Néztem a csatit, de nem volt gondja. Fogalmam sincs mi a búbánat lehet vele, főleg menet közben 60 km/h-nál kigyulladni...
Valahol láttam leírva, itt valamelyik topicban, hogy mit kell ilyenkor tenni, de persze ilyenkor nem látom....:(
Főleg idegesítő, hogy semmi baja a verdának, kifogástalan, de a lámpa a pofámban vigyorog....:-)
Alfa_156_lapi2011-01-29 10:49:17 // 116542
GTPeti2011-01-29 10:48:09 // 116541
A WD40 SZVSZ egy elég kompromisszumos kontaktspray. (A kenőanyag-tartalmából adódóan.)
admirális2011-01-29 10:46:21 // 116540
Mindenképp computerrel kell kiolvastatni és valószínűleg a gyerekzár csatlakozójánál van állandó, vagy eseti kontakt hiba, úgyhogy azt ki kell pattintani a helyéről és wd40-el beszórni, nehogy törlés után visszajöjjön a hiba.
Liquid2011-01-29 10:45:19 // 116539
a fészlift utániaknál elalszik ha nincs hiba, a régebbieknél ottmarad
admirális2011-01-29 10:44:49 // 116538
Hú szép kaland lesz azt kicserélni:(. Azt hiszem rövid csavarhúzóval még le lehet imádkozni a fedelet, de a cseréhez nem tudom, van-e elég hely.
GTPeti2011-01-29 10:44:44 // 116537
Állandóan azért sírok, hogy lehessen már végre tagelni a hsz-okat. Akkor most előtted lenne a válasz, amit már kb. 3-szor kifejtettünk. :((
Ferke2011-01-29 10:40:28 // 116536
Én úgy tudom, hogy pont fordítva. Asszem Mike írta, hogy elaludt egy idővel neki...nekem másfél évig világított, már rég nem volt hiba, de amíg nem ütöttem ki, nem tűnt el:)
Liquid2011-01-29 10:38:38 // 116535
tudtommal csak computerrel lehet törölni a hibát, szerintem nem segít az aksi levétel.
a fészlift utániaknál már elalszik
a fészlift utániaknál már elalszik
ystuc2011-01-29 10:38:15 // 116534
Inkább a jobb első ülés alatti csati csúszhatott szét szerintem.
Alfa_156_lapi2011-01-29 10:36:20 // 116533
Sziasztok Cartársak! Remélem tudtok segíteni valami jótanáccsal, hogy mit kellene tennem...
Simán menet közben elkezdett világítani a légzsák hibajelzőm pirosan, illetve ezzel egyidőben a (szerintem) gyerekülés visszajelző sárga fénye
Semmi beavatkozás nem volt,csak simán menet közben kigyulladt ez a két lámpa. Valahol itt olvastam, hogy computer nélkül is lehet orvosolni ezt a gondot, az akksi saru megfelelő idejű és sorrendű levételével és visszatételével, de most nem találom ezt az írást sehol....
Válaszotokat előre is köszönöm.
Simán menet közben elkezdett világítani a légzsák hibajelzőm pirosan, illetve ezzel egyidőben a (szerintem) gyerekülés visszajelző sárga fénye
Semmi beavatkozás nem volt,csak simán menet közben kigyulladt ez a két lámpa. Valahol itt olvastam, hogy computer nélkül is lehet orvosolni ezt a gondot, az akksi saru megfelelő idejű és sorrendű levételével és visszatételével, de most nem találom ezt az írást sehol....
Válaszotokat előre is köszönöm.
Imyx2011-01-29 10:35:34 // 116532
Nem tudod milyen foglalatú izzó kell nekem? :). A xenon azt tudom DS2-es.
Imyx2011-01-29 10:32:53 // 116531
Áhhá, szóval ilyen is van :). Ok, megvizsgálom ezt a kérdést. Szerintem belerakom a ledet. Kösz az infót!
Liquid2011-01-29 10:28:39 // 116530
esetleg arra érdemes figyelni, hogy olyan legyen ami oldalra (is) ad fényt
Liquid2011-01-29 10:27:35 // 116529
én a Homasitánál vettem, bírják szerintem kvázi örök életűek
Imyx2011-01-29 10:25:41 // 116528
Értem. Xenonos az enyém. Hol tudok ilyet venni? Pl. Homasita? Lehet, hogy akkor led-es lesz. Lehet tudni, hogy ezek a ledek mennyit bírnak? Na, még megfontolom :).
Liquid2011-01-29 10:16:20 // 116527
a ledesnél fog világítani, mert nem vesz fel elég vellanyt, de meg lehet hekkelni, párhuzamba kell kötni vele egy ellenállást és akkor nem világít
iagzából szerintem akkor "érdemes" ledezni, ha xenon van a kocsiban, vagy valami olyan égő aminek a színe fehérebb és sárgának hat mellette a sima helyzetjelző
iagzából szerintem akkor "érdemes" ledezni, ha xenon van a kocsiban, vagy valami olyan égő aminek a színe fehérebb és sárgának hat mellette a sima helyzetjelző
Imyx2011-01-29 10:06:28 // 116526
Sziasztok. Kiégett a jobb első helyzetjelzőm. Szerintetek ugyanolyat vegyek bele? Vagy valami ledes cuccot? Fog utána világítani a műszerfalon a visszajelző? Kösz előre is az infót.
immi332011-01-29 09:25:06 // 116525
ja a szüröt már megnéztem ez JTD de nem kap naftát az biztos
alfa1562011-01-29 09:18:27 // 116524
Az üzemenyagot ellenörizném első körben. Egy ismerősöm más tipusu kocsinál járt hasonló képp . Vizes benyát tankolt valami jó kutnál , hogy sporoljon és megfagyott a viz a benzincsőben dugó keletkezett nemkapott benyát nem indult. Amikor kiolvadt a csó vizes benyával is köhögve de elindult.
alfa1562011-01-29 09:15:29 // 116523
Hát erre nemtudok mit mondani , Vagy gyujtásod nincs vagy benyát nem kap.Bármi felmondta volna a szolgálatot igy hirtelen akkor is valamit produkálni a kellene vagyis elkéne indulnia. Rossz LMM is.akár.
immi332011-01-29 09:03:41 // 116522
nem is köhint a héten cseréltem fötengely jeladot azota ment rendesen de hidegen ugrott egyre a rossz jeladoval is most meg hidegen nem indul
alfa1562011-01-29 08:56:02 // 116521
Hali , hogy -hogy hajt de nem indul? Az öninditő hajt teker rendesen és nem indul? Akkor az nem a hideg!
immi332011-01-29 07:19:48 // 116520
nem indul hajt de semmi ez még nem történt meg pedig volt már hidegebb is
ystuc2011-01-29 00:04:44 // 116519
Én csak azt láttam, amit korábban is írtam, hogy néha villogott az izzítás visszajelző. Érezhető jel nem volt, pöccre indult mindig. Gondolom a computer dobta ki hibának.
Piritu - 1.000.0002011-01-28 20:02:48 // 116518
Az izzítógyertya hiba hogy került elő? Volt valami jele, vagy csak kidobta a hibaüzenetet?
Ferke2011-01-28 19:03:34 // 116516
Ráadásul nekem a fejegység a nehezebb, mert először keresem a gyári kiszedőt, azt persze nem találom meg...ezután keresek 4db 60as szöget, és óvatosan bedugdosom a 4 lyukba, hogy ne sérüljön az "ezüst", ez így tehát még sokkal több idő nálam, mint a klímapanel:)
Ferke2011-01-28 19:01:10 // 116515
Fééészliftről beszélünk:) Mondom, hogy 10 perc, fejegységgel együtt:))
ystuc2011-01-28 18:49:05 // 116514
Km-re 140ezer. Ft-ra 46ezer, de ebben más is volt. Részletek a blogban. :-)
GTPeti2011-01-28 18:46:39 // 116513
Jó drága volt. :)
ystuc2011-01-28 18:45:37 // 116512
140ezeres szerviz letudva. :-)
GTPeti2011-01-28 18:31:21 // 116511
"A klímapanelt kb olyan egyszerű kivenni, mint a fejegységet, szóval nagy jelentősége nincsen:"
Ezzel vitatkoznék. A klímapanel kivételéhez eleve ki kell venni a rádiót, tehát egyből több erőfeszítés. :P
Plusz le kell hámozni a középkonzol borítását és játszani egy jót a kezelőpanel forgatásával, hogy kijöjjön a lyukon.
A rádió kiszedéséhez pedig csak a két lemezkét kell benyomni és meghúzni.
Ezzel vitatkoznék. A klímapanel kivételéhez eleve ki kell venni a rádiót, tehát egyből több erőfeszítés. :P
Plusz le kell hámozni a középkonzol borítását és játszani egy jót a kezelőpanel forgatásával, hogy kijöjjön a lyukon.
A rádió kiszedéséhez pedig csak a két lemezkét kell benyomni és meghúzni.
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-28 18:03:02 // 116510
Hali! Épp aranyozási oldalt keresek.
Ezt nektek:
Ezt nektek:
Gabesz2011-01-28 17:49:35 // 116509
Igen? Eddig még ahhoz nem mertem nyúlni. :)
Igyis, mikor a fejegységet tettem be, valami történt, és nem mutatott semmit a benzin és a víz hőfok mutató az óra sem járt, aztán kiderült, hogy egy biztosíték kiment.
Trükkös ez az Alfa, kíváncsi vagyok, milyen hibajelenség jön majd elő :)
Igyis, mikor a fejegységet tettem be, valami történt, és nem mutatott semmit a benzin és a víz hőfok mutató az óra sem járt, aztán kiderült, hogy egy biztosíték kiment.
Trükkös ez az Alfa, kíváncsi vagyok, milyen hibajelenség jön majd elő :)
GabCsi2011-01-28 17:37:08 // 116508
ŐŐ, szabad venni Exide Premium akksit ? Márminthogy az jó minősegg ?
GabCsi2011-01-28 17:36:16 // 116507
Hmm, nem mondod ? Nekem is az van bent :P
Ferke2011-01-28 17:33:29 // 116506
A klímapanelt kb olyan egyszerű kivenni, mint a fejegységet, szóval nagy jelentősége nincsen:))
ystuc2011-01-28 14:29:24 // 116505
Azt is be lehet építeni sedanba.
Gabesz2011-01-28 14:17:33 // 116504
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség:
Kicserélem a fedélzeti computer kijelzőjét a szellőzőboxal együtt. Addig oké, hogy azt a 2 kis csavart kicsavarom a szellőző szélvédő felőli oldalán, ki is mozdul, de előtte szét kell húzni a kijelző csatlakozóját, ami mélyen a rádió környékén van. Szerintetek elég kivenni a rádiót miatta, vagy a klíma kapcsolóit is le kell szedni? Valaki biztosan találkozott ezzel a csatlakozóval.
Kellene egy kis segítség:
Kicserélem a fedélzeti computer kijelzőjét a szellőzőboxal együtt. Addig oké, hogy azt a 2 kis csavart kicsavarom a szellőző szélvédő felőli oldalán, ki is mozdul, de előtte szét kell húzni a kijelző csatlakozóját, ami mélyen a rádió környékén van. Szerintetek elég kivenni a rádiót miatta, vagy a klíma kapcsolóit is le kell szedni? Valaki biztosan találkozott ezzel a csatlakozóval.
GabCsi2011-01-28 11:43:56 // 116503
Kár, hogy SW.
Kareszka19842011-01-28 08:19:35 // 116502
NGC2011-01-28 07:28:27 // 116501
Én egy olyan garázsnak is örülnék, ami kicsit "szellős", az is számít, nem is kicsit, hogy azért nem fúj át rajta a jéghideg szél. :)
Viszont ma melegítettem kb. 7 percig, direkt figyeltem, és olyan 6 vagy 7 km megtétele után volt a mutató olyan 68 fokon, viszont meleget fújt. És kb 2 km után érte el a mutató az 50-et.
Viszont ma melegítettem kb. 7 percig, direkt figyeltem, és olyan 6 vagy 7 km megtétele után volt a mutató olyan 68 fokon, viszont meleget fújt. És kb 2 km után érte el a mutató az 50-et.
Poló2011-01-28 00:12:49 // 116499
Én a legnagyobb hidegben is annyit járatom, míg kijárok a garázsból. Azt tudni kell, hogy a garázsnak nagyon rossz a szigetelése, kb ugyanolyan hőmérséklet van bent is, mint kint. Elindítom az autót, járatom úgy fél percig, kitolatok, becsukom a garázsajtót és már indulhatok is, nem rángat, megy szépen. Persze ilyenkor nem gyilkolom, finom gázmozdulatokkal gyorsítok és a fordulatot 2000 alatt tartom, 1-2 km után már mozdul a mutató.
A Ducatoban az mjet meg még akkor is elkezd hűlni, ha lejtőnek lefele megyek és nem nyomom a gázt, egyből visszaesik olyan 80 fokra a 88 helyett. Állóhelyben járatva lehetetlenség felmelegíteni, menet közben is kell neki télen legalább 15-20 km, hogy üzemmeleg legyen.
A Ducatoban az mjet meg még akkor is elkezd hűlni, ha lejtőnek lefele megyek és nem nyomom a gázt, egyből visszaesik olyan 80 fokra a 88 helyett. Állóhelyben járatva lehetetlenség felmelegíteni, menet közben is kell neki télen legalább 15-20 km, hogy üzemmeleg legyen.
Piritu - 1.000.0002011-01-27 22:36:44 // 116498
pl. Phon
Attie2011-01-27 22:33:41 // 116497
Ja a hátsó ablakemelőről jut eszembe.
Még a nyáron a sógorom sikeresen eltörte a bal hátsó ajtóban az ablak felhúzó gombját.
Nem bont valaki mostanában 156-ot? Vevő lennék egy kapcsolóra.
Ráadásul ugyanebben az ajtóban most télen befagyott a kilincs, és egy nyitásnál eltört :( Ilyen is kéne, mert most csak nagyon óvatosan lehet kinyitni azt az ajtót.
Még a nyáron a sógorom sikeresen eltörte a bal hátsó ajtóban az ablak felhúzó gombját.
Nem bont valaki mostanában 156-ot? Vevő lennék egy kapcsolóra.
Ráadásul ugyanebben az ajtóban most télen befagyott a kilincs, és egy nyitásnál eltört :( Ilyen is kéne, mert most csak nagyon óvatosan lehet kinyitni azt az ajtót.
Piritu - 1.000.0002011-01-27 22:25:31 // 116496
Itt szerintem nem az a kis pénz a kérdés, hanem hogy eszébe jut-e az embernek. Nekem se jutna eszembe, mert nem ülök hátul sose. Ha vinném agyereket, ő biztos mondaná, hogy neki kéne :-)
Attie2011-01-27 22:22:14 // 116495
Hmmm... én már többször is húztam le.
Pl nyáron amikor 50 fok van az autóban sokat számít a gyors átszellőztetésben, hogy mind a 4 ablak le van húzva és úgy indulok el.
Amúgy nem a kurblival van bajom, hanem az elvvel, hogy nem mindegy, hogy 7 millióba kerül az autó újonnan vagy 30 ezerrel többe? :)
Pl nyáron amikor 50 fok van az autóban sokat számít a gyors átszellőztetésben, hogy mind a 4 ablak le van húzva és úgy indulok el.
Amúgy nem a kurblival van bajom, hanem az elvvel, hogy nem mindegy, hogy 7 millióba kerül az autó újonnan vagy 30 ezerrel többe? :)
Piritu - 1.000.0002011-01-27 22:04:25 // 116494
Roppantul nem érdekel, hogy hátul sportolnak-e a kurblival. Én sose tekerem :-)
GTPeti2011-01-27 21:53:21 // 116493
Sok ilyen 156 van. Lásd pl. enyém. :)
Tudom, gáz a kurbli, de az enyémben az életben nem voltak lehúzva a hátsó ablakok. Szóval fontos lenne még két motor bele. :))
Tudom, gáz a kurbli, de az enyémben az életben nem voltak lehúzva a hátsó ablakok. Szóval fontos lenne még két motor bele. :))