Jorjie2010-05-04 23:08:47 // 108505
8K körül van a hátsó is.
szasza(SW)2010-05-04 22:40:05 // 108504
Hát ez nem jó hír:(A 156-on még az aksisarut is leszedtem mielőtt az órához nyúltam,biztos ami tuti:)
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 22:35:48 // 108503
Gondolom, hátramenetben is lenne :-)
A kormányösszekötőhöz meg emeld meg a verdát és rángasd meg a kerekeket. Vagy állóhelyben kormányozgass. Ha koppan, az is lehet.
A kormányösszekötőhöz meg emeld meg a verdát és rángasd meg a kerekeket. Vagy állóhelyben kormányozgass. Ha koppan, az is lehet.
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 22:34:07 // 108502
Dehogynem parázok...én gyújtáson simán fel le csatlakoztattam, hajlítgattam a panelt, ilyesmik...
Bazsa1452010-05-04 19:46:54 // 108501
Hülye kérdés, de ha féltengely akkor annak hátra menetben is lenne hangja,nem ?!
Akkor viszont csönd van.
Amire még gondoltam így hirtelen az esetleg a kormány összekötő még esélyes versenyző lehet....
Akkor viszont csönd van.
Amire még gondoltam így hirtelen az esetleg a kormány összekötő még esélyes versenyző lehet....
szasza(SW)2010-05-04 17:15:57 // 108500
Én is arra felé matattam:)Hát én gyújtáson kiszedtem az órát:)Aztán nem foglalkoztam az ikonnal,csak mikor lecseréltem mondták azt meg kéne szüntetni.Hát a kiütés nem segített,csak az légzsák indító csere.Ne parázz elég,ha akkor teszed,ha nem lehet kiütni:))
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 17:11:04 // 108499
Neked mivel sikerült tönkretenni? Szintén műszerfal? Ne paráztass...:-S
szasza(SW)2010-05-04 17:09:40 // 108498
Kiütés és ha mázlid van indítót nem kell cserélni.Nekem nem volt:(
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 17:03:04 // 108497
Addig bactattam a műszerfalat, hogy a légzsák hibajelző kipirult. Ez elmúlik magától, ha a hiba megszűnt, vagy ki kell üttetni? A tápok körül piszkáltam , lehet összeért valami aminek nem kellett volna...Biztosítékot külön nem találtam a légzsákokhoz, a services (és amúgy az összes) biztosíték jó.
A műszerfalat meg utolsó kísérletként bevezetékelem a táptól az első kondiig, valami a tápellátással van, de kimérhetetlen. Ha így se jó, akkor benzin+gyufa....:-)
A műszerfalat meg utolsó kísérletként bevezetékelem a táptól az első kondiig, valami a tápellátással van, de kimérhetetlen. Ha így se jó, akkor benzin+gyufa....:-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 16:42:43 // 108496
Előre bruttó 7691Ft szalonból a gyári. Hátra még nem tudom, de még idén megtudom :-)
rasta1552010-05-04 15:52:33 // 108495
üdv
ez megvan?:) http://www.youtube.com/watch?v=i1-CVoA2O_4&playnext_from=TL&videos=GjfWVfspsi4
ez megvan?:) http://www.youtube.com/watch?v=i1-CVoA2O_4&playnext_from=TL&videos=GjfWVfspsi4
pb_2010-05-04 15:09:49 // 108494
1 sima hajszárító is tökéletesen +teszi, csak időben tovább tart.))
aatis2010-05-04 14:44:48 // 108493
Hi all!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyibe szokott kerülni az első-hátsó embléma a 145-ösre? Mert elég kopottas szegény, és venni akarnék rá valami újszerűt.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyibe szokott kerülni az első-hátsó embléma a 145-ösre? Mert elég kopottas szegény, és venni akarnék rá valami újszerűt.
dfg (Tanárúr)2010-05-04 12:48:22 // 108492
leveszed a maszkot középről.
felül fogja 2 csavar, aztán 4 patent ami előlről fogja. azokról csak le kell húzni
aztán már egyértelmű.
felül fogja 2 csavar, aztán 4 patent ami előlről fogja. azokról csak le kell húzni
aztán már egyértelmű.
cortx2010-05-04 12:36:00 // 108491
thx. És hogy kell kiszedni a lámpát?Nincs valakinek képe róla hogy mely csavarokat kell babrálni?
dfg (Tanárúr)2010-05-04 12:19:58 // 108490
na szeva
elsőként is kiveszed a lámpát. az nem nagy vasziszt. utánna óvatosan megmelegíted az üveg, és a műanyagbúra közötti katyvaszt hőlégfújóval, vagy légkeveréses sütőben. vigyázz, hogy egyszerre melegíts fel mindent, különben elreped az üveg.
utána kiveszed az állítót, és látni is fogod mi a baja. valószínűleg le van törve az állítógömb róla. na innentől van sok megoldás. én spec befúrtam a gömb helyén, belecsavartam egy 4,5-es pozdorjacsavart, rányomtam egy kis melegragasztót, amikor megszilárdult kifaragtam belőle a gömböt, és összeraktam.
de van, aki esztergályossal megcsináltatta kompletten az alkatrészt.
elsőként is kiveszed a lámpát. az nem nagy vasziszt. utánna óvatosan megmelegíted az üveg, és a műanyagbúra közötti katyvaszt hőlégfújóval, vagy légkeveréses sütőben. vigyázz, hogy egyszerre melegíts fel mindent, különben elreped az üveg.
utána kiveszed az állítót, és látni is fogod mi a baja. valószínűleg le van törve az állítógömb róla. na innentől van sok megoldás. én spec befúrtam a gömb helyén, belecsavartam egy 4,5-es pozdorjacsavart, rányomtam egy kis melegragasztót, amikor megszilárdult kifaragtam belőle a gömböt, és összeraktam.
de van, aki esztergályossal megcsináltatta kompletten az alkatrészt.
András bácsi2010-05-04 12:12:39 // 108489
Kérdezd tzoli155 cartársat!
mreni2010-05-04 12:09:37 // 108488
Fotózok majd ha odakerülök,de nem olyan egyszerű magyar forgalmis autót bontani,intézni kell a papírokat először majd jövőhéten elkezdem a bontást ha igaz:)
cortx2010-05-04 12:09:24 // 108487
Hali!
Kérem valaki mondja el hogy hogy lehet megcsinálni a lámpamagasság állítót, mert esküszöm megőrülök hogy kancsít a kis fekete.
Kérem valaki mondja el hogy hogy lehet megcsinálni a lámpamagasság állítót, mert esküszöm megőrülök hogy kancsít a kis fekete.
Jacky2010-05-04 10:04:58 // 108486
Sziasztok! Nem sokára állunk neki egy kis kasznizásnak, festésnek. Van valami ötletetek hogy közben ,ha már úgyis szét van szedve a kocsi, valamit cserélni rajta? Elöre is kössz.
dfg (Tanárúr)2010-05-04 07:06:39 // 108485
hát...
volt egy kis zaja már, aztán a 155 talin bejött egy búgó hang. aztán egyszercsak az megszünt. gondolom akkor szakadt el a szíj.
most összemegy szíj nélkül a motor, aztán ha minden jól megy 1 héten belül motor ki.
de most jól jönne egy 16V turbomotor...
volt egy kis zaja már, aztán a 155 talin bejött egy búgó hang. aztán egyszercsak az megszünt. gondolom akkor szakadt el a szíj.
most összemegy szíj nélkül a motor, aztán ha minden jól megy 1 héten belül motor ki.
de most jól jönne egy 16V turbomotor...
Driver2010-05-03 23:01:34 // 108484
uh, sajnálom :( és ezt csak úgy, minden előjel nélkül?
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 22:32:18 // 108483
"Hidegben nem csinálja melegben csinálja az szerintem olasznál mindegy hogy elektronikus vagy mechanikus jelenség :D"
Igen, ez nagyon így van :-) Nekem a váltáskori zakkanás volt ilyen x-akta, hidegben semmi zakkanás, viszont elég karcosan váltott, melegen pontosabb volt a váltás, de akkorákat zakkant, hogy zavaró volt. A féltengelyek és hátsó motortartó együttes cseréjétől mindez elmúlt, qva precízen vált és nem zakkan. A szerelő szerint a féltengely volt a főbűnös, szerintem a motortartó (hisz a váltást a féltengely nem befolyásolhatja) :-D
Az igazság (odaát van) valószínű, hogy mindkettő :-)
Igen, ez nagyon így van :-) Nekem a váltáskori zakkanás volt ilyen x-akta, hidegben semmi zakkanás, viszont elég karcosan váltott, melegen pontosabb volt a váltás, de akkorákat zakkant, hogy zavaró volt. A féltengelyek és hátsó motortartó együttes cseréjétől mindez elmúlt, qva precízen vált és nem zakkan. A szerelő szerint a féltengely volt a főbűnös, szerintem a motortartó (hisz a váltást a féltengely nem befolyásolhatja) :-D
Az igazság (odaát van) valószínű, hogy mindkettő :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 22:26:18 // 108482
Inkább aknán nézd meg a féltengelyeket, egyenes kerékállásban. Ha kottyan, azt meg tudod hallani pl úgy, ha mész csendesen pl. 4-esben, hirtelen elveszed a gázt, majd hirtelen lekoppintod. Ha fémesen zakkan, akkor valószínűleg a belső csuklónak már holtjátéka van. A félengelyhibára utal még, ha kicsit tempósabban kanyarodva remeg az autó orra.
Ha akár állóhelyben is ropogó hangot hallassz kormányzáskor, az inkább toronycsapágy. A féltengely álló autónál nem ropog.
Ha akár állóhelyben is ropogó hangot hallassz kormányzáskor, az inkább toronycsapágy. A féltengely álló autónál nem ropog.
dfg (Tanárúr)2010-05-03 21:29:28 // 108481
hát fotózz, mert egyre közelebb vagyok a cseréhez...
mreni2010-05-03 21:07:20 // 108480
Egyszerűnek azért nem mondanám elég sokminden kell hozzá:)
Motortartókat gyártatni meg alkatrészeket keresgélni a mocihoz stb.
Motortartókat gyártatni meg alkatrészeket keresgélni a mocihoz stb.
Bazsa1452010-05-03 20:43:32 // 108479
Valszeg ez lesz a vége.Mert ha olyan baja van ami később romlik akkor most is és majd akkor is annyiba fog kerülni remélhetőleg.
Axl Trans2010-05-03 20:17:37 // 108478
Szerintem hagyd a piTS@ba, járjál vele, majd ha mindig csinálni fogja, akkor csak meg lehet fogni!
Bazsa1452010-05-03 20:09:22 // 108477
Hidegben nem csinálja melegben csinálja az szerintem olasznál mindegy hogy elektronikus vagy mechanikus jelenség :D
Ja, amikor megvettem tavaly júliusban utána nem sokkal már elkezdte ezt, el is vittem Halásztelekre a szervizbe, de ott persze akárhogy nyúzta a srác neki nem mondott egy kukkott sem a gép.Bezzeg utána hazafelé megint csinálta.Aztán abba hagyta egyszer csak egész télen kuss most megint elkezdte.
X-Akta....
Ja, amikor megvettem tavaly júliusban utána nem sokkal már elkezdte ezt, el is vittem Halásztelekre a szervizbe, de ott persze akárhogy nyúzta a srác neki nem mondott egy kukkott sem a gép.Bezzeg utána hazafelé megint csinálta.Aztán abba hagyta egyszer csak egész télen kuss most megint elkezdte.
X-Akta....
Bazsa1452010-05-03 20:05:29 // 108476
Kerék kiteker és megpróbáltam megmozgatni tengely illetve forgás irányban.Nem érezhető, hogy lenne holt játéka.Megpróbálta a nálam kétszer nagyobb kollégám is de neki sem mozdult meg.
Indulás és/vagy fékezés és/vagy kanyarodás közben szól?
De ez csak alacsony sebességénél jelentkezik mondjuk ha lépésben kanyarodok pl parkolásánál és csak akkor ha előre menet van.Tolatáskor semmi.
Indulás és/vagy fékezés és/vagy kanyarodás közben szól?
De ez csak alacsony sebességénél jelentkezik mondjuk ha lépésben kanyarodok pl parkolásánál és csak akkor ha előre menet van.Tolatáskor semmi.
Vikking 3112010-05-03 19:51:24 // 108475
Ja értem :S
dfg (Tanárúr)2010-05-03 19:48:48 // 108474
eleve nem volt tervben...
de a selenia az fájna...
de a selenia az fájna...
Vikking 3112010-05-03 19:43:28 // 108473
Úúúú részvét... :S
Alfacity ugrik is? :S
Alfacity ugrik is? :S
dfg (Tanárúr)2010-05-03 19:41:15 // 108472
szerintem a sor4 túró a legegyszerűbb, és a legtartósabb megoldás.
Most én is közel kerültem a motorcseréhez.
megszorult a balance tengelyem, elszakadt a kétoldalon bordás szíj... isteni szerencse, h nem vitte magával a vezérműszíjat.
Tudja valaki, hány helyen van az a kibaszott tengely csapágyazva?
Most én is közel kerültem a motorcseréhez.
megszorult a balance tengelyem, elszakadt a kétoldalon bordás szíj... isteni szerencse, h nem vitte magával a vezérműszíjat.
Tudja valaki, hány helyen van az a kibaszott tengely csapágyazva?
Driver2010-05-03 19:25:25 // 108471
ettől féltem :) köszi a választ, majd akkor megejtem mindkettőt hamarosan.
coweeboo2010-05-03 19:00:44 // 108470
Ejjjjjj!! :)
Nem semmi!! Úgy érzem punisherrel váltanom kell pár szót..
Érdekelne ez a v6 megoldás.
Nem semmi!! Úgy érzem punisherrel váltanom kell pár szót..
Érdekelne ez a v6 megoldás.
Axl Trans2010-05-03 18:57:26 // 108469
Nem tudom. Ez a hidegben nem csinálja, melegben meg igen, ez klasszikus olasz hiba, bár inkább elektronikai szokott lenni. Tényleg rejtélyes.
szasza(SW)2010-05-03 18:21:34 // 108468
GTVili2010-05-03 18:20:37 // 108467
Én jártam már így.....meg is látszik a dobbetéten.
GTVili2010-05-03 18:19:15 // 108466
Punisher rakott bele valami V6-ost.......
coweeboo2010-05-03 18:11:41 // 108465
Sziasztok
Hamár így a qv és társai gondolatmenetnél tartunk, melyik az a benzines motor, ami még túlzott varázslatok nélkül beleférhet egy 145be? Eljátszanék egy TB gondolatával! :)
Hallott valaki valami hasonló finomságról?
Hamár így a qv és társai gondolatmenetnél tartunk, melyik az a benzines motor, ami még túlzott varázslatok nélkül beleférhet egy 145be? Eljátszanék egy TB gondolatával! :)
Hallott valaki valami hasonló finomságról?
szasza(SW)2010-05-03 17:57:57 // 108464
Én már töröltem,de meg volt Magyarul:)Hátul keskenyebb a QV nekem úgy rémlik:)
szasza(SW)2010-05-03 17:56:24 // 108463
Forgattad,vagy hogy rángattad?A féltengely indulás ,fékezés és kanyarban kezd szólni először.
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 17:54:33 // 108462
Ehhehe...nem csak nekem van hollandul a manuál :-P
Amúgy a nyomtáv elöl azért más, mert van fenn egy gyári szélesítő, ha jól tudom. Hátul meg tényleg szélesebb a futómű.
Amúgy a nyomtáv elöl azért más, mert van fenn egy gyári szélesítő, ha jól tudom. Hátul meg tényleg szélesebb a futómű.
szasza(SW)2010-05-03 17:51:04 // 108461
Bazsa1452010-05-03 17:47:38 // 108460
A kerék nem ér bele a doblemez borításba, elfér még élivel a kezem teljesen kitekert állapotban.Féltengely megrángatva nincs mozgás semelyik irányba.
Marad a toronycsapágy?!
Marad a toronycsapágy?!
Axl Trans2010-05-03 17:46:24 // 108459
Lehet, külön is, bár "illik" egyszerre. De a mai gazdasági helyzetben... Futóművet viszont mindenképpen a csere után.
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 15:33:06 // 108458
Lehet cselesek voltak a digók. Kicsit nehezebb motor, máris jobban ül, kész a sportfutómű :-) Az 1.6SE-ben meg valahol betonlapot rejtettek el :-)
Driver2010-05-03 15:09:48 // 108457
sziasztok,
nem tudja valaki, hogy toronycsapágyat párban kell cserélni, vagy lehet csak egyik oldalon is? és utána kell futóművet állíttatni?
nem tudja valaki, hogy toronycsapágyat párban kell cserélni, vagy lehet csak egyik oldalon is? és utána kell futóművet állíttatni?
dfg (Tanárúr)2010-05-03 14:53:45 // 108456
ég és föl :D
nagyobbak a QV fékjei, így a csonkállvány is, de egészben cserélhető. + valamilyen halovány ok miatt a QV ül az 1,6-hoz képest, miközben az alkatrészei a katalógusok alapján megegyeznek... tiszta x akta
nagyobbak a QV fékjei, így a csonkállvány is, de egészben cserélhető. + valamilyen halovány ok miatt a QV ül az 1,6-hoz képest, miközben az alkatrészei a katalógusok alapján megegyeznek... tiszta x akta