droberto2020-03-03 12:21:41 // 120755
Hát ja. VGT nem megy, aztán lekormolod a szívórendszert, meg a részecskeszűrőt, aztán 10-30 km, múlva már jöhet is a tréler. :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-03 12:20:02 // 120754
Igen, érdemes néha benézni a fedél alá, nem az első "apróság" amit így időben el tudtam hárítani. A TD-t motorterébe pl minden hétvégén belenézek. 2 perc, de megéri.
droberto2020-03-03 12:17:10 // 120753
Én ha Nepperkednék, tuti egy ilyen szakszervizes JKV-el árulnám minden kocsimat.
Ezzel magamat is védeném.
Ezzel magamat is védeném.
droberto2020-03-03 12:14:38 // 120752
Ha Marelli a szívósorod és a kocsiban több van mint 150k km aggódhatsz. 90%-hogy 100k km-en belül egy vagy több lapátkát be fog szippantani.
Javaslom, hogy vegyél egy újat és csavarozással hegesztéssel biztosítsd a lapátokat.
Ki semmiképp ne szedd.
A részleteket errefele megtalálod.
Javaslom, hogy vegyél egy újat és csavarozással hegesztéssel biztosítsd a lapátokat.
Ki semmiképp ne szedd.
A részleteket errefele megtalálod.
droberto2020-03-03 12:10:08 // 120751
Katasztrófális a magyar használtpiac.
Az eladók többsége sumákol, hazudik. Sajnos még a magánszemélyek is.
Szinte midegyik autóval van valami, ami miatt a nem ajánlott kategóriába sorolható (nagy futásteljesítmény, tekert km óra, ismeretlen vagy még inkább gyanús előélet, összevissza fújkált, erősen korrodált).
A hibák nagy része kiszűrhető, egy kis utánajárással, lekérdezéssel rétegvastagságméréssel.
Ilyenkor a kereskedő mindig őszinteségi rohamot kap.
Az a baj, hogy ezzel egy csomó időtet, pénzedet elb@ssza.
Alapszabály, ha nem szimpi az eladó, az autót csak akkor vedd meg, ha nagyon biztos vagy a dolgodban.
Egyébként meg a használtautó vásárlás nem mindenkinek való. Csak ilyenkor azt nem értem, hogy miért nem bíznak mag egy szakértőt vagy viszik el egy szakszervízbe.
Az eladók többsége sumákol, hazudik. Sajnos még a magánszemélyek is.
Szinte midegyik autóval van valami, ami miatt a nem ajánlott kategóriába sorolható (nagy futásteljesítmény, tekert km óra, ismeretlen vagy még inkább gyanús előélet, összevissza fújkált, erősen korrodált).
A hibák nagy része kiszűrhető, egy kis utánajárással, lekérdezéssel rétegvastagságméréssel.
Ilyenkor a kereskedő mindig őszinteségi rohamot kap.
Az a baj, hogy ezzel egy csomó időtet, pénzedet elb@ssza.
Alapszabály, ha nem szimpi az eladó, az autót csak akkor vedd meg, ha nagyon biztos vagy a dolgodban.
Egyébként meg a használtautó vásárlás nem mindenkinek való. Csak ilyenkor azt nem értem, hogy miért nem bíznak mag egy szakértőt vagy viszik el egy szakszervízbe.
Csabi2020-03-03 12:06:55 // 120750
Jókor vetted észre, csak a csatlakozónál repedt ki, a vákuum még nem szökött, amit észrevettél volna. Jó példája ez, hogy miért érdemes nézegetni a motorteret...Egy ilyen apró hiba is elég nagy szívást tud okozni...
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-03 11:03:59 // 120749
Fékezni nem szoktam, menni meg ment :-) De megjavítottam gyorsan, nyilván nem hagytam úgy :-)
samu1262020-03-03 10:48:15 // 120748
Shadin2020-03-03 10:25:21 // 120747
Két funkciója van, az egyik a fékszervó, a másik pedig a turbo geometria vákuum ellátása. Valahonnan biztos hiányzik :-(
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-02 22:28:03 // 120746
Működött minden, turbónyomás is a helyén volt. Pedig ez már szelelt az tuti :-)
Piritu - 1.000.0002020-03-02 21:08:20 // 120745
Phon-t kérdezd meg itt az oldalon. Neki tuti van.
Alfabundi2020-03-02 21:01:54 // 120744
Lehet, VM diesel blokk van benne. 😂 Akkor tényleg jól átverték őket🤣
Smith2020-03-02 21:00:27 // 120743
LED csere. Én megcsinálom, csak jöjjön a jó idő. A legnehezebb a LED beszerzése, hogy pontosan olyan színhőmérsékletű és fényerejű legyen mint ami benne van. Ezt én áthidalom azzal, hogy MINDET kicserélem benne. :)
norbi04092020-03-02 20:53:10 // 120742
Esetleg van olyan köztünk aki tud javítani ilyen órát? Gondolok itt led cserére vagy ilyesmire? 🙂 Vagy egyáltalán orvosolható valahogy a dolog? 🙁
psychoati2020-03-02 20:24:21 // 120741
Ha jól tudom akkor az a cső a szolenoid-hoz vezet, onnan pedig tovább a turbóhoz.
ZoliNix2020-03-02 20:22:08 // 120740
Az a cső a turbóra megy szerintem.
Működött rendesen?
Működött rendesen?
Szergej2020-03-02 20:03:08 // 120739
Csao. Az enyém is ilyen volt egyik nap vettem észre. Nekem sem volt semmi tünet. Pedig a vakuumszivattyúról jön. Legalább a féken éreznem kellett volna. Kicseréltem, ugyse éreztem semmi változást.
norbi04092020-03-02 19:34:00 // 120738
Sziasztok!
Ma Laca62 Cartás segítségével szétszedtük a középkonzolt és a benne lévő óracsoportot egy kis csati tisztítás miatt, remélve, hogy visszatér a vízhőfok-óra világítása. Sajnos nem sikerült. Maradt ugyan az a helyzet... Az üzemanyagszint és a turbónyomás óra full világít, de a vízhőfoknál csak a mutató és maga piktogram. A skála full sötét maradt.
Valakinek még ötlet? Esetleg bontotthoz mennyiért lehet hozzájutni? 🙂
Ma Laca62 Cartás segítségével szétszedtük a középkonzolt és a benne lévő óracsoportot egy kis csati tisztítás miatt, remélve, hogy visszatér a vízhőfok-óra világítása. Sajnos nem sikerült. Maradt ugyan az a helyzet... Az üzemanyagszint és a turbónyomás óra full világít, de a vízhőfoknál csak a mutató és maga piktogram. A skála full sötét maradt.
Valakinek még ötlet? Esetleg bontotthoz mennyiért lehet hozzájutni? 🙂
beeep1462020-03-02 17:36:33 // 120737
Nálam nincs erről szó, egyszerűen csak 13 éves az autó, és úgy döntött, hogy most jön ki minden... :-D
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-02 17:18:58 // 120736
alfa155gyuri2020-03-02 15:11:01 // 120735
Nálam most volt egy 147 1.9jtd,megnéztem az előző szerelő számláját elborzadtam szó szerint a bárdi teli árak két háromszorosáért voltak az alkatrészek.PL 2 első kerékcsapágy 79900,felső lengőkar 29000,féltengely gumiharang 9500.Így tényleg könnyen összejön a milla. :( És közben hengerfejes az autó és a turbót is cserélni kell (ezt mondták neki) .Az össz baj annyi volt,hogy a részecske szűrőből nem verték ki rendesen a szűrőt és egy darab elzárta a kipufogó gáz útját.
Nagyon csúnya véleményem van a szerelők nagy részéről tisztelet a kivételnek.
Nagyon csúnya véleményem van a szerelők nagy részéről tisztelet a kivételnek.
beeep1462020-03-02 14:33:17 // 120734
Üdv!
Másfél éve 1,5M-ért vett 2.2 JTS-nél csak szervízekre belement kicsivel több mint 1 millió.
Pedig teljes előélet dokumentációval, 100% garantáltan volt benne 140 ezer a méter, 2x volt vásárlás előtt márka/szakszervízben átvizsgáltatva (a másodiknál a szervíz villamosság szerelő majdnem megvette az orrom elől..). A bölcsőn látszott a német előélet, de amúgy a szervíz szerint OK.
Ehhez képest a 1,5 év alatt az összes "típus" hülyesége kijött. Váltófelújítás egy éve, vezérlés csere 162.000-nél (és ez a német szervíz számla szerint már 80.000-nél egyszer megtörtént...), és ha nincs Erhard segítsége akkor a legjobb ajánlat is 450+Áfa volt az alkatrészre... Szóval az az 1M környéki autó az olyan is lesz... :-)
Másfél éve 1,5M-ért vett 2.2 JTS-nél csak szervízekre belement kicsivel több mint 1 millió.
Pedig teljes előélet dokumentációval, 100% garantáltan volt benne 140 ezer a méter, 2x volt vásárlás előtt márka/szakszervízben átvizsgáltatva (a másodiknál a szervíz villamosság szerelő majdnem megvette az orrom elől..). A bölcsőn látszott a német előélet, de amúgy a szervíz szerint OK.
Ehhez képest a 1,5 év alatt az összes "típus" hülyesége kijött. Váltófelújítás egy éve, vezérlés csere 162.000-nél (és ez a német szervíz számla szerint már 80.000-nél egyszer megtörtént...), és ha nincs Erhard segítsége akkor a legjobb ajánlat is 450+Áfa volt az alkatrészre... Szóval az az 1M környéki autó az olyan is lesz... :-)
Giuntini2020-03-02 12:05:50 // 120733
Én azt mondom 1,7 körül 5 kilót símán rá lehet költeni, 1 millió meg bontószökevény. Futómű, váltó motorrendbehozatal nem 1 millió...
Macccy2020-03-02 10:23:16 // 120732
Most sem 1M a deadzone, csak annyit mondott, hogy ami 1 alatt van, az tuti el fogja kérni a javításra a további 3-5 kilót. Szerintem most valahol 1.5M környékén lehet talán már olyat kapni, amivel nem kell egyből szerelőhöz szaladni, de az se - ahogy kábé egyetlen használt autó se - lesz hibamentes.
leopop32020-03-02 10:03:48 // 120731
Köszönöm szépen :)
Giuntini2020-03-02 09:51:49 // 120730
Jó hangja lett! Grat!!
Shadin2020-03-02 08:29:44 // 120729
A klímakonzol még az FL előttinek látszik, FL 2007 közepén volt.
szelod92020-03-01 18:50:41 // 120728
Én annyit látok a hirdetésből, a nyílvánvalón kívűl, hogy ennek az autónak biztosan nincs magyar papírja. Se "érvényesítő címke", se rendszám nincs a képeken. Érdemes letisztázni ezeket a dolgokat az eladóval. De 950-ért nagy csodát nem várnék. Bölcső állapotát nézzétek meg, mérjétek körbe, de ne az eladó mérőjével. És az átvizsgálás kötelező, ha ennyire gyanúsan olcsó az autó.
emGéza2020-03-01 18:01:56 // 120727
Öt éve még 2milla volt az "álomhatár" . :-O
Don Vito2020-03-01 16:51:51 // 120726
A helyszín minden bizonnyal a Fogarasi út mellett néhány éve épült társasház, magáért a mélygarázsbeállóért szerintem a C3-as árának kb. a 3x-orosát fizették ki. És nincs pénz egy 10-15 ezer forintos átvizsgálásra...?
indi692020-03-01 16:03:57 // 120725
Írtam vagy 30 percet de töröltem :) Megyek sörözni, pacsi
Balu19902020-03-01 15:39:09 // 120724
Látom nem jött át a mondandóm. :)
A lényeg nem a videóban szereplő emberek (nem értenek a kocsikhoz látszik), hanem arra próbáltam célozni, hogy az Auto-Box kereskedést el kellene kerülni, ennyi.
Sajnos hiába viszed el szakszervizbe, ha a kocsinak rejtett hibája van azt nem fogja szakszerviz se 100 %-osan kiszűrni. Ha meg kibukik egy ilyen hiba az említett gépen, akkor a kereskedőhöz hiába megy, mert teljes mértékben le fogja tojni, hogy neki a kocsija rossz és nem fogja elismerni, hogy már akkor is rossz volt amikor eladta. Saját bőrömön éltem át.
De jogos, menjenek el, vigyék el szervizbe és reméljék a legjobbakat.
Mindegy én kérek elnézést a linkelt videó miatt, csak próbáltam segítséget nyújtani....
A lényeg nem a videóban szereplő emberek (nem értenek a kocsikhoz látszik), hanem arra próbáltam célozni, hogy az Auto-Box kereskedést el kellene kerülni, ennyi.
Sajnos hiába viszed el szakszervizbe, ha a kocsinak rejtett hibája van azt nem fogja szakszerviz se 100 %-osan kiszűrni. Ha meg kibukik egy ilyen hiba az említett gépen, akkor a kereskedőhöz hiába megy, mert teljes mértékben le fogja tojni, hogy neki a kocsija rossz és nem fogja elismerni, hogy már akkor is rossz volt amikor eladta. Saját bőrömön éltem át.
De jogos, menjenek el, vigyék el szervizbe és reméljék a legjobbakat.
Mindegy én kérek elnézést a linkelt videó miatt, csak próbáltam segítséget nyújtani....
indi692020-03-01 15:33:15 // 120723
Bal hátsó mikor jön vissza a garázsba. Igazi idióta.
Smith2020-03-01 14:34:40 // 120722
Ez a video.... sírok, azt mondja, nem csak a ventillátorral voltak gondok, de hibás volt a tempomat, a visszapillantó tükrök... itt felsírtam a röhögéstől, de meghibásodott AZ EGYIK HENGERFEJ és a kuplung.
Simán mindenki előtt lehetőség, hogy elvigye egy szakszervizbe, márkaszervizbe az autót. Mikor asszonyét vettük (mondjuk nem 15 éves citrom c3), elvittük, és 4.5 órát ültünk a márkaszervizben mire átnézték, és kértek kb. 40000 Ft-ot. Az eladó is ott b*szta el velünk a napját, de bakker, ennyit már csak tegyünk meg az ügy érdekében, ez sem biztosíték semmire, de legalább na.
Simán mindenki előtt lehetőség, hogy elvigye egy szakszervizbe, márkaszervizbe az autót. Mikor asszonyét vettük (mondjuk nem 15 éves citrom c3), elvittük, és 4.5 órát ültünk a márkaszervizben mire átnézték, és kértek kb. 40000 Ft-ot. Az eladó is ott b*szta el velünk a napját, de bakker, ennyit már csak tegyünk meg az ügy érdekében, ez sem biztosíték semmire, de legalább na.
indi692020-03-01 13:52:44 // 120721
Ne haragudj de ez most mi? Elmentek és megnézitek, ha kell hívsz egy hozzá értőt. Ami biztos, hogy az 1.8 kevés ennek az autónak. Ezt az ár kérdés dolgot nem értem, 1.5 millióért is lehet venni egy raklap szart meg 3 millióért is. Egy 12 éves kocsiról beszélünk amire biztos költeni kell idővel de ha ez az autó 1.7 millió akkor is kérni fog ezt azt. A videóban szereplőket meg felejtsük el, komolyan vicc. Nem vita témát indítok csak egy kicsit felment a cukrom. Bocs és Béke
Shadin2020-03-01 13:36:37 // 120720
Balu19902020-03-01 11:33:23 // 120719
Szia.
Hát én 159-est nem vennék 1,5 millió alatt per pillanat. Igaz, hogy ez az 1,8 egy ék egyszerű konstrukció, de ennél is be lehet szaladni a csecserdőbe és elszórni a kocsi vételárát még egyszer.
Másik, nem értem ezt a kihangsúlyozott 1 év garanciát, PTK szerint minden eladott autóra 1 év garanciát kell vállalni az eladónak, ha jól tudom, csak a bizonyítási kötelezettség fordul meg fél év után.
Plusz még egy grátisz a végére, a hirdető az Auto-Box... linkelem a videót.
https://www.youtube.com/watch?v=5icz9bPoD9s
Én hanyagolnám ezt az autót tényleg, ha nem akarsz a barátodnak sok álmatlan éjszakát okozni.
Hidd el nem kellemes, én végig jártam.
Hát én 159-est nem vennék 1,5 millió alatt per pillanat. Igaz, hogy ez az 1,8 egy ék egyszerű konstrukció, de ennél is be lehet szaladni a csecserdőbe és elszórni a kocsi vételárát még egyszer.
Másik, nem értem ezt a kihangsúlyozott 1 év garanciát, PTK szerint minden eladott autóra 1 év garanciát kell vállalni az eladónak, ha jól tudom, csak a bizonyítási kötelezettség fordul meg fél év után.
Plusz még egy grátisz a végére, a hirdető az Auto-Box... linkelem a videót.
https://www.youtube.com/watch?v=5icz9bPoD9s
Én hanyagolnám ezt az autót tényleg, ha nem akarsz a barátodnak sok álmatlan éjszakát okozni.
Hidd el nem kellemes, én végig jártam.
RomeoOne2020-03-01 10:00:48 // 120718
Egy 1M alatti 159-nél a rossz első élmény az esélyes :)
De nem biztos, hogy a motor felől.
De nem biztos, hogy a motor felől.
Gyengusz2020-03-01 09:51:07 // 120717
Sziasztok segítséget szeretnék kérni!
Az egyik barátom azt fontolgatja hogy be lép az alfások világába kinézett egy 159 1.8 mpi sedant igazából a motorra lennék kíváncsi hogy mi a véleményetek róla nem szeretném ha rossz első élménye lenne.
Előre is köszönöm a segítséget!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1_8_progression_akar_1_ev_garanciaval-15388535 ez lenne az a bizonyos példány.
Az egyik barátom azt fontolgatja hogy be lép az alfások világába kinézett egy 159 1.8 mpi sedant igazából a motorra lennék kíváncsi hogy mi a véleményetek róla nem szeretném ha rossz első élménye lenne.
Előre is köszönöm a segítséget!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1_8_progression_akar_1_ev_garanciaval-15388535 ez lenne az a bizonyos példány.
RomeoOne2020-02-29 22:37:56 // 120715
Ez tényleg jó lett.
ZoliNix2020-02-29 22:16:25 // 120714
Szia! Három biztos módszer amivel elkerülheted azt amit én is beszptam. Csere, dugó, vagy nem indítod be. Az enyémben (valós?) 185000 körül hullott szét két lapátka.
leopop32020-02-29 21:54:56 // 120713
Sziasztok!
Felkerült az új kipufogó Bellára eszméletlen szép hangja lett :)
Úgyhogy csináltam róla egy videót :)
Felkerült a Paris 5 Garage kipufogó :)
Felkerült az új kipufogó Bellára eszméletlen szép hangja lett :)
Úgyhogy csináltam róla egy videót :)
Felkerült a Paris 5 Garage kipufogó :)
Morfiusz Cédula2020-02-29 19:55:45 // 120712
Nincs mit, úgy látom ez előbb-utóbb minden lépcsős hátúnál aktuális lesz.
Liquid2020-02-29 19:44:16 // 120711
Én valószínűleg ledugóztatnám. Szerencsére azzal nem volt gondom. (Lekötöttem a motorról, és rögzítettem nyitott állapotban)
Piritu - 1.000.0002020-02-29 17:07:17 // 120710
Szerintem ha az ember fél hogy valamelyik alkatrész a végét járja a kocsijában akkor kiszedi és tesz bele egy újat. Innentől legalább annyi ideig mint az előzővel volt nincs para. Nálam ez eddig bevált az izzótól kezdve a dugattyúgyűrűig.
Sajnos az élete vége felé járó (diesel) autó sokba fog kerülni, ezért kapja meg az ember olcsóbban mint az újat.
Sajnos az élete vége felé járó (diesel) autó sokba fog kerülni, ezért kapja meg az ember olcsóbban mint az újat.
b00772020-02-29 14:52:47 // 120709
Sziasztok,
Egyre többször futottam mostanában bele (interneten, egyik ismerősöm is így járt), hogy az 1.9 16v motor esetében a szívósorban lévő örvénylapátok letörhetnek nem kis problémát okozva. Van erre valami megelőző megoldás? Felújítani elvileg nem lehet, ledugózni szokták ezeket, ha jól tudom. Érdemes lenne előre ledugóztatni esetleg? Vagy inkább újat venni rá, ha lehet gyárit? Vagy bármi bevált megoldás?
Egyre többször futottam mostanában bele (interneten, egyik ismerősöm is így járt), hogy az 1.9 16v motor esetében a szívósorban lévő örvénylapátok letörhetnek nem kis problémát okozva. Van erre valami megelőző megoldás? Felújítani elvileg nem lehet, ledugózni szokták ezeket, ha jól tudom. Érdemes lenne előre ledugóztatni esetleg? Vagy inkább újat venni rá, ha lehet gyárit? Vagy bármi bevált megoldás?
szelod92020-02-29 00:05:38 // 120708
Megrendeltem. Köszi mindenkinek :)
Berto2020-02-28 22:02:58 // 120707
Sziasztok,
Alfa Romeo 159 SW Distinctive 2.0 JTDM 170LE eladó,
Giulia érkezése miatt.
Ár: 1.899.990,-
Első forgalombahelyezés: 2009.12.10.
Futásteljesítmény: 255.000 km
Műszaki érvényessége: 2021.11.05.
170 LE, 6 seb.manuális váltó, bőr TI multi kormány, TI váltógomb, fekete tetőkárpit, alu pedálok, alu lábtartó, alu küszöbborítás, piros féknyergek, 17 gyári alufelni téli gumikkal.
Friss műszaki, karbantartott, megkímélt, problémamentes autó.
Nem tekert órás, nem rommá tört.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2_0_jtdm_16v_distinctive-15494769
https://alfaamore.hu/tagok/1925/autok/10787
Lörke2020-02-28 20:31:05 // 120706