byfx2014-05-18 15:34:04 //
145443
költői kérdés: vajon mi hiányzik az alábbi alkatrészről és az a darab hol lehet?
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00360/00360366t.jpg)
szerencsére volt balos kiszedőm...
tisztán látszik kell vennem egy kis nyomatékkulcsot... a szelepdeknit is túlhúztam
nem az én napom
Ja, nekem is csinálja sajnos, pedig sem a fejegység, sem a hangszórók nem gyáriak, csak lusta voltam újra kábelezni... :( Ha nem szól, akkor ajtó kinyit, becsuk és máris megy. :)
Majd ha jó idő lesz átkábelezem az egész vacakot... :) Nem vagyok a kontakt spray híve. :)
GTPeti2014-05-18 14:26:56 //
145441
Légyszi a fórum keresőjével keress rá arra, hogy szervízCD, elearn, elearn156.
cosan2014-05-18 13:33:29 //
145440
Sziasztok!
156 1.9 JTD 16V-hez létezik szervízleírás? Valakinek esetleg?
Bull882014-05-18 03:32:10 //
145439
Én megpróbálnék egy masik fejegységet .
Bull882014-05-18 03:29:28 //
145438
Igazából alfához alkatrészt találni. .... friss Alfás tulajként már most ki van...
Hihetetlen mit szívok az ablaktörlővel:(
Blog Mikor lesz már vége!?:(
Bull882014-05-17 18:42:22 //
145435
Sziasztok! Első üzenetem alkalmával kszönöm a befogadást!
Köszi, akkor a következő műszaki vizsgánál majd elintézem az átsorolásomat.
Te vagy. :-) Euro2-től kék.
Nekem piros van rajta. Valamelyikünk félre van sorolva.
gecsa2014-05-16 19:04:15 //
145431
ilyen volt készleten ma.. :D milyennek kellene lenni?
Hogy-hogy kék a matricád?
gecsa2014-05-16 18:37:25 //
145429
Csont nélkül.. :D
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00360/00360336t.jpg)
GTPeti2014-05-16 18:13:34 //
145428
...és akkor rá fogsz jönni, hogy mennyire katasztrofálisan rossz a gyári rádió.
Zoli852014-05-16 18:10:25 //
145427
Van egy két ismerősöm szintén 156-ossal jár. Mindenkinek ugyanez a baja, ha kinyitod az ajtót elhallgat a zene. Ha lesz időm befújom és kész is.
Akos_2014-05-16 15:05:55 //
145426
Azt lehet javitani?
Tetszik a gyari kinezet.
Ha eBay-en vennek masik gyarit lehet, hogy ugyan ezt produkalna?
Dante2014-05-16 14:54:58 //
145425
Jah és érdekes módon ha nyitott ajtónál hangerőt adtam rá, akkor is megjavult magától egy ideig. Gondolom a nagyobb feszültség már át tudott húzni a kontakthibán...
Dante2014-05-16 14:53:29 //
145424
Nálam kontakthiba volt, de a jelenség hasonló volt: ajtó nyitásakor kussolt el az éppen aktuális hangszóró. de a kábelátvezetőt az ajtózsanérnál megmozgatva újra magához tért. Befújtam konktaktspray-vel, azóta jó.
Rakj bele egy normális cd-s rádiót és semmi gondod nem lesz vele.
Nálam is pont ez a helyzet és szintėn fogy a cérna :-)
Az sajna végfok lesz, nem kontakt hiba.
Ferke2014-05-16 12:07:26 //
145420
Nekem is ezt csinálja, szerintem nálam lassan elfogy a türelem, és az egész szett megy a levesbe:)
Akos_2014-05-16 12:01:11 //
145419
Sziasztok!
Gyari Blaupunkt CD radiom van Bose rendszerrel.
Gyakran elofordul, hogy valamelyik hangszoro lehalkul vagy teljesen elnemul.
Ha a balance es fader beallitasokkal oda terelem a kakaot, akkor alltalaban rendbe jon magatol, de kesobb ujra elhalkulnak.
Ez kontakt hiba lehet?
Hol keressem, a fejegyseg mogott vagy az ajtoknal?
Erdemes lehet ujrakabeleztetni az egeszet?
Nem vagyok audiofil de kezd idegesiteni.
Koszi
Blaupunkt CD radio
![](http://store.donanimhaber.com/a3/e1/41/A3E1415E3B04225B91AD55779F1ADAE3.jpg)
Sziasztok. Egy barátomnak keresek A R 156 2.4 jtd szépséget. Ha valaki tud valami jót írjon már rám üziben. Köszi.
CIAO
Az elozot en is felujitottam de ott mar a kommutator nehany szelete is megegett.
byfx2014-05-14 21:41:35 //
145416
En felujitanam a szivattyut, nem vennek megegyszer bontottat, sok szerintem ezert is vegzi ott.
En most szetszedtem egyet, aki villanyos annak nem kihivas, nekem egy zegergyuru feladta a lecket, de szenkefe cseret viszonylag konnyu megejteni
ha elvitted a hozzaerto emberhez
Selenia cs speedet tettem bele. Annyit tudok az egesz rendszerrol hogy mikor hazahoztam akkor teljesen hibatlan volt, ra 1 napra megallt benne a szivattyu. (Szenkefe, kommutator) rendeletem bele egy bontottat beletettem de nem volt jo, mert ugyanezt csinalta. Aztan vettem diag cuccot es azota sem a legjobb.
Meggyozodesem az utobbi napokban hogy a szivattyu tul gyenge.
Liquid2014-05-13 21:55:35 //
145414
1.8 vagy 2.0 ha kell a power :)
nincs nagyon extra dolog amire oda kell figyelni, hogy az olyanokon kívül, hogy ne legyen lepukkant, ne füstöljön kéken, legyen benne olaj meg ilyenek. Hogyha dízel hangja van, vagy nyekereg a futóműve akkor az alku alap.
byfx2014-05-13 21:49:47 //
145413
Ez nem tunik rossznak, ugyanakkor nem tetszik, hogy nem linearisan csokken, lehet az enyemben van belso tomitetlenseg. A bajom a szivattyuval, hogy azt irtad 2sec alatt feltolt, en irtam, hogy nekem fuggoleges (szinte) a feltoltes, azaz rettento gyors, nem 2sec, de tudomasom szerint ez meg elfogadhato.
Kerdes: milyen folyadekkal toltotted fel? Dexron III -at hasznalok, eddig hibatlan volt szepen dolgozik, de nem tudom mennyi ido alatt melegszik fel . Nekem a fuggoleges fokozatvalaszto rudazat meg volt rozsdasodva (?), es ujat kellett csinalnom, hany eves a hidraulikus resz?
Dévid2014-05-13 21:40:09 //
145412
A TS elég nyűgös is tud lenni, ha nem kapta meg ami jár neki (bele való olaj ami időben cserélve volt, jó termosztát, megfelelő légtömegmérő).
A JTS is kényes az olajra, csak ott nem a főtengelycsapágy hal le, hanem a veztengelyek fogynak el, ha nem normálisat kapott (10W-60, ha jól tudom).
A hidegen gyilkolást és a tartósan nagy fordulatot sem szeretik.
A 2.5 V6 kicsit masszívabb, de annak is kell a gondoskodás, és a megfelelő olaj, stb.
Fogyasztásban a 2.0 TS és a 2.5 V6 közt nincs sok különbség, mivel ugyanahhoz a dinamikához a V6-ot nem kell forgatni. Saját tapasztalat, hogy a 2.5 V6 olcsóbban fenntartható (egyelőre), mint a 2.0 TS, persze különböző volt a kiinduló állapota mindegyiknek amelyik a birtokomban van.
A 156 (legalábbis az első verzió biztosan) szeret korhadni, ha kifele látszik, akkor belül már nagy a gond.
Korrózió, és alváz/üregvédelem tekintetében ajánlom GTPeti blogját, abban részletesen le van írva pár módja annak, hogy lehet megfogni a rozsdabogarat, mielőtt kikel.
GTVili2014-05-13 21:07:46 //
145411
Ezt alá tudom támasztani....igaz nekem 145-ösben van....:-)
Kickass2014-05-13 20:40:57 //
145410
2.5 V6 ;)
GTPeti2014-05-13 19:30:38 //
145409
Én a GTV-nél nagyon élvezem a JTS motort. Mindenhol húz, szép a hangja és a fogyasztás is elég jó (8 liter rövid utaknál).
gecsa2014-05-13 19:25:04 //
145408
1.8ra mondják, hogy a legkevesebb nyűgje van..
Én mint kezdő Alfás, aki utánnajárt a dolgoknak:
-Twin Sparkot ne inkább JTS-t
-Ez ha minden igaz 2.0-tól kezdődik
-2003 november utánit mert sok gyermekbetegség javítva lett
-Első kerekek mög9tti rohadás
-Olajfigyasztás
-Futómű
-Ha hiszel a közhelyekben akkor elektronika:)
Sztingo2014-05-13 19:10:12 //
145406
Sziasztok!!
Egy kis segítség kéne, ha a MES szerint a mért légmennyiség 28,2 mg/i a névleges légmennyiség 320 mg/i akkor lehet rossz a légmennyiség mérőm ?
Sajnos már az 5. LMM-t (Bosch 0281002309) cserélem vissza a bontóban mindegyik ugyan azokat az értékeket mutatja. Valakinek volt hasonlo gondja esetleg valami ötlet mit nézek meg ?
Jo estèt öcsèm 156 os alfàt szeretne ,de csak benzinest,mire figyeljünk oda melyik motor a legjobb 1,6 1,8 vagy2,0 mit nèzzünk âtt mielőtt vâsarolnank 1 rosszat,szèp estèt
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00360/00360279t.jpg)
Ez a selespeedem nyomása csak gyújtásra. Igaz ezen nem látszik de kb 15 percig 50 bar felett volt. Így úgy gondolom, hogy a puffer tartály jó. Nekem még mindig a nagy nyomású szivattyú vagy annak a motorja gyanus.
gecsa2014-05-13 14:16:49 //
145403
Abarai2014-05-13 07:12:40 //
145402
Gondolom, nem vigasztal, hogy itthon van egy műhely, ahol tudnak rendes kulcsot másolni. A rend kedvéért azért kapsz egy linket: http://www.kulcszarszerviz.hu/
FES-el lelegtelenitettem. Jobb lett de nem az igazi.
Üdv kollégák! Törött kulcshoz gondolom volt már "szerencséje" néhányotoknak. Van-e rá bevált megoldás, lehet-e nyers kulcstollat venni valahol?
Az enyém tőből eltört, az előző tulaj másoltatott hozzá egy ilyen budiajtó-kulcsot, ami rá van fűzve az eredeti távirányítóra. Mivel abban van a transzponder is, ezért az ECU hol észleli, hol nem, szóval az indításkor mindig kell bűvészkedni egy kicsit. Ja meg folyton hibakódot generál az a geci. Márkaszervizben kb 300 font lenne, független kulcsmásolónál meg a távirányítót nem tudják megoldani.
Van valakinek valami pozitív tapasztalata e téren?
Le kell légteleníteni a rendszert de az neked nem fog menni és van még pár beállítás ami szükséges. Ezekhez a műveletekhez examiner kell és egy olyan szaki aki tudja mit csinál.
Ha nem baj akkor most megszabadítalak a kinlódástól :)
Keresd
Szatyit :)
Nézz rá az axiál csuklóidra az szokott így csinálni.
Nekem sem a magasságával volt a gondom, hanem a szélességével, ugyanis nem a futó felületbe ért bele, hanem a gumi oldalába, de mint írtam tisztában voltam azzal, hogy törve volt az autóm, így be tudtam annak a tényt, hogy esetleg nem megfelelően rakták össze..
Próbálj meg a relének direktbe áramot adni, hátha a relé kattanni kattan csak esetleg nem zárja az áramkört..
A régi autóknak kellett is, hogy legyen némi holtjátéka a kormánynak..
az enyémnél járó motornál semmit nem veszek észre, viszont álló motornál egy picit úgy érzem mintha kottyanna, de csak közép állásban...
Ez idáig engem nem zavart, remélem ez így normális is :)
Hali!
Az akksi mikor kezd meghalódni, vagy csak vágyik egy frissítő töltésre, ez is produkálhat ilyen értelmetlen hibakódokat...
(ezt itt olvastam a fórumon...)