Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2015-12-01 16:12:12 // 74264
Azzal a fekete gumiragasztóval volt vissza rögzitve.Nagyon kókány volt a csávó.Bolhák nem kellettek külön. A kárpit színével voltunk gondban,3 féke szín van,sötét,és világosszürke,meg fekete.Lerendeltük a világosszürkét.Remélem passzol.
yani🍀2015-12-01 15:08:29 // 74263
A barbár.
Mondjuk elég szar leszedni. Rendeltél bolhákat is, vagy azok nem törtek el?
Shadin2015-12-01 14:52:57 // 74261
Van nekem tartalék, ha gyorsan kell :-)
Haddel2015-12-01 14:49:09 // 74260
Itt pesten van garázsom😃 Meg rendeltem még tetőkárpit hátsó részt is.Amin antennaszereléskor szörnyülködtem,hogy valaki elöttem már eltörte.
Haddel2015-12-01 14:44:29 // 74259
Az volt nekik raktáron😃
Pityukoma2015-12-01 14:34:23 // 74258
Halihó :-) Hátsó ülés rögzítő műanyag bizbaszt is rendeltél? Kiszereléskor törik, egyszer használatos! Cikkszáma: 50500769 Ára (múlt évben): 1680Ft/2db
Giuntini2015-12-01 14:09:03 // 74257
Köszönöm hogy egyetértesz. Én nagy tanulópénzt fizettem jó lenne ha màsokkal ez nem esne meg. Nagyon jót mondtál a veszteségméréssel csak az enged következtetni a motor valódi àllapotàra.
Shadin2015-12-01 13:50:17 // 74256
De hát ha most fagyott be? :-)
.......................2015-12-01 13:48:12 // 74255
nem olyan nehéz ,
csak ebben az időben hova pakolod ki az üléseket?
hagyd a picsába majd tavasszal
Zolibácsi2015-12-01 13:38:24 // 74254
fogyasztás max a pillanatnyi mért legkisebb volt 6,5.... ennél inkább 9-10l /100
Haddel2015-12-01 13:29:47 // 74253
Voltam ma a Fiat Kelet-Pestben,megrendeltem a kézifékkötelet.Lincosban meg vettem egy kárpitleszedő készletet .Szombaton szétborítom az autót ,és kicserélem a kötelet. A belinkelt blogok felhasználásával.Biztos jó móka lesz😃
Liquid2015-12-01 13:12:33 // 74252
így képekről jél néz ki, a 6.5-es átlag viszont elég vicces :)
Golyszi2015-12-01 13:07:36 // 74251
Sziasztok,
ismeri valaki a gépet?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_q4_distinctive-9585918

Ma megnéztem, érdekes lehet számomra. Nem ismerem a fajta jellegeket. mire kell figyelni?
SKrisz2015-12-01 10:58:43 // 74250
Az egyik darabot visszamondták, így az egyik még szabadon vihető...



159 SW hiánypótló darab! 😀
Chianti2015-12-01 10:45:52 // 74249
Az Alfa helyében az ezüst, meg a titán szürke mellé beraktam volna ezt a polírozott verziót is harmadik opcióként.
Most, hogy kukáztam a nyári gumikat, van idő tavaszig rendbe tenni a felniket. Először én is a polírozásra gondoltam, de akkor már full polír lett volna kívül-belül, ami nem olcsó mulatság. Aztán eszembe jutott, hogy fog kinézni a csili-vili felni mögött a rozsdás féknyereg. Szóval végül maradt az újrafényezés, de a féknyereg festésre most nem lesz lehetőségem, talán majd legközelebb. Mindenesetre kíváncsi leszek a végeredményre, hogy fog virítani az új gumikkal.
.......................2015-12-01 09:02:06 // 74248
Ezt jól mondja a tanult kolléga
Vétel után minimum egy próbapadi injektorvizsgálat,vagy felújítás kell
Hamár kivették ,egy veszteségmérés is simán
A roszz injektorok mindent szétcseszhetnek
A tökéletlen égésből adódó ütésszerű égés pedig a mechanikus alkatrészeket terheli
Kettőstömegű,kuplung,váltó,féltengelyek
Ha meg kormol a dpf ,turbogeometria ,egr ,szívósor meg tele korommal
zsoltika2015-12-01 08:49:27 // 74247
Sziasztok!

Tudnátok segíteni, hogy csomagtér hálót milyet és hol érdemes venni? Berlina csomijába szeretnék valamit mert ha nincs tele minden borul... :)

Köszi
Haddel2015-11-30 23:43:05 // 74245
Köszönöm!
Giuntini2015-11-30 22:11:31 // 74244
Nagyon jó ha minden rendben van, és remélem ìgy is fog működni! Nekem is tökéletesen működött előtte való nap csodàsan működött a pàlyàn semmi előjel nem volt. Megàllt! Erhard tud mesélni a hirtelen megàlló 2,4-ekről. De BMW-k és Audik is vannak a sorban. Egyet ne felejts el: nem làttàl bele a motorba, mint ahogy én sem. Ezek a dízelek màr nem azok a dízelek. Itt nem lehet 600 ezer métetrel kalkulàlni mint régen. Ezeket agyon lehet ütni. Nem hajtàssal, hanem szervizelés hiànyàval rossz olajjal és egyebekkel. Pl. injektorok ha rosszak nem làtod, mert a Dpf miatt nem füstöl. Itt egy lànc van, minden mindenre hatàssal van. Rossz motor ki tudja írtani a Dpf-et rossz Dpf meg a motort. Ha mégegyszer vennék ilyen autót mindent megnézetnék rajta. Kiméretném az injektorokat, es 200 ezer környékén levdtetném a hengerfejet akár van baja, akàr nincs.
.......................2015-11-30 21:38:54 // 74242
Hahun
Még a magyarországi vételek is 300ekm felett simán
Liquid2015-11-30 21:06:29 // 74241
a hahu-n nézted, vagy németeknél? nem mindegy :)
.......................2015-11-30 21:05:29 // 74240

Polírozott TI felniről szép álmokat kívánok
FireAlfa2015-11-30 21:05:20 // 74239
Akkor beállok én is a sorba. Tavaly februárban hoztuk be az enyémet 2006 szeptemberi Ulm német városából. 154000 valós km igazolva szervízkönyvvel. Iveco cég tulajdonában volt. Amit eddig javittatam az a generátor 8000ft, stabpálcák, felsô lengőkar, termosztát, vezérlés, olajcsere, féktárcsák és betétek. DPF EGR a helyén törve nem volt, szívósor kuplung oké. Ami most jött elő első komoly probléma 171000 km-hez közelítve az a kormánymű lógása, kopogása.
.......................2015-11-30 20:58:18 // 74238
Mostanában nézegettem 2009 es 220cdi ket
Nos 300alatt alig van a km er,
És a Mercisek nem csnálnak ilyen "cirkuszt" a méterből
Grega4042015-11-30 20:45:08 // 74237
Nem csak az olasz autókat érinti. Anno a Mazda 6-ost is ár alatt tudtam csak viszonylag gyorsan (3hónap) eladni, pedig az is végig vezetett szervízkönyves és a tipus legmagasabb felszerwltsége volt. Az volt az egy baja, hogy 5 évesen 220e km felett volt, míg a hasonlókat 150e-el hirdették hasonló árban :( Az már persze más kérdés, hogy tényleg annyi volt-e bennük.
gery1472015-11-30 20:36:32 // 74236


Még két képem lenne.
Ilyen lenne az e-bay-es vonóhorog felszerelve.
.......................2015-11-30 20:32:32 // 74235
Én megértelek,
És azt is hogy magyarországon autót cserélni kínlódás
Kár hogy a beszámítás is hasolóan megy
Én egyet megfogadtam,legközelebb csakis germán verdát veszek
Grega4042015-11-30 20:28:14 // 74234
Mi spec azért akartuk az asszonyét eladni, mert megszületett a kislányunk és a 3 ajtós változat roppant körülményes volt babahordozó és egyebek miatt. Egy Musa-ra akartuk cserélni vagy hasonló 5 ajtósra, mivel nagyon rendben van, nem akartuk olcsón adni. Most ott járunk, hogy a gyerkőc lassan 2 és fél éves és már egyedül bemászik lassan a gyerekülésbe hátra, így ha még kb. 5-6 hónapig nem viszik el, akkor megtartjuk még pár évig és már csak akkor adjuk el, ha fiatalítani akarunk.
gery1472015-11-30 20:27:31 // 74233
Kép az előbb lemaradt.
gery1472015-11-30 20:26:04 // 74232
Bocsi hogy így késve küldöm csak a képet!
.......................2015-11-30 20:17:32 // 74231
Mégis az olcsót veszik
A fasza számlás meg rádszárad
Akkor mi a jobb ?
a pörög a piac és mindenki mókol
Vagy mindenkire rászárad a überkarbantartott verda?

De minek afod el ha olyan fasza állapotban van?
Grega4042015-11-30 20:07:50 // 74230
Az a baj, hogy ahogy írtad, sok a mókolt, halálán lévő külföldről behozott és visszatekergetett olcsón kínált verda, így hiába jó és számlákkal igazolt egy autó a piachoz viszonyítottan "irreálisan" magas áron max hirdetgetheted. Az asszony Lancia Y-ját lassan 2(!) éve hirdetjük. Kitartjuk az árát, mivel tudjuk, hogy végig gondosan szervizelt, magasan felszerelt, megbízható példány. Hát kb. a kutya sem hív, míg a szervízkönyv nélkül 9-10 évesen 70e méterrel hirdetett külföldiek 150-200e ft-al olcsóbban elkelnek mellette. Ez a piac. Sokkszor ezért a tényleg szervizelt autókat is eladják olcsón, ha tényleg felesleges és nem akarják fenntartani. Nem baj, ha egy autóban sok km van, ha rendszeresen megadták neki amit kívánt. Az emberek ma még mindíg nem értik meg, hogy nem kilómétert, meg évjáratot, hanem állapotot vesznek! Sajna ez az oka többek közt, hogy tekergetik az órát.
Shadin2015-11-30 19:55:12 // 74229
És továbbra is van eladó hátsó dobom 2.0-hoz :-)
Shadin2015-11-30 19:54:17 // 74228
Ha valakit érdekel van egy 70-es króm végem 60-as csővel kariajira :-)


Gergő2015-11-30 19:24:45 // 74227
Akkor énis beállok az általad kezdtett sorba :) 1,9 misi "csak" volt a drága,a motor egészséges,a váltó igenszépen teszi a dolgát,törve nemvolt,igenfinom gépezet.Remélem ezek így is maradnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-30 19:23:32 // 74226
örülünk Neked, de dejzelekről van, volt szó :P
emGéza2015-11-30 18:46:15 // 74225
Mostanság kezd elhíresülni , itt , hogy a "2 milla alatti ..."
Ezzel már a múltkor tele töltőtétek a poharam , és most folyik ki ! :-D
Ezért meg kell , hogy cáfoljam .
Szóval , én 1.6 gomboltam le érte .
Cseréltem olajat , szűrőket , 4 db gyertyát és két első kerékcsapágyat .
Igaz , már hajlott korú a gép , de köszöni jól van .
Nem zörög , nem kopog ... semmi barkácsszakkör .
Jellemzői : magyarországi , gyári dúkó , 160E Km , számlákkal igazolt szervizkönyv ...
és nem fapados kivitel .

MatthewGT2015-11-30 18:38:46 // 74224
Nem akarom cserelni,csak kellene vmi csaladibb 5ajtos! :) Az meg erdekes lenne ha 9-10el menne az enyem ez nem jts...7,5-8 :)
.......................2015-11-30 17:06:46 // 74223
a brera topikban kereste a srác
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-30 16:58:32 // 74222
valaki keresett Brera-ból 1.8TBi-it...úgy néz ki lesz egy még hozzá jó áron :)
W.2015-11-30 13:20:07 // 74221
A régebbi évjáratúaknál, mint pl. a 166, méginkább kijön ez a dolog! A sok agyhalott megveszi az olcsó szart, ezzel lenyomják az amúgy sem magas árakat és a jól karbantartott, szervizelt példányoknak sincs ára! Azután a topikok másról sem szólnak, mint hogy mikor kinek mi sz@rt be a 200-ezres 166-osában...
Balazs802015-11-30 13:20:03 // 74220
Nem hanem én érek akkor rá és a környéken leszek. De azt mondták most úgysem tudnák vállalni mert szabadságon van a srác aki ezt csinálja és karácsonyig amúgy is full-ba vannak.
Giuntini2015-11-30 13:03:33 // 74219
Sajnos nemcsak Magyarországon, hanem bárhol megtörténhet hasonló eset. Ügyvéd haverom mondja, hogy rengeteg peres eset van ilyen ügyekből a külföldről behozott autókkal is. A papírhibás, átírathatatlan, bűncselekmény miatt balhés autók legtöbbje Ausztriából jön. Utólag tudta meg, hogy az én autóm osztrák, mondta is, ha tudja rögtön lebeszélt volna róla.
Giuntini2015-11-30 12:58:49 // 74218
Sajnos igazad van, olasz autót nehezebb eladni mint egy hasonló németet. De erre ellenpélda is van. Rossi autóját szinte rögtön elvitték nagyon jó áron, és Shadin is rögtön eladta. Ti Pirituval azért vagytok nehezebb helyzetben, mert nem az a 2 millió egy-kétszáz ezres kategória. 159-et lehet venni 2 millió környékén, ugyanazt miért vennék meg 3 millió körüli áron. Aztán ugyanott lesznek, viszont az autójuk nem ér annyit. Én ebből kivételt teszek magammal, mert én nagyon nagy pénzt költöttem az autóra, de magamnak, és tudtam jól, hogy ez sohasem fog anyagilag megtérülni. Másban mindenben, mert amikor beülök az autóba, a tökéletesség érzése vesz körül. Nem izgulok, mert minden vadiúj a motor és környékén, és nemcsak hogy vadiúj, de minden gyári.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-30 12:44:37 // 74217
a tulajdonra rakja...ez a törvény
.......................2015-11-30 12:41:14 // 74216
itt a törvényhozó is melléfogott,
miért a kocsira rak köztartozást?
Giuntini2015-11-30 12:40:33 // 74215
A chiptuning igen, normális keretek között az jó dolog. Én amiatt nem csináltattam, és nem is fogok, mert az automatát féltem a nyomaték megemelkedésétől. Nem véletlen maradt a Q-tronic a 200 lónál, és a 2000-nél jelentkező nyomatékcsúcsnál. Az enyém a fúrt motor miatt biztos erősebb 200 lónál, szerintem egy 10-20 lóerővel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak