Dévid2011-01-29 22:16:28 // 116592
Bízom benne, hogy mivel a motorerőm jócskán elmarad a 3.0 V6-tól nálam nem fog gondokat okozni, amúgy meg már van rá jelentkező, aki vinné a felniket, csak egyenlőre nem akarom eladni őket. :)
Piritu - 1.000.0002011-01-29 22:12:55 // 116591
Ezzel is úgy vagyok, mint pár más dologgal.
NEM erre az autóra gyártották az 5x100-at. A kúpos csavar egy szükségmegoldás, nem széria.
Lehet róla beszélgetni, hogy jó-e, de bennem fel sem merül, hogy "buheráljak", főleg a keréknél nem. Főleg, hogy van példa a negatív hatásáról.
NEM erre az autóra gyártották az 5x100-at. A kúpos csavar egy szükségmegoldás, nem széria.
Lehet róla beszélgetni, hogy jó-e, de bennem fel sem merül, hogy "buheráljak", főleg a keréknél nem. Főleg, hogy van példa a negatív hatásáról.
Piritu - 1.000.0002011-01-29 22:09:15 // 116590
Akitől Dévid vette :-)
KGBMAN
KGBMAN
Dévid2011-01-29 22:06:55 // 116589
Azt hiszem most azok a felnik az én autómon vannak. A csavarok közül is 16 db. :D
GTPeti2011-01-29 22:03:38 // 116588
Az ilyen eset azért nem túl gyakori. És ez amúgyis elég kevés infó így. Lehet, hogy nem használt központosítógyűrűt, pl. Meg az is, hogy túlhúzta őket, v. nem passzolt a kúl a felnihez, stb.
Ferke2011-01-29 22:02:17 // 116587
Én is találkoztam már hasonló esettel, de mivel nemrégiben lehurrogtak emiatt, így nem erőltetem a véleményemet inkább...de ha már Te is mondtad...egyébként ki járt így?
Dévid2011-01-29 22:01:54 // 116586
Kezdek félni. :(
GTPeti2011-01-29 21:58:52 // 116585
Spec. én is lehúztam velük kb. 60ekm-t. Szerencsére ohne probleme.
Piritu - 1.000.0002011-01-29 21:57:43 // 116584
Felejtsd el! Van itt Cartárs, akinek kiszakadt a mozgókúpos miatt a menet a kerékagyból. Mikor rájött pánikszerűen eladta őket :-(
Ferke2011-01-29 21:57:00 // 116583
Ez is elképzelhető...de mindegy is, szép lassan minden elalszik, mire kedvem támadna megcsinálni.:)))
Még az izzításom villog, mintha xar lenne egy gyertya, de rámértem, és mind a 4 jónak tűnik:) Ez is érdekes, remélem jövő hétre abbahagyja:))
Még az izzításom villog, mintha xar lenne egy gyertya, de rámértem, és mind a 4 jónak tűnik:) Ez is érdekes, remélem jövő hétre abbahagyja:))
GTPeti2011-01-29 21:54:52 // 116582
"a nem fészliftesem meg épp ma aludt el"
Annyit égett már, hogy kiégett az izzó (vagy a LED) :))
Annyit égett már, hogy kiégett az izzó (vagy a LED) :))
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 21:53:03 // 116581
Igen... mesterem:D
Dévid2011-01-29 21:52:48 // 116580
Nekem is mozgókúpos csavarokkal van fenn a nyári 5x100-as.
Egy másik Alfástól vettem, aki azért adta el, mert a mozgókúpos csavarok állítólag szétcseszték az első kerékagyat a Spideren, plusz mást, nagyobbat, szebbet akart, ami 5x98-as és azóta már meg is van Neki.
Egy másik Alfástól vettem, aki azért adta el, mert a mozgókúpos csavarok állítólag szétcseszték az első kerékagyat a Spideren, plusz mást, nagyobbat, szebbet akart, ami 5x98-as és azóta már meg is van Neki.
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 21:52:07 // 116579
Köszi az infót.....átrágom a dolgot:))))
Ferke2011-01-29 21:51:50 // 116578
Na, akkor két csodaautóm van, mert a fészliftesem nem alszik el, a nem fészliftesem meg épp ma aludt el:)))
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 21:50:56 // 116577
Okés értem...köszi:))
Liquid2011-01-29 21:26:39 // 116576
így van, az összes népautó, meg annak csatlósai pl. :)
csocsi2011-01-29 20:50:29 // 116575
Mivel az tömeg autókra való.
GTPeti2011-01-29 19:56:12 // 116574
Nem, nem ezt mondtam. Csak a kérdésre válaszoltam. :))
Ahogy a cartársak helyesen írják, spec. csavarral felmegy a 100-as is. (Ám a 98-as tisztább ügy.)
Ahogy a cartársak helyesen írják, spec. csavarral felmegy a 100-as is. (Ám a 98-as tisztább ügy.)
Gabesz2011-01-29 19:43:44 // 116573
Forgókúpos csavarral simán felmegy! Nekem a 146-nál volt olyan. Nem kell félni tőle, semmi problémát nem okozhat.
MYSKHA2011-01-29 19:41:46 // 116572
De az 5*100 is felmegy mozgókúpos csavarokkal.. És még ez ET szám fontos ami ha jólemlékszem 35 ?
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 19:40:16 // 116571
Magyarul...a 100-sokat felejtsem el! Pedig abból van hatalmas választék:)
Köszi:)
Köszi:)
GTPeti2011-01-29 19:36:42 // 116570
5x98 az osztókör. Minden 156-nál.
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 19:33:13 // 116569
Srácok:) Kicsit megkavarodtam felni ügyben:) A felni keresőben a 156-oshoz úgy dobja ki,hogy 5X100 az osztókör.Egy üzletben is kérdezősködtem,ott még azt is kérdezték hogy évjárat,esetleg SW,stb... A lényeg hogy ott azt mondták 5X98. Azt nem hinném hogy jó mind a kettő...hol az igazság? :)))))))
GTPeti2011-01-29 19:30:13 // 116568
"majd a kábeleket össze kell nyomni legalább 10 mp-ig."
Reméljük nincs az autójában kondenzátor, mert akkor lesz egy kis hang- és fényjáték. :)
Reméljük nincs az autójában kondenzátor, mert akkor lesz egy kis hang- és fényjáték. :)
Gabesz2011-01-29 18:26:18 // 116567
Erre a huzzászólásra gondoltál szerintem:
"Hasznos info :
-Memória (hibakódok) ürítése : le kell venni a negatív saruról a kábelt, aztán a pozitívról is, majd a kábeleket össze kell nyomni legalább 10 mp-ig. Utána vissza lehet tenni előbb a pozitív, majd a negatív sarura is a kábelt, s a memória addigra üres! :)"
Ezt nem én találtam ki, nem is próbáltam, Mesa adatlapján olvastam.
"Hasznos info :
-Memória (hibakódok) ürítése : le kell venni a negatív saruról a kábelt, aztán a pozitívról is, majd a kábeleket össze kell nyomni legalább 10 mp-ig. Utána vissza lehet tenni előbb a pozitív, majd a negatív sarura is a kábelt, s a memória addigra üres! :)"
Ezt nem én találtam ki, nem is próbáltam, Mesa adatlapján olvastam.
Gabesz2011-01-29 17:38:11 // 116566
Nőgyógyásznak kellett volna tanulnom :)
Gabesz2011-01-29 17:37:22 // 116565
Mióta megvan a 156os mindig olvasom ezt a topicot, úgy látszik átsiklottam felette.
Az állítómotor eddig sem mozgatta, csak nagyon picit mozdít rajta.
Holnap, ha lesz rá időm, megnézem.
Köszi a tippet, ha máshogy nem megy, kivesszük a lámpát.
Az állítómotor eddig sem mozgatta, csak nagyon picit mozdít rajta.
Holnap, ha lesz rá időm, megnézem.
Köszi a tippet, ha máshogy nem megy, kivesszük a lámpát.
GTPeti2011-01-29 15:15:02 // 116564
...viszont ha a motoros állító nem működik, akkor nem ez a hiba. :)
Kiugrott az állítómotor gömbfeje a rúd végéből. Én kiszedném a lámpát, mert sokkal egyszerűbben lehet úgy orvosolni a problémát.
Kiugrott az állítómotor gömbfeje a rúd végéből. Én kiszedném a lámpát, mert sokkal egyszerűbben lehet úgy orvosolni a problémát.
GTPeti2011-01-29 15:13:38 // 116563
Na. Erről 3 hete volt szó.
Igen, nem oda került az izzó "pöcke", ahova kéne. Úgyhogy most ferdél áll és nincs fókuszpontban.
Igen, nem oda került az izzó "pöcke", ahova kéne. Úgyhogy most ferdél áll és nincs fókuszpontban.
Gabesz2011-01-29 15:12:07 // 116562
Sziasztok! Az anyósülés felőli tompított fényszórómat kicseréltem, mert ki volt égve. De mintha lefelé világítana. Létezik olyan, hogy elállítódott, vagy hogy fordítva van benne az égő? Ugyan ezt a lámpát a motoros állító sem mozgatja, pedig hallani, hogy a motor zúg.
A fényszórót egyébként azzal a lámpán lévő fekete "csavarral" kell állítani?
A fényszórót egyébként azzal a lámpán lévő fekete "csavarral" kell állítani?
MYSKHA2011-01-29 13:07:38 // 116561
Sziasztok.
Nemtudom felnyitni a motorháztetőt... :-/
Meghúzom a kart és nemtörténik semmi.. :D
Annak a kis fülnek elől egyszintben kell lennie a azzal a műanyaggal amibe kivanvágva ahelye?
Mert felnyomom ütközésig és semmi :D
Vmi tipp hogyan lehet felpajszerolni? :D
Nemtudom felnyitni a motorháztetőt... :-/
Meghúzom a kart és nemtörténik semmi.. :D
Annak a kis fülnek elől egyszintben kell lennie a azzal a műanyaggal amibe kivanvágva ahelye?
Mert felnyomom ütközésig és semmi :D
Vmi tipp hogyan lehet felpajszerolni? :D
Adrián2011-01-29 12:37:51 // 116560
Nálam is a forrasztás segített azóta nó problem kb 2 éve!;) Amúgy elég kivenni a hátsó lámpát már ott látszik a sárga vezeték 1 kicsit húz rajta az ember annyit simán enged és feltűnik a csati is ! Akksi saru le csati lecsippent forrasztás szigetelés és kész is!;)
admirális2011-01-29 11:24:00 // 116559
De egyébként is a gyerekzárnál lesz a gond, azért világít a sárga.
ystuc2011-01-29 11:15:37 // 116557
Na, majd megnézem, köszi! Csak a mélyládát ki kell akkor szedni. Lesz meló...
admirális2011-01-29 11:09:52 // 116556
Ez jobb mint WD40-el fújni?:)
admirális2011-01-29 11:07:59 // 116555
Lehet hogy leginkább, bár a csomagoláson erre nincs utalás. Kreatívan és sokoldalúan lehet felhasználni, például kiváló kontakt hibák elhárítására még az érzékeny légzsák rendszerben is. :)
GTPeti2011-01-29 11:04:54 // 116554
A csatlakozót levágni és a vezetékeket - gondos szigetelés mellett - összeforrasztani. (Esetleg összepréselni egy préshüvellyel. Ma úgyis ez a divatos.)
GTPeti2011-01-29 11:00:51 // 116553
A kerékdob és a hátsólámpa között, az oldalkárpiton van mindkét oldalon egy kis háromszög alakú ajtó, amit egy csavar tart. Arra van rátolva a csatlakozó. Ez egy amolyan szerelőablak. (Legalábbis az MK1-ben van ilyen.)
Liquid2011-01-29 11:00:24 // 116552
mert a WD40 leginkább kenőanyag nem kontaktspray
admirális2011-01-29 10:58:21 // 116551
De nekem laikusnak kifejthetnéd, hogy mitől nem jó az ha egy korrózió oldó, érintkezés javításra is ajánlott szert használok erre:). Felfekszik az érintkező pólus az olajrétegre?:)
Imyx2011-01-29 10:56:35 // 116550
Tartok a dologtól én is :)).
ystuc2011-01-29 10:55:04 // 116549
Bal oldalon? Pontosan merre?
GTPeti2011-01-29 10:54:34 // 116548
A csatlakozó a csomagtérkárpit mögött. Nálam is ez volt.
ystuc2011-01-29 10:53:59 // 116547
Ha megnyugtat, akkor nálam ugyan ez a gond, világít a lámpa. Hiba kiolvasáskor kiderült, hogy a bal oldali függönylégzsákkal van probléma, de hogy pontosan mi, azt még nem tudni.
admirális2011-01-29 10:53:07 // 116546
Jó akkor fújja be valami mással:).
GTPeti2011-01-29 10:52:05 // 116545
Megtisztítja a kontaktust, hogy aztán a saját olajával vonja be. Remek. :))
Liquid2011-01-29 10:51:12 // 116544
hát igen jó arra is, de nem az igazi :) inkább "rendes" kontakspray
GTPeti2011-01-29 10:50:51 // 116543
Nem a lámpa a legnagyobb baj, hanem az, hogy ilyenkor nem működnek a légzsákok. (Egyik sem.)