Fórum >> Típusok >> 156

Piritu - 1.000.0002011-01-27 21:52:24 // 116492
Nekem azt mondta a Mester, hogy stabruddal együtt tanácsos cserélni. Nem csak a szilent kopik meg, hanem a rúd is. Nekem egyben cserélte.
Amúgy flexet neki, aztán hegeszteni, vagy csavar
Attie2011-01-27 21:50:35 // 116491
Érdekes... bőrülés + kurblis hátsó ablak :)
Megkérdezném az első tulajt, hogy ha a bőrre kiadott sok plusz százezret, akkor a hátsó villanyablak pár tízezre miért nem fért már bele? :))
Piritu - 1.000.0002011-01-27 21:50:11 // 116490
Nem szoktam foglalkozni vele, beállítom a 21-22-23 fokot (mikor hogy) a többit oldja meg maga :-))
mizooo2011-01-27 21:44:49 // 116489
Az új szilent be van vágva, a régi bilincset le kell vágni, régi szilent levág utána csavarral összerakni.

üdv
Zsolt852011-01-27 21:39:08 // 116488
Helló !
Leszedtem nagy szerelés árán a stabilizátor rudat, amit nem gondoltam volna, hogy ennyi melóval jár. Mikor megláttam hogy vannak felrakva a szilentek, nempicit felment a pumpa. Mert persze azt hittem hogy két félből van összetéve szinletet tartó kapocs de nem, össze van nyomatva a két fél ! Most ebből hogy, hogy fenébe lehet kivenni a szilentet, azt nagyon nem tudom, mert persze ki lehet barmolni a régit, de hogy teszem bele az újat, hogy ne sérüljön azt már végképp nemtudom. Szóval ha van ötlet erre nagyon kíváncsi vagyok.
GTPeti2011-01-27 21:37:12 // 116487
A kímélőbe viszont nem.
Liquid2011-01-27 21:35:30 // 116486
értjük, csak furcsálljuk, mert ez abszolut belefér a rendeltetésszerű használatba
GTPeti2011-01-27 21:33:54 // 116485
Van. Azt írtam, hogy álló autónál, nagy melegben a klíma kímélése végett nem ajánlatos maximumra tenni a ventillátort. NEM azért, mert eldurran egy cső!!!!!
Liquid2011-01-27 21:29:47 // 116484
szerintem is kéne hogy legyen, biztosan úgy van tervezve, hogy ésszerű körülmények között ne tudd kinyiffantani
Piritu - 1.000.0002011-01-27 21:28:17 // 116483
Nem kéne lennie egy nyomáskapcsolónak a rendszerben?
GTPeti2011-01-27 21:26:44 // 116482
Felküldtem maximumra a belső ventillátort és eldurrant a cső. Egy biztos: nem ugyanaz a terhelés, mintha 1-es v. 2-es fokozaton pörögne. De mindenki azt tesz...
Liquid2011-01-27 21:25:08 // 116481
szerintem a legrosszabb ami történhet az az, hogy kezd felfortyanni a víz, de azt meg észlelni lehet... a klímacsöved nemhiszem hogy ettől kuttyant meg, ráadásul pont egy dízelnél...
Liquid2011-01-27 21:22:37 // 116480
hm, nekem még nem volt ilyen gondom, pedig álltam már parkolóban, 21-fokra tett klímával 40 fokban a napon, előtte meg volt kergetve közepesen a kocsi.
A legdurvább idén nyáron volt, mikor sietni kellett és igen nagyon qrva meleg volt, 190 körül ballagtam, 21-fokra tett klímával és a motorhőfok kezdte elhagyni a 90-130 közötti osztást, visszaállítottam 23-ra a klímát és megállt a mutató szépen visszament de akkor is 90 felett maradt
GTPeti2011-01-27 20:56:06 // 116479
Egy dízel ilyen szempontból más világ. Nekünk van bent egy 800W-os vízforraló gyárilag, mert maga a motor 10+ percig kéne, hogy ketyegjen, hogy egyáltalán vmennyi fűtés legyen.
(Kis időt én is szoktam járatni. Utána pedig tojás a láb alatt. Akármennyire is nyomulnak mögöttem. Ehhez önuralom kell. Elvégre ők nem fizetnék a turbócserét...)
GTPeti2011-01-27 20:51:52 // 116478
Azért nem, mert nincs megfelelő hűtés a hiányzó légáramlás következtében. (A venti csak részben helyettesíti a menetszelet.)

Nekem már durrant el klímacsövem, mikor hirtelen MAX-ra tettem a klímát. Az egy dolog, hogy mit tud papíron. Azért nem árt "tisztelni". (€€€ -> megéri.)
szasza(SW)2011-01-27 20:48:25 // 116477
én is lambdára tippelnék nekem is volt ilyen a 46-on,Csere után nem csinálta.Nálam ez egyszeri volt indulás után mindig.
NGC2011-01-27 20:48:02 // 116476
Azt is cseréltettem fél éve kb.
Piritu - 1.000.0002011-01-27 20:45:37 // 116475
Nem hinném, esetleg még a lambda. Ki kellene olvasni.
NGC2011-01-27 20:43:07 // 116474
Még az alapjárati motorom szarakodik (üresben guruláskor ingadozik a fordulat, és csak akkor). Attól nem lehet?
NGC2011-01-27 20:36:46 // 116473
Csere volt fél éve, azóta nem fullad 5000-nél. És az ereje is megvan, vagyis visszajött azóta.
NGC2011-01-27 20:33:59 // 116471
Ez 2.0 TS. :P
Kicsit nagyobb gázzal indulva nem rángat. Mondjuk 1500-as fordulattal indulva.
NGC2011-01-27 20:32:48 // 116470
Nem úgy rángat, hanem finom gáznál kicsit befullad. Elindulásnál. Kettesbe kapcsoláskor is, de csak akkor, ha hideg.
Alfa GT-Csaba2011-01-27 20:32:26 // 116469
Nekem is volt 1,6-os 156 ts-sem és akkor még nekem sem volt garázsom ezért mindig melegitettem legalább 5 percet.Szerintem az a rángatás a vezérlésnek sem tesz jót.
Piritu - 1.000.0002011-01-27 20:30:17 // 116468
Akkor ott valami nem kerek. A TS-nek hamarabb kéne melegednie.
NGC2011-01-27 20:27:42 // 116467
Azt is kipróbáltam, akkor is rángat. És kb 10-15 percet kellene melegítenem, hogy a mutató meginduljon az 50-hez.
Alfa GT-Csaba2011-01-27 20:22:23 // 116466
Akkor jég hidegen mit csinálna,még jobban rángatna?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-27 20:18:48 // 116465
az Mjet nekem is 80 fokos volt állandóan, a JTD hullámzott, a JTDM meg fix 90 kivéve nagy hidegben akkor az a városban vissza hűl 80 fokra :)
Alfa GT-Csaba2011-01-27 20:18:00 // 116464
Ezek szerint az én kocsim is jól működik!
NGC2011-01-27 20:17:21 // 116463
Az utóbbi két reggel melegítettem is, meg nem is. Garázs nincs, hideg az van. TS. Egy cigi erejéig melegítem (5-7 perc), de még akkor is berángat néha.
ystuc2011-01-27 20:16:27 // 116462
Én meg akár mit csinálok, télen/nyáron 80 fok.
szasza(SW)2011-01-27 20:14:36 // 116461
Nekem nem hűl vissza városba 88 fokos.A termosztát tőled van:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-27 20:08:58 // 116460
teljesen más a benzines meg a dejzel hőtermelése...megfagyni nem fognak a dugóban mivel van ülésfűtés meg az 59-ben kiegészítő fűtés...mikor indulok hidegben 60-as tempónál kell legalább 20km hogy felmenjen 90 fokra a hőfok....
Alfa GT-Csaba2011-01-27 20:08:09 // 116459
Most hogy mondod,lehet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-27 20:06:08 // 116458
akkor lehet neked csoda dejzeled van nekem eddig alfából 3om volt és -10 fokban bizony pálya után a városban mindegyik vissza hűlt 60 fokra ...
Alfa GT-Csaba2011-01-27 19:56:34 // 116457
Nem tudom.A motortérben semmi axtra szigetelés sincs,sőt még az alsó motorvédőnek csúfolt műanyag védő lemez is hiányzik.A hűtő előtt nincs paplan a hideg ellen csak a motorháztetőn van az a filc takaró belül.Az utastérben meg a gyári szőnyeg van semmi más,de viszont indulás után gyorsan melegszik a vizem 5km után már 60-70 fokos pedig nem nyomom neki.
Piritu - 1.000.0002011-01-27 19:45:18 // 116456
Szó sincs vitáról :-)
Végre van egy aktuális téma, amiről lehet beszélgetni. Pörög a topik :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-27 19:43:42 // 116455
Lehet, hogy az SW a városban marad. A munkatársam alkuszik rá :-))
Mondtam neki, hogy akkor azonnal regisztrálnia kell :-)
alfa1562011-01-27 19:42:19 // 116454
Na azért irtam én hogy jobb a mototnak a melegités egy kicsit mind az azonnali indulás.De nemakarok vitát mert egy társasághoz tartozunk nemdebár mindenki tegyen belátása szerint én azt mondom. Én csak a két évtizedes alfa tapasztalatomat fejtettem ki , ami eddig bejött.
Piritu - 1.000.0002011-01-27 19:41:39 // 116453
Lehet hogy jobb az utas-/motortér hőszigetelése?
Piritu - 1.000.0002011-01-27 19:38:51 // 116452
Mint írtam a benyás teljesen más világ. Nem véletlen, hogy a kormosokba tesznek villanyos pótfűtést. A 156-ba is lehetett rendelni, a 159-ben van is.
A termonak semmi baja, a vízcső hideg, csak nyitás után melegszik fel.
Nem fogunk megfagyni, belül tartja a meleget, csak lemegy a víz hőmérséklete. A termelt meleg épp elég az utastér melegen tartásához....
alfa1562011-01-27 19:28:51 // 116451
Nos nemtudom az olajkályháknál mi a helyzet , nekem benzines autóm volt mindig és az is lesz. Nekem a TS em pár perc alatt alapjáraton 40-50 fokon van. Bármilyen hideg van rögtön melegszik, és ha állok mondjuk egy pihenőben akkor is tartja a meleget.Valószinü jó a termosztátom......Nem hiában mondják ha valaki hosszu utón megy és mondjuk pályán van valami és órákig állni kell legyen mindig megfelelő üzemanyag.Piritu akkor a te családod megfagy a kocsiban? Mert álló helyben visszahül a kocsi? Szerintem nézesd meg a termosztátod.
Alfa GT-Csaba2011-01-27 19:19:09 // 116450
Szerintem 1:1 ben ugyan az,csak a kaszni más
Piritu - 1.000.0002011-01-27 19:16:34 // 116449
Lehet hogy más, a GT inkább a 147 technikája.
Alfa GT-Csaba2011-01-27 19:02:21 // 116448
Az enyém még nem DPF-s,szerintem 3-5 perc melegítéstől nem hinném hogy bármi baja is lehetne.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-27 18:59:35 // 116447
nem 15w40-es olajokkal közlekednek már az emberek ráadásul a DPF-es dejzel autók nem szeretik az alapjáratot, szóval 20-30mp-en belül érdemes elindulni minél gyorsabban legyen üzemi hőmérséklet akkor nem kopik a motor...
Alfa GT-Csaba2011-01-27 18:52:24 // 116446
Az én tapasztalatom a gt-nél hogy lehet kint akármilyen hideg és a gép 88 fokos akkor alapjáraton ketyegve nagyjából tartja is ezt a hőfokot és nem hűl vissza.Ezek szerint ez is típus függő?!
Piritu - 1.000.0002011-01-27 18:47:36 // 116445
TS az más, ott hamar van meleg. A kormos sokkal kevesebet termel. Amire az enyém eléri a 80 fokot, addig az asszony 1250 köbcentis OFF-ja már meleget is csinált az utastérben.
Piritu - 1.000.0002011-01-27 18:45:55 // 116444
Sose melegszik be, szerintem -10 fokban meg se mozdul a mutató. Éjjel autópálya pihenőben álltam már meg meleg motorral és hagytam ketyegni, hogy ne legyen hideg. Lement 50 fok alá a mutató :-(
Mike.2011-01-27 18:42:11 // 116443
Nekem pár perc helyben járatás után már annyit melegszik, hogy legalább az ablakról a párát leviszi, annyi már nekem elég.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak