Peeeti852015-08-01 15:56:17 // 69870
emGéza2015-08-01 15:54:35 // 69869
Annak itt lenne a helye :-)
Haddel2015-08-01 15:52:37 // 69868
A kép is hiányzik😃
Haddel2015-08-01 15:51:45 // 69867
Bakker:( megrágta a kis rohadék..
Peeeti852015-08-01 15:47:32 // 69866
Sziasztok. Lenne egy olyan kerdesem, hogy a kepem lathato ures helyrol mi az ami hianyzik? (igy vettem az autot) Sajnos meg az elsosegely csomagot es az elakadas jelzo haromszoget sem talaltam meg, azoknak hol "lenne" a helye? ☺Valaszaitokat elore is koszonom. Udv.
Dömpi (il dottore)2015-08-01 14:00:31 // 69865
Dömpi (il dottore)2015-08-01 13:57:42 // 69864
Pzk2015-08-01 13:54:08 // 69863
Meg nem akarom, hogy valaki reggelre leszedje... :)
Pzk2015-08-01 13:52:56 // 69862
Sokat áll az utcán, 18-nál nagyobbat nem tennék rá, csak szét fogom csapni, akárhogy kerülgetem a kátyúkat. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-01 13:20:49 // 69861
lehet megdöglött az O2 szenzor é nem bír puccantani...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-01 13:15:19 // 69860
Dömpi (il dottore)2015-08-01 12:13:58 // 69859
Sziasztok!
Ma reggeli indításkor kaptam a check engine-t.
Három hibakód:
P0111 - légmennyiségmérő hőmérséklet jel NO SIGNAL
P0101 - légtömegmérő jel NO SIGNAL
P2081 - hőmérséklet érzékelő az előkatalizátor kimenetén SIGNAL HIGH; FATAL
A P0111-et és a P0101-et tudtam törölni, nem is jött vissza, de a P2081-et nem engedi törölni a FES.
VTF?
Találkozott valaki hasonlóval? Mire számítsak? (szerelőm egyenlőre nem veszi fel a telefont)
Amúgy a kocsival mentem egy kört a városban, semmi rendkívülit nem tapasztaltam.
A FES alapján az előkatalizátor hőmérséklete 999,96 fok C. Gondolom nem kap adatot az ECU ezért bedob egy ilyen értéket....vagy tényleg ennyi?
Ma reggeli indításkor kaptam a check engine-t.
Három hibakód:
P0111 - légmennyiségmérő hőmérséklet jel NO SIGNAL
P0101 - légtömegmérő jel NO SIGNAL
P2081 - hőmérséklet érzékelő az előkatalizátor kimenetén SIGNAL HIGH; FATAL
A P0111-et és a P0101-et tudtam törölni, nem is jött vissza, de a P2081-et nem engedi törölni a FES.
VTF?
Találkozott valaki hasonlóval? Mire számítsak? (szerelőm egyenlőre nem veszi fel a telefont)
Amúgy a kocsival mentem egy kört a városban, semmi rendkívülit nem tapasztaltam.
A FES alapján az előkatalizátor hőmérséklete 999,96 fok C. Gondolom nem kap adatot az ECU ezért bedob egy ilyen értéket....vagy tényleg ennyi?
Piritu - 1.000.0002015-07-31 22:58:50 // 69858
A lényeg a részletekben van :-))
Liquid2015-07-31 22:15:19 // 69857
felismerem a járólapot meg a csápost :D
Piritu - 1.000.0002015-07-31 22:03:53 // 69856
Miből gondolod? :-D
Liquid2015-07-31 21:44:24 // 69855
na, csak nem Csöriéknél jártál? :)
Piritu - 1.000.0002015-07-31 21:25:10 // 69854
Aki még nem látta, holnap okvetlenül nézze meg!!
Semmi értelme, hogy ott legyen. Annyira Alfás megoldás!
No, ezért szeretem ezt a márkát :-)))))))
Semmi értelme, hogy ott legyen. Annyira Alfás megoldás!
No, ezért szeretem ezt a márkát :-)))))))
Piritu - 1.000.0002015-07-31 21:23:45 // 69853
Haddel2015-07-31 21:18:59 // 69852
Ez a fényszóró házán van,tudom ,mert én letörtem az egyiket kiszereléskor :(
norbi04092015-07-31 21:05:57 // 69851
Szépestét Srácok! Egy szívességet szeretnèk kérni!
Valaki, akinek van ideje nem mérne egy korrekciót a napi első hideg indítás pillanatától mondjuk 2 percig? De szó szerint az indítástól. Összehasonlításhoz kellene.
Egy szerelő azt mondta a porlasztóim miatt van az indítás utáni 10 mp-es dadogásom. Indításkor 3, majd gyorsan megy lefelé és beáll 0.7 körülire.
Èn valahogy nem hinném hogy a porlasztókkal lenne gondom, márcsak azért is mert egy másik kedves ismerősöm azt mondta, hogy indítás után azonnal nem is érdemes mérni, hanem kb 1 perc múlva. De kíváncsi lennèk más autójának korrekciójára, mégis hogy mi a helyzet másnál.
Egy az egyben erre a ploblémára hallottam olyat is, hogy az illető lehúzta az lmm csatiját és megszűnt a dolog. Erről mi a véleményetek?
Valaki, akinek van ideje nem mérne egy korrekciót a napi első hideg indítás pillanatától mondjuk 2 percig? De szó szerint az indítástól. Összehasonlításhoz kellene.
Egy szerelő azt mondta a porlasztóim miatt van az indítás utáni 10 mp-es dadogásom. Indításkor 3, majd gyorsan megy lefelé és beáll 0.7 körülire.
Èn valahogy nem hinném hogy a porlasztókkal lenne gondom, márcsak azért is mert egy másik kedves ismerősöm azt mondta, hogy indítás után azonnal nem is érdemes mérni, hanem kb 1 perc múlva. De kíváncsi lennèk más autójának korrekciójára, mégis hogy mi a helyzet másnál.
Egy az egyben erre a ploblémára hallottam olyat is, hogy az illető lehúzta az lmm csatiját és megszűnt a dolog. Erről mi a véleményetek?
Piritu - 1.000.0002015-07-31 21:05:03 // 69850
.......................2015-07-31 17:56:46 // 69849
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-31 17:56:12 // 69848
100e...mint minden opelnél is
Peeeti852015-07-31 17:29:50 // 69847
Ahh ertem. Es esetleg arrol nincs infod, hogy a 2 lancszettet milyen idokozonkent kell cserelni?
Alejandro2015-07-31 16:26:09 // 69846
csak szólok: 2 láncszett van benne! :)
egy a vezérműtengelyhez, egy balanszhoz.
nálam mindkettő szett cserélve lett.
láncot magában úgysem fogsz cserélni, csak szettben, lánckerekekkel...
egy a vezérműtengelyhez, egy balanszhoz.
nálam mindkettő szett cserélve lett.
láncot magában úgysem fogsz cserélni, csak szettben, lánckerekekkel...
norbi04092015-07-31 15:57:55 // 69845
Igen szoktam érezni azt a jellegzetes szagot, de ez valahogy más, és csak addig érezni míg jelen van az a kis fehér füst.
norbi04092015-07-31 15:56:19 // 69844
Marmint a fehéres halvány füst az elégetlen diesel? Mitől lehet, hogy nem ég el? A pillangószelepek miatt? Ha igen az hogy okozhatja, nem kap elég levegőt?
David | Centocinquantanove2015-07-31 15:00:21 // 69843
Vízgőzt szerintem ilyenkor nyáron - bár nem tudom felétek hány fok van - nem szabadna hogy láss. Téli hidegben hamarabb...
A kipuffnak eleve van egy savanyú szaga, úgytudom hogy az a DPF miatt van... talán.
A kipuffnak eleve van egy savanyú szaga, úgytudom hogy az a DPF miatt van... talán.
.......................2015-07-31 14:55:21 // 69842
az kérlek elégetlen diesel
ha csak 20 fok körül csinálja és hidegen tökéletesen indul akkor ez normális(ez ilyen)
ha hidegen is ,akkor a szívósor kis pillangók kampec
ha csak 20 fok körül csinálja és hidegen tökéletesen indul akkor ez normális(ez ilyen)
ha hidegen is ,akkor a szívósor kis pillangók kampec
norbi04092015-07-31 14:13:53 // 69841
Sziasztok!
A napi első indítás után enyhén, halvány fehér füst jön a kipuffból (ekkor van az alapjárati dadogás is) aminek szúrós szaga van. Majd amikor a dadogás elmúlik a fehér füst is abba marad. A fehér füst vagyis vízgőz még talán normális is lenne, de ilyen szaggal nemhinném h vízgőz :(
A motortérben ma fényképeztem ezt, a motor tetején az egyik szélső hengernèl:
Tömítés csere érhet?
A napi első indítás után enyhén, halvány fehér füst jön a kipuffból (ekkor van az alapjárati dadogás is) aminek szúrós szaga van. Majd amikor a dadogás elmúlik a fehér füst is abba marad. A fehér füst vagyis vízgőz még talán normális is lenne, de ilyen szaggal nemhinném h vízgőz :(
A motortérben ma fényképeztem ezt, a motor tetején az egyik szélső hengernèl:
Tömítés csere érhet?
emGéza2015-07-31 11:23:31 // 69840
A kenés csak javíthat ! A súrlódás csökkentés mindig jótékony 6ású .
Sőt a bovdent és a "babafejeket" is meg lehet kenni .
A kézifék bovden is szereti a pár csepp olajat .
Régen a Zsiguli gépkönyv , ábrákkal , mikor , hova , mennyi olaj vagy zsír ... igaz azóta
eltelt 30 év(!) . A súrlódás nem követi a mai módit , le van maradva .:D
Ami mozog kenni kell ...
Ma mindenek kihordási ideje van , cseréld ki a csapágyat 60E Km után ! Régen , zsírozd
be 10ezrenként , így "kiment a világbó" .
De én nem tudom ! :D
Sőt a bovdent és a "babafejeket" is meg lehet kenni .
A kézifék bovden is szereti a pár csepp olajat .
Régen a Zsiguli gépkönyv , ábrákkal , mikor , hova , mennyi olaj vagy zsír ... igaz azóta
eltelt 30 év(!) . A súrlódás nem követi a mai módit , le van maradva .:D
Ami mozog kenni kell ...
Ma mindenek kihordási ideje van , cseréld ki a csapágyat 60E Km után ! Régen , zsírozd
be 10ezrenként , így "kiment a világbó" .
De én nem tudom ! :D
gpek2015-07-31 11:14:10 // 69839
Na megjöttem több mint 2000km mentem pár nap alatt Hamburgig, nagyon jól ment az autó, szépen felvette az Autobahn utazóját :)
Wolfsburgba láttam egy ugyan ilyet (Nem tudtam lefotózni), az azért érdekes, mert ott 20 VW-re jut egy más fajta autó. kb 100-ra jut egy olasz, az is általában Fiat 500-as.
Észak németeknél szinte nincs Alfa. talán összesen ha 10-et láttam, sok a régi 56-os.
Wolfsburgba láttam egy ugyan ilyet (Nem tudtam lefotózni), az azért érdekes, mert ott 20 VW-re jut egy más fajta autó. kb 100-ra jut egy olasz, az is általában Fiat 500-as.
Észak németeknél szinte nincs Alfa. talán összesen ha 10-et láttam, sok a régi 56-os.
Liquid2015-07-31 11:11:47 // 69838
16-os kerékre tervezték? Ez komoly?
.......................2015-07-31 10:56:53 // 69837
nem lenne gond a 19 se,ha egy kicsit lágyabb lenne a gátló
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban
így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban
így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
Liquid2015-07-31 10:56:04 // 69836
semmi gond nincs a 19-essel, még TI-nél se
.......................2015-07-31 10:48:49 // 69835
ezt mindenkinek magának kell érezni
nem akarok senkit rábeszéni
megértem és tisztelem azokat is akik 16 oson járnak
nem akarok senkit rábeszéni
megértem és tisztelem azokat is akik 16 oson járnak
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-31 10:46:45 // 69834
én meg érzek...lehet nem a gyári mérettel szaladgálsz...a 19 üt akkorát mint állat, a 18-on siklik a hajó
.......................2015-07-31 10:45:36 // 69833
érdekes ,én semmmi külömbséget nem érzek a 18 és 19 között
bár a 18 téli,
mind a kettö ugyanúgy üt a rossz úton
bár a 18 téli,
mind a kettö ugyanúgy üt a rossz úton
Ricsi 1472015-07-31 09:53:16 // 69832
Sziasztok. Elado lett a gep: http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-9212813
Zsombor2015-07-31 09:52:12 // 69831
Nekem eddig nyáron 18-as volt fent, télen 17-es és soha nem bántotta a futóművet. nagy elánnal elszántam magam a méretváltásra, de a 19-es Zsuniornál pl elég szépen fogyasztja a lengőkarokat. Az a benyomásom, nagyon nem mindegy, hol használod. Én az esetek 90%-ban Pest, pedig most megtetszett a 19-es nagyon.
Emolnar1592015-07-31 09:41:05 // 69830
Sikerült, megvan a hiba :-)
A turbó volt megszorulva... :-(
Már javítják.
Esetleg ha valakit érdekel jövő héten már eladó lesz az autó :-( Szinte minden kopó alkatrész cserélve van..
A turbó volt megszorulva... :-(
Már javítják.
Esetleg ha valakit érdekel jövő héten már eladó lesz az autó :-( Szinte minden kopó alkatrész cserélve van..
direttore2015-07-31 09:23:18 // 69829
Hello, nekem az 1. veszi nehezen, az is kenéssel javítható a lentebb leirt módon?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-31 08:58:52 // 69828
sokkal komfortosabb a 18-as...
.......................2015-07-31 07:55:40 // 69827
Tegyél rá 19 est ,a 18 at meg fogod bánni
Ugyanúgy üt úthibákon ,és nem is olcsóbb rá a gumi
Ugyanúgy üt úthibákon ,és nem is olcsóbb rá a gumi
emGéza2015-07-30 23:06:46 // 69826
A váltókar szoknyája alatti kuliszát meg kell kenni ! pl. lánc spray , olaj vagy zsír .
Nekem is olyan vad volt a váltásoknál , de meg kenve , olyan lett mint a vaj .
Nekem is olyan vad volt a váltásoknál , de meg kenve , olyan lett mint a vaj .
.......................2015-07-30 22:40:55 // 69825
A láncnyúlásra nagyon kell figyelni
Ha megnyúlik szétnyalja az összes lánckereket
Aztán a új lánc sem lesz hosszú életű
Szóval többet kell figyelni mint a szíjat
Ha megnyúlik szétnyalja az összes lánckereket
Aztán a új lánc sem lesz hosszú életű
Szóval többet kell figyelni mint a szíjat
.......................2015-07-30 22:38:11 // 69824
Lassan eladhatod az alfa múzeumba a gépet
Pzk2015-07-30 21:47:08 // 69823
Köszi, SW az van, most vettem és elég szép (és jó), hogy meg is tartsam, csak a 16" nekem kevés alá.... ezért keresnék vmi komolyabbat. ;)
Peeeti852015-07-30 21:46:09 // 69822
Koszonom a valaszokat. Sajnos az autot nem igazan sikerult meg megismernem. Otthon a szerelom ledobalta az okajokat, szuroket es mar el is indultam az autoval Daniaba. Az 1600km es utazas alatt ugy ereztem minden rendben volt. A valtot szoknom kell meg. Kicsit furcsanak talalom, hogy felfele valtasoknal a valtot mikor 3. ba rakom egy pilanatra mintha megakadna es utanna szepen bemegy a helyere. Esetleg van okom az aggodalomra, vagy mas is tapasztalt mar ilyet? Visszafele valtasnal nem tapasztalom..
Liquid2015-07-30 21:40:22 // 69821
nem biztos hogy olyan jó ha láncos :) ritkábban kell cserélni, de a végén min. ugyanannyiba kerül.
Online tag
2
Vendég2
483