Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2020-03-16 16:10:50 // 120890
Mi a baj azzal, hogy céges autóként használták? Az ilyet céges autóként szokták használni, középvezetői szinten, megjelenés miatt. Céges autónál általában nem is a haver jóska zugszerelő ismerőse fogja a kocsit szervizelni, aki egyszer tévében már látott olasz autót és ha ügyes csak egy foggal rakja el a vezérlést, nem kettővel. Hanem valószínűleg számlaképes szerviz, akik nagyobb eséllyel értenek is hozzá. A céges autó nem azt jelenti, hogy ezzel hordták a sódert...
leopop32020-03-16 15:29:00 // 120889
Esküszöm ha nem lenne benne ennyi méter és nem céges autóként használták volna tuti vinném :)
Marha jól néz ki az a mogyoróbőr ilyenre akarom behúzatni az üléseimet :)
Liquid2020-03-16 13:07:37 // 120888
sajnos simán lehet hogy van, sokan járnak ehhez hasonló agyatlan gumimérettel, mert olcsóbb
RomeoOne2020-03-16 11:51:20 // 120887
A megadott kispolski gumiméretnek biztos, hogy köze sincs a valósághoz :D
Balu19902020-03-16 10:59:03 // 120886
Nem tudom nézte e már valaki, de mi lehet a hiba ezzel az autóval?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1_8_tbi_distinctive_ti-15558066

Oké, elég szép métert futott darab, de akkor se értem. :D
Shadin2020-03-16 09:59:16 // 120885
Abban a műbőrben nem igazán fog csúszni szappannal, max. hintőporral.
Én át bírtam tolni egy vastag fűkasza damilt, lekerekítettem a végét és centiről centire átment, majd ősszeapplikáltam a ruhaszárító kötéllel, ami már a rendes vastagságú volt és a lányommal ketten szépen át toltuk-húztuk. Majd elkötöttem a végeket, hogy nehogy mégegyszer végig kelljen szopnom a műveletet :-(
Roll19832020-03-15 19:00:11 // 120884
Shadin fűzött oda már be helyette ruhaszárító kötelet. Őt kell kifaggatnunk, hogy csinálta.

Shadin blogja
Smith2020-03-15 18:48:43 // 120883
Én mindennel próbáltam ami eszembe jutott. Egyrészt, ajánlott kivenni az ülést, hogy hozzáférj rendesen. Sajnos nekem még így sem ment, napokat töltöttem el vele, vért izzadva, mindenféle szerszámmal, testhelyzettel.

Vettem citerhúrt, gitárhúrt, hogy majd azt áttolom és visszahúzom vele. Nem jött be. Vettem fűkasza damilt, különböző vastagságot, hogy hátha az bemegy, az is jó lesz. Az se. Vettem rendes damilt, hátha. Az se. Szappanoztam, kentem szilikonnal, csússzon. Sehogy se tudtam visszatolni.

Ha feltalálod a tuti módszert, vevő vagyok rá.
Roll19832020-03-15 16:11:27 // 120882
Srácok, hogy a fenébe dugjam vissza a azt a vastag damylt az ülésbe? Ez fut a szélén a szegélybe. Porszívózáskor vettem észre, persze az autón nemrég lett cserélve a kézifékkötél, szóval véletlenek nincsenek, tudom, hogy kint voltak az ülések, eddig ez a helyén volt.

Peta742020-03-15 15:02:36 // 120881
Kíváncsi leszek mi lesz a baj vele!Pedig ha valaki törődött vele akkor te odafigyeltél rá!
norbi04092020-03-15 13:58:43 // 120880
Ebben a napsütéses időben kicsit kitakarítottam az autót.
Viszont egyre jobban szúrja a szemem a hátsó lökhárító alsó toldata. Sajna előző tulajnál a kipuff megolvasztotta kicsit és eldeformálódott.
Esetleg ilyen toldatot lehet külön találni? Vagy általában egyben adják csak a lökőssel?

A másik dolog... Megelőzvén a bajt.
Ki, hogy oldotta meg az ajtók szigetelését az esővel szemben? Gobdolok itt a "víz a lábtérnél" tipikus eset orvoslására. Van aki azt mondja elég csak az alsó kivezetéseket kitakarítani, van aki a szigetelés cseréjét preferálja.
Giuntini2020-03-15 13:12:29 // 120879
Az én 159-em másfél.hónapja karanténban van:((
Giuntini2020-03-15 12:45:53 // 120878
Mai koronavírus adat
szelod92020-03-14 17:42:05 // 120877
Sajnos nem, de köszi azért. Végül telefonról AlfaOBD-vel sikerült kinullázni a szervízt. A MES továbbra sem működik, a gépen valamiért csak párosítva jelenik meg, nem csatlakoztatva. Talán ez lehet a baj, de mást nem sikerült kiagyalnom. Próbáltam újratelepíteni minden BT drivert, frissíteni stb... Ma is jól elszórakoztam 2 órát a kocsiban ülve :D
RomeoOne2020-03-13 23:51:33 // 120876
Nem tudom, hogy ez segít-e: blog
szelod92020-03-13 23:30:08 // 120875
Igen, ezt az OHP-sat vettem én is. Leírom, hogy mit csináltam eddig, mire jutottam. Lehet valamit kihagytam.
- Laptop és OBD párosítva
- Eszközkezelőben levettem 1-re az értékeket, bitrátát nem módosítottam
- MES-t megnyitva állítanám be az interfészt, de sehogy sem ismeri fel a cuccot. ELM 1.4 Bluetooth verziót választom ki. Hiába próbáltam végig az összes bitrátát az sem működik. Két COM-os opcióm van.
- Interfész keresést lefuttatom ott se dob ki semmit
- Próbáltam 4.5 ingyenessel, és 3.9 regisztrálttal is. Egyik sem tudott kommunikálni vele.
- A led pirosan világít rajta. Próbaképp telóval összelőttem és Torqueval teszteltem. Az eszköz jól működik, tehát a hardwares hibát kizárnám.


Kellhet hozzá valami driver? Ha valaki tudna küldeni egy pár képet a saját interfész beállításaival azt is nagyon megköszönném. Azért rendeltem ezt, mert működik, most meg egy napot szenvedtem vele és semmi :(((
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-13 22:46:02 // 120874
És másodjára is kijavítja a bzi telefon. ilyenem..ilyenem..ilyenem..
:-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-13 22:44:37 // 120872
A BudaVilles brutál drága. Az észt OHP_ltd eBay-es adapterei jók, két ilyenek is van.
RomeoOne2020-03-13 21:35:20 // 120871
Régen sok probléma volt azzal, hogy a kínai adapterek nem működnek. A BudaVill-es tuti jó volt, mondjuk az nem is volt olcsó.
Én olyat vettem, FreeMES-sel is simán megy.
Lörke2020-03-13 21:24:04 // 120870
Free MES-sel próbálod?
Nekem is ilyen van. Én tudatlanul a free MES verzióval próbálkoztam. Azt hiszem akkor nekem is vmi timeout hiba volt. Nem tudtam, hogy a free MES tipusonként más-más funkciót enged. Itt a fórumon mondták, akkor jöttem rá, hogy pl a 2.0 D-nél semmit nem enged. Megvettem a MES-t és azóta tökéletes.
Ha vásárolt MES-ed van, akkor passz.
szelod92020-03-13 19:05:06 // 120869
[OBD MES]
Megérkezett a bluetoothos kütyü, de sehogy sem tudom működésre bírni a MES-sel. Folyamatosan timedoutol. Valakinek sikerült már ezt összehozni? Ezt vettem
tirex2020-03-13 09:39:01 // 120868
Ja,bocs nem láttam.
droberto2020-03-12 19:12:41 // 120867
B@zzeg... rá kell tenni az élvonalzót.
A JTDm-nél ami vasblokkos, kötve hiszem 🙂
Piritu - 1.000.0002020-03-12 18:47:47 // 120866
A hűtéssel kapcsolatos gondjai (pl. kemény vízcső) már a következmények voltak nála :-(
Morfiusz Cédula2020-03-12 18:03:51 // 120865
Igen, de neked utána sem volt rendben a hűtésed (a hozzászólásaid legalábbis valami ilyesmit sugalltak), simán lehet, hogy egy új hengerfej is megrepedt volna.
Giuntini2020-03-12 14:54:45 // 120864
Szakál Metál is ezt mondta.
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-12 14:53:53 // 120863
Igen, innen indultunk, Szasi linkelte pár sorral alább :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-12 14:52:26 // 120862
Igen, ezt Sanyi barátom is mondta. Ő síkvonalzóval ránéz a blokkra is, és ha a tulaj idegrendszere és pénztárcája bírja, kikapja a motort, szétfűzi és együt küldi a blokkot és hengerfejet köszörültetni. Ez a tuti módszer, de erre 99%-ban sem idő, sem pénz nincs..
Zolibácsi2020-03-12 14:42:25 // 120861
Mikor enyém is hf cseres volt, beszéltem egy öreg szakival, aki mondta, hogy sokszor azért lesz újra hf-es egy autó, mert a motor blokk van el vetemedve és azt is le kellene sikolni.
tirex2020-03-12 14:41:36 // 120860
Van a neten egy új videó, Vályi Pista gépműhelybe vitt egy bmw hengerfejet. Pont egy 159-es 5hengeres hengerfej van náluk az asztalon már meghegesztve, kb vagy nyolc helyen. Azt mondta a szaki hogy ő amit csinál tuti nem reped el mégegyszer, legalábbis a hegesztésnél.
Liquid2020-03-12 13:41:08 // 120859
ezt jó tudni
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-12 13:40:38 // 120858
Így van, viszont ha az ok nincs megszüntetve, újra megreped. Összesen négy szerelővel konzultáltam ez ügyben, elég egybehangzó volt amit mondtak. Ismerem őket, adok a szavikra. Sok múlik a gépmunkán (a felület minőséggel vannak bajok, a síkköszörű kiment a divatból) és sok az összeszerelésen is, de általában oka van a hengerfejességnek. Kb azt hallottam négyszer, amit a videón is mond a szaki. :-)
leopop32020-03-12 13:23:28 // 120857
Remélem nem kell hengerfejet cserélned :)
Én a kiegyenlítő tartályomon találtam repedéseket lehet ezért folyik a hűtővízem
Morfiusz Cédula2020-03-12 13:18:48 // 120856
Pár hete visszaolvastam a kálváriádat, és nekem úgy tűnik, hogy a javítás után továbbra sem volt tökéletesen jó a hűtőkör, ez okozhatta a javításnál az újabb repedést. Nem azt mondom, hogy biztosan az volt az oka, de jó esély van rá szvsz.
Morfiusz Cédula2020-03-12 13:17:07 // 120855
Igen, azért sok hengerfejet javítanak úgy, hogy utána nem megy szét megint.
Giuntini2020-03-12 12:58:05 // 120854
Még nem tudok semmit. Le kell venni a hengerfejet.
leopop32020-03-12 12:40:59 // 120853
Láttam én is a videót :)
Emil akartam kérdezni hogy most mi újság a tiéddel?
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-12 12:40:40 // 120852
Azt rosszul, valószínűleg. A szerelőm amit csinált, az autópályán hajszolt autó volt, rendben volt javítás után sokáig. Hogy megvan e még, nem tudom, de abba gyorsan pörögtek a méterek, hamar kibukott volna ha mégsem jó. Nem mindegy ki és hogyan javítja.
Giuntini2020-03-12 12:24:07 // 120851
Az enyém 45000 km után repedt meg újra, a hegesztés mwllett, ott ahol az öntvény elgyengült.
Most mint tudjátok, megint gond van a vizkörnél 20 ezer km után, pedig gyári új hengerfej került rá.
Én már ott tartok feladom!
Liquid2020-03-12 11:15:42 // 120850
A kérdés az, hogy meddig lesz jó? Vagy akkor akiknek megcsinálták és 10-20.000 km után megrepedt, azt rosszul csinálták?
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-12 10:40:35 // 120849
Nekem két helyi szerelő is ezt mondta (és csinált is ilyet 159 2.4-en), ez hiedelem csak itt a fórumon tartja magát, hogy javíthatatlan a 2.4 hengerfej. :-)
Morfiusz Cédula2020-03-12 10:34:10 // 120848
Érdekes, mert itt azt mondja, hogy ha javítani tudja, akkor az jó is, többet nem reped meg ott.
Smith2020-03-12 09:55:29 // 120847
Ha sikerül, persze. :) Nem azonnaliba, és nem ki-be szereléssel természetesen.
Szasi2020-03-11 21:39:10 // 120846
Hengerfej és tèmához egy kis ízelítő,akit èrdekel.

https://youtu.be/CT9ILrhYcYE
norbi04092020-03-11 21:08:45 // 120845
Ha esetleg sikerül.... Vállalnál ilyen jellegű munkát? 😀 Természetesen nem ingyen.🙂 Én tényleg nemvagyok a forrasztások és az elektronika császára.
Smith2020-03-11 21:04:17 // 120844
Először a kicsiben teszek kísérletet, a turbónyomás mérővel. Aztán ha az beválik, jön a nagy, az a fordulatszámmérő jobb oldalán pislog.
norbi04092020-03-11 20:55:41 // 120843
A nagy órában vagy a kis trióban középen? 🙂
Smith2020-03-11 19:57:21 // 120842
Legyen jó idő és az enyémnek nekiugrok, LED csere.
norbi04092020-03-11 17:11:04 // 120841
Fogalmam sincs mekkora meló lehet egy ilyen művelet. 🙁 De utánajárok, és valószínűleg valakire rá fogom bízni mert az ilyen elektronikai kütyük meg forrasztás nem az én világom. 🙂
De pl most is... 🙁
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak