Fórum >> Típusok >> 156

Dévid2011-01-29 22:16:28 // 116592
Bízom benne, hogy mivel a motorerőm jócskán elmarad a 3.0 V6-tól nálam nem fog gondokat okozni, amúgy meg már van rá jelentkező, aki vinné a felniket, csak egyenlőre nem akarom eladni őket. :)
Piritu - 1.000.0002011-01-29 22:12:55 // 116591
Ezzel is úgy vagyok, mint pár más dologgal.
NEM erre az autóra gyártották az 5x100-at. A kúpos csavar egy szükségmegoldás, nem széria.
Lehet róla beszélgetni, hogy jó-e, de bennem fel sem merül, hogy "buheráljak", főleg a keréknél nem. Főleg, hogy van példa a negatív hatásáról.
Piritu - 1.000.0002011-01-29 22:09:15 // 116590
Akitől Dévid vette :-)
KGBMAN
Dévid2011-01-29 22:06:55 // 116589
Azt hiszem most azok a felnik az én autómon vannak. A csavarok közül is 16 db. :D
GTPeti2011-01-29 22:03:38 // 116588
Az ilyen eset azért nem túl gyakori. És ez amúgyis elég kevés infó így. Lehet, hogy nem használt központosítógyűrűt, pl. Meg az is, hogy túlhúzta őket, v. nem passzolt a kúl a felnihez, stb.
Ferke2011-01-29 22:02:17 // 116587
Én is találkoztam már hasonló esettel, de mivel nemrégiben lehurrogtak emiatt, így nem erőltetem a véleményemet inkább...de ha már Te is mondtad...egyébként ki járt így?
Dévid2011-01-29 22:01:54 // 116586
Kezdek félni. :(
GTPeti2011-01-29 21:58:52 // 116585
Spec. én is lehúztam velük kb. 60ekm-t. Szerencsére ohne probleme.
Piritu - 1.000.0002011-01-29 21:57:43 // 116584
Felejtsd el! Van itt Cartárs, akinek kiszakadt a mozgókúpos miatt a menet a kerékagyból. Mikor rájött pánikszerűen eladta őket :-(
Ferke2011-01-29 21:57:00 // 116583
Ez is elképzelhető...de mindegy is, szép lassan minden elalszik, mire kedvem támadna megcsinálni.:)))
Még az izzításom villog, mintha xar lenne egy gyertya, de rámértem, és mind a 4 jónak tűnik:) Ez is érdekes, remélem jövő hétre abbahagyja:))
GTPeti2011-01-29 21:54:52 // 116582
"a nem fészliftesem meg épp ma aludt el"

Annyit égett már, hogy kiégett az izzó (vagy a LED) :))
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 21:53:03 // 116581
Igen... mesterem:D
Dévid2011-01-29 21:52:48 // 116580
Nekem is mozgókúpos csavarokkal van fenn a nyári 5x100-as.
Egy másik Alfástól vettem, aki azért adta el, mert a mozgókúpos csavarok állítólag szétcseszték az első kerékagyat a Spideren, plusz mást, nagyobbat, szebbet akart, ami 5x98-as és azóta már meg is van Neki.
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 21:52:07 // 116579
Köszi az infót.....átrágom a dolgot:))))
Ferke2011-01-29 21:51:50 // 116578
Na, akkor két csodaautóm van, mert a fészliftesem nem alszik el, a nem fészliftesem meg épp ma aludt el:)))
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 21:50:56 // 116577
Okés értem...köszi:))
Liquid2011-01-29 21:26:39 // 116576
így van, az összes népautó, meg annak csatlósai pl. :)
csocsi2011-01-29 20:50:29 // 116575
Mivel az tömeg autókra való.
GTPeti2011-01-29 19:56:12 // 116574
Nem, nem ezt mondtam. Csak a kérdésre válaszoltam. :))

Ahogy a cartársak helyesen írják, spec. csavarral felmegy a 100-as is. (Ám a 98-as tisztább ügy.)
Gabesz2011-01-29 19:43:44 // 116573
Forgókúpos csavarral simán felmegy! Nekem a 146-nál volt olyan. Nem kell félni tőle, semmi problémát nem okozhat.
MYSKHA2011-01-29 19:41:46 // 116572
De az 5*100 is felmegy mozgókúpos csavarokkal.. És még ez ET szám fontos ami ha jólemlékszem 35 ?
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 19:40:16 // 116571
Magyarul...a 100-sokat felejtsem el! Pedig abból van hatalmas választék:)
Köszi:)
GTPeti2011-01-29 19:36:42 // 116570
5x98 az osztókör. Minden 156-nál.
Inter156 (il mascalzone)2011-01-29 19:33:13 // 116569
Srácok:) Kicsit megkavarodtam felni ügyben:) A felni keresőben a 156-oshoz úgy dobja ki,hogy 5X100 az osztókör.Egy üzletben is kérdezősködtem,ott még azt is kérdezték hogy évjárat,esetleg SW,stb... A lényeg hogy ott azt mondták 5X98. Azt nem hinném hogy jó mind a kettő...hol az igazság? :)))))))
GTPeti2011-01-29 19:30:13 // 116568
"majd a kábeleket össze kell nyomni legalább 10 mp-ig."

Reméljük nincs az autójában kondenzátor, mert akkor lesz egy kis hang- és fényjáték. :)
Gabesz2011-01-29 18:26:18 // 116567
Erre a huzzászólásra gondoltál szerintem:
"Hasznos info :
-Memória (hibakódok) ürítése : le kell venni a negatív saruról a kábelt, aztán a pozitívról is, majd a kábeleket össze kell nyomni legalább 10 mp-ig. Utána vissza lehet tenni előbb a pozitív, majd a negatív sarura is a kábelt, s a memória addigra üres! :)"

Ezt nem én találtam ki, nem is próbáltam, Mesa adatlapján olvastam.
Gabesz2011-01-29 17:38:11 // 116566
Nőgyógyásznak kellett volna tanulnom :)
Gabesz2011-01-29 17:37:22 // 116565
Mióta megvan a 156os mindig olvasom ezt a topicot, úgy látszik átsiklottam felette.
Az állítómotor eddig sem mozgatta, csak nagyon picit mozdít rajta.
Holnap, ha lesz rá időm, megnézem.
Köszi a tippet, ha máshogy nem megy, kivesszük a lámpát.
GTPeti2011-01-29 15:15:02 // 116564
...viszont ha a motoros állító nem működik, akkor nem ez a hiba. :)

Kiugrott az állítómotor gömbfeje a rúd végéből. Én kiszedném a lámpát, mert sokkal egyszerűbben lehet úgy orvosolni a problémát.
GTPeti2011-01-29 15:13:38 // 116563
Na. Erről 3 hete volt szó.

Igen, nem oda került az izzó "pöcke", ahova kéne. Úgyhogy most ferdél áll és nincs fókuszpontban.
Gabesz2011-01-29 15:12:07 // 116562
Sziasztok! Az anyósülés felőli tompított fényszórómat kicseréltem, mert ki volt égve. De mintha lefelé világítana. Létezik olyan, hogy elállítódott, vagy hogy fordítva van benne az égő? Ugyan ezt a lámpát a motoros állító sem mozgatja, pedig hallani, hogy a motor zúg.
A fényszórót egyébként azzal a lámpán lévő fekete "csavarral" kell állítani?
MYSKHA2011-01-29 13:07:38 // 116561
Sziasztok.
Nemtudom felnyitni a motorháztetőt... :-/
Meghúzom a kart és nemtörténik semmi.. :D
Annak a kis fülnek elől egyszintben kell lennie a azzal a műanyaggal amibe kivanvágva ahelye?
Mert felnyomom ütközésig és semmi :D
Vmi tipp hogyan lehet felpajszerolni? :D
Adrián2011-01-29 12:37:51 // 116560
Nálam is a forrasztás segített azóta nó problem kb 2 éve!;) Amúgy elég kivenni a hátsó lámpát már ott látszik a sárga vezeték 1 kicsit húz rajta az ember annyit simán enged és feltűnik a csati is ! Akksi saru le csati lecsippent forrasztás szigetelés és kész is!;)
admirális2011-01-29 11:24:00 // 116559
De egyébként is a gyerekzárnál lesz a gond, azért világít a sárga.
GTPeti2011-01-29 11:21:44 // 116558
Más világ.
ystuc2011-01-29 11:15:37 // 116557
Na, majd megnézem, köszi! Csak a mélyládát ki kell akkor szedni. Lesz meló...
admirális2011-01-29 11:09:52 // 116556
Ez jobb mint WD40-el fújni?:)
admirális2011-01-29 11:07:59 // 116555
Lehet hogy leginkább, bár a csomagoláson erre nincs utalás. Kreatívan és sokoldalúan lehet felhasználni, például kiváló kontakt hibák elhárítására még az érzékeny légzsák rendszerben is. :)
GTPeti2011-01-29 11:04:54 // 116554
A csatlakozót levágni és a vezetékeket - gondos szigetelés mellett - összeforrasztani. (Esetleg összepréselni egy préshüvellyel. Ma úgyis ez a divatos.)
GTPeti2011-01-29 11:00:51 // 116553
A kerékdob és a hátsólámpa között, az oldalkárpiton van mindkét oldalon egy kis háromszög alakú ajtó, amit egy csavar tart. Arra van rátolva a csatlakozó. Ez egy amolyan szerelőablak. (Legalábbis az MK1-ben van ilyen.)
Liquid2011-01-29 11:00:24 // 116552
mert a WD40 leginkább kenőanyag nem kontaktspray
admirális2011-01-29 10:58:21 // 116551
De nekem laikusnak kifejthetnéd, hogy mitől nem jó az ha egy korrózió oldó, érintkezés javításra is ajánlott szert használok erre:). Felfekszik az érintkező pólus az olajrétegre?:)
Imyx2011-01-29 10:56:35 // 116550
Tartok a dologtól én is :)).
ystuc2011-01-29 10:55:04 // 116549
Bal oldalon? Pontosan merre?
GTPeti2011-01-29 10:54:34 // 116548
A csatlakozó a csomagtérkárpit mögött. Nálam is ez volt.
ystuc2011-01-29 10:53:59 // 116547
Ha megnyugtat, akkor nálam ugyan ez a gond, világít a lámpa. Hiba kiolvasáskor kiderült, hogy a bal oldali függönylégzsákkal van probléma, de hogy pontosan mi, azt még nem tudni.
admirális2011-01-29 10:53:07 // 116546
Jó akkor fújja be valami mással:).
GTPeti2011-01-29 10:52:05 // 116545
Megtisztítja a kontaktust, hogy aztán a saját olajával vonja be. Remek. :))
Liquid2011-01-29 10:51:12 // 116544
hát igen jó arra is, de nem az igazi :) inkább "rendes" kontakspray
GTPeti2011-01-29 10:50:51 // 116543
Nem a lámpa a legnagyobb baj, hanem az, hogy ilyenkor nem működnek a légzsákok. (Egyik sem.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak