Sziasztok.
Milyen akkumulátort javasoltok 2.4 jtdm -be? Ami most van benne az 440A 90Ah,
de máshol meg 72-75 Ah-t olvasok.
vexdecore2015-11-27 12:57:29 // 73990
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-27 12:49:27 // 73989
szerencsére még nem volt ilyen hiba...nem törött le, vagy el valamelyik magasság érzékelő?
Shadin2015-11-27 11:06:03 // 73988
Nekem reggel hibátlan volt, menet közben ment "fel". Most voltam a parkeszban és hibátlan, levallattam és nincs hiba, minden OK :-(
Megpuceválom a poz. jeladó stekkereit.
Megpuceválom a poz. jeladó stekkereit.
tdemeter2015-11-27 10:56:56 // 73987
Az is utálhatja a hideget!
Nekem a citroen rendszeresen csinal hulyesegeket ha hideg van. Pl a radio nem szol vagy recseg, vagy elkezd futeni mint az allat. Olyan is volt, hogy a hideg hatasara mindenfele errort vagott a muszerfalon aztan elmult.
A 159 nalam ilyeneket csinal hidegben:
Inditasnal egy ideig fura hangu a motor
A szellozteto ventillator nyikorog (7 fok alatt:)
A valto kemeny
A radio neha nem szol
A szervo kormany 1 adott allasbol allasba tekeresnel erezhetoen kattan egyet
A turbo futyul, de csak telen:)
Mindezek addig tartanak amig kicsit at nem melegszik... En megszoktam mar, nincs ezekre komoly gyogyszer...
Nekem a citroen rendszeresen csinal hulyesegeket ha hideg van. Pl a radio nem szol vagy recseg, vagy elkezd futeni mint az allat. Olyan is volt, hogy a hideg hatasara mindenfele errort vagott a muszerfalon aztan elmult.
A 159 nalam ilyeneket csinal hidegben:
Inditasnal egy ideig fura hangu a motor
A szellozteto ventillator nyikorog (7 fok alatt:)
A valto kemeny
A radio neha nem szol
A szervo kormany 1 adott allasbol allasba tekeresnel erezhetoen kattan egyet
A turbo futyul, de csak telen:)
Mindezek addig tartanak amig kicsit at nem melegszik... En megszoktam mar, nincs ezekre komoly gyogyszer...
Shadin2015-11-27 09:22:40 // 73986
Szarolasz behisztizett reggel, menet közben feltolta a Xenont maximálisan az égbe. Leállítás nem segített, "kézi" terhelésváltás sem segített. Valakinek volt már hasonló hibája?
Giuntini2015-11-26 23:46:07 // 73985
Osztrák! Ezek nem foglalkoznak az autóikkal.
Chianti2015-11-26 22:28:53 // 73984
Te nyertél, arrafelé kicsit több esett. De azért a felhajtott ablaktörlő nálad is befigyel! :o) Itt rajtam kívül senki nem foglalkozik ilyen apróságokkal, de biztos én vagyok rutintalan.
Giuntini2015-11-26 21:30:55 // 73983
Akkor jövőre tervbe vesszük. A bringám sem tagadhatja meg gazdàjàt. Csak három darab Alfa Romeo matrica van rajta.
'''''2015-11-26 20:41:41 // 73982
Semmit nem befolyásol.Ha érzel hozzá ambiciót akkor csináld! :-)
Pityukoma2015-11-26 20:16:13 // 73981
Nyugodtan megcsinálhatod, semmilyen negatív hatással nincs a működésre. Páran már megcsináltuk.
Blogom a duplacsövesítésről
Blogom a duplacsövesítésről
panza2015-11-26 20:10:44 // 73980
Semmi gondod nem lesz vele! Sőt azon kívül, hogy jól néz ki, talán jobban "szuszog" is. Nekem nincs gondom vele, ajánlom a blogomat.
Laci822015-11-26 20:01:11 // 73979
Helló mindenkinek!Tud valaki valamit arról,hogy befolyásolja -e az autó viselkedését ha át alakítom 2 kéményesre???Gyárilag csak egy kipufogó kivezetése van de nekem jobban tetszene kettővel..csak esztétikailag szeretném.csak nemtudom,hogy mit szólna a motor még egy nem oda tervezett kipufogó dobhoz?
tdemeter2015-11-26 15:51:04 // 73977
Nos bar telen nem annyira, de en probalom tartani magamat es bar tavasz eleji legelso tekeresnek nem valasztanek 120 km-et de az 50 barmikor johet!
8-10 fok kell es hogy ne essen az eso, szal ha ezek megvannak nekem jo, en benne vagyok.. Kozos tema az lesz!:)
http://www.sports-tracker.com/view_profile/tdemeter
:)
8-10 fok kell es hogy ne essen az eso, szal ha ezek megvannak nekem jo, en benne vagyok.. Kozos tema az lesz!:)
http://www.sports-tracker.com/view_profile/tdemeter
:)
Kazes☻2015-11-26 15:47:05 // 73975
Jajjj... csevibe akartam...
Kazes☻2015-11-26 15:44:34 // 73974
Létezik a "2 keréken is szép az élet" című topic. Ott tavaly előtt nyár vége felé hirdettem egy laza kis 120 km-es Csepel sziget kerülést, később áprilisban egy Gödöllő 50 és volt még Dobogó lő is, de végül csak a baráti társaság jött/ment, innen végül senki... :)
Liquid2015-11-26 15:41:36 // 73973
Normál esetben mi is biciklivel járunk munkába. Iskola/óvoda/Márti munkahelye nincs 1km, én pedig 2.2km-re járok. Szóval ha nem esik eső vagy hó akkor tekerünk.
tdemeter2015-11-26 14:57:43 // 73972
Egész nap azon rimánkodtam, hogy legyen mar legalabb 7-8 fok és elmehessek biciklizni.
Erre eddig a rohadt kocsimba kellett ulni:(
En pl szivesebben jarnek biciklivel, hiaba imadom az alfat...
Giuntini: 1x szervezzunk alfaamore bicikli turat:) En tavaly nyaron 150 km-ert tekertem le 1 nap alatt:)
Mindenki johet aki akar - kocsi nelkul :)
Erre eddig a rohadt kocsimba kellett ulni:(
En pl szivesebben jarnek biciklivel, hiaba imadom az alfat...
Giuntini: 1x szervezzunk alfaamore bicikli turat:) En tavaly nyaron 150 km-ert tekertem le 1 nap alatt:)
Mindenki johet aki akar - kocsi nelkul :)
Liquid2015-11-26 14:56:04 // 73971
én se lapátolni akarom feltétlenül :)
Bár amíg nincs túl sokszor és sok addig szivesen lapátolok...
Bár amíg nincs túl sokszor és sok addig szivesen lapátolok...
Piritu - 1.000.0002015-11-26 14:53:09 // 73970
Aki ilyet kivan, majd johet hozzam is reggel 6-kor havat lapatolni :-P
En speciel utalom a lapatolast,
En speciel utalom a lapatolast,
Liquid2015-11-26 11:51:25 // 73969
ide is jöhetne már valami hó :)
Giuntini2015-11-26 11:10:48 // 73968
Ezek szerint Tirolba megérkezett a tél! irány síelni!
Giuntini2015-11-26 10:57:18 // 73967
Nálam ezért a 2.4 volt a helyes döntés! Nyáron, amikor nincs munkám lent vagyok a Balatonon. Ott biciklivel járok mindenhová. Az autó pedig letakarva a kertben. Viszont amikor Budapesten dolgozom, a belvárosi, és egyéb szállodákhoz nem megyek autóval, egy az, hogy parkolni sem lehet, a másik, nem hagyom ott egész napra. A kertből föl Budapestre, majd napokig a garázsban, és utána vissza a kertbe. Mindez csak autópályán. Lent pedig elő a bicikli. nem csak 4 km-re, hanem akár 80-ra is. Így a 2.4 valami iszonyú jól érzi magát, és a DPF is köszöni szépen. Ilyenkor viszont itt Pesten minden más, autóval, még rövidebb távokra. Érződik a vason, hogy minden porcikájával kimenekülne a városi araszolásból. Kerülöm is a dugós helyzeteket. Viszont ilyenkor is, hetente, vagy kéthetente irány a Balaton. Teljesen egyetértek veled, az ember ennyi idősen már kényelmesebb, és nem akarja, hogy a töke lefaggyon a biciklin.
yani🍀2015-11-26 10:34:04 // 73966
Azért ez ennél kicsit összetettebb. A párommal egy munkahelyen dolgozunk, általában együtt jövünk-megyünk. Munka után bevásárlás, ügyintézés. Vidéken minden bezár délután 5-kor, így csak egy rohanás az egész. Ezt kerékpárral nem szívesen csinálnám nap, mint nap. Meg már kényelmes is vagyok.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-26 10:21:08 // 73965
főút mellett kimondottan káros...
Liquid2015-11-26 10:02:58 // 73964
ott a pont :)
.......................2015-11-26 09:58:59 // 73963
biciklivel 4 km kimondottan egészséges:)
Chianti2015-11-26 09:08:02 // 73962
Giuntini2015-11-25 22:49:55 // 73961
Én is főleg egyedül használom, de néha ülünk benne hárman-négyen. A kerti bútorokat azért valahogy elnyelte tavasszal. A Marea Weekend röhögő görcsöt kapott volna, ahogy nagy nehezen befért. Onnan indul a dolog, hogy itt csak a hátsó támla lehajtható. A 159 ezzel is tüntet, tulajdonképpen hitvallást tesz a sportos mivoltáról, és ez nem az a zöldséges kombi. A csomagtartó finom kiképzése miatt, nem is gondolna rá az ember. Viszont van egy óriási pozitívuma. A rögzítő fülek, és a rögzítő hálók. Ha elmegyek bevásárolni, a csomagok nem csúszkálnak, nagyon jól rögzíthetők. Ilyen nem volt a hatalmas csomagterű Mareában sem. Annak ellenére, hogy nem pakoló autó, de azért van benne praktikusság is, de azt Alfás eleganciával teszi.
Haddel2015-11-25 22:02:11 // 73960
Nekem is nagyon tetszik a brera ,de sajnos én is pakolok néha az autoval.Hiába van ott arra a berlingom.Volt már 160*200 méretü ágykeret is az alfában ,szétszedve persze,meg volt már tele bontott parkettával a csomagtartó,plusz egy 33-as váltó is volt benne stb. Viszont lassan két éve megvan,de szerintem még sose ült benne 4-nél több ember egyszerre.
.......................2015-11-25 21:51:38 // 73959
Az tény hogy a Brera nem pakolós autó
Például nincs SEMMI lehetőség tetőtartó felszerelésére
Vonóhorog is aranyáron van hozzá
A csomagtér ajtóra volt valami extra tartó,de azt hiszem azt a gyártásra kellett beixelni
Bár a hátsó ülés osztva dönthető,ami jól jön sokszor
És befér 4darab 245 35 19 kerék,+, két ember!
Például nincs SEMMI lehetőség tetőtartó felszerelésére
Vonóhorog is aranyáron van hozzá
A csomagtér ajtóra volt valami extra tartó,de azt hiszem azt a gyártásra kellett beixelni
Bár a hátsó ülés osztva dönthető,ami jól jön sokszor
És befér 4darab 245 35 19 kerék,+, két ember!
Giuntini2015-11-25 21:42:22 // 73958
Ez így van! Ebben tökéletesen igazad van, hogy a Brera formatervéből született a 159. Én csak azt mondom, hogy eljöhetnek olyan esetek, hogy szükség van a hátsó traktusra. A keret nélküli ablakok valóban nagyon látványosak. Nekem a nyaraló miatt, időnként szükség van az SW-re. Ez egy évben két- három alkalom, de olyankor nagyon jól jön. Nekem pokolian tetszik a Brera, de nem tehetem meg. Sokszor hárman vagy négyen utazunk, ezért az én szempontomból a 159 a jó döntés. Így is állandóan kapok a fejemre! Húgom mindig kritizálja a hátsó lábteret. Erre a válaszom, ez ilyen, nem muszáj ebben az autóban utazni.
.......................2015-11-25 21:03:39 // 73957
Hát a Breracoupé nem csak alacsony ülés ám
A keretnélküli ajtó,ami nagy széles így marha sok hely van ki és beszállni
A nagy sky window tetőablak
Alapból másak a kárpitok,pl. Szürke a padlókárpit
Az 2első ülés integrált fejtámlás,alap alfatex ,vagy kétszínű bőr
És a kiinduló design alapból a coupé volt
Csak utólag kapott a 159is hasonló designt
A keretnélküli ajtó,ami nagy széles így marha sok hely van ki és beszállni
A nagy sky window tetőablak
Alapból másak a kárpitok,pl. Szürke a padlókárpit
Az 2első ülés integrált fejtámlás,alap alfatex ,vagy kétszínű bőr
És a kiinduló design alapból a coupé volt
Csak utólag kapott a 159is hasonló designt
yani🍀2015-11-25 20:44:08 // 73956
Telefonon keresztül normális volt és nem ez az első Alfája. De még nem élem bele nagyon magam, mert még túl sok a HA.
Giuntini2015-11-25 20:40:54 // 73955
Az első szónál már el akartam volna venni a kedvedet, de ahogy továbbolvastam megnyugodtam. Az osztrák szervizmunka csodálatos, de ezt legalább nálunk szervizelték.
yani🍀2015-11-25 20:40:29 // 73954
Ha mostani gyorsan elmegy akkor igen, ha nem akkor nézünk másikat.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-25 20:36:14 // 73953
no sok sikert remélem össze jön!
yani🍀2015-11-25 20:32:38 // 73952
Osztrák a tulaj, de nálunk él. Az autót itt szervizeltette márkaszervizben, ami leinformálható. 2009 év végi, 140K körül van benne. Még csak telefonon beszéltem vele, holnap kapok képeket, a többit majd meglátjuk.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-25 20:28:17 // 73951
azért az nagyon messze van még, már mint a kiegyenlítődés a TBi is kompromisszum :) de jónak tűnik...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-25 20:26:53 // 73950
no mesélj, milyen TBi, részleteket :)
Giuntini2015-11-25 20:07:42 // 73949
Lassan kezd kiegyenlítődni a 159-nél a dízel-benzin arány. Azért ahhoz még kell egy pár benzines! Erhard nagyon elindította a TBI vonalat. Egyébként teljesen igazat adok neked! Valóban, rövid távokra abszolút nem éri meg a dízel. Ahogy mondod, ilyenkor 3-4 km alatt az üzemi hőfok közelébe se ér. Minden a részecskeszűrő, és egyebek ennek a kárát látják. A Brerának a vásárlása azért meggondolni való. Lehet, hogy egyszer-kétszer kellene a teljes értékű hátsó ülés, vagy a 159 csomagtartója. Az igazság az, hogy gyönyörű a Brera hátsója, de te vezetés közben ugyanazt látnád apró nüanszoktól eltekintve mint a 159 kormánya mögül. Az, hogy valamivel alacsonyabban ülnél az apróság, a futómű dettó ugyanaz ha jól tudom.
yani🍀2015-11-25 19:52:24 // 73948
Hirtelen adódott egy Tibi. Még nem láttam, de az eddigi infók alapján akár jó is lehetne.
Tulajdonképpen ezzel sincs semmi baj, csak én aggódom túl minden apró neszt. Az a baj, hogy a dízel nem nekem való. 3-4 km a munkahelyig nem egészséges.
Tegnap azt írtam, hogy jövőre egy Brerán gondolkodom, de ha ez összejön, akkor lehet, hogy átgondolom.
Tulajdonképpen ezzel sincs semmi baj, csak én aggódom túl minden apró neszt. Az a baj, hogy a dízel nem nekem való. 3-4 km a munkahelyig nem egészséges.
Tegnap azt írtam, hogy jövőre egy Brerán gondolkodom, de ha ez összejön, akkor lehet, hogy átgondolom.
Pityukoma2015-11-25 19:36:53 // 73947
Úgy legyen :-) Részletek?
yani🍀2015-11-25 19:23:58 // 73946
Még nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy összejön egy másik.
SKrisz2015-11-25 14:09:25 // 73942
Az akksid döglött meg. No para. Új akksi és minden OK lesz :-)
vexdecore2015-11-25 12:35:50 // 73941
Köszönöm. Megnézem. Én is arra tippelnék.