Fórum >> Típusok >> 156

Vikking 3112009-11-10 20:32:01 // 102803
Na ez egy jó kérdés, mert nekünk pl biztos hogy nem a kapcsoló a rossz, ugyanis amikor nyitva van az ajtó, KIkapcsolni ki lehet :DDDD
botigta2009-11-10 20:30:42 // 102802
Sziasztok
Biztos láma kérdés, de miért van az, hogy a két hátsó ajtó fölötti utastérvilágítás ha nyitjuk az ajtókat, akkor világítanak, de bezárt ajtóknál, pl. menetközben, hiába kapcsoljuk, nem világítanak... :-(
Mindkettőnek rossz lenne a kapcsolórésze?
Ferko2009-11-10 14:01:07 // 102801
Na sziasztok!:-)

Múlt héten pénteken visszakaptam az autómat. Faszául megcsinálták. Szép lett nagyon. MAjd írok blogot is.:-) Még a belsejét kell kikozmetikázni, azt a héten megejtem. Ezt is kifizetik még. A nagy örömre való tekintetel meghajtuttuk az autó George komával az M1-en az nap.:-DDDDDD
Csak a hátsó lököst cserélték végülis. Sajna a törött darabot kilökték, így azt nem tudtam ehozni. Szépen megcsinálták a bal oldali sárvédőt is.

Tegnap még a FAM-tól hívott a srác, hogy minden rendben volt-e a hétvégén? Nem volt e valami baj az első hosszabb úton?
Krisztián1562009-11-10 13:03:27 // 102800
Úgytűnik megoldódott a probléma:P A Lassú fokozat az ellenálás csereéje után működött! 95 fok körül kapcsol. A gyorsnál meg biztos valami kontakthiba volt az ECU nagy csatijánál mert az ECU cserélgetés után elindult, kapott egy kis kontaktsprét, remélem mostmár jó lesz!
Viszont már ma is meg tegnap is volt bent egy hiba a visszajelző nem kapcsol be tőle
A gép vezérlésváltót írt ki (P1653) De ithonn a katalógos Power Steering Output Circuit Malfunkctiont-ír:P valami szervónak fordítotam:P
GEORGE2009-11-10 10:50:31 // 102799
Hoppá a két SportDiesel :-) 350 lóerő és 770Nm pihen a képen :-))))
Ferko2009-11-10 09:23:08 // 102798
Hoppá!:-DDD

Krisztián1562009-11-10 08:30:51 // 102797
Azt mondta a srác hogy lehet hogy az a vékony szál van elszakadva a mi a vez belsejéből megy a tüskére! Azt mondta hogy azt meg nem lehet forrasztani mert valami kerámiás vacak! Mutatot nekem jó párat amit cserélni kelett javarészt FIAT volt mind:P
Most megyek hozzá kicseréljük azt meglátjuk!
lausz2009-11-10 06:50:46 // 102796
ilyen kell? én tudok
lausz2009-11-10 06:15:51 // 102795
írtam a faladra ez ügyben,
GTPeti2009-11-09 23:56:28 // 102794
Ugyanmár... Pécs-Tata nem a világ... Éppen bemelegedne a motor (még jó termoval is). :)
Zsolesz2009-11-09 23:52:56 // 102793
Ja oda kéne csak innen kicsit messze van. Amúgy az a része oké, Erhard is küldött ilyet ami két darabból volt, csak annak meg a két vége nem stimmelt a csövek végén.
GTPeti2009-11-09 23:50:52 // 102792
Ez így ránézésre ugyanolyan, mint az enyém!!! (És nála vettem.)

Figyelem! A végén, ahol az a fémblokk látszik két lukkal: Na abból a végződésből kétféle van, az enyém két egymáson lévő fémdarab, tehát kétrészes ott. A tiéd egy darabból van kialakítva. De jó eséllyel ez teljesen mindegy!! A tiéd is felmenne az én kompresszoromra és vice-versa. Oda kéne menni, tényleg nem hiszem, hogy abban a hatalmas kupacban ne akadna megfelelő.
Zsolesz2009-11-09 23:42:31 // 102791
Beszéltem a Trencsikkel, küldtem neki képeket is mailen. Azt mondta nincs ilyen. Vagy nem akart vele foglalkozni... Az adok veszek-ben vagy a hirdetéseim között találsz képeket.
GTPeti2009-11-09 23:35:55 // 102790
Milyen klímacső kéne? Tatán annyi van, mint a szemét...
GTPeti2009-11-09 23:33:27 // 102789
Zsifi, én is úgy tudom, hogy a magasabb fokozatnál nincs előtétellenállás. (Nekem alacsonynál sem volt, mert a zárlatos motor kicsit elégette a gyárit. Most meg ugye hűtőbordás ipari ellenállások figyelnek bent. :)

Krisztián, az, hogy az ECU nem ad vezérlőjelet a relének, ugyan lehetséges, de nagyon ritka. ÉS! ha így van, akkor feltétlenül körbe kéne nézni alaposan, mert magától nem megy tönkre egy relé-meghajtó az elektronikában.
Zsolesz2009-11-09 23:31:49 // 102788
Klímacső ügyben senkinél semmi változás? Nagyon kéne de nem 50 k-ért :(
András bácsi2009-11-09 21:27:05 // 102787
Az akkutartó alattira.
Krisztián1562009-11-09 21:23:53 // 102786
A relé is ki lett cserélve azzal is ugyan az volt:P Milyen testelési pontra gondolsz?
András bácsi2009-11-09 20:55:21 // 102785
Nézd meg a relét, annak a foglalatát, és a testelési pontot a bal nyúlványon. Szerintem.
Mike.2009-11-09 20:50:54 // 102784
:-)))
Nem! Fűtőventilátor és a fűtéshez való valami lemállás kütyü kellene. Előbbit én baxtam el, letört pár lapát, utóbbi pedig megadta magát.
Krisztián1562009-11-09 20:48:43 // 102783
De eddig működött és szerintem eddig se ment az egyes fokozat!
Krisztián1562009-11-09 20:47:50 // 102782
A működési tesztet összedugott csatikkal nézte obn küldött neki bekapcs jelet de úgy sem indult! Ha ki kel cserélni cserélve lex az immo is! Mivel lehet még gubanc ha cserélni kell?
Vili2009-11-09 20:46:56 // 102781
Szén?
Mike.2009-11-09 20:43:43 // 102780
Persze! Várok türelemmel,mert azt ígérted, hogy megnézd a garázs mélyén. :-))
Zsifi2009-11-09 20:41:26 // 102779
Ellenállás nélkül egyik fokozat sem jár!
András bácsi2009-11-09 20:39:16 // 102778
Majd látod. :) Az a baj, hogy ezt nem lehet mérni. Illetve nem tudom hogyan lehetne.
András bácsi2009-11-09 20:38:22 // 102777
Csak akkor jó szerintem, ha nincs megkopva a cucc. Ha már zakatolt, akkor lóg a bele.

Más: kell valami a fűtésedhez?
Vili2009-11-09 20:37:29 // 102776
Volt már olyan,hogy nem volt kopásnyom?Sosem láttam még szétszedve...
Mike.2009-11-09 20:36:52 // 102775
Lehet szerencséje..... mint nekem is. :-) Engem is lebeszéltek volna, de voltak páran akik biztattak. Így oldottuk meg a javítást és azóta sincs vele bajom.
András bácsi2009-11-09 20:33:45 // 102774
Azt szerintem ne nagyon erőltesd. Ha van látható kopásnyom a fogaskerekeken, akkor nem lesz jó.
Vili2009-11-09 20:30:47 // 102773
Itt található javító készlet a vezmód-hoz?
András bácsi2009-11-09 20:11:16 // 102772
Nem ismerem. Az a gond, illetva azt nem fogom fel, hogy egy soklábú csati esetén lehúzott állapotban nem tudod, hogy melyik kört szakítottad meg. A működési tesztet meg úgy szokták, hogy minden össze van dugva, és obd-n keresztül adnak neki vezérlőjelet.
Egyébként meg ha csak a vezérlőt cseréli, akkor nem fog menni, mert az immot nem fogja csak úgy felismerni, sőt későbbi verziókon mást sem.
Tom852009-11-09 19:41:05 // 102770
Szia!
Nem tudom mik voltak nálad az előzmények, de én úgy jártam,h mindig ment a ventim 2-es fokozaton, akár tök hideg motornál is.Nekem is átnézte a venti körét a villamossági szerelőm, a végén már ő is computercserére gyanakodott, mert nem talált semmit.Aztán cseréltem 1 termosztátot.Azóta hibátlanul működik!Úgyhogy be tud kavarni rendesen!
ado172009-11-09 19:37:40 // 102769
Minden képen BOSCH-t szeretnék!!!
Krisztián1562009-11-09 19:30:05 // 102768
"Ha gépről sem indítható el, akkor az nem mond ellent annak, hogy a motorvezérlő nem küld jelet? Abban az esetben a tesztprogram küldi"
ezt csak most tudtam feldolgozni:P De akkor mivel magyarázható, hogy ha a csatinál letestelte akkor elindult? Amúgy ő egy tatai srác Gáspár Ferenc nem ism?
Krisztián1562009-11-09 19:27:11 // 102767
De a srác lehúzta a nagy csatikat a vezérlőről és ha oda kötött testet a megfelelő tüskére akkor elindult a ventilátor! Szóval akkor a vezetékek és a relék rendben vannak!
A lassú fokozatnál meg azért nem működik mert el van szálva az ellenálás! De holnap teszünk bele próba kép egy másik vezéréőt hogy azzal mit mutat! ha azzal működik akkor elvileg annak kell lennie rossznak!
Mike.2009-11-09 19:10:43 // 102766
Az ár nem minden. Sajnos hosszútávon csak a bosch a jó. A többi olcsó kínai csak ideig-óráig fog segíteni.
Én Vili től vettem "olcsón" bosch LMM-et.
András bácsi2009-11-09 19:08:14 // 102765
Ha gépről sem indítható el, akkor az nem mond ellent annak, hogy a motorvezérlő nem küld jelet? Abban az esetben a tesztprogram küldi. Szerintem inkább a vezetékekekt nézd át, a testelési pontokat, vagy a venti motorját direktben. A motortérben lévő relék alulról elég sok vizet kapnak és sokszor csak a rézoxid tartja a vezetéket.
ado172009-11-09 18:56:14 // 102764
Sziasztok épen ma ment tönkre a LMM.Tanácsot szeretnék kérni hol lehetne a legjob áron beszerezni?
Krisztián1562009-11-09 17:37:21 // 102763
Mert ma kigyulladt ismét a hibajelző (mundjuk lehet attól, hogy tegnap a rádió visszarakásakor volt egy kis zárlrt:P) Gondoltam elviszam kiolvastatni a hibát:P egész nap világított akár hányszor elindultam:P De mire odaértem a szerelőhöz és ő elindította eleludt:P El kezdett nézelődni a géppel benne és közben felforoot a víz! Na mondom gyönyörű! (mondjuk már nem először csinálja) Elkezdte keresni a hibát..
Relé jó kábelek jó de a lassú fokozat nem megy sehogy:P Montam nem is tudtam hogy van benn! De egyik fokozat sem indítható el még a gépről sem:(
Diagnózis: Motorvezérlő elektronika nem küld jelet a ventinek! cserélni kéne Bontottan 60!:P na gyönyörü kezdek már elég dühös lenni:P
Piritu - 1.000.0002009-11-09 17:18:49 // 102762
Tudomásom szerint igen.
Krisztián1562009-11-09 16:49:13 // 102761
Hali!

A hűtő ventilátornak két fokozatban kapcsol?
Piritu - 1.000.0002009-11-09 10:23:26 // 102760
november 7 :-))
Attie2009-11-08 23:56:47 // 102759
Hát ha ez július 11, akkor nem dühöngök, de ha nov 7 akkor....
:-))))
GTPeti2009-11-08 22:28:19 // 102758
Remek!

A saláta+sör is jól néz ki!

Jó 8!
Piritu - 1.000.0002009-11-08 22:26:36 // 102757
Jó éjszakát mindenkinek, megnyugodhattok arrafelé is használnak autót az emberek:
Piritu - 1.000.0002009-11-08 22:22:18 // 102756
Nem vagyok salátás, de én is bármikor, valahogy a fetasajt és az oliva olaj is más arrafelé :-))
Krisztián1562009-11-08 22:21:17 // 102755
Kiszedtem az összes biztit meg vissza és jó lett:P
Piritu - 1.000.0002009-11-08 22:20:59 // 102754
Ma esős 20 fok volt, úgyhogy haza is jöttünk :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak