Liquid2015-07-24 15:44:09 // 69590
ha felújítócég akkor értelemszerűen sehova :) Egy autószerelő műhely se gyárt autót, két külön műfaj. A lényeg hogy értse a dolgát.
GTPeti2015-07-24 15:10:39 // 69589
Szerintem akik a Fer-Vill ügyfelei, a temérdek kis maszek műhely és pár józanabb csili-vili szervíz, azokat pont nem érdekli a 9100. Ez Magyarország. Miért invesztálna a cégtulajdonos olyan dolgokba, ami gyakorlatilag egy oklevelet jelent a falon? Ők NEM szállítanak semmilyen autógyárnak. Ami számít, hogy jól dolgoznak-e. Vagy te ISO9100-es szervízbe is hordod az autód? Én nem. Mert nem vagyok hajlandó fizetni a felárért, amit ez jelent. Ugyanúgy, mint az üvegből készült váróteremért sem. Nice-to-have.
.......................2015-07-24 14:59:08 // 69588
aztán melyik autógyári gyártósórra szállít be ez a felújítócég?
tippelek ,sehova
tippelek ,sehova
.......................2015-07-24 14:57:16 // 69587
aztán neked mint vevönek ki tanúsítja egy kisipari generátorról ,hogy jó e?
más a sorozatgyártás és más a javítóipar,
ne keverjük a szezont a fazonnal
más a sorozatgyártás és más a javítóipar,
ne keverjük a szezont a fazonnal
David | Centocinquantanove2015-07-24 14:52:12 // 69586
ISO 9001-el az autóiparban kiröhögnek.
Semmit nem jelent, ma már az vesz tanúsítványt aki akar, ráadásul, ha új beszállítóként akarsz bekerülni a körbe, akkor kitörölheted vele a segged.
Mondok mást. Ismerek olyan magyar-japán céget aki "A" alkatrészeket gyárt és visz be japán autógyárba tanúsítvány nélkül... Gondolom csak azért teheti meg, mert a belső szabályozása kielégíti az autógyár igényeit, és ezt be is tudták bizonyítani. Például magának az autógyárak zömének sincs pl TS 16949 tanúsítványa - de a beszállítóktól megköveteli az esetek túlnyomó többségében.
Persze nem azt mondom, hogy felesleges, mert jó ha van de a tanusítvány nem minden.
Semmit nem jelent, ma már az vesz tanúsítványt aki akar, ráadásul, ha új beszállítóként akarsz bekerülni a körbe, akkor kitörölheted vele a segged.
Mondok mást. Ismerek olyan magyar-japán céget aki "A" alkatrészeket gyárt és visz be japán autógyárba tanúsítvány nélkül... Gondolom csak azért teheti meg, mert a belső szabályozása kielégíti az autógyár igényeit, és ezt be is tudták bizonyítani. Például magának az autógyárak zömének sincs pl TS 16949 tanúsítványa - de a beszállítóktól megköveteli az esetek túlnyomó többségében.
Persze nem azt mondom, hogy felesleges, mert jó ha van de a tanusítvány nem minden.
GTPeti2015-07-24 13:13:05 // 69585
"a mai az eldobós fajta" (Kimoderáltam a véleményem ezzelkapcsolatban. :)
.......................2015-07-24 12:42:59 // 69584
igazából a mai generátorokban minden tönkremegy ,még a háza is
a 90 es években még olyanokat tettek bele gyárilag amit akár 2* 3* is felújítottál
a mai az eldobós fajta
a 90 es években még olyanokat tettek bele gyárilag amit akár 2* 3* is felújítottál
a mai az eldobós fajta
GTPeti2015-07-24 12:24:26 // 69583
A 156 120 Amperes generátorának a teljes felújítása mindenestől (szabadonfutóval) 40eFt volt. Kedvezménnyel, 30 alatt lett volna.
Az Uno-é még 15 sem volt, igaz abban nincs szabadonfutó.
A "vicc ez a cég" azért kicsit erős, mert mint írtam, nekik ez a főprofiljuk és egész nagyra nőttek, másrészt rosszat még nem nagyon hallottam a munkájukról. (Bár hibák biztos mindenhol előfordulnak.)
A 65ezres felújított gen. tényleg drága, ne vedd meg.
Egyebet nem tudok elmondani. :)
Az egész irományom célja annyi volt, hogy ha valaki keres egy felújító-céget, akkor őket is vegye számításba. (Vagy vegyen egy gyári felújítottat, ha nem nagy az árkülönbözet.)
Az Uno-é még 15 sem volt, igaz abban nincs szabadonfutó.
A "vicc ez a cég" azért kicsit erős, mert mint írtam, nekik ez a főprofiljuk és egész nagyra nőttek, másrészt rosszat még nem nagyon hallottam a munkájukról. (Bár hibák biztos mindenhol előfordulnak.)
A 65ezres felújított gen. tényleg drága, ne vedd meg.
Egyebet nem tudok elmondani. :)
Az egész irományom célja annyi volt, hogy ha valaki keres egy felújító-céget, akkor őket is vegye számításba. (Vagy vegyen egy gyári felújítottat, ha nem nagy az árkülönbözet.)
.......................2015-07-24 12:19:27 // 69582
a weblapon még az ISO 9001 sincs feltüntetve,egy vicc ez a cég
én nem bíznék ilyen mezítlábas felíjításban
én nem bíznék ilyen mezítlábas felíjításban
.......................2015-07-24 12:16:54 // 69581
a mito hoz ugyanez
a 51854901
fer vill 65eFt
felújított nyugati 35 eFt
dupla áron dolgoznak mint kellene
a 51854901
fer vill 65eFt
felújított nyugati 35 eFt
dupla áron dolgoznak mint kellene
.......................2015-07-24 12:14:59 // 69580
a 2,4 jtdm hez
.......................2015-07-24 12:12:43 // 69579
ja a DENSO DAN 936 megkapom 45..50 eFt ért vadí újban
a Fer-vill meg ad egy felújítottat 64eFt ért
"hülye azért nem vagyok"
a Fer-vill meg ad egy felújítottat 64eFt ért
"hülye azért nem vagyok"
GTPeti2015-07-24 11:10:35 // 69578
"ez a generátor felúitgatás csak delco remy nek megy
kisipar nem vágja"
A Fer-vill ebből él 20+ éve. ;) És megy nekik.
Nekem két generátort újítottak fel és mindkettő tökéletesen muzsikál.
kisipar nem vágja"
A Fer-vill ebből él 20+ éve. ;) És megy nekik.
Nekem két generátort újítottak fel és mindkettő tökéletesen muzsikál.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-24 10:52:30 // 69577
megy az a kisiparnak is ha megfelelő helyre viszi az ember...ott mindent kicserélnek...a gyári felújított azért jó, mert ott nincs meglepetés, mindent kicserélnek újra és még a házat is újra festik és kb annyi, mint a kisiparos
David | Centocinquantanove2015-07-24 10:45:52 // 69576
Azért egy generátor nem egy űrrakéta.
Egy becsületes és hozzáértő szaki aki rá is szánja a kellő időt, az meg tudja azt csinálni, csak ilyet marha nehéz kifogni.
Egy becsületes és hozzáértő szaki aki rá is szánja a kellő időt, az meg tudja azt csinálni, csak ilyet marha nehéz kifogni.
.......................2015-07-24 10:33:38 // 69575
legközelebb Erhardnál vegyél egy vadi ujat,
az garantáltan jó lesz 4 évig
ez a generátor felúitgatás csak delco remy nek megy
kisipar nem vágja
az garantáltan jó lesz 4 évig
ez a generátor felúitgatás csak delco remy nek megy
kisipar nem vágja
Hege2015-07-24 10:09:07 // 69574
Ki van a "hócipőm". Már megint generátor bajom van. Soha többet nem viszem a ballószögi villamossági szerelőhöz. Másfél éve vittem el hozzá kicserélte a állórészt kicserélte a diódasort. Ezek használt generátorból adta és kért egy húszast a javításra. Az idén meg meghalt a szabadonfutó azt is kicseréltem került 14-be. Most megint megpusztult. Úgy néz ki zárlatos. Ja és most ráadásul nem is otthon vagyok, hanem az Ősöknél Körösladányban. Itt meg nincs semmi és senki. Legközelebb Tarcsán van egy szerelő úgyhogy nála rendeltem egy cserés generátort, amely teljesen fel van újítva ki van cserélve miden. Ez úgy megy, hogy rendelsz egyet és odaadod a rossz generátort cserébe. Mindjárt bele került is negyvenötbe. Így most már duplán fizettem érte. Az a jó viszont, hogy már a szerelést akár akna nélkül is meg tudom oldani felülről fél óra alatt kivettem a generátort. Megnéztem a feszszabályzót az is elég kopott már azt is cserélni kell, diódasor, estleg állórész, ja még csapágyat is. Így már többe is kerűl mint a felújított. Kár, hogy akkor nem vettem meg a cseréset.
.......................2015-07-24 08:56:22 // 69573
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-24 08:32:16 // 69572
jó ez a felni...a kockát meg kell hagyni a németeknek :)
droberto2015-07-24 08:23:36 // 69571
Inkább lóhere. :)
.......................2015-07-24 08:21:30 // 69570
Pedig jó a coupe ,csak a virágfelni gáz
yani🍀2015-07-24 07:45:43 // 69569
Hát remélem nem ilyen lesz. Nekem így képen nem annyira jön be, de hátha majd élőben: Giulia SW / Coupe
Haddel2015-07-24 06:36:44 // 69568
.......................2015-07-23 21:59:24 // 69566
Kétlem,
Vagy nem GTI volt,vagy béna a sofőr
Átugorja a kocsidat még 200 lóval is
Mentem már vele,
Ha meg csippeled még 3ik ban is kapar a kerék padlógázra
Próbáltam csippelt octavia rs t,nos a 3,0 tdi audit állva hagyja simán
Vagy nem GTI volt,vagy béna a sofőr
Átugorja a kocsidat még 200 lóval is
Mentem már vele,
Ha meg csippeled még 3ik ban is kapar a kerék padlógázra
Próbáltam csippelt octavia rs t,nos a 3,0 tdi audit állva hagyja simán
Piritu - 1.000.0002015-07-23 21:22:36 // 69565
Mondjuk erre nem gondoltam :-DD
Piritu - 1.000.0002015-07-23 21:21:47 // 69564
Skacok! Lehet, hogy az OFF góf GTI-k ennyire gyengék? Ma kettővel is találkoztam. 90-100-ról kigyorsítva 180-ig az egyik nem tudott ellépni, a másik meg éppen észrevehetően. Kicsit több lónak kellene ott lenni az én 170-emnél. Totál meglepett a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-23 21:19:25 // 69563
vagy tekert az autód :))))
Piritu - 1.000.0002015-07-23 21:14:50 // 69562
Nekem is villogott, amikor lehúztam a B&M dobozát. Proxi rendezés segített.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-23 20:04:14 // 69561
és még reset sem kellett....újra jó :D
Shadin2015-07-23 18:55:41 // 69560
Nem feltétlenül, általában a gagyi kütyüvel kiütött Km esetén szokott :-)
Jupiter1552015-07-23 18:26:33 // 69559
Hátha valaki még nem látta: 2.4 JTDm
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-23 16:57:46 // 69558
a reset mindent megold :)
Pityukoma2015-07-23 16:55:01 // 69557
Csak a porvédő kellene? Az az én lecserélt lengőkaromon jó. Leoperáljam neked?
Pityukoma2015-07-23 16:53:35 // 69556
Nekem az 5 év alatt 3x volt ilyen. Aksi saru le-fel aztán megjavult.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-23 16:48:00 // 69555
ha villog az össz km számláló az miért is van a B&M miatt?
.......................2015-07-23 16:17:52 // 69553
müködött a klíma mióta megvetted a kocsit?
Dzsozy2015-07-23 14:24:19 // 69552
Köszi! Esetleg nem egy kék színű doboz a fülkében anyós ülésnél, ill ott a ventinél?
Esetleg ez?
Esetleg ez?
gpek2015-07-23 13:41:49 // 69551
Holnap megmutatom a VW gyárnak, hogy milyen egy szép autó, hajnalba indul a család Wolfsburgba.
Norbi1592015-07-23 13:18:49 // 69550
A ventilator keretére van felfogatva egy kb cigis doboz méretű vezérlő. Én most cseréltem. De nekem a chek lámpát is dobta hozzá. Egy 20as volt bontottan és otthon cseréltem.
Dzsozy2015-07-23 11:35:04 // 69549
Szép napsütéses, klímás napot Mkinek!
Továbbra is besülök a kocsiba, mivel a klíma bemondta az unalmast. Viszont eljutottam odáig, hogy a P1481-es hiba pontos megfogalmazása:Hűtőventilátor fordulatszám érzékelő áramkör. mivel a kocsit most nem tudom nélkülözni, így nem tudok elgurulni autó.vill. szerelőhöz, (asszem muszáj lesz) , nem tudjátok hogy hol keressem a cuccot?
Továbbra is besülök a kocsiba, mivel a klíma bemondta az unalmast. Viszont eljutottam odáig, hogy a P1481-es hiba pontos megfogalmazása:Hűtőventilátor fordulatszám érzékelő áramkör. mivel a kocsit most nem tudom nélkülözni, így nem tudok elgurulni autó.vill. szerelőhöz, (asszem muszáj lesz) , nem tudjátok hogy hol keressem a cuccot?
FireAlfa2015-07-23 11:32:32 // 69548
Megnéztük a rudazatot, szerencsére csak leugrott a helyéről. Így visszatéve most rendesen a helyén van, indításnál, leállításnál és egy gyors körnél sem esett le. Nagyobb volt a füstje mint a lángja, köszönöm ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-23 10:52:22 // 69547
nem tudom, mivel nem voltam német autópályán :) az ismerősöm aki elvitte az sw-t ő pályázik 130-140-nél 8.6-ot mondott
.......................2015-07-23 10:22:38 // 69546
értékelem hogy nem kormolod tele a várost :)
Zsombor2015-07-23 10:19:59 // 69545
Nem cserélném le a Brerát, de már 3.2 V6-ot vennék, ha lenne ugyanebben a színösszeállításban.
.......................2015-07-23 10:17:55 // 69544
német autópályán mennyi a fogyija a TBi nek?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-23 09:35:59 // 69543
a kettőnégy majdnem megközelíti gyári állapotában a TBi-t ...ezért Tibizem :DDD
Zsombor2015-07-23 09:19:25 // 69542
Nem Pesten és nem a 2.4 :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-23 09:14:59 // 69541
sokra nem megyünk vele :))) egy dejzel átlagban eszik 7l-et ...