Fórum >> Típusok >> 145-146

Jorjie2010-05-04 23:08:47 // 108505
8K körül van a hátsó is.
szasza(SW)2010-05-04 22:40:05 // 108504
Hát ez nem jó hír:(A 156-on még az aksisarut is leszedtem mielőtt az órához nyúltam,biztos ami tuti:)
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 22:35:48 // 108503
Gondolom, hátramenetben is lenne :-)
A kormányösszekötőhöz meg emeld meg a verdát és rángasd meg a kerekeket. Vagy állóhelyben kormányozgass. Ha koppan, az is lehet.
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 22:34:07 // 108502
Dehogynem parázok...én gyújtáson simán fel le csatlakoztattam, hajlítgattam a panelt, ilyesmik...
Bazsa1452010-05-04 19:46:54 // 108501
Hülye kérdés, de ha féltengely akkor annak hátra menetben is lenne hangja,nem ?!
Akkor viszont csönd van.
Amire még gondoltam így hirtelen az esetleg a kormány összekötő még esélyes versenyző lehet....
szasza(SW)2010-05-04 17:15:57 // 108500
Én is arra felé matattam:)Hát én gyújtáson kiszedtem az órát:)Aztán nem foglalkoztam az ikonnal,csak mikor lecseréltem mondták azt meg kéne szüntetni.Hát a kiütés nem segített,csak az légzsák indító csere.Ne parázz elég,ha akkor teszed,ha nem lehet kiütni:))
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 17:11:04 // 108499
Neked mivel sikerült tönkretenni? Szintén műszerfal? Ne paráztass...:-S
szasza(SW)2010-05-04 17:09:40 // 108498
Kiütés és ha mázlid van indítót nem kell cserélni.Nekem nem volt:(
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 17:03:04 // 108497
Addig bactattam a műszerfalat, hogy a légzsák hibajelző kipirult. Ez elmúlik magától, ha a hiba megszűnt, vagy ki kell üttetni? A tápok körül piszkáltam , lehet összeért valami aminek nem kellett volna...Biztosítékot külön nem találtam a légzsákokhoz, a services (és amúgy az összes) biztosíték jó.
A műszerfalat meg utolsó kísérletként bevezetékelem a táptól az első kondiig, valami a tápellátással van, de kimérhetetlen. Ha így se jó, akkor benzin+gyufa....:-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-04 16:42:43 // 108496
Előre bruttó 7691Ft szalonból a gyári. Hátra még nem tudom, de még idén megtudom :-)
rasta1552010-05-04 15:52:33 // 108495
üdv
ez megvan?:) http://www.youtube.com/watch?v=i1-CVoA2O_4&playnext_from=TL&videos=GjfWVfspsi4
pb_2010-05-04 15:09:49 // 108494
1 sima hajszárító is tökéletesen +teszi, csak időben tovább tart.))
aatis2010-05-04 14:44:48 // 108493
Hi all!

Az lenne a kérdésem, hogy mennyibe szokott kerülni az első-hátsó embléma a 145-ösre? Mert elég kopottas szegény, és venni akarnék rá valami újszerűt.
dfg (Tanárúr)2010-05-04 12:48:22 // 108492
leveszed a maszkot középről.
felül fogja 2 csavar, aztán 4 patent ami előlről fogja. azokról csak le kell húzni
aztán már egyértelmű.
cortx2010-05-04 12:36:00 // 108491
thx. És hogy kell kiszedni a lámpát?Nincs valakinek képe róla hogy mely csavarokat kell babrálni?
dfg (Tanárúr)2010-05-04 12:19:58 // 108490
na szeva

elsőként is kiveszed a lámpát. az nem nagy vasziszt. utánna óvatosan megmelegíted az üveg, és a műanyagbúra közötti katyvaszt hőlégfújóval, vagy légkeveréses sütőben. vigyázz, hogy egyszerre melegíts fel mindent, különben elreped az üveg.

utána kiveszed az állítót, és látni is fogod mi a baja. valószínűleg le van törve az állítógömb róla. na innentől van sok megoldás. én spec befúrtam a gömb helyén, belecsavartam egy 4,5-es pozdorjacsavart, rányomtam egy kis melegragasztót, amikor megszilárdult kifaragtam belőle a gömböt, és összeraktam.

de van, aki esztergályossal megcsináltatta kompletten az alkatrészt.
András bácsi2010-05-04 12:12:39 // 108489
Kérdezd tzoli155 cartársat!
mreni2010-05-04 12:09:37 // 108488
Fotózok majd ha odakerülök,de nem olyan egyszerű magyar forgalmis autót bontani,intézni kell a papírokat először majd jövőhéten elkezdem a bontást ha igaz:)
cortx2010-05-04 12:09:24 // 108487
Hali!
Kérem valaki mondja el hogy hogy lehet megcsinálni a lámpamagasság állítót, mert esküszöm megőrülök hogy kancsít a kis fekete.
Jacky2010-05-04 10:04:58 // 108486
Sziasztok! Nem sokára állunk neki egy kis kasznizásnak, festésnek. Van valami ötletetek hogy közben ,ha már úgyis szét van szedve a kocsi, valamit cserélni rajta? Elöre is kössz.
dfg (Tanárúr)2010-05-04 07:06:39 // 108485
hát...
volt egy kis zaja már, aztán a 155 talin bejött egy búgó hang. aztán egyszercsak az megszünt. gondolom akkor szakadt el a szíj.
most összemegy szíj nélkül a motor, aztán ha minden jól megy 1 héten belül motor ki.

de most jól jönne egy 16V turbomotor...
Driver2010-05-03 23:01:34 // 108484
uh, sajnálom :( és ezt csak úgy, minden előjel nélkül?
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 22:32:18 // 108483
"Hidegben nem csinálja melegben csinálja az szerintem olasznál mindegy hogy elektronikus vagy mechanikus jelenség :D"

Igen, ez nagyon így van :-) Nekem a váltáskori zakkanás volt ilyen x-akta, hidegben semmi zakkanás, viszont elég karcosan váltott, melegen pontosabb volt a váltás, de akkorákat zakkant, hogy zavaró volt. A féltengelyek és hátsó motortartó együttes cseréjétől mindez elmúlt, qva precízen vált és nem zakkan. A szerelő szerint a féltengely volt a főbűnös, szerintem a motortartó (hisz a váltást a féltengely nem befolyásolhatja) :-D
Az igazság (odaát van) valószínű, hogy mindkettő :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 22:26:18 // 108482
Inkább aknán nézd meg a féltengelyeket, egyenes kerékállásban. Ha kottyan, azt meg tudod hallani pl úgy, ha mész csendesen pl. 4-esben, hirtelen elveszed a gázt, majd hirtelen lekoppintod. Ha fémesen zakkan, akkor valószínűleg a belső csuklónak már holtjátéka van. A félengelyhibára utal még, ha kicsit tempósabban kanyarodva remeg az autó orra.
Ha akár állóhelyben is ropogó hangot hallassz kormányzáskor, az inkább toronycsapágy. A féltengely álló autónál nem ropog.
dfg (Tanárúr)2010-05-03 21:29:28 // 108481
hát fotózz, mert egyre közelebb vagyok a cseréhez...
mreni2010-05-03 21:07:20 // 108480
Egyszerűnek azért nem mondanám elég sokminden kell hozzá:)
Motortartókat gyártatni meg alkatrészeket keresgélni a mocihoz stb.
Bazsa1452010-05-03 20:43:32 // 108479
Valszeg ez lesz a vége.Mert ha olyan baja van ami később romlik akkor most is és majd akkor is annyiba fog kerülni remélhetőleg.
Axl Trans2010-05-03 20:17:37 // 108478
Szerintem hagyd a piTS@ba, járjál vele, majd ha mindig csinálni fogja, akkor csak meg lehet fogni!
Bazsa1452010-05-03 20:09:22 // 108477
Hidegben nem csinálja melegben csinálja az szerintem olasznál mindegy hogy elektronikus vagy mechanikus jelenség :D

Ja, amikor megvettem tavaly júliusban utána nem sokkal már elkezdte ezt, el is vittem Halásztelekre a szervizbe, de ott persze akárhogy nyúzta a srác neki nem mondott egy kukkott sem a gép.Bezzeg utána hazafelé megint csinálta.Aztán abba hagyta egyszer csak egész télen kuss most megint elkezdte.

X-Akta....
Bazsa1452010-05-03 20:05:29 // 108476
Kerék kiteker és megpróbáltam megmozgatni tengely illetve forgás irányban.Nem érezhető, hogy lenne holt játéka.Megpróbálta a nálam kétszer nagyobb kollégám is de neki sem mozdult meg.
Indulás és/vagy fékezés és/vagy kanyarodás közben szól?
De ez csak alacsony sebességénél jelentkezik mondjuk ha lépésben kanyarodok pl parkolásánál és csak akkor ha előre menet van.Tolatáskor semmi.
dfg (Tanárúr)2010-05-03 19:48:48 // 108474
eleve nem volt tervben...

de a selenia az fájna...
Vikking 3112010-05-03 19:43:28 // 108473
Úúúú részvét... :S

Alfacity ugrik is? :S
dfg (Tanárúr)2010-05-03 19:41:15 // 108472
szerintem a sor4 túró a legegyszerűbb, és a legtartósabb megoldás.



Most én is közel kerültem a motorcseréhez.
megszorult a balance tengelyem, elszakadt a kétoldalon bordás szíj... isteni szerencse, h nem vitte magával a vezérműszíjat.

Tudja valaki, hány helyen van az a kibaszott tengely csapágyazva?
Driver2010-05-03 19:25:25 // 108471
ettől féltem :) köszi a választ, majd akkor megejtem mindkettőt hamarosan.
coweeboo2010-05-03 19:00:44 // 108470
Ejjjjjj!! :)
Nem semmi!! Úgy érzem punisherrel váltanom kell pár szót..
Érdekelne ez a v6 megoldás.
Axl Trans2010-05-03 18:57:26 // 108469
Nem tudom. Ez a hidegben nem csinálja, melegben meg igen, ez klasszikus olasz hiba, bár inkább elektronikai szokott lenni. Tényleg rejtélyes.
szasza(SW)2010-05-03 18:21:34 // 108468
Neten találhatsz több verziót is.
GTVili2010-05-03 18:20:37 // 108467
Én jártam már így.....meg is látszik a dobbetéten.
GTVili2010-05-03 18:19:15 // 108466
Punisher rakott bele valami V6-ost.......
coweeboo2010-05-03 18:11:41 // 108465
Sziasztok
Hamár így a qv és társai gondolatmenetnél tartunk, melyik az a benzines motor, ami még túlzott varázslatok nélkül beleférhet egy 145be? Eljátszanék egy TB gondolatával! :)
Hallott valaki valami hasonló finomságról?
szasza(SW)2010-05-03 17:57:57 // 108464
Én már töröltem,de meg volt Magyarul:)Hátul keskenyebb a QV nekem úgy rémlik:)
szasza(SW)2010-05-03 17:56:24 // 108463
Forgattad,vagy hogy rángattad?A féltengely indulás ,fékezés és kanyarban kezd szólni először.
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 17:54:33 // 108462
Ehhehe...nem csak nekem van hollandul a manuál :-P
Amúgy a nyomtáv elöl azért más, mert van fenn egy gyári szélesítő, ha jól tudom. Hátul meg tényleg szélesebb a futómű.
szasza(SW)2010-05-03 17:51:04 // 108461
A kerék távolság is más!
Bazsa1452010-05-03 17:47:38 // 108460
A kerék nem ér bele a doblemez borításba, elfér még élivel a kezem teljesen kitekert állapotban.Féltengely megrángatva nincs mozgás semelyik irányba.
Marad a toronycsapágy?!
Axl Trans2010-05-03 17:46:24 // 108459
Lehet, külön is, bár "illik" egyszerre. De a mai gazdasági helyzetben... Futóművet viszont mindenképpen a csere után.
WarbiRunner (Gyuri)2010-05-03 15:33:06 // 108458
Lehet cselesek voltak a digók. Kicsit nehezebb motor, máris jobban ül, kész a sportfutómű :-) Az 1.6SE-ben meg valahol betonlapot rejtettek el :-)
Driver2010-05-03 15:09:48 // 108457
sziasztok,
nem tudja valaki, hogy toronycsapágyat párban kell cserélni, vagy lehet csak egyik oldalon is? és utána kell futóművet állíttatni?
dfg (Tanárúr)2010-05-03 14:53:45 // 108456
ég és föl :D

nagyobbak a QV fékjei, így a csonkállvány is, de egészben cserélhető. + valamilyen halovány ok miatt a QV ül az 1,6-hoz képest, miközben az alkatrészei a katalógusok alapján megegyeznek... tiszta x akta
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak