Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2015-07-19 21:38:05 // 69453
Megmutatnám egy klímásnak, h üzem közben milyen nyomások uralkodnak...Vagy ott a MES azzal is tudod nézni...
...gondolom 30fok felett csinálja...
Piritu - 1.000.0002015-07-19 21:36:24 // 69452
A klímás lefejti, majd visszatölti azt a bizonyos olajat a gázzal együtt a géppel, ráadásul a kompresszorban akkor is benne marad az olaj...
GTPeti2015-07-19 21:31:33 // 69451
Az olaj miatt, gondolom. A kérdés, hogy az mennyire öregszik és használódik el.
Piritu - 1.000.0002015-07-19 21:28:41 // 69450
Gázt cserélni? Azt meg minek? Vagy van benne, vagy nincs, nem lesz helyette más. VAgy megint lemaradtam valamiről?
Kérdés, hogy mi zúg? Nem lehet, hogy az állító motor vagy a lapát szorul? (Nekem a Spidernél a belső keringető kattogott egy időben, aztán megjavult. Kieshetett, amiben elakadt.)
Norby2015-07-19 21:05:12 // 69449
A kilímám néha hideget, néha meleget nyom. Néha valami zúgó hangot is hallat!
Kompresszor hiba?
A gáz le lett cserélve 1 hónapja, mert azt hittem az a baja, de nem. Akkor is meg volt a rendszerben az 5 bar.
Piritu - 1.000.0002015-07-19 18:08:12 // 69448
Nagyon úgy néz ki, hogy a héten a Párduc utoléri a Pókot.
175.500 km körül állunk, míg a Pók 177.623-on áll :-))
Piritu - 1.000.0002015-07-19 18:05:07 // 69447
Megvolt a Párduc felkészítése a jövő heti 2*1000 km-re. (Folyadékszintek rendben, ablakmosó feltöltve, a hazaérkezés utáni szervizre bejelentve.)
Már csak a kerekeket kell reggel felfújni az autópályázáshoz, tankolni, oszt GO :-))
Piritu - 1.000.0002015-07-19 18:01:03 // 69446
Nekem ebben a kábelcsatornában vitték be a tápot az erősítőnek:
emGéza2015-07-19 15:35:42 // 69445
Mik vannak !
Alkonyérzékelős fényszóró , magasság állítás nélkül .
A bal oldalit feljebb kellene tekerni , hogy lehet ?
Néztem de nem láttam . Jó csak nézegettem :D
tirex2015-07-19 11:53:22 // 69444
Nem, a futómű teljesen oké, kézzel hozzáférek a kerék felett, mozgatom azt a kis gömbfejet és tényleg brutál hangja van.
Hege2015-07-18 21:26:53 // 69443
Ügyes. Sajnos én nem jöttem rá, pedig néztem minden irányból. Arra gondoltam az két fém bonthatatlanul préselték bele és sehogy sem lehet hozzáférni. Sajnos már kidobtam így most azt nem tudom tesztelni. Majd a többin kipróbálom.
emGéza2015-07-18 18:29:41 // 69442
Elolvasva ! :D
Piritu - 1.000.0002015-07-18 17:46:11 // 69439
A szervizszámláló előtte 1000 (de lehet, hogy kettő) km-el figyelmeztet. Aztán egyre sűrűbben. Ha lejárt akkor szinte km-enként. Az olajcsere számláló nem szól előre, csak ha elérte a nullát. Akkor viszont 2-3 km-enként. A motort tudtommal nem tiltja le. Olajcsere figyelmeztetéssel mentem vagy 1800 km-t.
emGéza2015-07-18 17:06:07 // 69438
Mi lesz akkor , ha a szerviz számláló eléri a dolgát ?
Már félúton tart .
Kozi2015-07-18 16:59:20 // 69437
Köszönöm! :)
GTPeti2015-07-18 16:41:07 // 69436
Az nem lehet, hogy a te autódban a lámpagömbfej mellett valami a futóműben is ki van kopva? ;)
tirex2015-07-18 15:03:33 // 69435
Hali. Nem lehet hogy a lámpa állító gömbfej van kikopva és az koppan? Nekem az volt és nagyon durva hangja volt, olyan mintha ki akarna esni a futómű. Pont a bal elején van és elég hangos ha bent ülsz a kocsiban.
Dömpi (il dottore)2015-07-17 23:30:17 // 69434
vasárnap nekilátok :)
droberto2015-07-17 22:56:47 // 69433
Grat a blogodhoz. Sejtettem én, hogy javítható ez.
Megelőztél. :)
Kozi2015-07-17 19:54:49 // 69431
Sziasztok!

A 159 ajtóhatároló javításáról írtam egy blogot amit az oldalamon talál akit érdekel.
Remélem sok emberkének segítek ezzel!
direttore2015-07-17 19:44:45 // 69430
Kimenet kell, mert a streamerbe van az aux bemenet:)
yani🍀2015-07-17 19:27:05 // 69429
Akkor neked bemenet kellene, nem kiment?
direttore2015-07-17 18:54:25 // 69428
Bouna Giornata!

Vlaki meg tudná mondani, hogy van e aux kimenete hátul a gyári cdradionak?

A tervem, hogy bluetoothon keresztül streamerrel zenét nyomnék a cdradiora.
A blue&me nem tudja az A2DP-t sajnos.
ValeRossi462015-07-17 16:10:56 // 69427
Akkor csak össze van gyógyulva,azt levettem,de nem akart megmozdulni.
Ez padon van,így kicsit egyszerűbb a helyzet.
Köszi
.......................2015-07-17 16:08:39 // 69426
Van egy M6 csavar a közepén ,azt kitekered,és már jön is le a kupplung
Aztán egy seeger gyürű fogja a szíjtárcsát,azt leveszed és lent is van
Márha kifér az útban lévő tartótól
Lőjjél képet a csapágyról ,a 2,4ben nem cserélhető egyszerűen
.......................2015-07-17 16:04:17 // 69425
Most győzködöd magad hogy jobb a 159 a 430d től?
David | Centocinquantanove2015-07-17 14:40:55 // 69424
A másik kérdésem meg az lenne, hogy mi van olyankor, amikor a tempomat random kikapcsol, és be sem lehet újra kapcsolni, amíg nem állítom le az autót, és indítom újra.
Egyszercsak Cruise control Off, és semmi...
A kézikönyv azt írja, hogy ez a tempomat meghibásodását jelzi, és - gondolom biztonsági okokból - nem is lehet visszakapcsolni, csak a következő indítástól...
Van, hogy órákig jó, van, hogy néhány perc után bedobja az unalmast.
Kuplung és/vagy fékpedál jeladó és/vagy kapcsoló zizzen be ilyenkor vagy valami egyéb?
Giuntini2015-07-17 14:33:36 // 69423
Igen, nekem is ugyanez a tapasztalatom, de ez minden tempomatos autóra igaz, barátom Audija is ezt teszi. Ma viszont mentünk egy kört barátom vadiúj BMW 430d-jével. 330 LE, 650 Nm. M Packet. Ami erre is igaz, mint minden 3-as BMW-re. A belső sivárság, igencsak kisautós műszerek. Hihetetlenül megy, de ez el is várható egy ilyen teljesítményű dízeltől. A hangja alapjáraton, és 3000 fordulatszámig dízelesebb mint a 2.4 Alfám hangja. Utána viszont átcsap versenyautós hangorkánná. Gyanítom, hogy Münchenben belereszeltek egy hangmodulátort, hogy ne rontsa el az összképet a kerregő hang. Technikai arzenál, egérmozi, kiírja a teljesítményt, és a nyomatékot. Megmutatta amikor felhasználja a nyomatékmaximumot. Tehát rengeteg kábítás van benne. A bőr, és a belső kiképzés sokkal szebb a 159-ben. A BMW agyondicsért automata előválasztó karjánál sokkal szebb az Alfáé (szerintem). Abban van lélek. Lehet, hogy mindent tud ez a 430 d, csak egyvalamit nem. Az egész lélektelen. Ebben sohasem fognak tudni versenyezni a bajorok az Alfával. Én sokkal jobban érzem magam a 159-ben.
David | Centocinquantanove2015-07-17 14:29:23 // 69422
Lenne benne egy folytás vagy szabályozás, ami a tempomatos gyorsításkor nem él?
pettinke2015-07-17 14:08:10 // 69421
159-el konkrétan nem, de a 166, sőt a Passat is ugyanezt teszi :-)
David | Centocinquantanove2015-07-17 12:49:47 // 69420
A héten volt egy kis autópályázás (viszonylag ritkán pályázok), és a következőt vettem észre.
Tempomat bekapcsolva, 140 km/h sebesség rögzítve.
Fékeznem kell, sebesség visszaesik kb 120 km/h-ra, ezután jött az érdekesség számomra.
Ha a RES gombbal gyorsítok fel újra 140-re, akkor érezhetően jobban gyorsul az autó, mintha ugyanabban a sebességfokozatban megpadlózom...

Másnak is van ilyen tapasztalata?
ValeRossi462015-07-17 11:45:58 // 69419
Helló, Van valakinek klima kompresszor csapágy cseréről blogja ? :D
Le kellene vennem a szijjtárcsát :/
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-17 10:53:32 // 69418
klíma + nagyobb hangerő :)
denil12015-07-17 09:19:38 // 69417
+1
Most kezdte el nekem is csinálni a melegben...valaki mondhatna rá megoldást mert kissé idegesítő :)
Csabi2015-07-16 22:42:23 // 69416
Ugyanitt olvastam az M10x1,5-öt ... a fémre...hát kézbe kell venni aztán menetfésűvel vallatni, az a tuti:)
Csabi2015-07-16 22:38:55 // 69415
Igaz, ha nem 500 hozzászólás/ oldal van beállítva, akkor tényleg máshol landol a link....
Greentimus2015-07-16 22:36:16 // 69413
Van arra tipp, hogy az audio fejegyseget mivel és hogyan szedjem ki a helyéről? Nem gyári és kontaktos lett. De maga a "sín" ugyanaz. Köszi!
Dömpi (il dottore)2015-07-16 21:27:55 // 69412
erre gondolsz, ugye?
.......................2015-07-16 21:21:59 // 69411
Amúgy megtaláltam az alfaowneren
Amüanyag M10x1,25
A fém M10x1
Finommenet az tuti
A sima M10x1,5 a normál menet ,de arra emlékszem hogy nem belevaló,
Ezért is kérdeztem ,mert nem a mindenhol kapható méret
.......................2015-07-16 21:19:02 // 69410
Okostelón a te linked valhol máshol landol
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-16 21:04:19 // 69409
korral jár a vakság :)
Csabi2015-07-16 20:53:09 // 69408
Mi a gondod az olvasással? :) M10x1,5 a fém légtelenítő, a hossza 10-12 mm.
.......................2015-07-16 20:50:39 // 69407
Telót mindíg párban szoktak,vizsgakövetelmény hogy max 30% eltérés lehet dinamikus talperőben
Don Gombóc2015-07-16 20:42:48 // 69406
Halihó !
Kezd a púpom telel lenni a Multiecuscannal.
Állandóan idő túllépést írt a dög.
Valami ötlet?
emGéza2015-07-16 20:35:55 // 69405
Azt vettem észre , hogy , ha 1sbe 3000 fölé húzatom , akkor nagyon lassan esik vissza a fordulat .
Rájöttem az 1st parkoláshoz ajánlott , mert 2sbe vígan elindul . A páratlan számokat elkezdtem már hanyagolni . 2 - 4 - 6
yani🍀2015-07-16 19:06:07 // 69404
Már egy jó ideje keresem annak az apró koppanásnak az okát, amit kisebb sebességnél pl. kocsibeálló szegélykövéről történő leálláskor hallani az autó bal elejéről. Most úgy néz ki megvan az ok. Kirugózásnál elkönnyül a lengéscsillapító és amikor visszafeszül koppan egyet a felette elhelyezkedő gumi/műanyag bakon. Volt már valakinek hasonló problémája? Elég a lengéscsillapítót cserélni vagy párban illene?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak