Fórum >> Típusok >> 159

yani🍀2015-11-30 08:15:07 // 74190
Rendben, még álmos vagyok.
.......................2015-11-30 08:10:34 // 74189
Ott volt a vigyorjel ,poén
Grega4042015-11-29 23:39:01 // 74187
A km valószìnüleg nem valós, de nem feltétlen osztom azt a véleményt, hogy ha nagyon olcsó, akkor nem szabad megvenni. Át kell nézni/nézetni és ki kell kalkulálni, mi az amit költeni kell rá meg még egy kis ráhagyás. Ha még kicsit többen is áll meg, mint egy hibátlan, akkor is tudod, hogy Te mit cseréltél ki és, hogy az tuti vadiúj. Spec én is nagyon olcsón vettem az enyém, de egyenőre az esztétikai hibák javításán és vezérlés cserén (amit szinte mindíg meg illik ejteni használtautó vásárláskor) kívül semmi gondom jelenleg vele. Indul, jön-megy, jól fogyaszt, nem kopog, zörög. Ráadásul az előző tulaj az automata váltót is felújíttatta. Az ülésen meg a kormányon picit látni már a 280e-et, de nem vészes. Volvokban láttam sokkal xarabbat 80-90e után.
Giuntini2015-11-29 22:59:47 // 74186
Àltalànosìtasz:
Szívósor: Az enyémben 205000-nél a generàlnàl lett cserélve, a tengelyek kotyogtak, de érezhető hibàt nem ojozott. Eredeti volt!
Dpf: azzal van gond, amelyiket kinyírtàk pl. rossz olajjal. Normàl körülmények között normàlis regeneràlàsokkal úgy hogy nem àllítjuk le a motort rendben van.
Egr: tényleg sarkallatos pont.
Kettőstömegű az húzós.

Ezzel csak azt akartam mondani hogy a szívósorhibàs es egyéb hibàk a normàl hasznàlatból következnek, az agyontekert autók jellemzői ezek a hibàk. Ezért vannak olcsók, amikre simán rà lehet költeni a különbséget. Használt autó vàsàrlàsnàl csodàk nincsenek.
Piritu - 1.000.0002015-11-29 22:30:30 // 74185
Jóccakát, léptem! :-)
.......................2015-11-29 22:08:02 // 74184
Én biztos nem cserélném el a GT met egy 159sedanra
Mellesleg ugyanannyit eszik mint a tiéd 9..10et bekap
.......................2015-11-29 22:05:23 // 74183
Ami rossz lehet:(és valszeg az is)
Injektorok
Szívósor

Eseti hibák
Egr szorul,így dadog füstöl ,köhög
Kormánymű beázik
Kipuff leömlő reped
Dpf szarrá dugul
Kettős tömegű

Ezek mind javítható dolgok,csak türelem és pénz kell
.......................2015-11-29 22:00:55 // 74182
Neki csak megszületni volt nehéz:)
Giuntini2015-11-29 21:32:56 // 74181
Ezt már sokszor leírtuk, nézd vissza a topicban. Ha valami ilyen gyanúsan olcsó, az nem véletlen. A kilométer nagyon nehezen hihető, ebből kifolyólag minden kérdéses. Baromi nagy pénzeket lehet ràkölteni, még úgy is ha nincs egetverő nagy baja. Ha valamiért 5-600 ezerrel kevesebbet kérnek, ott valami nem kerek.
norbi04092015-11-29 21:06:21 // 74180
2 másik kérdés...

A kormány gombok vezetékei hol laknak/futnak? Lesz egy TI kormányom ha minden igaz. Mondtam az emberkének, hogy nekem vannak gombok a kormányon...tehát olyan kell amiben benne vannak a vezetékek és a csatik. Hülyeséget mondtam? Azt mondta küld egy üres kormányt és a jelenlegiből át tudok rakni mindent.

A Ti alu pedálokat be lehet utólag rakni plug and play a jelenlegi helyére vagy totál más az egész? :)
Shadin2015-11-29 21:02:40 // 74179
Nem biztos, de amikor kifújtam sűrített levegővel, lement nullára. És miután 18-20mbar kb. a teljes dugulásnál, szerintem nem mindegy.
norbi04092015-11-29 20:51:34 // 74178
Az nekem se mutat soha nullát.... ezek szerint ez gázos így? :/
Balazs802015-11-29 20:21:23 // 74177
Meg fogom holnap a kérdezni a riegler-nél az sw frissítés. Itt Ausztriában azt mondták az alfa kereskedésben, hogy nem lehetséges és ha hosszú távon megyek úgy is elkezd tisztítani ha el van telve ha nem, de ez 2009 előttinél tuti nem úgy működik.
Shadin2015-11-29 19:46:48 // 74176
És ha a nyomáskülönbség érzékelő álló motornál nem nullát mutat, akkor a DPF felé menő csövet fújjátok ki levegővel.
Shadin2015-11-29 19:44:58 // 74175
Mindkettőtök kocsiján érdemes lenne egy sw frissítés bármelyik Alfa szervizben. Ad egy kis biztonsági tartalékot.

Pityukoma2015-11-29 19:42:10 // 74174
Igen, bőven 10l/100km feletti a pill fogyi regen közben.
Én a Selenia WR. PE.-t használtam az Alfa-ba ill. használom a Punto 1.3 multijet-be is. Nekem semmi gondom nem volt vele. Sőt az Alfa előtti JTD-nél próbáltam Shell, BP, Castrol-t mindből csipegetett kicsit. Úgy 10ezer alatt max-ról minimumra. Azóta csak Selenia-t használok.
Piritu - 1.000.0002015-11-29 19:39:33 // 74173
Pont ezért nem érdemes rágódni a dolgon. Végzi a dolgát, oszt annyi. Ha meg ég a majrélámpa menni kell, amíg el nem alszik.
A belogolton kívül talán 3x vettem észre 191e km alatt, ebből kettőnél mentem még egy kört. A lámpám sose világított.
Rá kell tenni a frissítést és hajtani.
Balazs802015-11-29 19:26:41 // 74172
Igen de a százalék nem sok minden múltkor rátettem a gépet 100% volt az eldugulás mondtam ok megyek tovább laptopot rajta hagytam kb fél óra autózás és 107% eldugulásnál még mindig nem indult meg hazajöttem megálltam. Másnap asszony reggel ovi és haza kb 10km délután ráolvasta regenerálás meg volt de 82%-ig ment csak vissza gondolom mire minden körülmény adott volt kb 2 percet tudott tisztítani. Gondolom inkább a nyomást figyeli jobban vagy nem tudom.
Piritu - 1.000.0002015-11-29 19:04:57 // 74171
A regenerálás nem gondolkodás eredménye (Honnan is tudná, hogy a mostani indítás után két óra autópálya vagy 5 perc város jön?), hanem bizonyos feltételek fennállásának kérdése. El kell érni egy bizonyos %-ot, hőmérsékletet, nyomáskülönbséget, stb. Amíg ezek nem állnak fel, nem regenerál. Nekem is volt más többször, hogy hazajöttem németből és másnap a gyárba menet kezdte el.
Amikor elkaptam a regent, akkor is 97% felett volt. Sőt, mire bemelegedett, és elindult a regen felment 100 fölé is.
Balazs802015-11-29 18:57:01 // 74170
Pont ebben a cipőben járok. már túl ezer km-en, de még nem indított reget pedig ma is mentem 80km-t tempomattal 110-es átlaggal. Holnap városozok max 10 km a legnagyobb táv és kedden reggel viszem műszakira gondolom majd akkor indítja :)
Szabolcs 1592015-11-29 18:53:13 // 74169
Ma ki olvastam a gépet 1,9 jtd 16v részecskeszűrő állapot normál eldugulas 92% megtet km 1550 ez szerintetek normális ma egész délután autóztam ,hogy meg csinálja a regent de nem indult el, gondolom majd valamelyik nap vagy Pasz
deportivo2015-11-29 18:42:37 // 74168
Árából kiindulva alaposan nézd meg!
MatthewGT2015-11-29 18:34:28 // 74167
Üdv! Érdeklődnék, hogy a 2.4jtd-knek mi a tipushibái, illetve vasárlásnál mikre kell odafigyelni? Erről esetleg vélemény?!
Balazs802015-11-29 18:24:31 // 74166
Köszönöm. Tehát jóval 10 liter felett. Még lenne egy kérdés mert tudom ugyan ez a motor évjárat volt az ex autója mint az enyém . Melyik motorolajat használta? Én seleniát vettem bele 5w30-at de megmondom őszintén csalódtam benne picit. Hidegen kopog és eszi is.A másik autóm egy fiat 1,3 multijet vadi új volt első alkalommal seléniát kapott az
is ette azóta abba csak castrol edge-t tettem és semmit nem eszik pedig 160e van már benne alfába meg még csak 90e.
yani🍀2015-11-29 18:15:31 // 74165
A személyes látogatás alkalmával megismerkedtem új szerelmem előző párjával is.
Már a korábbi telefonos beszélgetések alkalmával is azt gondoltam, de most csak megerősödött benne, hogy egy rendkívül közvetlen,barátságos, korrekt, olasz autó-fanatikussal hozott össze a sors. Több 159-es mellett jó néhány Lanci Delta Integrale HF is megfordult a kezei között. Jelenleg is egy világviszonylatban egyedi van a tulajdonában. Hibátlan eredeti állapot, még fényezve sem lett újra. 400Le

Ennyi orgazmusban régen volt részem:-), de ezzel még nem volt vége a gyönyörnek.
Kedves új ismerősömnek gyarapodott a családja, így kinőtték Tibit. Sajnos az alfa elhibázott üzletpolitikája miatt nem talált számára megfelelő típust a cég kínálatában, így kénytelen volt váltani. A tető box szóba sem jöhetett, hiszen hogy nézne ki vele egy 159.
A Giulia-ra nem akar várni, ráadásul ő csalódásként élte meg, de ez egy másik történet.
Az Alfa elveszített egy rajongót, de még milyet?

Nem megfütyülni, hogy mit keres itt egy német autó!
Ez egy 2016-os 4000ccm-is, V8-as 600LE-vel. Kerámia fékekkel, 20" téli gumikkal.
Gyönyörű hangja van.
yani🍀2015-11-29 18:14:27 // 74164
Szóval!
Kedves Cartársak!
Ez úton ragadnám meg az alkalmat, hogy bejelentsem újra szerelmes vagyok.
Próbáltam ész érvekkel tenni ellene, de az érzelmeknek nem lehet parancsolni.
Ma megvolt az első személyes találkozás. Biztosan állíthatom, van szerelem első látásra.
Új szerelmem Tibi:
tdemeter2015-11-29 18:14:15 // 74163
Engem idegesit:)
yani🍀2015-11-29 18:05:32 // 74162
Ez valamiért nem sikerült, újra írom.
yani🍀2015-11-29 18:04:54 // 74161
Kedves Cartársak.
Ez úton ragadnám meg az alkalmat, hogy bejelentsem: ismét szerelmes lettem
Pityukoma2015-11-29 17:57:55 // 74160
Nekem általában a duplája volt mint a megszokott.
mizooo2015-11-29 17:43:07 // 74159
Nekem is van hasonló kanyarban, de nem izgat nagyon :)
Balazs802015-11-29 17:32:39 // 74158
És mennyire ugrik meg kb. mert nekem pont ahogy ma mentem tempomattam 110-el 3-8 literig játszik lejtő le-fel.
Pityukoma2015-11-29 17:20:26 // 74157
Sajnos ötletem sincs :-( Érdekes volt hallani. Úgy sikerült előcsalogatni hogy legalább 70-el kell bevenni egy kanyart és akkor előjön egy ütemes vuu-vuu-vuu hang. Érdekes ha már előjött akkor meg is marad egyenes menetben is. Ezért a difi ötletet el is vetettem. A difi inkább folyamatosan búgna, nem ütem szerűen. Épp azt beszéltük Tibivel hogy adni kell még "neki" időt hogy kiforrja magát. Talán úgy könnyebb lesz megtalálni a kiváltó okot.
tdemeter2015-11-29 14:17:54 // 74156
Ma volt nalam Pityukoma es azmellett, hogy masszivan szemreveteleztem az uj autojat :) megprobaltuk megallapitani, hogy mi a rak az a fura hang a kocsimban kanyarnal..
Sajnos tovabbra is rejtely, pedig nagyon biztam benne, hogy O talan tudja valaszt.
Elkepzelheto, hogy ez vmi olyan dolog lesz amivel egyutt fogom eladni az autot...
Raadasul nincs ottletem, hogy merre menjek tovabb.
Grega4042015-11-29 13:59:37 // 74155
Nekem 280e méter van már a vasban és semmi baj a DPF-el. Amúgy, ha pillanatnyi fogyasztásra állítod a középső LCD-t amikor regenerál a pillanatnyi fogyasztás megugrik.
Nekem egyébként teljesen intelligensen általában autópályán kezdi el mikor már egy ideje egyenletesen haladok. Ilyenkor jól látszik, egy időre a pillanatnyi fogyasztás emelkedése.
Grega4042015-11-29 13:46:54 // 74154
Sziasztok Cartársak!

Kérdésem, nincs valakinek elfekvőben vezetőoldali ajtóhoz a fogantyúban lévő csavarhoz csavartakaró gumilap (vagy hogyhíjják) és az ajtókárpitban lévő csavarhoz kupak?
Balazs802015-11-29 12:44:23 // 74153
Hát ez az. Én szeretek nyugodtam közlekedni és nem az út szélén magyarázkodni. És valamilyen szinten meg is értem őket.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-29 12:41:03 // 74152
olaszban pl akinek 1 évnél hosszabb munkaszerződése van és magyar rendszámmal mászkál 6e eur a bünti....megéri kockáztatni :D
Balazs802015-11-29 12:34:33 // 74151
Azért nem kell őket félteni. Eleinte elég volt ha nem főlakcímed van ausztriában csak ideiglenes és akkor nem kellet átrendszámozni. Most már a lakcím nem érdekli őket azt mondják, hogy életvitel szerűen itt élsz járj osztrák rendszámmal.
.......................2015-11-29 12:27:47 // 74150
Nem egyszerűbb lenne valamelyik magyarországon élő egyenes ági rokonod nevére íratni a vasat,illetéket nem csak átírást kell fizetni
Aztán badzhatja az osztrák ,hisz nem a te autód
Balazs802015-11-29 10:31:30 // 74149
Hú ezen az átrendszámozáson én már átestem nem volt egyszerű dolog. Sok szerencsét és vigyázz a finánzokkal.
Haddel2015-11-29 09:51:57 // 74148
Hát nekem mákom volt,hogy nem behúzva hagytam. Sietnem kellett a boltba a sörösrekeszt kicserélni .😃
emGéza2015-11-29 09:35:01 // 74147
Én a 147-ről pár hete szedtem le a kötelet , mert nehezen lehetett behúzni !
Rozsdás víz folyt ki belőle ... átmostam , fecskendővel belenyomtam "vastag" olajat ,
és szilikon zsírt a porvédőgumi alá .
Az a baj , hogy a keréknél magasabban van a kötél és , ha be tud ázni , megáll benne
a víz .
Haddel2015-11-29 09:33:25 // 74146
Hát igen,elgondolkodtató. Hamar ki kell gondolnom,mert januárban át kell rendszámoztatnom az autot osztrákra,és ugy szeretném már vonóhoroggal vizsgázzon.
.......................2015-11-29 09:28:12 // 74145
Az se jó ,mert ha nincs bedugva telemegy retekkel,aztán meg mikor kellene nem fog működni
Én jobban bízok két M10es csavarban ,mint ilyen mechanizusokban
Ja és nemrég háturól belémjöttek
Nos a miton egy karc se lett,a bmw meg szétment a lökös teljesen
.......................2015-11-29 09:25:30 // 74144
Alig egy cm ha ki kellett vágni a lökhárítóból
Nagyon frankó horog ez
.......................2015-11-29 09:23:44 // 74143
Ami valójában nem fix ,mert két villáskulcsak 2 perc alatt lekapod a fejét
Ja és a Miton plug and play ,szóval semmit nem kellett szabni hozzá
Fél óra alatt berakták a szervízben
Minden benne van kábelszett ,csavarok,kupak,stb..
Műbizonylat is !
simán gond nélkül levizsgázott
Haddel2015-11-29 09:22:30 // 74142
Igen ,tényleg vannak olcsók is ,de én olyat akarok ami levehető fejes ,és alulrol bedugós.
.......................2015-11-29 09:20:28 // 74141
95 euro a fix fejű 7 polusú kábelszettel

olcso fix vonóhorog
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak