Fórum >> Típusok >> 159

.......................2015-12-07 14:00:05 // 74459
Tesco ban van bazi olcsón ,előkevert -35fokra
Az tökéletes
David | Centocinquantanove2015-12-07 13:48:07 // 74458
Üdv!

Szeretném megkérdezni, hogy van e valakinek fagyálló hűtőfolyadék cseréről blogja? Főleg a légtelenítési pontok érdekelnének (feltételezve, hogy több is van). 1.9 JTD 8V

Nézem az ajánlott Tutela Paraflu Up fagyállót, ami kb. horror árban van a többihez képest. Nem fillérbaszásilag, de tudtok ajánlani alternatívát?

Előre is köszi!
gery1472015-12-07 12:48:00 // 74457
Én rotiform-ra tippelném.
Shadin2015-12-07 09:16:51 // 74455
Ellenőriztem mindkét oldalt és a közepet is és jól villogtatja a kockákat. Csak az első radar piktogramjai is látszódnak a kijelzőn. Ami mondjuk logikus.
Shadin2015-12-07 09:14:40 // 74454
Ma jelent meg a hahu-n?
yani🍀2015-12-07 08:17:16 // 74453
Mivel elég gyér az érdeklődés a gépre, így sajnos kezdem elveszteni a hitemet, hogy összejön a csere. Mivel az eladót sem akarom hitegetni, ezért ha valaki szeretne egy jó állapotú TBI-t a Hahun megtalálja. nem teszek fel linket, mert csak a szívem fáj miatta.
Haddel2015-12-06 23:28:49 // 74452
Sajnos nem,fb-ről loptam a képet.
Tibcsi1662015-12-06 23:18:16 // 74451
1db bal első felső lengőkar van. Szerencsére nem dobtam még ki. Épp most nyáron cseréltem.
Liquid2015-12-06 22:34:20 // 74450
ez király volt :)
íme a szponzor-sapkás verzió :D
.......................2015-12-06 22:29:19 // 74449
Felgen gyártmányt ismerjük?
Haddel2015-12-06 22:23:34 // 74448
Pityukoma2015-12-06 22:21:08 // 74447
Nem tudsz olyan OFF-al jönni ami kizárná :-) Shadin hozza kupát, lehet meccselni ismét érte :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-06 22:09:31 // 74446
Ha OFF-al megyek azért még játszhatok én is? :-DD
Pityukoma2015-12-06 21:50:01 // 74445
Jah, már én is dobtam ki.... ha tudtam volna. csak most kezd összeállni a kép.
Pityukoma2015-12-06 21:48:43 // 74444
Csak is teli :-D nem lesz nagy igénybevételnek kitéve :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-06 21:46:04 // 74443
milyen hátsó féktárcsa? hűtött vagy teli? :)
Liquid2015-12-06 21:37:17 // 74442
ejj ha 1-2 hónappal ezelőtt szólsz, remélem addig nem lesz ismét ilyen mókám :)
Pityukoma2015-12-06 21:35:48 // 74441
Sziasztok :-) Kellene nekem egy lecserélt rossz első felső lengőkar + egy hátsó féktárcsa. Mielőtt rosszra gondolnátok, nem akarom tovább használni :-D A VTT4.0-ra készülök egy újabb játékkal és annak az összeépítéséhez kellene. Ha lengőkarból lenne 2db az még jobb volna. Szóval gondoljatok rám és ne dobjátok ki!
Pityukoma2015-12-06 12:24:33 // 74440
Logikus, így már értem. Köszi :-)
mzo2015-12-06 12:19:25 // 74439
Igen, pontosan azert amit Csabi is mond, a nagyobb motor terheles miatt. Azt hogy a klimat bekapcsolja-e nem tudom. Ezt a tukorfutes/led dolgot is az offos forumban tudtam meg, es tenyleg bevalt. Mar felmerult bennem, hogy kiszedetem belole a szurot, de sajnos nem olyan egyszeru ez a procedura, mint az 59-esnel volt. Itt mar a leomloben van kozvetlen a turbo utan a szuro, nem olyan olcso a csereje. Igy hat marad, legalabbis egyelore biztos...
.......................2015-12-06 12:13:46 // 74438
Hát igazad lesz,a végén kiderül hogy a legjobb cr diesel hosszútávon
Manapság bme 4..6 hengeres dejzelek a főtengelyre fogazott lánckerékkel?
A megnyúló lánc szarrá koptaja a fogakat
Ami ráadásul a váltó oldalon van?
Az milyen már?
Meg elforgó hexagon tengelyek miatt beállt a motor az audiban?
Komolyan lassan nincs csak a fiat alfa jtdm ami használtan is megbízható motor
Km >200000
Csabi2015-12-06 12:02:40 // 74437
Annyival is nagyobb legyen a motorterhelés. Egyes típusoknál még a klímát is bekapcsolja (állítólag)...
Pityukoma2015-12-06 11:38:46 // 74436
Ezt nem értem, miért kapcsol be az ablak/tükör fűtés regen alatt?
mzo2015-12-06 11:30:39 // 74435
Alfaban viszonylag konnyu kiszurni, ha mast nem a turbonyomasrol. Offos automba beepitettem egy ledet a visszapillanto tukorlap moge amit rakotottem a tukorlap futesere. Ugyanis regen alatt bekapcsol a hatsoablak/visszapillanto tukor futes, igy konnyen eszre lehet venni ha regeneral, olyankor piros fenyben uszik a visszapillanto. Egyebkent a hangja is nagyon megvaltozik a motornak, sokkal jobban mint az 59-esnel. Szinte olyan lesz mintha lyukas lenne a kipufogo.
Csabi2015-12-06 11:00:39 // 74434
Általában észreveszem a regen kezdetét, és mivel pontosan 10percig csinálja tudom, h mennyi van hátra. Gondolhatod, ha 2perc van vissza akkor nem fogom megszakítani, de sajna van hogy 6-8 perc lenne vissza, ilyenkor nem várok, vagy teszek plusz kört.
Egyébként ha megvárom a regen végét akkor is kell 1 perc , h szintén visszahűljön minden....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-06 10:26:31 // 74433
azt le kell kötni, ha még nem kopott ki :) egyébként ezek nélkül egy atombiztos motor a 2.4 a egyik legjobb dejzele az Alfának...szép a hangja, keveset fogyaszt, brutál nyomaték...
.......................2015-12-06 10:02:59 // 74432
Ezt nem értem,leállítod aztán beindítod egy percig?
Nem lenne egyszerűbb megvárni míg befejezi a regent?
Csabi2015-12-06 07:48:41 // 74431
Teljesen normális a turbónyomás változás (csökkenés)regen közben, ahogy írod . Viszont a teljesítmény csökkenés nem... Nem csak placebo? VAgy annyira jelentősen elveszik a teljesítmény?
Sokszor adódik úgy nálam is, h meg kell szakítsam a regenereációt. Ilyenkor a leállítás után rögtön visszaindítom az autót, h visszahűljön a turbó...kb 1percig járatom és leállítom.
Egyébként meg tudja a dolgát, elkezdi és befejezi, amikor tudja...:)
.......................2015-12-05 22:53:45 // 74430
Ja mióta a kis pillangók sincsenek a szívósorban
Azóta egy deka füst nincs ,
Nulla korom ,dpf nélkül
gery1472015-12-05 22:43:16 // 74429
A DPF dolgot kezdem én is egyre jobban nem szeretni.

Hétköznap városban közlekedünk rövid vidéki szakasszal, igaz a város itt nem jelent dugózást és hosszas araszolást szerencsére... hétvégente pedig általában autópályázunk.

Ma a Balatonra mentünk mi is és 30km pályázás után mikor jöttem le a pályáról elkezdett regenerálni, külön öröm volt az ilyenkor elszálló fogyasztás nézése mellett, hogy 5km lett volna vissza a házhoz.

Mostanában azt vettem észre, hogy mikor regenerál a turbó nem úgy viselkedik mint mikor normál üzem van. Ez alatt azt értem, hogy sokkal erőtlenebb az autó és nem is nagyon akar a nyomás 0,8 fölé menni, egyenletes gáz mellett egyenes szakaszon pedig le is esik a nyomás 0-ra. Múlthéten Pestre mentem Fehérvárról és a Váli völgyi OMW kút előtt kezdett bele a reg-be, a kút utáni emelkedőn élmény volt felmászni... majd miután befejezte a reg-et minden visszaállt a normál kerékvágásba és újra lehetett haladni az autóval.

Más is tapasztalt már ilyet?

Hibaüzenet nálam nincs.

Üdv mindenkinek!
Giuntini2015-12-05 22:23:21 // 74428
Az a baj, hogy a Dpf olyan hibajelenséget okoz, ami először ijesztőleg hat. Nem megy az autó, gondol az ember turbo hibára, és egyebekre.
mzo2015-12-05 22:20:45 // 74427
Nalam uzemmod sincs, sport meg plane :))
pettinke2015-12-05 22:07:45 // 74426
mert a DPF eltömődöttség mértékét is a nyomásszenzorok (meg a cső...) alapján tudja mérni. elkezdi a regent, de nem tudja közben már azt sem mérni, hogy tisztul-e - így aztán abbahagyja. (egyáltalán, irreális értékek jönnek ilyenkor, néztem már számítógépen lukas csöves regen-t, meg utána a normálisat is).
mzo2015-12-05 21:58:52 // 74425
A Dpf el ket nagy baj van. Az egyik a regenek. Hoterheles, olaj higulas porgetesi kenyszer stb... A masik az hogy eltitkolja a porlasztocsucsok tul keppen a befecskendezo rendszer allapotat esetleges hibajat. Marpedig a Dpf csak addig mukodik tokeletesen amig az egesz motor es csatolt reszei is tokeletesen hiba nelkul uzemelnek "optimalis" uezemeltetesi korulmenyek kozott. Ertsd autopalya, orszagut, hosszu tav. Varos megoli a rendszert ami nonszensz. Sztem.
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:53:44 // 74424
Furcsa, hogy alap esetben nálam sem lehet megnézni, csak sport üzemmódban.
mzo2015-12-05 21:50:33 // 74423
:) Hat en turbonyomast sajna nem tudok mar nezni, de az tenyleg dobbenet hogy ezt ilyen ugyesen meg tudtak oldani a mernokok.
Giuntini2015-12-05 21:50:04 // 74422
Azt aláírom, hogy a 2.4 nem igazán szereti a városozást. Most három hétig nem vittem ki a pályára, városozás, és rövidek is voltak benne, és valszeg itt a Dpf hiba. Most ha nyomáskülönbség érzékelő cső, ha nem, akkor is ki akarom vetetni a részecske szűrőt kitisztítatni. Nem áll rá a lelkem, hogy megszabaduljak tőle.
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:46:21 // 74421
Ma mentem Dynamic üzemmódban is egy kicsit, és tátva maradt a szám...
Ott látni a turbónyomást, hihetetlenül gyorsan épül fel. Gyakorlatilag a gázpedállal együtt mozog :-))
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:44:08 // 74420
Mint írtam, a 2,4 szerintem is más tészta. Meg tudom érteni az álláspontodat, de nem valószínű, hogy én is ezt az utat követném.
mzo2015-12-05 21:41:34 // 74419
Piritu olvastam a blogodban az uj autoddal kapcsolatos elso leirast. A gazreakcional picit megalltam, mivel nekem is az uj off os autom -ami mar eu5 diesel- olyan gazreakciokkal bir, hogy csak pislogtam. Kb mint egy eu idok elotti benzines!
Kicsit feltem tole hogy na milyen tohonya lomha lesz az ujabb eu norma altal agyonfolytott motor, de vegul nagyon nem igy lett.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-05 21:37:01 // 74418
hát igen milyen furcsa, hogy nem kell néznem a pillanatnyi fogyit mi mikor pucol, mennyit menjek még plusszban....nagyjából semmit nem kell nézni csak tolni :D
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:36:13 // 74417
Szerintem programozás kérdése. Ha tudja a jeleket értelmezni a comp, akkor teszi a dolgát, ha nem, akkor "valamit" jelez. Azt, ahol valami nem kerek. Innentől a kiírt dolog nem biztos, hogy ténylegesen maga a probléma. Emiatt nem egyszerű kiolvasás a hibakeresés.
pl a 156-om az egr megszorulásakor lmm hibát dobott. A Spider az E10-re meg TRA/FRA hibát, ami semmi konkrétat nem jelent Mindössze azt, hogy valami nem stimmel a ki- és a bemenő adatok közt.
Liquid2015-12-05 21:27:25 // 74416
tudod jól, hogy alapvetően egy húron pendülünk, kivéve az olyan eseteket amikor egy felesleges tankcsapdát hatástalanítok, temészetesen eltérve a gyári, meg EURO akármennyi előírásoktól.
Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben az hogy visszaalakítom DPF-esre, de egyszerűen nem látom értelmét. Mert igaz ugyan hogy kicsit se füstölne,de:
- azt se venném észre ha baj van, mert elnyomja, mint ahogy az előző tulajnál is történt
- feleslegesen szopnék vele, mert a 2.4-nél biza el van baxva.
- többet kajolna (ez utóbbi érdekel a legkevésbé)
- általában nem megyek sok100 km-es etapokat, így állandóan szórakozhatnék vele, hogy ja regenerál, menjünk még kicsit...ez nem hiányzik.
- ha valaki előáll egy valóban használható megoldással (ami nem jár a fent említett szopásokkal, én leszek az első.
- marad a V6 :)
Giuntini2015-12-05 21:25:01 // 74415
Mindenesetre azt nem értem, hogy miért ilyen sokára dobott hibakódot. Ha a nyomáskülönbség érzékelő cső a ludas, akkor nem tudta befejezni, vagy akár valóban megcsinálni a regent, de miért nem írja ki, hogy a Dpf eltömődött?
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:19:53 // 74414
Tiszta sor. A filzófiai eltérés onnan jön, hogy kapásból "herélünk" vagy cserélünk. (DPF-el és szívósorral és még sok minden mással is ez a helyzet, egészen a bontott féktárcsáig). Továbbá azt is tudomásul kell venni, hogy ha csak az eladáskor megélt értékvesztésem 5-10%-át költöd ezekre a dolgokra, újabb százezrekig problémamentes lehet az autó. Valamit, valamiért.
A 2,4 más tészta.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-05 21:18:28 // 74413
az E.T-i? nincs meg, régen láttam :D
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:14:23 // 74412
E.T.-vel könnyű :-DD
Amúgy neked megvan? :-)
mzo2015-12-05 21:09:21 // 74411
Gondoltam erre én is...
Liquid2015-12-05 21:05:43 // 74410
z jogos, de azt is vedd tudomásul, hogy te akkor adod el amikor mi megvesszük kilométerileg... ez nagyon nem mindegy
Ja és a 2.4-nél, finoma szólva nem sikerült csont nélkül megoldani gyárilag a DPF kérdést.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak