Fórum >> Típusok >> 159

mizooo2015-11-29 17:43:07 // 74159
Nekem is van hasonló kanyarban, de nem izgat nagyon :)
Balazs802015-11-29 17:32:39 // 74158
És mennyire ugrik meg kb. mert nekem pont ahogy ma mentem tempomattam 110-el 3-8 literig játszik lejtő le-fel.
Pityukoma2015-11-29 17:20:26 // 74157
Sajnos ötletem sincs :-( Érdekes volt hallani. Úgy sikerült előcsalogatni hogy legalább 70-el kell bevenni egy kanyart és akkor előjön egy ütemes vuu-vuu-vuu hang. Érdekes ha már előjött akkor meg is marad egyenes menetben is. Ezért a difi ötletet el is vetettem. A difi inkább folyamatosan búgna, nem ütem szerűen. Épp azt beszéltük Tibivel hogy adni kell még "neki" időt hogy kiforrja magát. Talán úgy könnyebb lesz megtalálni a kiváltó okot.
tdemeter2015-11-29 14:17:54 // 74156
Ma volt nalam Pityukoma es azmellett, hogy masszivan szemreveteleztem az uj autojat :) megprobaltuk megallapitani, hogy mi a rak az a fura hang a kocsimban kanyarnal..
Sajnos tovabbra is rejtely, pedig nagyon biztam benne, hogy O talan tudja valaszt.
Elkepzelheto, hogy ez vmi olyan dolog lesz amivel egyutt fogom eladni az autot...
Raadasul nincs ottletem, hogy merre menjek tovabb.
Grega4042015-11-29 13:59:37 // 74155
Nekem 280e méter van már a vasban és semmi baj a DPF-el. Amúgy, ha pillanatnyi fogyasztásra állítod a középső LCD-t amikor regenerál a pillanatnyi fogyasztás megugrik.
Nekem egyébként teljesen intelligensen általában autópályán kezdi el mikor már egy ideje egyenletesen haladok. Ilyenkor jól látszik, egy időre a pillanatnyi fogyasztás emelkedése.
Grega4042015-11-29 13:46:54 // 74154
Sziasztok Cartársak!

Kérdésem, nincs valakinek elfekvőben vezetőoldali ajtóhoz a fogantyúban lévő csavarhoz csavartakaró gumilap (vagy hogyhíjják) és az ajtókárpitban lévő csavarhoz kupak?
Balazs802015-11-29 12:44:23 // 74153
Hát ez az. Én szeretek nyugodtam közlekedni és nem az út szélén magyarázkodni. És valamilyen szinten meg is értem őket.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-29 12:41:03 // 74152
olaszban pl akinek 1 évnél hosszabb munkaszerződése van és magyar rendszámmal mászkál 6e eur a bünti....megéri kockáztatni :D
Balazs802015-11-29 12:34:33 // 74151
Azért nem kell őket félteni. Eleinte elég volt ha nem főlakcímed van ausztriában csak ideiglenes és akkor nem kellet átrendszámozni. Most már a lakcím nem érdekli őket azt mondják, hogy életvitel szerűen itt élsz járj osztrák rendszámmal.
.......................2015-11-29 12:27:47 // 74150
Nem egyszerűbb lenne valamelyik magyarországon élő egyenes ági rokonod nevére íratni a vasat,illetéket nem csak átírást kell fizetni
Aztán badzhatja az osztrák ,hisz nem a te autód
Balazs802015-11-29 10:31:30 // 74149
Hú ezen az átrendszámozáson én már átestem nem volt egyszerű dolog. Sok szerencsét és vigyázz a finánzokkal.
Haddel2015-11-29 09:51:57 // 74148
Hát nekem mákom volt,hogy nem behúzva hagytam. Sietnem kellett a boltba a sörösrekeszt kicserélni .😃
emGéza2015-11-29 09:35:01 // 74147
Én a 147-ről pár hete szedtem le a kötelet , mert nehezen lehetett behúzni !
Rozsdás víz folyt ki belőle ... átmostam , fecskendővel belenyomtam "vastag" olajat ,
és szilikon zsírt a porvédőgumi alá .
Az a baj , hogy a keréknél magasabban van a kötél és , ha be tud ázni , megáll benne
a víz .
Haddel2015-11-29 09:33:25 // 74146
Hát igen,elgondolkodtató. Hamar ki kell gondolnom,mert januárban át kell rendszámoztatnom az autot osztrákra,és ugy szeretném már vonóhoroggal vizsgázzon.
.......................2015-11-29 09:28:12 // 74145
Az se jó ,mert ha nincs bedugva telemegy retekkel,aztán meg mikor kellene nem fog működni
Én jobban bízok két M10es csavarban ,mint ilyen mechanizusokban
Ja és nemrég háturól belémjöttek
Nos a miton egy karc se lett,a bmw meg szétment a lökös teljesen
.......................2015-11-29 09:25:30 // 74144
Alig egy cm ha ki kellett vágni a lökhárítóból
Nagyon frankó horog ez
.......................2015-11-29 09:23:44 // 74143
Ami valójában nem fix ,mert két villáskulcsak 2 perc alatt lekapod a fejét
Ja és a Miton plug and play ,szóval semmit nem kellett szabni hozzá
Fél óra alatt berakták a szervízben
Minden benne van kábelszett ,csavarok,kupak,stb..
Műbizonylat is !
simán gond nélkül levizsgázott
Haddel2015-11-29 09:22:30 // 74142
Igen ,tényleg vannak olcsók is ,de én olyat akarok ami levehető fejes ,és alulrol bedugós.
.......................2015-11-29 09:20:28 // 74141
95 euro a fix fejű 7 polusú kábelszettel

olcso fix vonóhorog
Haddel2015-11-29 09:13:42 // 74140
Köszi,megnézem ezeket is.
.......................2015-11-29 08:41:12 // 74139
Ebayon

De ez az

http://www.umbrarimorchi.it/umbra/?lang=en
Haddel2015-11-29 08:40:00 // 74138
Köszi Norby :) Pityukomának ,pedig a részletes blogot😃
Haddel2015-11-29 08:35:20 // 74137
Én olyan olcsón sehol nem láttam.Hol vetted?
Haddel2015-11-29 08:34:27 // 74136
Lefotóznád nekem ,hogy néz ki ,leszedett fejjel?
Norby2015-11-29 08:22:09 // 74135
74012 hozzászólásom.

Pityukomának van hozzá blogja.
Ülés, középkonzol, stb.
Péntek 4 óra, szombat még 2 és volt csápos emelő is.
Pityukoma2015-11-29 00:03:30 // 74133
Kézifék bowden csere + ki kell szedni a hátsó üléslapot. Kb 4-5 órás munka volt. Az egyik legolcsóbb, de az egyik legmunkaigényesebb akcióm volt az exen.
.......................2015-11-28 22:59:05 // 74132
A mito ra 70euroért vettem horgot
Olasz és fasza ,még a kábel is benne volt

430euró ,aranyozott vagy mi?
gery1472015-11-28 22:46:48 // 74131
Üdv,

Első ránézésre nekem ilyen horgom van!
Haddel2015-11-28 22:20:46 // 74130
Haddel2015-11-28 22:15:40 // 74129
Az fasza lesz 😃 még jó ,hogy szeretem a kihívásokat😃
.......................2015-11-28 22:15:32 // 74128
Álmaimban Amerika visszainteget?

Fasza is lehet egy 2tonnás automata 5000ccm es cirkáló,
Tudnak élni
Sajna európa fasorban sincs,képtelenség itt azt az életszinvonalat élni
.......................2015-11-28 22:11:14 // 74127
Valszeg ki kell venni a középkonzolt
ahhoz meg a két első ülést is
Legalábbis a Brerában így kellett
Ja nem ,még a hátsó ülőlapot is ki kellett
Egész napos meló
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:09:39 // 74126
Nincs, csak egyszer említettem Csörinek a kocsi alját nézegetve, hogy nem lehet egyszerű. Ő meg megerősített, hogy szét kell szedni a fél autót.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:08:18 // 74125
Erre elég egy hanggenerátor is :-P
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:07:14 // 74124
Lehet, mint ahogy minden másra mutogatás az. Általában mindig mással kellene valamit tenni (füstölő busz, kamuhibrid, IFA, 70-es tötymörgők, nem jobbra tartók, stb.). Van érvünk, ellenérvünk, a lényeg, hogy más, ne én.
(Amúgy ma kimondottan tetszett, hogy a polisz nem engem állított meg a szélvédő mögé tett rendszám miatt, hanem a csikorgó kerekekkel a forgalom elől elzárt területen bekanyarodó SUV-ot.)
Haddel2015-11-28 22:04:51 // 74123
Majd tavasszal ,amikor a nagy féket felrakom kicserélemöa kézifék köteleket is. Most épp vonóhorgot vadászok .
Haddel2015-11-28 21:57:51 // 74122
Van blogod róla?
yani🍀2015-11-28 21:56:41 // 74121
Hét ha lenne vagy 10 kocsinak elegendő garázsom, akkor biztosan lenne benne néhány amerikai legenda. Baromira nem érdekelne hogy 5000+ ccm és az sem, hogy kéne hozzájuk egy saját benzinkút. Az a hang, ami egy ekkora benzinesből kijön az maga egy orgazmus,
Liquid2015-11-28 21:53:48 // 74120
ez sztem netto hülyeség, mert az ilyen feleslegesen erős autók nagyon kis százalékát teszik ki a normál napi közlekedésben részt vevő autóknak. Tehát ha mondjuk egy V8-as Merga dupláját szennyezi egy 1.9-es pédétédí passzátnak, ellenben minden mergára jut 100 passzát, akkor mi értelme volna? Arról nem is beszélve, hogy normál közlekedésben igencsak nem használja ki az erőt, ergo nem is szennyez extrém módon.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:52:19 // 74119
Nem lesz egyszerű a csere :-(
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:51:38 // 74118
Jó pár éve nincs ilyen feleslegesen erős Alfa :-(
Haddel2015-11-28 21:51:12 // 74117
Bakker be volt ma fagyva a kézifékem. Szerencsére nem behúzva hagytam ,hanem sebességben állt az autó.De két hete nem inditottam be,és itt esténként volt párszor -16 fok is. Bosszantó volt ,mentem volna kicsit csúszkálni a sílift parkolóban. Persze kiolvadt egy idő után,aztán tudtam kicsit mókázni😃
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:49:41 // 74116
Az eu akarta 150-nél a határt, gondoltam kihasználom, amíg lehet :-)
Nekem sokkal inkább a 300+ szekerekkel szemben van kifogásom. (Meg a V8-akkal egy olyan világban, ahol 100-al se mehetsz.)
Liquid2015-11-28 21:49:37 // 74115
az Alfa lényege úgy általában az hogy sportos, ami pedig nagyrészt feleslegesen erős, eltekintve a legalapabb verzióktól.
Haddel2015-11-28 21:47:24 // 74114
Sárga tengeralattjáró,ezt lopom ,tetszik😃
yani🍀2015-11-28 21:41:25 // 74113
Ez elég érdekesen hangzik tőled az után, hogy a két legutolsó autód is erősebb 150 lónál:-)
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:36:14 // 74112
Egyenlőre ők is ott tartanak, hogy a jobban szennyező dolgokat tiltják ki. Ez is csökkenést hoz.
Szentségelnek is a kollégák emiatt. Mi lenne, ha általános lenne a tiltás? Mondjuk egy dugódíjjal?
Én az alternatív hajtások helyett (mert ugye az akku gyártása se túlzottan környezetbarát), a feleslegesen erős autókkal kezdeném. Pár éve volt is téma, hogy húznak egy teljesítmény limitet valahol 150 ló körül. Mondjuk abból is lázadás lett.
.......................2015-11-28 21:33:33 // 74111
Nekünk most egy diesel hibrid lenne a telitalálat
Enne 5liter dieselt autópályán 130al
És városban be se indítaná
És csak villannyal halkan gurulna
Plusz lenne összesen 500Nm nyomatéka,hogy lehessen előzni is

No egy ilyenért akár15 millát is adnék
De nincs csak citroen meg volvo,és azok is sokat esznek
forrasr2015-11-28 21:22:40 // 74110
Egyrészt az akkuk előállításnál is van emmiszió, meg későbbi ártalmatlanításnál is, egyelőre nem is nagyon választják szét az anyagokat(nyersanyag visszanyeréshez) mert annyira drága eljárás, illetve annak is van kibocsájtása,...hogy globál melyik a jobb megoldás nehéz lenne megállapítani, csak az érdekek vezérlik ezeket a folyamatokat elsősorban...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak