Fórum >> Típusok >> 159

.......................2015-06-11 11:32:59 // 68253
nem lehet ,hogy amit mi 200.300ekm nek látunk az valójában 450..550ekm ?
tekergetás népsport manapság
.......................2015-06-11 11:30:22 // 68252
autópályás vagy városi autók voltak ezek?
denil12015-06-11 10:57:28 // 68251
https://www.youtube.com/watch?v=16s6CZMcBkA

Így fog viselkedni a tiéd is.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 09:53:30 // 68250
hf reped, dugó átég, dpf kuka...stb
.......................2015-06-11 09:41:18 // 68249
Aztán mi döglik meg bennük?
Martin Kovacs2015-06-11 09:05:14 // 68248
Hmmm. Ez igen !! :D Mondjuk ettől függetlenül egy jó benzines hangjánál nincs jobb !! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 09:03:43 // 68247
élnék ott bakker....kint azt sem tudják mi az a dejzel...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 08:32:20 // 68246
itthon egyenlőre lesz@arják szerencsére vagy is akkor megszűnne a tömegközlekedés ha beveztnék
yani🍀2015-06-11 08:31:49 // 68245
Szerintem jó válasz a kérdésedre.
Martin Kovacs2015-06-11 08:20:09 // 68244
Amerika miert nem akar ilyen korlatozast a 7-8000 kobcentis v8 asokra ?
Tiszta vicc, hogy lassan az.ember nem mehet semerre egy Euro 4 !!!! Es autoval....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 08:10:50 // 68243
München belvárosába már nem...meg egyre több helyről tiltják ki...
Zsolt1552015-06-11 07:18:55 // 68242
Tudomásom szerint a zöld matricával be lehet hajtani.



A matrica rendszert eredetileg a Diesel-motoros járművekre vezették be, akár csak az EURO-1, 2, 3, 4 megjelöléseket is. Ezek a szabványok a kipufogón át távozó por (korom) mennyiségét szabályozzák.
A Diesel-motoros autóknál a zöld matricát Euro-4, vagy Euro-3 szűrővel ellátott, míg a benzines autók esetében azok kaphatnak, melyek Euro-1-es motorral rendelkeznek és el vannak látva katalizátorral.
Piritu - 1.000.0002015-06-10 23:17:24 // 68241
Szerintem a 4-es "Feinstaubplakette"-re gondolt.
Giuntini2015-06-10 22:46:18 // 68240
Bejuthat, főleg ha le van engedve az ablak. Ha hátramész a kipufogóhoz, érzed azt a büdös égett szagot. Nem csoda, mert égeti ki a kormot. Most, hogy megint sokat autópályázom, a regenek közötti intervallum felmegy 1000km-re. Meg gondolom az is számít, hogy új motor van az autóban, szívósorral, és minden egyébbel.
.......................2015-06-10 22:32:59 // 68239
Ezt a müncheni euro 4 storyt megerősíthetnéd
Pityukoma2015-06-10 21:51:03 // 68237
Ha "elfogyott" a gáz, akkor ereszt a rendszer. Az évi 150-200gr mértékű gázszivárgást igen nehéz detektálni. Azt szokták javasolni hogy töltsük fel UV adalékkal együtt majd használjuk. A szivárgást UV fénnyel + a színszűrős szemüveggel így már könnyebben meg lehet találni.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-10 21:50:52 // 68236
azért eléggé szomorú képet fest, hogy ezek a részecskeszűrős autók 2006-tól amikben van 200-300e km kezdenek kidögleni, márkától függetlenül...szerintem nagyon rossz irány ez...Münchenben a belvárosba már az eur4-ek sem engedik be....hmm
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-10 21:48:53 // 68235
a 2.0-nál nem látod a pillanatnyi fogyin...álló helyzetben a fordulatszámmérő ugrál 800-1000 között....
Dömpi (il dottore)2015-06-10 21:30:08 // 68234
Elég, ha figyeled a pillanatnyi fogyasztást. Kell kis gyakorlat, de és már 100-ból 99-szer megmondom regenerál-e.
csiki712015-06-10 21:26:22 // 68233
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 159-es slusszkulcs ügyben!
egy kulcsom van és szeretnék csináltatni egy másikat is!
Csak nem tudom hol csinálnak hozzá kulcsot! 3 gombos!
Dömpi (il dottore)2015-06-10 21:24:04 // 68232
Láttam ma a nyomait. Oda járok a Szent László útra suliba. Te merre laksz?
Greentimus2015-06-10 21:16:56 // 68231
Holnap viszem az autót klimashoz. Kiderul hogy csak elfogyott a gáz vagy ereszt is valahol a rendszer.
Van azaz eresztés érték, aminel nem éri meg megcsinaltatni hanem inkább töltse fel gázzal a szaki és inkább 2-3 évente újra kell tölteni? Gondolom valami értéket fog mondani a nyomásproba után.
Haddel2015-06-10 20:46:14 // 68230
Én legelőször arról vettem észre a regent,hogy hangos volt a kipufogó. Pont megálltam a ház előtt.Azt hittem kilyukadt a kipuff 😃
Roben52015-06-10 20:24:45 // 68229
Szia!
Nálam is a turbó nyomás jelzőn nagyon szépen lehet látni..
norbi04092015-06-10 20:06:31 // 68228
Be tudnád linkelni a videót? :)
norbi04092015-06-10 20:05:50 // 68227
Akkor szerencsére fedezékben volt az autód az armageddon elől :)
denil12015-06-10 19:56:30 // 68226
Egy youtube videon lattam en is eloszor aztan megneztem az enyemen es tenyleg igy van. A turbonyomas jelzo a legbiztosabb jele a regennek.
denil12015-06-10 19:55:25 // 68225
Ezt meg sosem ereztem. Szerintem baj ha az utasterbe barmilyen szag bejut.
Mad next time figyelek. Lassan idoszeru a kovetkezo regen.
Giuntini2015-06-10 19:53:04 // 68224
+ kisimul az alapjárat, és azért az utastérbe bejut egy kis égett szag
SzJanos2015-06-10 19:33:54 // 68223
Ez hasznos info volt.
.......................2015-06-10 19:30:06 // 68222
na ez a konfig nekem is jó lenne
privátban átdobod a típusát a pageres riasztonak?
denil12015-06-10 19:22:20 // 68221
Nekem ez van. Ez a pageres riaszto. Az elozo automba szereltettem bele de tovabb vittem a mostani Alfaba. Erre kottetem ra egy ultrahamgos erzekelot es egy ipari gsm modult igy ha a pager hatotavjan kivul vagyok a telefonra kapom a riasztast es egy smst kuldve le tudom allitani az uzemanyagszivattyut.
Pityukoma2015-06-10 18:47:59 // 68220
Én Novy Jicin-be voltam a Cseheknél a céges offal. Az Alfa pedig a munkahelyemen a céges garázsban pihent :-) Éjszaka jöttem hazafelé, akkor szembesültem vele mi volt erre felé.
Piritu - 1.000.0002015-06-10 17:09:06 // 68219
Az átlag usereknek semmi szüksége ilyesmire. Ők azt se tudják, hogy van-e benne dpf, nem hogy azt, hogy mi az a regenerálás. (A cégnél volt 4 diesel bömbi, majd 4 diesel fauvé mindegyiket 4-4 évig hajtotta a gazdája, ők se tudták a negyedik év végén megmondani, hogy van-e dpf a kocsijukban.)
Csak egy szűk kört érdekel a dolog, minket.
.......................2015-06-10 16:46:27 // 68218
van valakinek olyan autorisztója ami LCD távján is riasztást küld ?
vagy esetleg a mobilodra?
pl.a munkahelyen az irodában látod ,hogy valaki basztatja az autód
norbi04092015-06-10 16:10:01 // 68217
Igaz :) De ettől függetlenül egy regent jelző rendszer/led vagy akármi, nem lenne egy rossz dolog véleményem szerint. :)
.......................2015-06-10 14:14:48 // 68216
sokmindent nem jelez az alfa,de még OBD vel sem lehet kiolvasni(mivel nincs szenzor )
pl. olajhömérsékletet,olajnyomás értéket ,keréknyomást
denil12015-06-10 14:11:11 // 68215
Nem lenne rossz ha lenne kijelző, de elég egyértelműen észrevehető ha megy a regen.
A fogyasztás abnormális értékeket fog mutatni és a turbónyomás jelző nem úgy jelzi a nyomásesést ahogy szokta hanem azonnal beejti nullára amikor elveszed a lábad a gázról.
norbi04092015-06-10 14:09:02 // 68214
Van Andoridos telóm meg ELM327-em is, csak nem működnek. Szar maga a szerkezet. Majd befektetek egy USB-s re amit MES-el tudok kezelni. Még ha működne is, azt is csak akkor tudnám, ha minden leállítás előtt megnézném a programban. Én egy olyan egyszerű dologra gondoltam, hogy egy led világít valahol amikor regenerál. Munkatársam Off-ja minden regent jelez egy részecskeszűrős jellel a műszerfalon.
.......................2015-06-10 13:33:49 // 68213
ha van androidos telód azon látod AlfaODB nkeresztül mikor van regen
neked nem megy a hütöventi 1. fokozat közben mikor regen van?
(bár a 159 ben nem hallani tudom)
norbi04092015-06-10 12:33:15 // 68212
Mind hasznos olvasni való! :) Amúgy engem foglalkoztat egy jelzőlámpa vagy hasonló megoldás beépítése ami egyértelműen arra figyelmeztet, hogy zajlik a regeneráció. Így elkerülhetőek lennének a közbeni leállítások. Valaki csinált már ilyet? Megoldható lehet a dolog?
denil12015-06-10 12:13:57 // 68211
Ha ezeket elolvasom akkor doktorálhatok is? :D
Amúgy köszönöm!
.......................2015-06-10 12:12:54 // 68210
nagy fordulat ,kis terhelés = soksok NOx a kipufban
teljes terhelés = kevés NOx
mert padlógázon szinte nincs légfelesleg
.......................2015-06-10 12:07:12 // 68209
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2004/03/22-26.pdf
.......................2015-06-10 12:05:09 // 68208
olvasni való:
http://109.74.55.19/tananyagok/tananyagok/K%C3%B6zleked%C3%A9s/0619-06%20K%C3%B6rnyezetv%C3%A9delmi%20fel%C3%BClvizsg%C3%A1lat%20feladatai/006%20Bels%C5%91%C3%A9g%C3%A9s%C5%B1%20motorok%20emisszi%C3%B3technik%C3%A1ja%20.pdf
.......................2015-06-10 11:58:34 // 68207
http://injektor.hu/hu-HU/kezdolap/13-alapok/42-dizel-kornyezetvedelem-reszecskeszuro
denil12015-06-10 11:48:11 // 68206
Padlógázon miért van zárva az EGR?
denil12015-06-10 11:45:48 // 68205
Igazi mordor volt!
Régen láttam ilyet. Az edzőteremből néztem kifelé de nem lettem volna kint miközben esik. Tényleg giga vihar volt.
denil12015-06-10 11:45:12 // 68204
Cseréld ki az olajat és 500km múlva nézd meg. Fekete lesz és ez így van rendjén :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak