.......................2015-07-15 22:25:20 // 69390
Emlékszik véletlenül valaki ,hogy a légtelenítő csavar mekkora méretű?
emGéza2015-07-15 21:53:36 // 69389
én csak tippelek :D
Lexlutor2015-07-15 21:49:45 // 69388
Azt nem tudom melyik a reléje, ezért nem néztem még meg. Esetleg tudjátok?
Lexlutor2015-07-15 21:47:03 // 69387
Szép lett!
Angelo Bianco2015-07-15 21:41:20 // 69386
...hogy egy kicsit büszkélkedhessek...!!! :D :P
http://alfaamore.hu/tagok/8028/autok/9501/blog/28048
http://alfaamore.hu/tagok/8028/autok/9501/blog/28048
emGéza2015-07-15 21:36:43 // 69385
A relé behúz 12V alatt is és annyit ad tovább amennyi bemegy , szerintem .
Mérd ki a rélénél .( állandó + és - , + be , + ki . )
Mérd ki a rélénél .( állandó + és - , + be , + ki . )
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 21:35:23 // 69384
nálam az 56-nál volt ilyen, hogy egyszer indult, egyszer nem, nekem a pozitív elosztónál volt gond...
Lexlutor2015-07-15 21:27:18 // 69383
Bár ha jobban belegondolok , akkor hidegen is csinálná ha földelés gond lenne. Csak melegen lenne földelés gond, az nem valószínű.
Lexlutor2015-07-15 21:21:29 // 69382
Majd átnézem a földelés kábeleket.
Lexlutor2015-07-15 21:20:51 // 69381
Nem hiszem hogy indító gomb, mert relét hallom kattanni akkor is amikor nem indítózik. Inkább relétől lehet valami.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 21:00:18 // 69380
pedig valahol ellenállás van...vagy a földelés szarakodik
emGéza2015-07-15 19:44:17 // 69379
az indítógombra bemenő feszt mérted ?
Lexlutor2015-07-15 19:39:46 // 69378
Valószínűleg a többieknél is ez lehet a gond, csak nálam 2-3 indítás után sem indul. A behúzott kábellel tudom csak beindítani vagy ha sokat hűlt. Én inkább relé felé hajlok.
Lexlutor2015-07-15 19:36:06 // 69377
Nem tudom. Nagyából megnéztem amihez hozzáfértem de nem vettem észre törést.
Lexlutor2015-07-15 19:33:58 // 69376
Nem tudom melyik az övé.
Lexlutor2015-07-15 19:33:28 // 69375
yani🍀2015-07-15 19:29:46 // 69374
A relét mérted már!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 19:27:49 // 69373
törés van benne pl
Lexlutor2015-07-15 19:13:17 // 69372
Hege2015-07-15 15:23:52 // 69370
Szia! Csere, el van kopva.
Hege2015-07-15 15:23:16 // 69369
Nekem a Stilo csinálta; és a váltón lévő tengelykapcsoló munkahenger tolórúd találkozási pontot kellett befújni és csöndbe lett. Nem tudom hogy a Punto olyan-e, de nézd meg hátha ott van a gond. Az alfánál nem tudom, hogy ez lenne-e, de a munkahenger jól el lett zárva.
Kozi2015-07-15 15:22:04 // 69368
Sziasztok!
159 ajtóhatárolók nyitáskor és csukáskor elég hangos kattogással teszik a dolgukat.
Ez ellen lehet valamit tenni kiszerelés nélkül? (zsirzás,kenés megtörtént de szinte semmit sem javult) Egyébként javítható vagy cserés a történet?
Köszönöm!
159 ajtóhatárolók nyitáskor és csukáskor elég hangos kattogással teszik a dolgukat.
Ez ellen lehet valamit tenni kiszerelés nélkül? (zsirzás,kenés megtörtént de szinte semmit sem javult) Egyébként javítható vagy cserés a történet?
Köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 13:14:41 // 69366
jók :)
Nivan842015-07-15 12:41:42 // 69365
és mit? :) mik a tapasztalatok?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 12:30:50 // 69364
tudunk :)
norbi04092015-07-15 12:29:25 // 69363
Nekem úgyszint halkan nyekereg felengedésnél...olyasmi a hang mint amikor egy rugó pattog :)
Nivan842015-07-15 12:29:11 // 69362
Alejandro2015-07-15 12:01:29 // 69361
amellett hogy egyetértek veled és örülök eme ritka véleménynek itt a fórumon, az az igazsághoz hozzátartozik, hogy azért (is) olvashatunk itt annyi rémtörténetet a dízeles alkatrészekről, mert kb 90 %-ban dízelesek a fórumozó tulajok.
ha ez jts fórum lenne, akkor tele lenne a mi konstrukciónk hibáiról, gyengeségeiről (pl. lánc - nekem ezzek van sztorim, szelepek dzsuvásodása a közvetlen befecskendezés miatt, stb.) szóló történetekkel, de ez itt csak néhányunkat érint.
de azért forza benzin!
ha ez jts fórum lenne, akkor tele lenne a mi konstrukciónk hibáiról, gyengeségeiről (pl. lánc - nekem ezzek van sztorim, szelepek dzsuvásodása a közvetlen befecskendezés miatt, stb.) szóló történetekkel, de ez itt csak néhányunkat érint.
de azért forza benzin!
markpinter1592015-07-15 11:01:52 // 69360
Nekem is súrlódott meg akadt a kuplung pedál:) kiderült hogy a szőnyeg csúszott be alá és az fogta meg:) :P
droberto2015-07-15 10:55:38 // 69359
Nekem nem nyikorog, de van egy ilyen érezhető surlódás kinyomáskor/elengedéskor. Már 2x én is beépültem alá, szétfújtam, bezsíroztam minden mozgó elemet, de egyenlőre nem sok a javulás.
markpinter1592015-07-15 10:04:22 // 69358
Ez a tökéletes megfogalmazása, orvosi szaknyelven;D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 09:15:31 // 69357
az EGR meg a DPF kb olyan mint a vakbél, ott van de semmi értelme, ha begyullad lehet jegelni, szedni rá különböző gyógyszarokat, de a legjobb megoldás ha kivágják a pékbe :)
Don Gombóc2015-07-15 08:03:50 // 69356
Amit elértem azt befújtam szilikon spay-vel. és ahol átbillen a holtponton a tolórúd, ott meg is zsíroztam. Szerintem valami műanyag persely lesz a ludas amelyik kiszáradt.
Még a héten tréningezek vele, csak fel kell venni a kígyó pozíciót, ami nem könnyű. :-)
Még a héten tréningezek vele, csak fel kell venni a kígyó pozíciót, ami nem könnyű. :-)
yani🍀2015-07-15 07:53:12 // 69355
Nekem is nyikorog melegben. Már éppen azon gondolkodtam, hogy felteszem a kérdést mi lehet a megoldás, de megelőztél.
Don Gombóc2015-07-15 07:43:46 // 69354
Volt már valakinek kuplung pedál nyekergése?
Leginkább felengedéskor csinálja, már szét fújtam spray-vel, zsíroztam imádkoztam de még mindig csinálja. :-)
Egyszer nekem is leakadt és lábfejjel kellett visszahúzni de azóta sincs semmi gondja, jól működik könnyű, holtjátéka rendben, de nyikorog a dög.
Az asszonykám Punto kettesénél szintén ez a nyikorgás van. Úgy látszik ez a keresztem.
Leginkább felengedéskor csinálja, már szét fújtam spray-vel, zsíroztam imádkoztam de még mindig csinálja. :-)
Egyszer nekem is leakadt és lábfejjel kellett visszahúzni de azóta sincs semmi gondja, jól működik könnyű, holtjátéka rendben, de nyikorog a dög.
Az asszonykám Punto kettesénél szintén ez a nyikorgás van. Úgy látszik ez a keresztem.
Don Gombóc2015-07-15 07:38:33 // 69353
Hahó !
Köszönöm a szülinapi köszöntéseket !
Alfa City nem játszott, mert itthon kellett zülleni. :-)
Köszönöm a szülinapi köszöntéseket !
Alfa City nem játszott, mert itthon kellett zülleni. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 07:00:31 // 69352
Ja de van jo kis opel lancszett ket modositoval, trafosorral ami sajnos orokos hibaforras..
Piritu - 1.000.0002015-07-15 06:56:56 // 69351
"Mondjuk újonnan nincs nagy kockázat, " - ehhez képest a Párduccal többször maradtam fekve (ráadásul ó messze), mint a többivel összesen...
emGéza2015-07-14 23:43:56 // 69350
Az egy grafit volt !(?)
avvocato2015-07-14 23:33:41 // 69349
Nem, nekem egy fekete van, két éve használom.
emGéza2015-07-14 23:22:35 // 69348
Szia!
A számlák alapján az 1.9 JTS , kettőstögegű kuplunggal bír (270E) ...
de nincs turbó,egr, PDF ...
A jelenlegi 2,2 JTS-ed az amit kb 2 hónapja hirdettek Miskolcon ?
A számlák alapján az 1.9 JTS , kettőstögegű kuplunggal bír (270E) ...
de nincs turbó,egr, PDF ...
A jelenlegi 2,2 JTS-ed az amit kb 2 hónapja hirdettek Miskolcon ?
Liquid2015-07-14 23:14:31 // 69347
sajna a modern közvetlen befecsis benzinesekben is bőven van tankcsapda, ezek már nem a régi szívómotorok...
És speciel az erő miatt vettem dízelt, nem divatból.
És speciel az erő miatt vettem dízelt, nem divatból.
avvocato2015-07-14 23:11:03 // 69346
Akárki akármit mond,szerintem nem rosszak a benzines 159-es alfák. Én napi szinten olvasom a 159 fórumot, minden nap a dízel egr dpf, szívósor, turbó, kettőstömegű horrortörténeteket olvasom.Szerintem ez nem normális dolog. A totalcaron volt egy nagyon jó Opel insignia teszt, azt írják, hogy jelenleg Európában 17000 ember vár törött turbócső cserére-2.0 cdti motor, elvileg ugyanaz, mint a 159 jtdm.Szóval nem csak azt kell nézni,hogy 2 literrel kevesebbet fogyaszt a dízel, hanem hogy használtan mennyit kell rákölteni, meg hogy el mer e indulni a az ember a családdal külföldre. Mondjuk újonnan nincs nagy kockázat, de használtan óriási lutri szerintem bármilyen x 100e km-t futott dízel autó.
emGéza2015-07-14 22:53:38 // 69345
Szia és köszi !
De nem lesz semmi baj . A verdám motorja (152E Km) tavaly ősszel kapott 600ezeré szerviz .(kuplung,vezérlés,stb) A 120E Km-est Szamosinál ...
Tuti rendbe van ! Azért lekopogom én is .
Remélem csak a jó tapasztalatokat tudjuk megosztani !!! :D
De nem lesz semmi baj . A verdám motorja (152E Km) tavaly ősszel kapott 600ezeré szerviz .(kuplung,vezérlés,stb) A 120E Km-est Szamosinál ...
Tuti rendbe van ! Azért lekopogom én is .
Remélem csak a jó tapasztalatokat tudjuk megosztani !!! :D
Piritu - 1.000.0002015-07-14 22:52:54 // 69344
Liquid2015-07-14 22:52:21 // 69343
azokra nincs, de az szerves része a benzines motornak :) míg a DPF és az EGR csak púp a hátán, ezt még te is belátod szerintem :) A különböző káros vegyületek és a korom meg sajnos akkor is kijön a dízelből ha 3 DPF-et tesznek rá és 500 sámán énekli körbe, mivel amikor tervezték őket akkor nem volt szempont ezek leküzdése.
Ezen már vitáztunk sokszor és sokat, de nekem elég bizonyíték az is hogy egyre több nyugati nagyváros helyez kilátásba szankciókat a dízelek ellen, és nem a kiherélt csiptuningosakat veszik alapul. Az EGR telerottyantja korommal a szívósort, ennek pozitív tulajdonságát nehéz domborítani, a DPF meg egy szűrő, és mint olyan természetesen egy bizonyos méret feletti dolgokat képes megrosotálni, ez van.
A 2.0 és az újabb dízelek már ésszerűbben vannak tervezve de pl. a 2.4-nél rossz helyen van a DPF és állandó problémaforrás. Viszont a regeneráláskor keletkező genyát nem szűri semmi, azzal mi van? És akkor jótékonyan nem nézzük a többletfogyasztást és a motorolaj hígulását, meg egyéb kellemetlen dolgokat.
A CR különböző alkatrészei valamilyen szinten kopóeszközök, mint mondjuk egy benzinesnél az AC vagy a gyújtótrafó, gyertyakábel ésatöbbi. Ezzel számolni kell ugyanúgy mint a turbo, és a kettőstömegű vagy az automatánál a szeleptömb cseréjével.
Ezen már vitáztunk sokszor és sokat, de nekem elég bizonyíték az is hogy egyre több nyugati nagyváros helyez kilátásba szankciókat a dízelek ellen, és nem a kiherélt csiptuningosakat veszik alapul. Az EGR telerottyantja korommal a szívósort, ennek pozitív tulajdonságát nehéz domborítani, a DPF meg egy szűrő, és mint olyan természetesen egy bizonyos méret feletti dolgokat képes megrosotálni, ez van.
A 2.0 és az újabb dízelek már ésszerűbben vannak tervezve de pl. a 2.4-nél rossz helyen van a DPF és állandó problémaforrás. Viszont a regeneráláskor keletkező genyát nem szűri semmi, azzal mi van? És akkor jótékonyan nem nézzük a többletfogyasztást és a motorolaj hígulását, meg egyéb kellemetlen dolgokat.
A CR különböző alkatrészei valamilyen szinten kopóeszközök, mint mondjuk egy benzinesnél az AC vagy a gyújtótrafó, gyertyakábel ésatöbbi. Ezzel számolni kell ugyanúgy mint a turbo, és a kettőstömegű vagy az automatánál a szeleptömb cseréjével.
Piritu - 1.000.0002015-07-14 22:41:25 // 69342
"a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb..." - Van ötleted a TS gyertyák kiíratására? :-DD
A CR fejújítását viszont te sem úsztad meg...
Mindenkinek szíve-joga, hogy mit tesz a kocsijával. ( GTPeti által belinkelt német diesel kitiltásnak a NOx miatt viszont látom értelmét. Sokat teszünk érte.)
Viszont az új tulajoknak nem csak ezt az oldalt kell megismernie. Mint ahogy tuningolni se kötelező. Ha valamit meg lehet javítani, akkor esélyt, lehetőséget kell adni.
Ugye te se mondod, hogy egy egr 80ezerért normális?
A CR fejújítását viszont te sem úsztad meg...
Mindenkinek szíve-joga, hogy mit tesz a kocsijával. ( GTPeti által belinkelt német diesel kitiltásnak a NOx miatt viszont látom értelmét. Sokat teszünk érte.)
Viszont az új tulajoknak nem csak ezt az oldalt kell megismernie. Mint ahogy tuningolni se kötelező. Ha valamit meg lehet javítani, akkor esélyt, lehetőséget kell adni.
Ugye te se mondod, hogy egy egr 80ezerért normális?
Liquid2015-07-14 22:34:06 // 69341
Mint tudod alapvetően én is gyári megoldások híve vagyok, illetve utálom ha füstöl a dízel, DE
a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb...
és az én véleményem szerint is zsákutca mind a DPF mind az EGR és csak azért vannak, hogy a fotelfizikus bürokraták által álmodott emissziós normákat tudja papíron teljesíteni (ebbe nem számít bele természetesen a regenerálás folyamata)
a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb...
és az én véleményem szerint is zsákutca mind a DPF mind az EGR és csak azért vannak, hogy a fotelfizikus bürokraták által álmodott emissziós normákat tudja papíron teljesíteni (ebbe nem számít bele természetesen a regenerálás folyamata)