István0022010-11-01 14:11:05 // 114108
Hogy lehet szétszedni a bajuszkapcsolókat? Odáig megvan, hogy kapcsológyűrűket kell lehúzni, vagyis csak kéne, mert nem jönnek le. Viszont ezért cserébe már a hátsóablakfűtés, meg a ködlámpa kapcsolója nem ragad be a helyére. Nem lehet kapcsolni vele, remélem nem basztam el őket. A végén felhúzom magam és kicserélem világítás nélkülire őket.
mreni2010-11-01 13:54:08 // 114107
Elég komoly lehet összkerékkel,kipakolva:))
Bazsa1452010-11-01 13:50:02 // 114106
Akkor ott mi tömít? Mert ott taknyos a motor mind két oldalon most már.
J-Imi2010-11-01 13:39:01 // 114105
elméletileg az is TRW, 45-46-ba fiatecu scan szerint csak TRW légzsákokat tettek
sparco2010-11-01 13:28:30 // 114104
sparco2010-11-01 13:26:24 // 114103
pb_2010-11-01 12:59:38 // 114102
3. Ott nincs szimering.
Bazsa1452010-11-01 12:18:53 // 114101
Aham a motor hátuljánál ahol az érdekes formájú lemez van és 5 vagy 6 kis csavar tartja.
pb_2010-11-01 12:14:15 // 114099
Bővebben lebontod a sallangokat, ahogy Lőttem is leírták.)
pb_2010-11-01 12:13:28 // 114098
Menetirány szerint hátul?
Vikking 3112010-11-01 12:05:12 // 114097
Arról :))) Köszi szépen!
J-Imi2010-11-01 12:02:19 // 114096
145 légszákvezérlőről van szó?:) Ha igen akkor tuti TRW van benne, a rádió alatti kis rekeszt kipattintod és ha szerencséd van látod is hogy milyen típus.
Vikking 3112010-11-01 11:57:03 // 114094
Én már egyszer majdnem :DDDD Le lett bontva, de nem volt ilyen gyűrű ... Amit a mai napig nem értek. Azóta nem nyúltam hozzá...
Bazsa1452010-11-01 11:51:58 // 114093
Na a vízelosztó csere jól sikerült ma reggel száraz maradt a gép alatt a karton papírom :D Viszont amit tegnap észre vettem hogy most már mindkét oldali vezérműtengely ház szimering csere érett lett :S van egy kis lyuk a kipufogón. Amúgy egészen egyben van alul a gép.
Esetleg cserélt már valaki szimeringet boxeren a vezérműtengelyháznál ?
Esetleg cserélt már valaki szimeringet boxeren a vezérműtengelyháznál ?
pb_2010-11-01 11:44:50 // 114092
Kibontod a vezérlőt.
Vikking 3112010-11-01 09:56:16 // 114091
Na eztetetet nem tudom... Honnan derítsem ki?
pb_2010-10-31 23:06:33 // 114090
Ill azt is ki kell olvasni, aztán lehet törölni.
pb_2010-10-31 23:00:05 // 114089
Ok, de ez +int más tészta, 1 légzsák hibánál nem kiolvasni kell kódot/kat a vezérlőből, majd matek, hogy mi, miért, hanem törölni, és ez szinte azonnal Ldönthető, hogy ok, vagy sem.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:59:34 // 114088
Becker (csak ennél!) vezérlő esetén törölhető a hibakód (ha valóban nincs már fennálló hiba) kiolvasó nélkül is. A 3-mas lábat kell letestelni. 1-5 másodperc közt letestelve a visszajelző lámpa kivillogja a hibakódot. A hibát, ha elhárítottad, vagy már nem áll fenn, 5-10 másodperc közti letesteléssel törli a memóriából. Ezt írja a manuál.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:50:57 // 114087
De te légzsákot akarsz kiolvasni, nem? Annak milyen a vezérlője? Nem TRW?
Azt az Alfa tester viszi a manual szerint.
Azt az Alfa tester viszi a manual szerint.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:35:01 // 114086
Háát Ferkoval pl. jártunk a debreceni márkaszervízben. Szép tiszta, rendezett, bizalomgerjesztő amúgy, de amikor a Win 98 5 percig bootolt a kiolvasón, azt kicsit viccesnek éreztem. Aztán azt a 8 adatot is amit ki bírt írni. Nem volt hibakód, akkor nincs hiba elven elkértek a semmiért 8500-at ha jól emlékszem. Ja, és mentek egy kört az autóval ,de hogy minek? Fingjuk nem volt semmiről...
szasza(SW)2010-10-31 22:15:35 // 114085
Ez úgy van ahogy írod!
Az első szerelőm márkaszervizben dolgozott(Ábel autóház)Elrakta a vezérlésem a motortartó bakokba hiányoztak a csavarok stb.Nagyobb kárt csinált mint hasznot.Azt már nem is lepődtem meg mikor gázbovdent rendeltem szintén ide.Jön szerelő suhanc,hogy kéne neki alkatrész x,y.Mondja a raktáros és milyen autóhoz?Azt nem tudom mindjárt megnézem:)))Akihez három éve járok ő is inkább műhelyt vezeti,de szólok hogy figyeljen a srácokra és szemel is tartja őket.A motoromhoz viszont csak ő nyúlhat még úgy se engedem,hogy ott áll a másik mellett.Ezért cserébe hozzá küldők minden alfást:)Kódot ingyen olvas,tőről.Alkatrész kedvezményből én is kapok és bőven márkaszerviz alatt a szervizdíjam.Nehéz megtalálni a jó szerelőt,de,ha megvan akkor ragaszkodni kell hozzá:)
Az első szerelőm márkaszervizben dolgozott(Ábel autóház)Elrakta a vezérlésem a motortartó bakokba hiányoztak a csavarok stb.Nagyobb kárt csinált mint hasznot.Azt már nem is lepődtem meg mikor gázbovdent rendeltem szintén ide.Jön szerelő suhanc,hogy kéne neki alkatrész x,y.Mondja a raktáros és milyen autóhoz?Azt nem tudom mindjárt megnézem:)))Akihez három éve járok ő is inkább műhelyt vezeti,de szólok hogy figyeljen a srácokra és szemel is tartja őket.A motoromhoz viszont csak ő nyúlhat még úgy se engedem,hogy ott áll a másik mellett.Ezért cserébe hozzá küldők minden alfást:)Kódot ingyen olvas,tőről.Alkatrész kedvezményből én is kapok és bőven márkaszerviz alatt a szervizdíjam.Nehéz megtalálni a jó szerelőt,de,ha megvan akkor ragaszkodni kell hozzá:)
pb_2010-10-31 22:12:07 // 114084
De most 1 1xű hibakód kiolvasásról, és a hibakód Ltüntetéséről van szó. Nem 1 módosítócsere szintű javítás. Az ár, már 1 másik kérdés, nyilván mindig a márkaszerviz a legdrágább.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:02:01 // 114083
Megtörtént, régi kép lesz :-)
dfg (Tanárúr)2010-10-31 21:53:32 // 114082
pedig egyszerű a kérdés, amit leírok, féligmeddig tapasztalat:
minden szakszervíznek rendelkeznie kell egy olyan vezetőszerelővel, aki elvégezte az adott tipus szerelői tanfolyamát. ez a szervíz szempontjából a drága ember, magas fizetéssel, keveset basztatva. ő már általában a rendeléseket intézi, az alárendelteket basztatja, a munkafelvételt irányítja. alá van rendelve a szervíz méretétől függően festő, villamos, autószerelő, kasztnis. ezeknek már nem jut tanfolyam, sem magas fizetés, így 3-4 havonta cserélődnek. veled megfizettetik a drága ember rezsiórabérét, de a kis emberek végzik el a melót, akiknek az adott tipusban nincs jártasságuk, hisz nem tudnak megmelegedni a szervízben. így pl a lebontott műszerfalad 90%, hogy onnantól nyiszogni fog, mert nem tudja, hol kell belenyúlnia.
persze vannak kivételek, hisz mindenhol gyökeret verhet egy jó ilyen olyan szerelő. de akkor azt a szervízt konkrétan kell említeni, nem szabad általánosságban beszélni.
és egy pl.:
bevittem a 46ot a berényi AR márkaszervízbe. módosítócserére adtak egy árajánlatot, amiben a munkadíj 32 ezres tételt, a komputeres vizsgálat 12eset tartalmazott, de mondta a srác, hogy látnia kell, milyen csatival van a kocsi... az előbbi Pirinél 13 az utóbbi Tugyi Robinál 3, a szolnoki Bosch Car-ban 5.
minden szakszervíznek rendelkeznie kell egy olyan vezetőszerelővel, aki elvégezte az adott tipus szerelői tanfolyamát. ez a szervíz szempontjából a drága ember, magas fizetéssel, keveset basztatva. ő már általában a rendeléseket intézi, az alárendelteket basztatja, a munkafelvételt irányítja. alá van rendelve a szervíz méretétől függően festő, villamos, autószerelő, kasztnis. ezeknek már nem jut tanfolyam, sem magas fizetés, így 3-4 havonta cserélődnek. veled megfizettetik a drága ember rezsiórabérét, de a kis emberek végzik el a melót, akiknek az adott tipusban nincs jártasságuk, hisz nem tudnak megmelegedni a szervízben. így pl a lebontott műszerfalad 90%, hogy onnantól nyiszogni fog, mert nem tudja, hol kell belenyúlnia.
persze vannak kivételek, hisz mindenhol gyökeret verhet egy jó ilyen olyan szerelő. de akkor azt a szervízt konkrétan kell említeni, nem szabad általánosságban beszélni.
és egy pl.:
bevittem a 46ot a berényi AR márkaszervízbe. módosítócserére adtak egy árajánlatot, amiben a munkadíj 32 ezres tételt, a komputeres vizsgálat 12eset tartalmazott, de mondta a srác, hogy látnia kell, milyen csatival van a kocsi... az előbbi Pirinél 13 az utóbbi Tugyi Robinál 3, a szolnoki Bosch Car-ban 5.
pb_2010-10-31 21:25:43 // 114081
Ilyen Setben miért ne lehetne ajánlani?
pb_2010-10-31 21:21:09 // 114080
Attól függ, milyen témákról van szó.)
dfg (Tanárúr)2010-10-31 21:20:46 // 114079
ha valaki márkaszervízt ajánl, akkor annak annyi fogalma van a dolgokról, mint vaknak a szinekről...
kando.2010-10-31 21:15:17 // 114078
Persze, s Te még ezen túl is mindenkinél mindennél mindenről többet tudsz...
pb_2010-10-31 20:03:39 // 114077
Sztem még van rajta bőven.
pb_2010-10-31 20:02:49 // 114076
Miért lenne baj? Ha baj, akkor az nem nevezhető márkaszerviznek.
pb_2010-10-31 20:01:18 // 114075
Ha valaki egész eddigi életében Pesten élt, lehet többet tud ezekről?)
Axl Trans2010-10-31 17:46:07 // 114074
Akkor ezekkel a gumikkal vizsgaképes. Belső teret itt biztos találsz jó áron, szépet. Én még mindig azt mondom max. 100 e. De várd meg a többi cartárs véleményér is.
Laurent2010-10-31 17:10:55 // 114073
A gumik jók alufelnin, lemezfelnin téli gumik vannak egy szezont futottak. A gazdája Amore-s volt, csak kilépett mert egy másik verdát vett. A motorjára és a kasztnira, futóműre figyelt. Mindig selenia olajat rakott bele. Igazából a belső térre nem figyelt. Vezérlést azt hiszem tavaly cserélt benne. Papírjai vannak.
Axl Trans2010-10-31 17:07:35 // 114072
Ha 97-es erősen le van lakva, tehát a futott kilométer erősen kérdéses Ez így bontószökevénynek tűnik. Milyenek a gumik? Ha szarok, azzal is számolnod kell. Ahogy így írod, egy LMM és egy vezmódcsere az összes tartozékával, olajok, a minimum Plussz a szokásos bürökrációból adódó kltsgek. És lényeges, hogy meglegyenek a papírjai. Max. 100 e. szerintem.
Bagee2010-10-31 17:06:05 // 114071
van még egy kis idő :)
Laurent2010-10-31 16:34:09 // 114070
A csocsi az köszönés, nem Csocsinak írtam :-)
mreni2010-10-31 16:23:42 // 114069
90% hogy ugyanaz a 155 és 145 csonkállványa úgyhogy szép lassan nekikezdek a fék projektnek is jövő szezonre kész legyen.
Most jó állapotú és árú 166 brembo nyergekre vadászok:)
Most jó állapotú és árú 166 brembo nyergekre vadászok:)
Bazsa1452010-10-31 16:17:32 // 114068
Na túl vagyok az olaj cserén és a vízelosztó cserén.Utóbbira jó pár óránk rá ment tesómmal....
A lelkemnek meg jót tett a hátsó hangszórók cseréje :D
A lelkemnek meg jót tett a hátsó hangszórók cseréje :D
Jorjie2010-10-31 15:18:36 // 114067
Tessék elővenni egy régebbi képet és elküldeni! Nehogy már kimaradj :-)))
Laurent2010-10-31 14:48:56 // 114066
Csocsi
Lenne lehetőségem egy Alfa 146-ot venni. Nem igazán tudom, hogy mennyit lenne érdemes adni érte. Leírnám a paramétereit, hátha több szem többet tud.
Alfa Romeo 146 1.6 ts, 1997. No klíma, no légzsák, no abs, no műszaki. Külsőleg nincs vele gond, a belsejével már több. az oldalkárpitok mind lógnak, melyeket vissza kell ragasztani. Bal első ülés teljesen kész, öklömnyi szivacs hiányzik belőle. Váltógomb ko., pedálok ko., elektromos tükrök ko. Ezen kívül van még az a hibája, amit korábban itt kérdeztem, a hidegen való dadogás, lefulladás. Kilóméter 186.000 van benne. Autószerelő megnézte, nem rozsdásodik, nem lóg a futómű, tehát kasztni és motor és futómű rendben.
Már csak az árat nem tudom mit érne meg. Köszi a válaszokat előre is.
Lenne lehetőségem egy Alfa 146-ot venni. Nem igazán tudom, hogy mennyit lenne érdemes adni érte. Leírnám a paramétereit, hátha több szem többet tud.
Alfa Romeo 146 1.6 ts, 1997. No klíma, no légzsák, no abs, no műszaki. Külsőleg nincs vele gond, a belsejével már több. az oldalkárpitok mind lógnak, melyeket vissza kell ragasztani. Bal első ülés teljesen kész, öklömnyi szivacs hiányzik belőle. Váltógomb ko., pedálok ko., elektromos tükrök ko. Ezen kívül van még az a hibája, amit korábban itt kérdeztem, a hidegen való dadogás, lefulladás. Kilóméter 186.000 van benne. Autószerelő megnézte, nem rozsdásodik, nem lóg a futómű, tehát kasztni és motor és futómű rendben.
Már csak az árat nem tudom mit érne meg. Köszi a válaszokat előre is.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 14:07:44 // 114065
Ez nekem már nem fog összejönni :-(
Most is megyek melózni, ebből kocsimosás/fotózás aligha lesz December előtt...
Most is megyek melózni, ebből kocsimosás/fotózás aligha lesz December előtt...
Axl Trans2010-10-31 13:07:56 // 114064
A digók kevertek mindent, mindennel. Még alvázszám alapján sem tudnak ugyanolyan alkatrészt hozni mint ami az autódban van. Muszáj "összenézni". Szerintem.
mreni2010-10-31 13:01:41 // 114063
Nagyon korrektül leírt mindent a blogjában,már csak az a kérdés,hogy a 145 és 155 csonkállványa ugyanaz-e illetve a tartókonzol része???
Driver2010-10-31 12:59:04 // 114062
akkor ő az embered :)
mreni2010-10-31 12:51:50 // 114061
Azt akartam hogy a 145 és 155 nyeregfelfogatása tudtommal ugyanaz:D
Driver2010-10-31 12:50:02 // 114060
szerintem a kettő teljesen megegyezik :)) :P
Driver2010-10-31 12:49:21 // 114059
Buksi most írta a blogjában, hogy nagyobb nyergeket tett fel. igaz neki 155öse van, de azért kiindulásnak meg eszmecsere miatt talán érdemes megkeresned