örök élmény az építéstől az utolsó pillanatig amíg nálam volt, de áhh. Majd ha legálisan meg lehet építeni, akkor. De lehet akkor se. Annyi pénzből beülök egy Quattroporte IV-be. :-) Nincs olyan karakteres hangja, mint az 5 henger 20v motornak, de azért nem füldugóban ücsörögnék benne, gondolhatod :-)
Kazes☻2020-04-09 11:00:23 // 143797
Cegénke... :(
Kau2020-04-09 09:15:14 // 143796
Ez igen! :(
berobbantam2020-04-09 05:59:45 // 143795
Csak arra utaltam,hogy az út ki van taposva.😉
V.Tomi.145-146 🍀2020-04-09 00:57:56 // 143794
Kicsit gyakoroltam ;-) a kép nem kárörvendésként, csak érdekesség inkább.
V.Tomi.145-146 🍀2020-04-09 00:54:27 // 143793
V.Tomi.145-146 🍀2020-04-09 00:50:42 // 143792
Link
V.Tomi.145-146 🍀2020-04-09 00:50:02 // 143791
Link
V.Tomi.145-146 🍀2020-04-09 00:49:08 // 143790
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-07 21:53:45 // 143789
Láttuk azt az autót, sőt egy kisebb vagyonért eladó is. Viszont 146 kell :-)
Kazes☻2020-04-07 21:14:45 // 143788
De nekünk '46-ban kell! :)
berobbantam2020-04-07 21:11:40 // 143787
Épült egy ilyen autó csak bravóbol és turbóval😊
Kazes☻2020-04-07 19:36:06 // 143786
Ok, gyerekjáték! XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-07 18:05:19 // 143785
Kéne oda még egy faceliftes futómű/kormánymű, vagy esetleg állítható.. Jorjie-tól a nagy fékek, valami rendesebb kerekek, aztán egy programozható befecsi ecu, nagyobb üzemanyagpumpa, egy önzáró diffi is jöhetne, legrosszabb esetben egy Coupe Turbo-ból. Kicsit a hengerfejen is lehetne pucolni, és a lendkerék is kaphat könnyítést. Na és ha ez megvan, akkor lehet foglalkozni a beltérrel, átalakítani fl előttire, átdobni a fa limlomokat és a kormányt a TD-ből, majd keríteni bele egy fl-es bézs bőr belsőt. Némi plusz hangszigetelést is tennék bele. Aztán átkárpitozni a tetőt feketére, sőt még egy napfénytető is beugorhat. Végül még kicsit foglalkoznék a kipufogórendszerrel is, hogy forogjon is, szolid hangja is maradjon, de utazható legyen. És ha mindez kész, akkor kész, nem vagyok telhetetlen, a turbó változatot el tudom engedni XD A féknyergek ezen sárgák lennének. :-)
Kazes☻2020-04-07 16:57:32 // 143784
Akkor a fele már meg is van! :D Egy mocit meg csak találunk hozzá valahol... XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-07 14:34:31 // 143783
Hát... az ötlet egészen jó :-)
Kazes☻2020-04-07 11:52:44 // 143782
Igen. :)
Kazes☻2020-04-07 11:52:17 // 143781
Építsünk egyet neked... mondjuk a kis 1,6 zűdbű! XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-07 11:32:54 // 143780
Abban négyhengeres turbó volt, súlyeloszlásilag amúgy jobb, mint a 20v. A 155 Q4 egy Lancia Delta Integrale álruhában :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-07 11:31:39 // 143779
Olyanom lenne, az 200%. 146 2.0 20v, öt henger, meg volna az autóm örökre XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-07 11:29:53 // 143778
Szia :-) Teljesen általános elszólásnak gondoltam, nem is vonom kétségbe amit írsz. Vezettem GT-t 146 után, kb akkora lépés a "bunkerizálódás" felé, mint a GT-ről a 159.
Gondolj bele, egy 33-mas mennyire lehet direkt, és cserében mennyire lehet komfortos XD A 159.. a sportosság definícijától függ :-) Ha úgy definiáljuk, hogy tud e irreálisan gyorsan közlekedni, akkor sportos. Ha igényed, hogy ebből érezz is valamit, akkor már nem annyira. Ha alapvetően az úttartását, mozgását nézzük, sportos. Ha viszont jobban érzed magad egy gyengébb, de jobb egyensúlyú autóban, akkor nem biztos..
És ezért nem biztos, hogy az a Busso v6 GT annyira jó kanyarvadász. Nehéz az a motor ;-)
Gondolj bele, egy 33-mas mennyire lehet direkt, és cserében mennyire lehet komfortos XD A 159.. a sportosság definícijától függ :-) Ha úgy definiáljuk, hogy tud e irreálisan gyorsan közlekedni, akkor sportos. Ha igényed, hogy ebből érezz is valamit, akkor már nem annyira. Ha alapvetően az úttartását, mozgását nézzük, sportos. Ha viszont jobban érzed magad egy gyengébb, de jobb egyensúlyú autóban, akkor nem biztos..
És ezért nem biztos, hogy az a Busso v6 GT annyira jó kanyarvadász. Nehéz az a motor ;-)
Laciferi2020-04-07 11:15:49 // 143777
Megkockáztatom az a motor volt a 155 Q4-ben is :) Jo kis motor az ám :)
Kazes☻2020-04-07 10:38:55 // 143776
Ami a Fiatban volt és Warbi is vágyna rá?! Na, az jó lenne... biztos bírná! :)
Laciferi2020-04-07 09:43:32 // 143775
Ehhez a kasztnihoz a legjobb talán a 2,5 v6 lenne :) Mármint a Gt-ben... 46-ban megneznem a 20 szelepes mocit :D az szerintem nagyon adja
Kazes☻2020-04-07 09:35:45 // 143774
Attól, hogy sokkal nehezebb az orra, mitől lenne egyértelműen jobb... '45/6-ba is raktak páran... jó kísérlet, meg érdekes, de nem hiszem, hogy sokkal jobb is!
Viszont például egy faja Giulietta alapra milyen jó lenne megépíteni a 146-ot! :)
Viszont például egy faja Giulietta alapra milyen jó lenne megépíteni a 146-ot! :)
Laciferi2020-04-07 09:05:42 // 143773
Szia Gyuri! :) Ez csak személyes véleményem, hogy a 146 kicsit gokartosabb ami a varázsát is adja, ahogy láttam ezt már te is többször kiemelted a blogjaidban is :) Erre értem, hogy a Gt az egy fokkal kezesebben irányítható autó, szerintem a Busso motorral lehet az igazi kanyar vadász gép :) De gondolom a 156 és 147 is hasonló vezetési élménnyel párosulhat, mint a Gt. 159-et sajnos még nem volt szerencsém vezetni, de sokan azt mondják nem annyira sportos, mint amilyennek gondolnád a morcos pofija miatt :) Egyértelműen jobb a Gt kormányzása szerintem, mint a 46-osé,meg komfortosabb, a Ti-ben kellett kapaszkodni kanyargós úton mert az ülések nincsenek ilyen jók, mint a Gt-ben az igaz :) De lesz még majd 45 vagy 46-om is második hobbi autónak, csak még nem tudom mikor, de lesz még :) Hajlok arra, hogy az majd egy jo boxer lesz :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-04-06 21:34:53 // 143772
Szerpentin? Komfort? Milyen relatív minden, jópáran GT-be ültek vissza 159-ből a sokkal direktebb érzés miatt. XD
Laciferi2020-04-06 19:20:26 // 143771
Nekem a kiszállással vannak gondjaim néha, mert olyan kényelmesen bele lehet huppanni kifelé néha jót röhögnek rajtam :D Az 1.8 TS-nek is mehetetett volna egy hatodik szerintem, mint anno a 166 TS-nek, de hát ez már ilyen. A futómű az szerintem luxusabb erzetet ad, elsőre furi volt szolnom, hogy nem kell annyira belekapaszkodni egy lendületes kanyarban, mint a 146-ban,az neha konkrétan kitepte a karom :D De egyébként az az érzet néha hiányzik egy jo szerpentinen, viszont cserébe itt a Gt-nel meg a komfort nagyobb. Mindkét autónak megvan a maga szépsége :) Ettől függetlenül természetesen továbbra is imádom a 146-45-öket is :)
Jorjie2020-04-06 18:50:31 // 143770
Tetszik a keret nélküli ajtó, de meg kell szokni, hogy hatalmas. Nagyon jók az ülések, jól megy, és benne van az, ami a 146-ból nagyon hiányzik.
A hatodik :-DD
A hatodik :-DD
Kazes☻2020-04-06 12:07:23 // 143769
Kérlek szépen... ;)
Kazes☻2020-04-06 12:06:57 // 143768
Igen, van ott egy lemezkeret, ami a kárpithoz van kis fülekkel rögzítve és gyakorlatilag a lámpa két rögzítőcsavarja megy rajta keresztül, így is merevítve, stabilizálva a tetőkárpitot a fejünk felett. :)
DennisBeru2020-04-06 11:38:51 // 143767
Igen ezt megtaláltam, csak mintha emlékeztem volna valami felfogató kihajtására, de nem találtam a beszélgetést. (Az is lehet én emlékszem rosszul) Ma viszem festeni, egyedi lesz végre. Majd készülnek a képek... Köszönöm
DennisBeru2020-04-06 11:35:50 // 143766
Szuper vagy, köszönöm, sokadszorra ;)
Kazes☻2020-04-06 11:22:48 // 143764
Belső világításnál a kis fedél alatt két csavar, aztán lámpa egybe ki és alatta van az antenna rögzítőcsavarja... ha jól emlékszem egy tízes dugóssal lehet letekerni, lehúzod a kábelt és fentről levehető az antennatalp.
DennisBeru2020-04-06 10:26:34 // 143762
Sziasztok! Remélem egészséges mindenki és a családja is. Kérdésem lenne.
Tetőfestés jön, le szeretném venni az antennát. Mi a módja? Belső világítás le, és valamit kihajlítani óvatosan, de nem emlékszem már. (itt olvastam, csak nem találom) Belső világítás leszedésében van valami trükk, nehogy eltörjem. Köszönöm
Tetőfestés jön, le szeretném venni az antennát. Mi a módja? Belső világítás le, és valamit kihajlítani óvatosan, de nem emlékszem már. (itt olvastam, csak nem találom) Belső világítás leszedésében van valami trükk, nehogy eltörjem. Köszönöm
Laciferi2020-04-06 09:46:08 // 143761
Hello! :) Oh egy újabb 146-os társ Gt-ben :) Gratulálok hozzá! :) Mik a tapasztalataid a 46 után beülve? :)
Laciferi2020-04-06 09:44:47 // 143760
Szia! Torjay Lacit kérdezd, szerintem tud szerezni neked. 127sud vagy valami ilyesmi az Amores neve :)
Jorjie2020-04-05 19:46:54 // 143759
GT vétel miatt eladó lett a 146-ra szánt nagyfékem.
Ha esetleg valakit érdekel: adok-veszek
Ha esetleg valakit érdekel: adok-veszek
tt (tt Alfa team)2020-04-03 17:40:52 // 143758
Sziasztok! Valakinek van eladó harmonikás gumikönyök a légmennyiségmérőhöz? 145 2.0 QV-hez kellene. Mindkét oldalon 70 mm az átmérő. Köszönöm!
Kazes☻2020-04-03 12:01:02 // 143757
Értem.
Tudomásom szerint egy rendes (gyári) vezmódnak 100e-t ki kell bírnia... a vezérléscsere 60e km-enként... így a második vezérléscserekor 120e lesz benne, amit illik (illene) elszaladnia és úgy cserélni. Közben olajcsere 10e-ként és mindig nívó max felé tartani. Persze bármi lehetséges, még annak az ellenkezője is! :)
Tudomásom szerint egy rendes (gyári) vezmódnak 100e-t ki kell bírnia... a vezérléscsere 60e km-enként... így a második vezérléscserekor 120e lesz benne, amit illik (illene) elszaladnia és úgy cserélni. Közben olajcsere 10e-ként és mindig nívó max felé tartani. Persze bármi lehetséges, még annak az ellenkezője is! :)
IZT2020-04-03 11:46:29 // 143756
2004 óta nálunk szolgálatban akkor 45 300 kilométerrel volt véve tehát nem sokat járkáltunk/járkáltam vele, azóta 2 szer volt vezérlés csere mert utóbbi cserére rákényszerültem ugyanis a vízpumpa megadta magát. A variátort kb 3 éve cserélték amikor vezérlést is kb 150 000 km nél azt hiszem. :)
Köszönöm azért a választ még nem cserélem ki akkor! :) Szeretem ezt az autót és még sokáig akarom használni! :)
Köszönöm azért a választ még nem cserélem ki akkor! :) Szeretem ezt az autót és még sokáig akarom használni! :)