Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2020-03-10 08:13:52 // 120820
nekem nincs hátsó :) viszont az első nagyon tud idegesíteni
LaciR2020-03-10 07:24:06 // 120819
Hát ez bizony így van.
ZoliNix2020-03-09 22:42:06 // 120818
Ahogy észrevettem ha elől nincs bekapcsolva, akkor hátul sem indul el🙂
Liquid2020-03-09 22:26:27 // 120817
Az automata ablaktörlőt én is szeretném inaktiválni... Van rá mód?
Csabi2020-03-09 21:23:23 // 120816
Kikapcsolhatóak... :)
Piritu - 1.000.0002020-03-09 19:47:56 // 120815
Mi lesz veletek ha egy modern vezetéstámogatós rendszerekkel teli autót kell vezetnetek ha már egy automatán induló ablaktörlő ekkora utálatot vált ki? :-DD
norbi04092020-03-09 19:35:37 // 120814
😀 Én már szétszedtem és a csatikat is megtisztítgattam kontaktspray segítségével. De nem lett jobb a helyzet. Holnap hozom el a bontottat. A fordulatszám óra viszont aggasztóbb. De lehet egy idő után eldurran az agyam és veszek egy nagy óracsoportot is. Csak nemtudom mennyire kell bontani a cseréjéhez. A km állást is megjegyzi? Tehát esetleges cserénél az újban át kell írni? 🙂
_Ata_2020-03-09 16:13:30 // 120813
Nekem a turbónyomás és a vízhőfok szokott elaludni néha, de úgy vettem észre csak akkor, ha nagyon befűtök xDD
Macccy2020-03-09 10:18:49 // 120812
Hú de utálom én is, amikor töröl az a szemét
norbi04092020-03-09 09:38:35 // 120811
Na akkor már hárman vagyunk. Valami nem kóser itt a rendszerben ezek szerint. Nekem a fordulatszám alsó tartománya, 0-1500-ig kb néha elalszik. Köv indításnál minden rendben. Ma reggel pl a felső tartomány aludt el 4000-től a végéig. 1 óra múlva kimentem, ráindítottam és minden rendben. Nagyon fura... Szórakozik az idegrendszeremmel 😀
HerodPK2020-03-09 07:59:10 // 120810
Szia!
Pont ahetekben kezdődött nállam is az ismert jelenség. Sajnos az okát még nem tudtam kivizsgálni. Csak jelzem nem vagy egyedül. Az új autóm még nem került feltöltésre, azért a 156-osom van kint de jelenleg 159 1.75 Ti rendelkezem. Probléma ugyan az a sebességmérő óra alsó szegmense hol világít hol nem. Amennyiben rájössz valamire tudasd velem is.
Anders2020-03-09 07:49:37 // 120809
Szia,

Igaz nekem sima óracsoportom van és néha nekem is pislákol. Amit észrevettem hogy leginkább hosszabb állás után csinálja, főleg hidegben, és csak a sebességmérő óra, annak is az alsó negyede a 60-as számig. 2-3 pislákolás után hibátlanul működik.
norbi04092020-03-09 06:46:00 // 120808
Az F52-re a fűtést írja és a szivargyújtót nálam:
norbi04092020-03-09 06:21:18 // 120807
Köszönöm szépen! Meglesem az alanyt 😀
norbi04092020-03-09 06:20:50 // 120806
Jóreggelt Srácok!

A TI óracsoportoknak van valami típushibája vagy mifene? Multkora Vízhőfok órának a világítása aludt ki, most pislákolnak (hol kialszik, hol világít) a ledek a sebesség-órában is. Másnak is vannak/voltak ilyen gondok? 🤔
Alfabundi2020-03-08 19:02:01 // 120805
A Ti fekete üvegén nagyon látszanak a karcok amiket okoz mikor szárazon töröl egyet. Van tükör, radar, kamera. Minek? 🙂
Smith2020-03-08 18:41:26 // 120804
Akkor látom, nem csak engem zavar :)
Alfabundi2020-03-08 18:19:15 // 120803
Én leszereltem az egészet. Könnyebb lett az ajtó. Jobban is megy a gép. 😂
Alfabundi2020-03-08 18:16:50 // 120802
Bent van a könyvben. F52 bizti a műszerfalban.
Smith2020-03-08 17:17:36 // 120801
Ha megvan oszd meg, én kivenném, mert értelme semmi, csak tolatáskor összecseszi az ablakot :)
norbi04092020-03-08 10:43:55 // 120800
Ezek szerint mindneképp érdemes megvárni a melegebb időt, talán kevésbé törnek a patentok 🙂 Majd visszatérek a problémához később akkor.

Viszont, valaki tudja esetleg hogy melyik a biztije a hátsó ablaktörlőnek? 🙂 A kezelésiben nem találtam erre utaló infót.
Shadin2020-03-08 10:24:32 // 120799
Bontani kell a köszöböket, alul csavaros ha jól emléxem, középen meg óvatos patent van :-(
Laca622020-03-07 12:31:32 // 120798
Ez engem is érdekelne,hogyan kell levenni a burkolatot.Nálam is zörög.
norbi04092020-03-06 17:55:47 // 120797
A kis mocsokláda 😀
Nehéz levenni a B-oszlop burkolatát? Patentos megoldás? 🙂
Shadin2020-03-06 09:25:16 // 120796
Ez szokott olyat csinálni:

Marseus2020-03-05 21:24:11 // 120795
Ezt igazából Tockénak címeztem:-))
Marseus2020-03-05 21:23:03 // 120794
Nálam detto mindkét oldalon. Hétvégén lebontom mert már elég a zörgésből!
norbi04092020-03-05 20:17:52 // 120793
Szép estét! Nagyon köszönöm az eddigi segítségeket, instrukat az apró, engem/szemem zavaró dolgok orvoslásával kapcsolatban! 🙂
Most akadt egy, a fülemet zavaró dolog...
A "B" oszlopól, ahonna az öv indul, úthibákon áthaladva kotyogó, kopogó hang hallatszik. Megmozgatva az övet is hallható és egyértelmű, hogy abból a szerkezetből jön amin át van fűzve az öv. Valakinek volt már ilyen eset? Hogy lehet orvosolni? 🙂
Tocke2020-03-05 15:00:17 // 120792
Bontás nélkül nem tudsz hozzáférni, le kell venni a lökhárítót, lámpát. Bontott trafót nem vennék, bizonytalan+drága. Bármilyen xenon trafó jó hozzá. Például a DTXenon honlapján keress rá.
zoli9782020-03-05 14:10:28 // 120791
Sziasztok, jobb oldali xenon fényszóróm villog össze vissza, gondol egyet lekapcsol. Autó leállít újraindít megy egy darabig majd szintén, felcseréltem a két xenon maradt ugyanaz. Gondolom a trafó szarakszik akkor. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Bontás nélkül nem lehet hozzáférni? Lehet-e javítani? Ha nem megéri belőle bontottat venni?
Tocke2020-03-05 12:26:00 // 120790
Srácok, tegnap vettem észre, hogy a váltórudazat és a váltó találkozásánál a műanyag vagy gumi persely el lehet törve. Kézzel megmozgatva 8-10mm-es holtjátéka van. Gondolom ez nem normális. Cserélt már valaki ilyent? Mit kell egyáltalán rendelni?
Köszi a segítséget!
indi692020-03-05 09:19:55 // 120789
Sziasztok. Ezt az autót ismeri valaki vagy nézte? 159
zsoltika2020-03-04 08:35:50 // 120788
Szerencsére én nem vezetem a költségeket, mert rosszul lennék :)
De az biztos az 5 év alatt a vételár többszörösét hagytam ott szervízben. És igazából nem is volt soha komoly baja, kb csak kopó alkatrészek.
Eladni pedig esélytelen, fél év alatt 0 darab telefont kaptam az AAA autó sms-eken és két kereskedésen kívül. Pedig az árak közepének alján van már a hirdetés.
Most egy hónapon belül megint költök rá, van 1-2 kopó dolog + éves szervíz + műszaki + vezérlés.
Jelenleg csak hétvégente használom, dugóban munkába járásra most van egy kis offos a családban.
Ha lenne egy fölösleges garázsom akkor inkább oda bedugnám, mint hogy ilyen áron eladjam, de az utcán sajnálnám rohadni...
Morfiusz Cédula2020-03-04 07:59:43 // 120787
Viszonylag pontos, nekem a felső részében van eddig (700k/év), úgy, hogy se hengerfej repedésbe, se hidraulikus szeleptömb cserébe nem futottam bele eddig. Igaz volt benne két teljes szett gumi plusz négy felni, amik eléggé megdobták a költségeket (meg egy csomó olyan dolog, ami nem lett volna feltétlen szükséges, pl új navi, ablakra fólia, felnik felújítása stb). Budapesten meg még kicsit vastagabban is fog a szerelők ceruzája, mikor a számlát írják.
Morfiusz Cédula2020-03-04 07:49:03 // 120786
Ha kilométerre kiszámolom, nekem 35 Ft/km jön ki, üzemanyag nélkül.
Üzemanyaggal 68 Ft/km.
Értékvesztést nem tudom, per pillanat nem látok ilyen autót a hahu-n, de kábé én is oda tippelném, illetve egy kicsit fölé. Nyilván ez attól is függ, mikor jutott hozzá az ember és mennyiért.
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-03 18:19:33 // 120785
Éves szinten 300k-t értékveszt és vagy fél millát megzabál gázolajban. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-03 18:16:05 // 120784
Kb annyi lehet. Nálam ha 2019.12.-ig nézem, akkor 350e/év elég stabilan (3 év) . Idén lehet több lesz, egy vez. csere már volt, és következik egy téli gumi garnitúra. Bár.. ha jövőre is ilyen tél lesz, akkor kb felesleges :-) Egyszer kellett (500km), akkor is halasztható lett volna az út.
droberto2020-03-03 17:55:48 // 120783
Akarom mondani 8 gumi.
droberto2020-03-03 17:52:01 // 120782
A hosszú távú átlagköltés 500k +-150k Ft/év. Függően a felszereltségtől. Ezt már beszéltük többször is. Nekem volt 4 évem amikor 150 körül volt/év. Azóta ez kiegyenlítődött. Idén majd 500 lesz a 4 gumma.
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-03 17:37:13 // 120781
Nekem 30Ft/km jön ki, de ebbe az átírás,a műszaki, a polír és minden kutyafüle bele van számolva (üzemanyag nem). Havi kb 38000Ft a költsége. Ezen felül 25000/hó az értékvesztés, plusz a gázolaj, ami 40-45000Ft/hó.
Morfiusz Cédula2020-03-03 16:31:29 // 120780
Csak hogy legyen min elborzadni, mikor megnézem. :-/
Elnézve a blogodat, nagyságrendileg kb hasonlók a költségek. Szerintem évi 600-800 ezerrel lehet számolni üzemanyag nélkül egy ilyen korú 159-nél, ha az ember épkézláb állapotban akarja tartani a verdát.
droberto2020-03-03 16:27:36 // 120779
Dalmának kéne. :)
Szabister2020-03-03 16:24:39 // 120778
Az 59-el mi van hogy autó hiányban szenvedsz? :)
Szabister2020-03-03 16:23:37 // 120777
Maga a kereskedés nem áll rossz hírnév alatt. Nem messze van tőlem. Az ismeretségemben már többen vettek innen autót. Ők nem a legolcsóbbakat árulják,de eddig nem panaszkodtak,hogy szart vettek. Tőlük van nem messze abban az utcában egy másik kereskedés is a Trixon, nah oda nem szabad betévedni sem. Annó néztem ott is egy 59 sw-t. Már ki sem próbáltam annyira gatya állapotban volt.
droberto2020-03-03 16:19:29 // 120776
Ruhavásárlásnál szoktam így lenni. Nem azt veszem ami kell, hanem ami le van árazva. :)
Az autó nem égető, de már jó lenne.
Kint heti 1-2x felbukkan azért valami.
RomeoOne2020-03-03 16:16:30 // 120775
Azta, miylen szépen vezeted te is az üzemanyag költségeket itt. Akkor Halesszal együtt már legalább 3-an vagyunk itt az Amore-n :DDD
Morfiusz Cédula2020-03-03 16:07:08 // 120774
Igen, akinek 1 milliója van a 159-re, annak inkább más típusban kéne gondolkodnia. Én három év alatt, 4,1 milliót költöttem az autóra a vételárán felül, ez évi több mint 1,3 (mondjuk ebben benne van az üzemanyag is, ami ennek az összegnek a felét teszi ki, a szervízköltség 820k volt, ez évi ~273 ezer, plusz gumik meg rengeteg apróság, szépítgetés) Egy 1 milliós 159-re lehet, hogy nem fognak ennyi extrát költeni, a szervízköltsége viszont biztosan sokkal több lesz, szóval simán rámehet 1 év alatt még egyszer a vételára, de erre sokan nem számítanak, amikor megveszik az autót. És ez nem csak az Alfákra igaz, hanem gyakorlatilag az összes valaha volt prémium használt autóra. Ennek az eredménye az a rengeteg romos állapotban lévő öreg BMW, Audi meg a társai, amin minden lóg, minden folyik, okádja a fekete füstöt és úgy látványra kb akkor sem fogadná el őket az ember, ha fizetnének érte.
Sajnos az újkorukban drága autóknak a fenntartási költsége nem hogy nem csökken arányosan az értékvesztésükkel, hanem még nő is az évek alatt.
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-03 16:05:57 // 120773
Most nézem, ez nem is fekete, hanem sötétkék..
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-03 16:03:58 // 120772
Látod, én azért biztosan megnézném ezt a feketét :-)) És ha az tényleg az aminek hirdetik és épp egy rokonom lennél aki elvitt autót venni, beszélnélek rá XD
Saját magamnak még rosszabb a helyzet, az autóim közül egyiknek se sok köze van ahhoz amit kigondoltam. :-)
Szerintem a használt autózás csak ebből az irányból működik. Az, hogy keresel valami konkrét specifikációt, és várod, hogy beessen, annak lottó ötössel egyenértékű az esélye. Lehet még autoscouton sem találnál pont olyat. :-)
droberto2020-03-03 15:33:52 // 120771
Nembírja a motor a relációs jeleket.
Szóval a szűrőim:

- min. 2011
- max. 80-100k km
-benzin
-vezetett szervizkönyv
-leinformálható
-5 ajtó
-Lounge
-BT

Előny:

-spojlerek
-tolatóradar
-17-es gyári kerék
-Racing
-MO-i
-tört fehér, grafit, fehér,

Rozsdás, borult, szerkezetsérült, napszívta, eladásra lefényezett nem érdekel. Kizáró szín: fekete, ezüst, Qubo zöld.öld.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak