The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class.
söt ez elsö az S osztály futómüve!!
	.......................2015-06-11 15:27:19 // 68281
	
.......................2015-06-11 15:26:21 // 68280
	The Chrysler 300 is based on the rear-wheel drive Chrysler LX platform which features components derived from the W211 Mercedes-Benz E-Class of 2003 to 2009.[6]
	
.......................2015-06-11 15:24:56 // 68279
	pödig a 300C egyaz egyben  E merci futómüvileg ám
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 15:16:17 // 68278
	pl a Voyager-hez, Explorer-hez, Ranger-hez nem nagyon visznek semmit vagy  kb pont annyit, mint az európai társaihoz....
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 15:12:19 // 68277
	ebből így nem indulnék ki az 56-os alfához is viszik a lengőkarokat...
	
David | Centocinquantanove2015-06-11 15:04:46 // 68276
	Ebben a futóműves elméletben lehet valami.
Itt a munkahelyemen van egy 8 éves Chrysler 300C SRT8, asszem 6.1 Hemi V8 dohog benne, ami valamivel több mint 400 paci.
A lényeg, hogy 255 széles R20 gumikon járkál vele, de első futómű miatt szinte minden évben szervizbe kell vele menni. Vadulás is van vele olykor de csak a jó utakon.
A gazdája elmondása szerint a motornak akkora súlya van, hogy a futómű sokszor nem bírja az igénybevételt a magyar utak miatt...
	
Itt a munkahelyemen van egy 8 éves Chrysler 300C SRT8, asszem 6.1 Hemi V8 dohog benne, ami valamivel több mint 400 paci.
A lényeg, hogy 255 széles R20 gumikon járkál vele, de első futómű miatt szinte minden évben szervizbe kell vele menni. Vadulás is van vele olykor de csak a jó utakon.
A gazdája elmondása szerint a motornak akkora súlya van, hogy a futómű sokszor nem bírja az igénybevételt a magyar utak miatt...
.......................2015-06-11 15:00:46 // 68275
	2012 töl kötelezö az ESP az új autókban az USA ban is
bár nem tudom an e olyan kormányrántásos stabilitas teszt mint az EURONcap ESC
	
bár nem tudom an e olyan kormányrántásos stabilitas teszt mint az EURONcap ESC
Giuntini2015-06-11 14:52:36 // 68274
	Nem a Corvette-ròl beszéltem.  Az amerikai utak miatti alacsony sebességhatàrok miatt nincsenek olyan kovetelmenyek a fekekkel es a futóművekkel.
	
Liquid2015-06-11 14:25:20 // 68273
	automatával, ésszerűen használva szinte állandóan alapjáraton ketyereg
	
.......................2015-06-11 14:17:40 // 68272
	"Azon kívül azokksl a futóművekkel normàlisan európában nem lehetne autózni"
az AMI futómü milyen ?
hogyhogy nem lehet autózni az euban vele?
	
az AMI futómü milyen ?
hogyhogy nem lehet autózni az euban vele?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 14:00:52 // 68271
	mikori évjárat az a peug? egy német fuvarozó cég nem hinném, hogy 7-8 éves hdi-vel mászkál ...
	
Giuntini2015-06-11 13:59:33 // 68270
	Meg az alacsony fenntartàsi költségek. Ezért találták ki a hosszú karbantartàsi periódust. Az Usa-ban a vàrosokban gyakran 25 mérföld a megengedett sebesség, mit gyorsuljon. Egy ancsi autó 300 le-s teljesít ménye jó esetben megfelel egy Eu autó 200 le-s teljesítményének. Másként mérik a teljesítményt. Azon kívül azokksl a futóművekkel normàlisan európában nem lehetne autózni.  Nem egy Usa autót vezettem, tapasztalatból tudom. Aki pl. ott venne 4C-t normàl utakon soha nem tudná normálisan használni.
	
.......................2015-06-11 13:59:16 // 68269
	a a konstrukció is szar pl a BMW motorokat nem lehet felújítani,
a a Blokk alu ,és van egy 1,5mm es öntöttvas persely a 320d ben például
vagy pl az is gond hogy az Alfa egyszerüen kifuttatja az 5 hengeres motort ,így késöbb megszünik az alkatrészellátás is
ezek mind a használt korukban jelentenek majd gondot
másik gogy mentális oldala is van
de európai embernek egy 10 éves autóban utazni "zsanás"
	
a a Blokk alu ,és van egy 1,5mm es öntöttvas persely a 320d ben például
vagy pl az is gond hogy az Alfa egyszerüen kifuttatja az 5 hengeres motort ,így késöbb megszünik az alkatrészellátás is
ezek mind a használt korukban jelentenek majd gondot
másik gogy mentális oldala is van
de európai embernek egy 10 éves autóban utazni "zsanás"
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 13:58:11 // 68268
	az eur3-as sőt az eur4-es 66-ok DPF nélkül minden hiba nélkül elmennek 400-500-et, ott nincs HF repedés és társai...
Furcsa nem? :)
	
Furcsa nem? :)
Zsolt1552015-06-11 13:58:10 // 68267
	A kisebbik gyerek müncheni székhelyű fuvarozó cégnél dolgozik és a városban illetve a környékén végeznek kiszállítást. Ő konkrétan egy Peugeot Partner 1,6HDi-vel jár ami Euro4-s. (Ma például pont a belvárosban.) Megkérdezte a német főnökét, hogy mi igaz ebből. Felhívták az ottani TÜV állomást és Euro4-re a zöld matricát adják még most is, amivel be lehet hajtani a belvárosba.
	
David | Centocinquantanove2015-06-11 13:48:16 // 68266
	Egyébként nem vagyok róla meggyőződve, hogy egy 6.2-es V8 autónak a mindennapi használatban nagyobb a károsanyag kibocsájtása mint egy átlag dízelnek... Sőt!
	
.......................2015-06-11 13:45:11 // 68265
	igen ez a Tervezett élettartam
	
.......................2015-06-11 13:43:18 // 68264
	európában mindenhol a Lechtbau ,meg a gyorsulás a fontos,
egy mai gyár sem mond olyat hogy hosszútávú nagy teherbírású motort tesz bele
az USA ban meg minden Pick Up a "Durability" Tartós jelzövel eledható csak
	
egy mai gyár sem mond olyat hogy hosszútávú nagy teherbírású motort tesz bele
az USA ban meg minden Pick Up a "Durability" Tartós jelzövel eledható csak
David | Centocinquantanove2015-06-11 13:42:58 // 68263
	Csináltass nyomástesztet! Kicsit tovább tart, de 1-2.000 Ft csak és utána ha tömítetlen a rendszer akkor nem töltöd fel hiába klímagázzal többezerért!
Leszívják a klímagázt, jó kis nyomás alá helyezik a rendszert nitrogénnel, és kb 30 percig figyelik, hogy van egy nyomásesés. Ha valahol tömítetlen a rendszer, akkor így nagyon könnyen kiderül.
Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen.
	
Leszívják a klímagázt, jó kis nyomás alá helyezik a rendszert nitrogénnel, és kb 30 percig figyelik, hogy van egy nyomásesés. Ha valahol tömítetlen a rendszer, akkor így nagyon könnyen kiderül.
Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen.
Giuntini2015-06-11 13:40:11 // 68262
	Totálisan igazat adok neked.  Az autógyárak nem akarják a nagy élettartamot. Rég a Cromàhoz hét és fél ezer km olajcsre periódust írt elő.  Így el lehetett futni 500 ezer km-t. Ha valaki a 159-ben lecserelne az olajat 10ezrenkent gyanítom elmenne ennyit.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 13:39:50 // 68261
	pontosítsunk: "A tervezett minimális (!) élettartam, amit Európában az autónak rendszeres karbantartás mellett (!) komoly meghibásodás nélkül (!) ki kell bírnia, gyártótól függően 150-300 000 km, illetve tíz év."
	
David | Centocinquantanove2015-06-11 13:35:27 // 68260
	Itt is van egy saját video erről a jelenségről (regen + turbo bar mérő viszonyáról)
Először még regeneráláskor visszadobja 0-ra a nyomást az óra, majd mikor végzett, akkor úgymond alapjárati helyzetbe engedi csak vissza, nem pedig nulláig:
KLIKK
	
Először még regeneráláskor visszadobja 0-ra a nyomást az óra, majd mikor végzett, akkor úgymond alapjárati helyzetbe engedi csak vissza, nem pedig nulláig:
KLIKK
.......................2015-06-11 13:31:46 // 68259
	a BMW 300ekm re tervezi a diesel motor élettartamot,
a Fiat az 1,3 multijetben 250ekm es tervezett élettartamot adott meg
ezeket simán tudják,
és ha a dupláját elfutja akkor nagy szerencséd van
a gond ott van ,hogy az országba közel ennyi km errel kerülnek az autók
	
a Fiat az 1,3 multijetben 250ekm es tervezett élettartamot adott meg
ezeket simán tudják,
és ha a dupláját elfutja akkor nagy szerencséd van
a gond ott van ,hogy az országba közel ennyi km errel kerülnek az autók
Giuntini2015-06-11 13:19:15 // 68258
	Azért az USA-t ne vegyük màr példának.  Azokhoz az autókkal normalis eu utakon nem is lehetne normalisan kozlekedni. V8 már nemigen van, a Cadillac és a Lincoln a csúcs modellekben V6 turbot használ. A kornyezetvedelemről meg annyit,  hogy annyira alacsonyak a sebességhatàrok hogy csak igy lehet teljesíteni a környezetvédelmi szabàlyokat. Kérdem én mit szólna egy európai ember ha rá lenne kenyszerítve, 105 km-es sebességgel menjen az autópàlyàn. És az a maximum. Ha 15%-al túlléped a sebességet az bűncselekmény. Tehàt ha 130-al mész akkor szinte gyilkoskent tekintenek rád.  A mentalitàs olyan hogy nemcsak a törvények,  hanem az emberek is elitélnek.
	
denil12015-06-11 12:15:56 // 68257
	Ha az egérmozid úgy van beállítva,h lásd a pillanatnyi fogyit, akkor amikor látod,h irreális értékeket ír ki a regen miatt, akkor sasold a mutatót és láss csodát menni fog :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 12:14:00 // 68256
	aki ott él :)
	
norbi04092015-06-11 12:00:14 // 68255
	Köszi! :)
Az 1 év alatt, amióta nálam van a csoda...egyszer sem láttam így viselkedni a turbónyomást. Na de majd akkor innentől kezdve jobban figyelem :)
	
Az 1 év alatt, amióta nálam van a csoda...egyszer sem láttam így viselkedni a turbónyomást. Na de majd akkor innentől kezdve jobban figyelem :)
.......................2015-06-11 11:37:19 // 68254
	ezt honnan informáltad ez a München belvárosba nem lehet behajtani?
	
.......................2015-06-11 11:32:59 // 68253
	nem lehet ,hogy amit mi 200.300ekm nek látunk az valójában 450..550ekm ?
tekergetás népsport manapság
	
tekergetás népsport manapság
.......................2015-06-11 11:30:22 // 68252
	autópályás vagy városi autók voltak ezek?
	
denil12015-06-11 10:57:28 // 68251
	https://www.youtube.com/watch?v=16s6CZMcBkA
Így fog viselkedni a tiéd is.
	
Így fog viselkedni a tiéd is.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 09:53:30 // 68250
	hf reped, dugó átég, dpf kuka...stb
	
.......................2015-06-11 09:41:18 // 68249
	Aztán mi döglik meg bennük?
	
Martin Kovacs2015-06-11 09:05:14 // 68248
	Hmmm. Ez igen !! :D Mondjuk ettől függetlenül egy jó benzines hangjánál nincs jobb !! :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 09:03:43 // 68247
	élnék ott bakker....kint azt sem tudják mi az a dejzel...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 08:32:20 // 68246
	itthon egyenlőre lesz@arják szerencsére vagy is akkor megszűnne a tömegközlekedés ha beveztnék
	
Martin Kovacs2015-06-11 08:20:09 // 68244
	Amerika miert nem akar ilyen korlatozast a 7-8000 kobcentis v8 asokra ? 
Tiszta vicc, hogy lassan az.ember nem mehet semerre egy Euro 4 !!!! Es autoval....
	
Tiszta vicc, hogy lassan az.ember nem mehet semerre egy Euro 4 !!!! Es autoval....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 08:10:50 // 68243
	München belvárosába már nem...meg egyre több helyről tiltják ki...
	
Zsolt1552015-06-11 07:18:55 // 68242
	Tudomásom szerint a zöld matricával be lehet hajtani.
 
A matrica rendszert eredetileg a Diesel-motoros járművekre vezették be, akár csak az EURO-1, 2, 3, 4 megjelöléseket is. Ezek a szabványok a kipufogón át távozó por (korom) mennyiségét szabályozzák.
A Diesel-motoros autóknál a zöld matricát Euro-4, vagy Euro-3 szűrővel ellátott, míg a benzines autók esetében azok kaphatnak, melyek Euro-1-es motorral rendelkeznek és el vannak látva katalizátorral.
	
 
A matrica rendszert eredetileg a Diesel-motoros járművekre vezették be, akár csak az EURO-1, 2, 3, 4 megjelöléseket is. Ezek a szabványok a kipufogón át távozó por (korom) mennyiségét szabályozzák.
A Diesel-motoros autóknál a zöld matricát Euro-4, vagy Euro-3 szűrővel ellátott, míg a benzines autók esetében azok kaphatnak, melyek Euro-1-es motorral rendelkeznek és el vannak látva katalizátorral.
Piritu - 1.000.0002015-06-10 23:17:24 // 68241
	Szerintem a 4-es "Feinstaubplakette"-re gondolt.
	
Giuntini2015-06-10 22:46:18 // 68240
	Bejuthat, főleg ha le van engedve az ablak. Ha hátramész a kipufogóhoz, érzed azt a büdös égett szagot. Nem csoda, mert égeti ki a kormot. Most, hogy megint sokat autópályázom, a regenek közötti intervallum felmegy 1000km-re. Meg gondolom az is számít, hogy új motor van az autóban, szívósorral, és minden egyébbel.
	
.......................2015-06-10 22:32:59 // 68239
	Ezt a müncheni euro 4 storyt megerősíthetnéd
	
.......................2015-06-10 21:59:03 // 68238
	Nemár ,a fiat is?
Alfa is?
	
Alfa is?
Pityukoma2015-06-10 21:51:03 // 68237
	Ha "elfogyott" a gáz, akkor ereszt a rendszer. Az évi 150-200gr mértékű gázszivárgást igen nehéz detektálni. Azt szokták javasolni hogy töltsük fel UV adalékkal együtt majd használjuk. A szivárgást UV fénnyel + a színszűrős szemüveggel így már könnyebben meg lehet találni.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-10 21:50:52 // 68236
	azért eléggé szomorú képet fest, hogy ezek a részecskeszűrős autók 2006-tól amikben van 200-300e km kezdenek kidögleni, márkától függetlenül...szerintem nagyon rossz irány ez...Münchenben a belvárosba már az eur4-ek sem engedik be....hmm
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-10 21:48:53 // 68235
	a 2.0-nál nem látod a pillanatnyi fogyin...álló helyzetben a fordulatszámmérő ugrál 800-1000 között....
	
Dömpi (il dottore)2015-06-10 21:30:08 // 68234
	Elég,  ha figyeled a pillanatnyi fogyasztást. Kell kis gyakorlat, de és már 100-ból 99-szer megmondom regenerál-e.
	
csiki712015-06-10 21:26:22 // 68233
	Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 159-es slusszkulcs ügyben!
egy kulcsom van és szeretnék csináltatni egy másikat is!
Csak nem tudom hol csinálnak hozzá kulcsot! 3 gombos!
	
Segítséget szeretnék kérni 159-es slusszkulcs ügyben!
egy kulcsom van és szeretnék csináltatni egy másikat is!
Csak nem tudom hol csinálnak hozzá kulcsot! 3 gombos!
Dömpi (il dottore)2015-06-10 21:24:04 // 68232
	Láttam ma a nyomait. Oda járok a Szent László útra suliba. Te merre laksz?
	
Online tag
1
		Vendég1
369
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05